Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://www.proactiveclubs.pl/index.php?option=com_cont...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.
Jakub B.

Jakub B. Regionalny Dyrektor
Sprzedaży, Getin
Noble Bank S.A.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie
Poszukuję osób do pracy na stanowisko Przedstawicel Bankowy. Osoba na tym stanowisku zajmuje się pozyskiwaniem klientów firmowych dla banku oraz doradztwem, pośredniczy również w pozyskiwaniu kredytów hipotecznych.

Praca na zasadzie umowy agencyjnej, więc wymagamy gotowości do otwarcia działalności gospodarczej.

Zainteresowanych proszę o pozostawienie kontaktu na moim profilu, będę się kontaktował.

Pozdrawiam
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na ostatni warsztat z cyklu „ WAKACJE Z VEDIC ART.” do Kuligowa pod Warszawą.
CREATIVE FARM działa jako Ośrodek Rozwoju Osobistego.
Potrzebujesz zastrzyku kreatywności?
Brakuje Ci energii do działania?
Szukasz nowych inspiracji?
Czujesz, że jesteś wypalona?
Warsztat rozwoju osobistego Vedic Art. pomoże Ci znaleźć równowagę w życiu osobistym i zawodowym.
Są jeszcze wolne miejsca na kurs I i II stopnia w dniach 24 -29.08.2010
Możesz przyjechać na pięć dni lub na weekend.
W cenie koszt noclegu, całodzienne wyżywienie oraz koszt warsztatu.
Jeśli nie chcesz nie musisz nocować, Kuligów leży zaledwie 30 km od Warszawy.
Więcej informacji na temat warsztatów, o mnie, miejscu szkolenia i terminach warsztatów znajdziesz na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Cena za pięciodniowy pobyt 860 pln
Cena za weekend 450 pln
Na miejscu kupisz potrzebne akcesoria malarskie po korzystnych cenach.
Promocja!!!
Dla osób, które do wpłacą zaliczkę do dnia 20.08.2010r 15 % zniżki
KONTAKT 601 -313-496
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu organizuje szkolenia
dla firm "szyte na miarę"

Specjalizujemy się w następujących obszarach.

SZKLENIA DLA MENADŻERÓW

Podstawowym celem AKADEMII MENADŻERA jest przekazanie wiedzy i umiejętności kierowania pracą swoją oraz podległych
pracowników. Jesteśmy przekonani, że po każdym ze szkoleń
wchodzących w skład Akademii Menadżera, uczestnicy będą
posiadali zasób wiedzy i umiejętności pozwalający im skutecznie i sprawnie wpływać oraz kierować pracą innych.

Realizujemy szkolenia otwarte jak i zamknięte.
ZAPRASZAM NA SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY ZA 50% CENY
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW

Akademia Sprzedawcy Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu do
doskonały program treningowy dla profesjonalistów w sprzedaży.
Dzięki poszczególnym modułom:

* poznasz obawy i prawdziwe motywy sowich klientów
* uwolnisz się od myślenia i postaw, które odbierają Ci
sprzedaż
* stworzysz z klientami więzi sprzedające za Ciebie
* opanujesz metody sprzedaży na różne typy klientów
* zmienisz swoje prezentacje handlowe w mistrzostwo sztuki
perswazji
* poznasz specyfikę sprzedaży doradczej i transakcyjnej
* wzmocnisz kluczowe umiejętności sprzedawcy

SZKOLENIA Z ZAKRESU EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

Szkolenia z zakresu efektywności osobistej pomogą Tobie i Twoim
pracownikom w skutecznym wyznaczaniu i osiąganiu celów, efektywnym zarządzaniu czasem, ustalaniu priorytetów w życiu zawodowym i
prywatnym oraz wzmocnieniu pokłady kreatywności i twórczej
energii.

SZKOLENIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA WIERZYTELNOŚCIAMI - WINDYKACJA

Współczesna gospodarka rynkowa charakteryzuje się dużym ryzykiem. Długi i wierzytelności stają się towarem, który jest sprzedawany i kupowany. Odpowiednie zarządzanie wierzytelnościami w taki sposób, aby przynieść zyski wymaga dużej wiedzy popartej doświadczeniem. Nasze szkolenia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności koniecznych do samodzielnego opracowania i wdrażania zarządzania wierzytelnościami w swoich firmach. Właściwe zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami, to jeden z ważnych obszarów działalności każdej firmy.

