Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

W ramach projektu Profesjonalny HR a Zarządzanie wiekiem chciałabym serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych szkoleniach adresowanych do kadry zarządzające, osób odpowiedzialnych za politykę personalną i kierowników średniego szczebla.

Szkolenia są w 100 % dofinansowane z EFS i odbywają się w
największych miastach Polski. Skierowane są one do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W projekcie z jednego przedsiębiorstwa może bezpłatnie wziąć udział do 20 osób.


1. Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych
(jednodniowe seminarium dla kadry zarządzającej)

Proponujemy bardzo ciekawy program seminariów. Uczestnicząc w nich można dowiedzieć się jak:
* zbudować skuteczną strategię zarządzania ludźmi
* zarządzać różnorodnością w organizacji
* wpływać na efektywność pracowników
* uzyskać efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo

Warto wziąć udział w projekcie ze względu na:
* wiedzę ważna dla rozwoju firmy
* atrakcyjną formę seminarium
* dostęp do platformy kompetencyjnej
* profesjonalnych ekspertów
* certyfikat uczestnictwa

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej
http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/index.htm

2. Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem
(2-dniowe szkolenie dla kierowników średniego szczebla)

Tematy poruszane na szkoleniu:
- skuteczne kierowanie ludźmi, biorące pod uwagę kwestie wieku
- rola kierownika a zarządzanie wiekiem
- planowanie, organizowanie i delegowanie zadań pracownikom
- komunikacja w zespole zróżnicowanym wiekowo
- budowanie zespołu
- wykorzystywanie efektu synergii w zespole, mosty pokoleniowe
- zarządzanie konfliktem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych

Korzyści z uczestnictwa:
- Wiedza ważna dla rozwoju firmy
- Atrakcyjna forma spotkania: wykłady, case study, gra decyzyjna
- Dostęp do platformy kompetencyjnej!
- Profesjonalni eksperci i trenerzy
- Obszerne materiały szkoleniowe
- Certyfikat uczestnictwa potwierdzający udział w projekcie

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

3. Szkolenia skierowane do Specjalistów w Dziale Personalnym - 3 ścieżki 6-dniowe

Ścieżka nr 1 - Budowanie efektywnych zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie( 3x2 dni)
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-zarządzanie wiekiem a organizacja pracy i czasu pracy
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Ścieżka nr 2 - Rozwój i zarządzanie kompetencjami pracowników w przedsiębiorstwie(3x2 dni)
-strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem
-zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników
-jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+”

Ścieżka nr 3 - Organizacja wysokoefektywna( 3x2dni)
-przygotowanie strategii zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie
-zarządzanie wiekiem w procesie planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji pracowników
-satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego

Każdy uczestnik wybiera jedną ścieżkę. W każdej ze ścieżek znajdują się trzy tematy szkoleń do zrealizowania(3 szkolenia po 2 dni, w sumie 6 dni szkoleniowych)

Więcej na stronie internetowej:
http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt:

Ewelina Sójka - Specjalista ds. rekrutacji uczestników
tel. +48 /22/ 314 14 74,
e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

To ja krótko.

Mamy ostatnie wolne miejsca na warsztat NATURALNOŚĆ I CHARYZMA czyli sztuka profesjonalnej prezentacji i wystąpień publicznych.

Cena LAST MINUTE 425 PLN

Jest do dwudniowe szkolenie w Warszawie. W cenę wliczone są obiady i przerwy kawowe.

Warsztat prowadzi rewelacyjna Beata Dyraga.

Więcej wiadomości zanajdziecie TUTAJ.

zapraszam również na http://prodialog.pl

Pozdrawiam
Radek Pastuszka

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli:
- chcesz się rozwijać,
- interesujesz się biznesem, zarządzaniem, projektami,
- szukasz okazji do poznania nowych ludzi,
- chcesz uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez świetnych trenerów - praktyków,
- masz mniej niż 35 lat,
- chcesz zwiedzić muzeum z Łańcucie :)

Dołącz do spotkania, zarejestruj się i pojedź z nami na
Young Crew 6-7 listopada 2010 w Łańcucie.
Zdobędziesz nową wiedzę, poznasz nowych ludzi i ciekawie spędzisz weekend.

Warsztaty Young Crew to interaktywne warsztaty, dyskusje, wymiana doświadczeń, zawieranie nowych znajomości oraz dobra zabawa. Nadrzędnym celem Warsztatów jest zdobycie praktycznej wiedzy, bezcennych informacji oraz doświadczenia z zakresu zarządzania projektami w pozytywnej atmosferze i z ludźmi, którzy wiedzą co znaczy łączyć efektywną naukę z dobrą zabawą.

Przy okazji - bezpłatna wejściówka na konferencję SPMP Innowacje 2010 (8-10.11.10) w Rzeszowie :)

Dołącz do spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-young-crew

Szczegółowe informacje: http://warsztaty2010.youngcrew.pl


Obrazek
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia serwisu DiH.pl i naszej zakładki poświęconej nowemu rozwiązaniu na rynku usług IT. oneBusiness to idea profesjonalnego podejścia do biznesu. W myśl tej idei zapewniamy Klientowi kompleksowy pakiet usług IT, który może w znaczny sposób ułatwić prowadzenie lub założenie firmy w internecie.

Zasada jest prosta. Wybierasz pakiet, a my zajmujemy się resztą. Stworzymy Ci stronę www lub e-sklep, zarejestrujemy domenę i udostępnimy profesjonalne konto hostingowe, a spłatę rozłożymy na niskie, comiesięczne opłaty.

Wychodzimy z założenia, że jeśli coś może być proste, to po co to sobie komplikować :)

A teraz uwaga!!! Promocja. Chcesz mieć pakiet oneBusiness za 1zł?*

Nic prostszego. Zamów pakiet oneBusiness do końca listopada i weź udział w promocji "Komfort gratis".
Sprawdź szczegóły na naszej stronie.

Promocja ważna do wyczerpania zasobów, więc nie zwlekaj bo

Komfort ma znaczenie.

Zapraszamy również wszystkich do naszej grupy na GoldenLine oraz nasz Fanpage na FaceBooku.

oneBusiness – świat zmieniają idee

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Mariusz Korzeniecki:

Obrazek


Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia serwisu DiH.pl i naszej zakładki poświęconej nowemu rozwiązaniu na rynku usług IT. oneBusiness to idea profesjonalnego podejścia do biznesu. W myśl tej idei zapewniamy Klientowi kompleksowy pakiet usług IT, który może w znaczny sposób ułatwić prowadzenie lub założenie firmy w internecie.

Zasada jest prosta. Wybierasz pakiet, a my zajmujemy się resztą. Stworzymy Ci stronę www lub e-sklep, zarejestrujemy domenę i udostępnimy profesjonalne konto hostingowe, a spłatę rozłożymy na niskie, comiesięczne opłaty.

Wychodzimy z założenia, że jeśli coś może być proste, to po co to sobie komplikować :)

A teraz uwaga!!! Promocja. Chcesz mieć pakiet oneBusiness za 1zł?*

Nic prostszego. Zamów pakiet oneBusiness do końca listopada i weź udział w promocji "Komfort gratis".
Sprawdź szczegóły na naszej stronie.

Promocja ważna do wyczerpania zasobów, więc nie zwlekaj bo

Komfort ma znaczenie.

Zapraszamy również wszystkich do naszej grupy na GoldenLine oraz nasz Fanpage na FaceBooku.

oneBusiness – świat zmieniają idee
krótkie pytanie dotyczące domen...
dlaczego dih.pl nie ma na tej liście?
http://www.dns.pl/porozumienie/partner.html
---
czy jesteście partnerem jakiejś firmy, która ma akredytację nask, jeżeli tak, to jakiej?
pozdr. mfs

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Mustafa D.

Mustafa D. Otwarty na karierę w
bankowości i
finansach w Polsce

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dear Sir or Madam,

I am writing to introduce myself and to explore the career opportunities in Poland.

I am particularly interested in living and working in Poland. I have lived in Poland for a half year as a part of my studies. Currently I live in Izmir, Turkey. I speak Turkish and English.