Proponujemy następujące szkolenia związane z windykacją:

"Kłamstwo ma krótkie nogi, czyli: dlaczego najlepsi windykatorzy prawie zawsze odzyskują pieniądze."

- Psychologiczne aspekty powstawania zadłużenia.
- Typy dłużników i umiejętność ich rozpoznawania
- Gry i wymówki dłużników

"Po nitce do kłębka - od prewencji do sankcji w egzekucji należności."

- Prewencja powstawania zaległości.
- Podstawy prowadzenia rozmów windykacyjnych.
- Sankcje.
- Rejestry dłużników.

"Zasady działania wierzyciela w procesie windykacyjnym."

- Proces windykacyjny.
- Sposoby dotarcia do dłużnika.
- Zasady działania wierzyciela.

"Techniki wpływu społecznego w procesie windykacji."

- Wybrane techniki wpływu społecznego

Szkolenia prowadzone są przez praktyków z bogatym doświadczeniem na stanowiskach sprzedażowych i menadżerskich

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz referencjami http://gntb.eu

W przypadku pytań pozostaje do Państwa dyspozycji

Marcin Szpak
Trener Biznesu, Partner Zarządzający
tel. +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.euMarcin Szpak edytował(a) ten post dnia 14.08.10 o godzinie 13:33
Renata Kowalska

Renata Kowalska Dyrektor Metodyczny,
No.1 Cenrum
Edukacyjne

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

No.1 Best School

Szkolenia językowe - język angielski, hiszpański i rosyjski.

Kursy ogólne z elementami biznesu, specjalistyczne i tailor-made.

Specjalnie przygotowane kursy dla:
- sekretarek i asystentek,
- przedstawicieli handlowych,
- osób rekrutujących w języku obcym,
- księgowych

Kursy w siedzibie szkoły lub z dojazdem do klienta.
Kadra lektorska wyselekcjonowana w ramach programu " Lektor godny zaufania".

No.1 Best School zapewnia wszelką pomoc merytoryczną w kwestii doboru szkoleń dla pracowników ( audyt językowy, badanie predyspozycji i oczekiwań, planowanie organizacji szkoleń ).

Zapraszam

No1. Best School
http://no1bs.pl
tel: 22 396 50 70
Hanna Nikodemska El Tairy

Hanna Nikodemska El
Tairy
psycholog kliniczny,
coach, trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Temat szkolenia:
Zarządzanie wyczerpuje - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu menedżera
Dla kogo:
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów i osób, które wykonują zawody związane z presją czasu i wyników
W jakim celu:
• Poznanie tematyki syndromu wypalenia zawodowego oraz jego objawów, przyczyn i uwarunkowań
• Zdefiniowania obszarów ryzyka wypalenia zawodowego,
• Zrozumienia własnego stylu reagowania w sytuacji przeciążenia
• Diagnoza i rozpoznanie sygnałów z ciała świadczących o przeciążeniu stresem
• Poznanie dynamicznych technik redukujących stres
• Poznanie wyciszających technik wyciszających stres
• Nauczenia się zarządzania stresem
• Zwiększenia osiągnięć zawodowych i skuteczności w pracy poprzez kontrole poziomu stresu
• Stworzenia łatwych do zastosowania, osobistych narzędzi kontrolowania stresu
Metoda:
Dwudniowe, dziesięciogodzinne szkolenie ma charakter warsztatowy. Uczestniczący styl pracy pozwala na aktywne zapoznanie się z technikami redukującymi stres. Praca odbywa się w parach, małych zespołach lub zaangażowana jest cała grupa. W ramach zajęć zostaną zastosowane techniki
z zakresu psychologii zarządzania stresem angażujące intelektualną, emocjonalną oraz fizyczną sferę funkcjonowania. Podczas warsztatu wykorzystane zostaną metody wywodzące się z treningu myślenia twórczego, NLP, oraz z zakresu metod Kinezjologii Edukacyjnej.