I have completed a Bachelor of Arts in Economics at Yasar University, Turkey (ranked first in the department and second best in the faculty at graduation). I also have completed my internship at the North-South Centre of the Council of Europe in Lisbon, Portugal.

I am looking for a job or traineeship in Poland. If it is needed, I can send you my CV.

Thank you very much in advance,
Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,

Mustafa DincTen post został edytowany przez Autora dnia 18.11.16 o godzinie 23:30
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

AKADEMIA PRAWA I PODATKÓW - WSZYSTKO, CO PRZEDSIĘBIORCA WIEDZIEĆ POWINIEN

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję Akademii Prawa i Podatków, która odbędzie się 26-27 października 2010 w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98. Wśród tematów, które proponujemy Państwu tym razem, jest bezpieczeństwo zawierania umów, ochrona domen internetowych, prawo autorskie, obowiązki pracodawcy wobec pracownika - i wiele innych. Wszystkie szkolenia są bezpłatne; szczegółowy program i zapisy na stronie http://een.sopot.pl/apip.
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Obrazek


http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/1...

Branża motoryzacyjna spotyka się podczas najbliższego Salonu marketingu i reklamy w Sopocie

Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru. Działania marketingowe w połączeniu z odpowiednim wykorzystaniem mediów do działań komunikacyjnych to współczesny wyznacznik sukcesu firmy i jego wizerunku. O tym, jak zachowują się media a jak biznes, czyli spojrzenie z bliska na relacje firm wobec dziennikarzy? Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze, jeśli chodzi o aktywność medialną biznesu? Rola branżowych i opiniotwórczych mediów we wzmacnianiu wspólnego wizerunku w regionie? Jak budować skuteczne relacje z mediami na Pomorzu?


To główne z tematów, które poruszone zostaną podczas kameralnej debaty kolejnego spotkania w ramach „Salonu Marketingu i Reklamy”, w Hotelu Sofitel Grand Sopot, już 28 października. Pretekstem do rozmowy niech będzie felieton „Pomarzyć, dobra rzecz…” do motoryzacji na Pomorzu, który przeczytać można pod adresem http://auto-news.pl/magazyn/moto_trendy_09_2010_pomorz... strona 9.

Wśród głównych gości udział wezmą m.in.:
Jarosław Waśkiewicz, red. nacz. Biznesnafali.pl
Michał Jaczewski, dyr. regionalny Moto Trendy – wydanie Pomorze
Paweł Pusz – red. nacz. Moto Trendy – wydanie Mazowsze
Wojciech Drzewiecki – Prezes IBRM Samar

Impreza skierowana jest do kadry zarządzającej. Więcej informacji o spotkaniach w ramach "Salonu Marketingu i Reklamy" znajdą Państwo na
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Wszelkie zapytania prosimy kierować na: redakcja@biznesnafali.pl
Grupa Marketing Pomorze http://www.goldenline.pl/grupa/marketing-pomorze/
Grupa Salon Marketingu i Reklamy http://www.goldenline.pl/grupa/salon-marketingu-i-rekl...
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na warsztaty rozwoju osobistego „ VEDIC ART.” do Kuligowa pod Warszawą

Są jeszcze wolne miejsca na kurs I i II stopnia w dniach 12 – 14.11.2010r.
W cenie koszt warsztatu, nocleg, wyżywienie.
Jeśli nie chcesz nie musisz nocować, Kuligów leży zaledwie 30 km od Warszawy.
Więcej informacji na temat warsztatów, o mnie, miejscu szkolenia i terminach warsztatów znajdziesz na stronie: http://vedicart.warszawa.pl

Cena za weekend 360 PLN

KONTAKT 601 -313-496
Anna Bareła

Anna Bareła studio
robiedobrze.com

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Profesjonalny Project Manager w Twoim Przedsiębiorstwie

Firma HRP zaprasza do udziału w bezpłatnym cyklu szkoleń poświęconych zastosowaniu profesjonalnych metodyk Project Management w procesie podnoszenia efektywności zarządzania firmą

Projekt skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, działających na terenie województwa łódzkiego. Szkolenia dedykowane kadrze menedżerskiej oraz pracownikom zaangażowanym w realizację projektów.