Korzyści uczestników:

Wiadomości:
• poznanie problematyki syndromu wypalenia zawodowego, jego uwarunkowań
i konsekwencji oraz zintegrowanie nowych informacji z zasobem posiadanych doświadczeń
• poznanie charakterystyki funkcjonowania umysłu i całego organizmu w sytuacji przeciążenia stresem

Umiejętności:
• Znajomość i opanowanie wyciszających i dynamicznych technik redukujących stres
• Podniesienie wiedzy o osobistym systemie wartości i wykorzystywanie jej
do podniesienia efektywności w sytuacji stresu
• Rozszerzenie zakresu świadomości określające pole odpowiedzialności osobistej
w sytuacjach niesienia pomocy
• Autodiagnoza - umiejętność rozpoznawania u siebie sygnałów związanych
z przeciążeniem
• Podniesienie efektywności w pracy i życiu osobistym

o trenerze:
Hanna Nikodemska El Tairy psycholog kliniczny, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, coach, master of Art of NLP, licencjonowany trener Kinezjologii Edukacyjnej. Prowadzi coaching menedżerski dla kadry zarządzającej, coaching aktorski, szkolenia dla firm, szkolenia i warsztaty z zakresu kinezjologii edukacyjnej. Autorka książki „Kinezjologia edukacyjna. Fenomen skuteczności” (w druku) oraz ponad 40 artykułów popularyzujących psychologię i kinezjologię.
Za osiągnięcia wpisana do “Who is Who” w Polsce Nr 36603443.
http://manufakturatalentow.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

dla wizualnych "knuicieli:

Obrazek


Obrazek


Obrazek


link do strony producenta
Małgorzata Sacewicz-Górska

Małgorzata Sacewicz-Górska Communication
Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witajcie!

Z przyjemnością informuję, że ruszyły już zapisy na II edycję Klubu Kariery. Wydarzenie odbędzie się 9 września bieżącego roku w Hotelu Holiday Inn w Warszawie. Organizatorami są eksperci Architektów Kariery oraz serwis Profeo.pl. Wydarzenie adresowane jest do specjalistów i menedżerów. Wstęp na imprezę jest wolny, a liczba miejsc ograniczona.

Udział w spotkaniach Klubu to rzadka możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców zawodowych, a także wymiany doświadczeń zgromadzonych na rynku pracy z innymi słuchaczami.

Klub Kariery składa się z dwóch części- wykładowej oraz eksperckiej. Podczas pierwszej z nich, w cyklu „Kariery menedżerskie okiem Doradcy w Karierze”, Beata Kapcewicz, Prezes i założyciel Architektów Kariery, opowie historie z życia osób, które wsparły się na szczyt kariery, by potem zmagać się na nim z licznymi przeciwnościami. Przykłady te zilustrują, jak możemy sobie radzić w sytuacji, kiedy nasza kariera przypomina jazdę na roller coster.

Gościem specjalnym Klubu będzie Ivan Hernandez- Specjalista w dziedzinie budowania wizerunku w sieci. Dzięki niemu zgromadzeni poznają sposoby wspierania rozwijania kariery przez strategię osobistej marki.

Zwieńczeniem wieczoru będzie możliwość skorzystania z porad profesjonalnych doradców.

By wziąć udział w spotkaniu, wystarczy przesłać swoją rejestracje przez stronę http://www.profeo.pl/klub/subscribe_to_meeting/1.

Zachęcamy też do przeczytania artykułu na serwisie Architektów Kariery.

Zapraszamy!!!:-)
Alicja Bar (Turek)

Alicja Bar (Turek) PR, Marketing,
Dziennikarstwo

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Targi dla Przedsiębiorczości 2010- jeszcze są wolne miejsca wystawiennicze!

Dolnośląskie Towarzystwo Rozwoju Biznesu, pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Dolnośląskiego oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, organizuje największe Targi biznesu w Polsce dla mikro i małych przedsiębiorców oraz osób planujących samozatrudnienie.

Targi dla Przedsiębiorczości 2010 są wydarzeniem adresowanym szczególnie do osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej oraz mikro przedsiębiorców poszukujących nowych możliwości rozwoju dla swojego biznesu.

Korzystając z okazji chcielibyśmy zaprosić Państwa firmę do udziału w szczególnych i jak do tej pory jedynych w skali kraju Targach dla Przedsiębiorczości 2010, które odbędą się we Wrocławiu w Hali IASE przy ulicy Wystawowej 1 w dniach 17-18 września 2010 roku.

Targi dla Przedsiębiorczości 2010 to nieocenione źródło nowych kontaktów biznesowych!

Targi stwarzają niepowtarzalną okazję zaprezentowania oferty Państwa firmy mikro i małym przedsiębiorcom oraz osobom planującym otwarcie własnej działalności gospodarczej.

Targi dla Przedsiębiorczości 2010 to około 2 000 m2 powierzchni wystawienniczej, na której zaprezentuje się przeszło 60 firm i 10 organizacji NGO z Dolnego Śląska.