• Zarządzanie zespołem projektowym z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyk Project Management
• Prawne aspekty zarządzania ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie ryzykiem w projekcie
• Zarządzanie finansami w projekcie
• Wykorzystanie Microsoft Project w zarządzaniu projektami

Podejmij to wyzwanie – rekrutacja trwa!

Więcej informacji na http://asps.pl

Biuro projektu: HRP, al. T. Kościuszki 39, 90-418 Łódź, Tel.: 42 637 90 30 fax: 42 637 90 31, e-mail: asps@hrp.com.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam, zapraszam Państwa na Szkolenia z zakresu Zarządzania, m.in:

Motywacja i motywowanie
Istota i znaczenie pracy zespołowej
Rozmowa oceniająca – zasady udzielania informacji zwrotnej
Rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie z problemami
Rozwój umiejętności przywódczych – budowanie własnego wizerunku
Skuteczna komunikacja i efektywność działań
Skuteczna komunikacja z personelem
Skuteczność w działaniu

Szkolenia organizowane są na terenie całej Polski, prowadzone przez wykwalifikowanych, doświadczonych trenerów. Prowadzone są w formie warsztatów i zakończone raportem podsumowującym.

Więcej informacji na http://axon-global.pl/axon_business

W razie jakichkolwiek pytań bardzo proszę o kontakt.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Już nieaktualne, dziękuję za wszystkie oferty.Michał Łupkowski edytował(a) ten post dnia 03.11.10 o godzinie 23:35
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

WARSZTATY PUBLIC RELATIONS
Negocjacje i manipulacja w komunikacji.

Zasady, które pozwoliły firmom, menadżerom i szarym pracownikom wygrać swoja pozycję w biznesie w dobie kryzysu.


Kiedy: 5-8 listopada
Gdzie: V L.O. ul. Studencka 12, Kraków

Rozmowa bezpośrednia – jedna z podstawowych i chyba najważniejsza forma komunikacji międzyludzkiej. Jak często zderzamy się z trudnym rozmówcą: dziewczyną czy chłopakiem, którzy nas peszą, szefem sceptycznie nastawionym do naszych pomysłów, wyniosłą koleżanką czy dominującym rodzicem? Jak bronić swoich praw, wyrażać i słuchać pochwał czy krytyki, asertywnie odmawiać lub wydawać polecenia. ZDOBĄDŹ TĘ WIEDZĘ W PRAKTYCE!

Symulacja negocjacji z trudnym rozmówcą ujawni Twoje słabości, a my postaramy się abyś natychmiast otrzymał wiedzę i umiejętności aby sobie z tym poradzić.

W PROGRAMIE (10 godzin zajęć):
• Rola definicji rozmówcy w komunikacji:
o Spostrzegawczość czyli widzenie informacji
o Ważne i nieważne czyli selekcja wstępna natłoku informacji
o Zasady właściwej analizy danych
• Komunikacja bezpośrednia:
o Synergia czyli zwielokrotnienie zysków praktycznej współpracy ciała, umysłu i emocji
o Dwutorowość czyli równoczesna rozmowa i analiza
• Manipulacja w komunikacji - kategorie i cechy grup zwiększonego ryzyka
• Kiedy komunikacja staje się negocjacją – główne techniki negocjacyjne.

SZCZEGÓŁY: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr#program.html

TERMINY: http://www.sawares.eu/terminy.html#krakow

KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE:
pr@sawares.eu
Agata 609 336 929

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę cenową!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! O miejscu w grupie decyduje wpłacenie zaliczki, w postaci składki członkowskiej.


Obrazek
Wojciech Łukowski

Wojciech Łukowski Szukam pomysłu...
Najchętniej
związanego z
Hiszpanią.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA
„MARKETING INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH”


Konferencja objęta honorowym patronatem Waldemara Pawlaka, Wicepremiera, Ministra Gospodarki oraz Barbary Kudryckiej, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

KOMITET PROGRAMOWY

Przewodniczący
- prof. zw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
Członkowie:
- dr hab. Jacek Barlik, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
- prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- dr Dariusz Trzmielak, Zakład Badań Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

TERMIN KONFERENCJI

17-18 listopada 2010 r.

MIEJSCE KONFERENCJI
Instytut Lotnictwa w Warszawie
Budynek B, I piętro, Sala im. Profesora Tadeusza Sołtyka
al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
http://www.ilot.edu.pl/minib

PROGRAM KONFERENCJI

17 listopada 2010

- Zmiany strategii marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego - prof. ndzw. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
- Zarządzanie marką instytucji badawczej - prof. dr hab. Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- PR w komunikacji marketingowej - dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Marketing instytucji badawczych i naukowych – celowość i sposoby działań, mgr Jaromir Matulewicz, Instytut Rozwoju Miast, Kraków
- Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej. Zmiana formuły funkcjonowania PR – doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa - mgr Sylwia Jarosławska-Sobór, Główny Instytut Górnictwa, Katowice
- Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych – mgr Maciej Zaremba, Centrum Badań Procesowych Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
- Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, dr Joanna Pruchnicka, Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. J. Dietla w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Kształtowanie wizerunku instytucji naukowej i badawczej w internecie - Lidia Mączyńska, Telma Group
- Źródła finansowania działalności marketingowej instytucji naukowej i badawczej – dr Tomasz Kownacki, Uniwersytet Warszawski
- Wydarzenia specjalne jako istotny element działań PR instytucji naukowej i badawczej – Monika Krusiewicz, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, PRimaveraPR&Events

Specjalny spektakl „Kantata na cztery skrzydła” w Teatrze Polonia Fundacji Krystyny Jandy na Rzecz Kultury. Po spektaklu bankiet w teatrze.

18 listopada 2010

- Zarządzenie produktem w usługach badawczych, prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Promocja usług badawczych i projektów technologicznych, dr Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego
- Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej na rynku usług badawczych – doświadczeń akademickich badaczy rynku – prof. dr hab. Zofia Kędzior, Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- Marketing w małych jednostkach badawczo-rozwojowych, mgr Izabela Pospiech, mgr inż. Bogusław Woźniak, Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi
- Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów – przykład zastosowania w jednostce B+R, dr inż. Włodzimierz Boroń, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG-Katowice
- Promocja instytucji naukowej poprzez działalność Archiwum (na przykładzie Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie) , dr Anna Krzemińska, Instytut Farmakologii PAN w Krakowie

Warsztaty równoległe:
- Nowe technologie internetowe - social media w promocji nauki i badań – Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Direktor OS3 Mulimedia
- Media relations instytucji naukowej i badawczej – dr hab. Jacek Barlik, Woodstock Leasor Warsaw
- Tworzenie kampanii marketingowej na rynki zagraniczne – Przemysław Bogdanowicz, Dyrektor Kreatywny agencji BBDO Warszawa

Szczegółowe informacje o Konferencji znajdują się w Internecie pod adresem: http://www.ilot.edu.pl/minib
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Przedstawiciele dealerów branży motoryzacyjnej i dziennikarze - to wybuchowa i ciekawa mieszanka która sprawiła, że 2 godzinna debata podczas wczorajszego Salonu Marketingu i Reklamy w Hotelu Sofitel Grand Sopot była niezwykle barwna i ożywiona. Kawa na ławę wyłożona przez obie strony na temat co dziennych relacji, oczekiwań i błędów popełnianych przy komunikacji w relacjach biznes - media sprawiły, że naświetlono problemy i oczekiwania, o których wcześniej wiedziano ale i nie mówiono głośno. Tym razem było zgoła odmiennie. I bardzo dobrze. Oczekiwania jednych i drugich wobec siebie są zbieżne. Wola do współpracy także istnieje. Punkt wyjścia do wypracowania lepszego dialogu, języka komunikacji stwierdzono jednogłośnie, że należy i zależy od nas samych – szacunku, dojrzałości i otwartości na siebie nawzajem.

Dziś przedstawiamy zdjęcia z debaty, za kilka dni pełną relację ze spotkania. To pierwsza i nie ostatnia tego typu inicjatywa dla branży moto na Pomorzu, zorganizowana przez portal Biznesnafali.pl.

Jeszcze w tym roku do całej branży zostanie skierowana ankieta do analizy stanu obecnego i kondycji PR tychże przedsiębiorstw, problematyki, perspektyw i oczekiwań specjalistów przedstawicieli dealerów wobec mediów i dziennikarzy. Raport posłuży do zrozumienia wzajemnych potrzeb i oczekiwań wobec poprawnej komunikacji na styku biznes – media, dziennikarze.

Na początku 2011 roku powstanie także pierwszy, zakrojony na niespotykaną dotąd skalę e-poradnik PR na temat zasad współpracy, komunikacji, języka relacji w odbiciu: firmy – media. Na przykładzie autentycznych kontaktów, scenek sytuacyjnych, korespondencji, dziennikarze przedstawią, jak poprawnie budować i nie budować (niszczyć) relacje z mediami, co firmom zdarza się niezwykle często.

Debatę Salonu Marketingu i Reklamy „Co z tą motoryzacją na Pomorzu” poprowadził Jarosław Waśkiewicz, red. naczelny portalu Biznesnafali.pl, we współpracy z miesięcznikiem Moto Trendy - Pomorze, które reprezentował Michał Jaczewski i Paweł Pusz (red. nacz. Moto Trendy - Mazowsze). Stronę mediów tworzyli także: Maciej Gajewski - Axel Springer Polska, FAKT oraz Ireneusz Gradkowski - Dziennik Bałtycki. Po stronie moto byli m.in.: MOTO - AKCES Akcesoria dla motocykli, Witman Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer i Serwis Mercedes-Benz, SEAT Auto Gosk, FOTA S.A.

Więcej na:
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...
http://www.goldenline.pl/forum/salon-marketingu-i-reklamy
http://www.goldenline.pl/grupa/biznesnafali/


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Jeżeli odpowiadasz za rozwój kompetencji pracowniczych w organizacji biznesowej to zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej edycji nowatorskiego projektu szkoleniowego.

W listopadzie zapraszam na kolejne bezpłatne szkolenie w ramach projektu SET dla Biznesu:
BUDOWANIE EFEKTYWNYCH STRUKTUR TRENERSKICH

Termin: 17-18 listopada 2010

Miejsce: Warszawa, Kierbedzia 4- Sale Szkoleniowe Grupy SET.

Aby otrzymać szczegółowe informacje lub zarezerwować miejsce zapraszam do kontaktu maciej.cichocki@grupaset.pl.

Zapraszam serdecznie
Maciek Cichocki

Obrazek
Tomasz Dzida

Tomasz Dzida manager, coach i
trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witamy,

Z okazji inauguracji polskiej strony internetowej http://www.VisionSeedCoaching.com proponujemy Państwu 7 miejsc typu Best Match z indywidualnym trzymiesięcznym programem coachingowym.

W promocji tej korzystają Państwo z coachingu w cenie, która satysfakcjonuje każdą ze stron. Punktem wyjścia jest propozycja cenowa Klienta.

Miejsca zarezerwowane są dla osób chcących:

- rozpocząć własną działalność gospodarczą (coaching może obejmować decyzję Tak czy Nie, zdefiniowanie wizji własnej firmy, wymyślenie nazwy, opracowanie strategii działań, zbudowanie strategii marketingowej, rozwinięcie niezbędnych umiejętności biznesowych i interpersonalnych, poradzenie sobie ze stresem w okresie przechodzenia na swoje),

- opracować ścieżkę kariery zawodowej zgodnie z własną misją oraz motywacją (coaching może obejmować identyfikację misji osobistej oraz źródeł motywacji wewnętrznej, analizę mocnych stron oraz umiejętności, określenie i wybór optymalnej ścieżki kariery, opracowanie planu kariery zawodowej, rozwój umiejętności interpersonalnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej).

Zainteresowanych prosimy o kontakt na aleksander@visionseedcoaching.com z dopiskiem Best Match – GoldenLine.

Zachęcamy też do odwiedzenia naszej strony http://www.VisionSeedCoaching.com, gdzie znajdą Państwo dodatkowe informacje o naszej firmie i o nas.

Pozdrawiamy,
Team Vision Seed Coaching



Wyślij zaproszenie do