Zapraszamy do współpracy firmy reprezentujące branże, które pomagają przy otwarciu pierwszej działalności gospodarczej lub są niezbędne przy prowadzeniu mikro firmy, czyli:

- firmy kojarzące partnerów handlowych,
- biura ubezpieczeń,
- doradców ds. inwestycji finansowych,
- kancelarie prawne,
- agencje ochrony,
- producentów sprzętu komputerowo-biurowego,
- producentów i dealerów oprogramowania komputerowego,
- dealerów samochodów dostawczych,
- agencje reklamowe i poligraficzne,
- centra szkoleń personelu oraz kadry zarządzającej,
- doradców ds. funduszy UE,
- operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej,
- agencje PR,
- biura windykacyjne,
- banki,
- oraz wiele innych branż związanych z usługami dla mikro biznesu.

Na tych Targach nie może zabraknąć Państwa firmy!

Dzięki sponsorom i patronom Targów dla Przedsiębiorczości 2010 możemy zaoferować Państwa firmie najtańsze powierzchnie wystawiennicze w Polsce!

4 m2 powierzchni wystawienniczej kosztuje jedynie 500 PLN! (ceny zwolnione z
podatku VAT)

WAŻNE!

Jeżeli masz pytania lub wątpliwości wejdź na stronę:

biznestargi.pl

lub zadzwoń: 76/ 745 82 00,
GSM: 669 856 271

Organizatorem Targów dla Przedsiębiorczości 2010 jest Dolnośląskie Towarzystwo Rozwoju Biznesu- organizacja non-profit, która pomaga mikro przedsiębiorcom oraz osobom bezrobotnym w samozatrudnieniu.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferuję atrakcyjny program szkoleniowy dla menedżerów oraz właścicieli firm, którzy mają kłopt z opanowanie wzrostu swojej firmy:

"STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE FIRMĄ"

Szczegóły i zgłoszenia:
http://www.rzeczpospolita.pl/szkolenia/main/oferta.php...

CZĘŚĆ WYKŁADOWA:
■ Wprowadzenie do zarządzania strategicznego;
■ Definiowanie modelu biznesowego firmy;
■ Koncepcja łańcucha wartości ipraktyczne jej wykorzystanie;
■ Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych;
■ Definiowanie wizji rozwoju i misji firmy;
■ Analizowanie konkurencyjnego otoczenia firmy (PEST, 5Forces);
■ Analizowanie łańcucha wartości;
■ Analiza portfelowa oraz analiza cyklu życia produktu (BCG Matrix,PLC);
■ Analiza SWOT oraz analiza przyczynowo-skutkowa (SWOT, 5M);
■ Formułowanie i kaskadowanie strategicznych celów (SMART, KPIs,MBO);
■ Mapowanie i budżetowanie strategicznych celów (Strategy maps, ABC);
■ Koncepcja i zasady budowania zrównoważonej karty wyników (BSC);
■ Formułowanie strategicznych planów działania;
■ Zarządzanie projektami, w tym porównanie metodyk PMIBOK i Prince2;
■ Procedura rozwijania nowego produktu;
■ Charakterystyka strategii korporacyjnej, biznesowej i funkcjonalnym;
■ Komunikacja w systemie zarządzania strategicznego;
■ Optymalizowanie struktur organizacyjnych w kontekście wdrażania strategii;
■ Role liderów i menedżerów w procesie zarządzania strategicznego;
■ Planowanie i zarządzanie zmianą organizacyjną.

CZĘŚĆ WARSZTATOWA:
■ Identyfikowanie głównych procesów biznesowych;
■ Modelowanie procesów biznesowych;
■ Identyfikowanie łańcucha wartości w strukturze firmy;
■ Podstawowe techniki i narzędzia planowania i zarządzanie projektem:
■ Opracowanie i analiza rachuneku zysków i strat;
■ Mierzenie jakości działalności operacyjnej firmy (ServQual);
■ Analiza CSF, PEST oraz 5Forces wg M.Portera (Gap anaysis);
■ Analiza SWOT i techniki pracy grupowej TQM;
■ Mapowanie strategii i konstruowanie zrównoważonej karty wyników;
■ Planowanie strategiczne na przykładzie biznes-planu nowej firmy.

Uwaga!
Istnieje możliwość przygotowania programu w formie szkoleń zamkniętych dla kadry zarządzającej firm, a także odpowiedniego programu coachingowego.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty:
http://www.tomaszdomanski.eu

Pozdrawiam,
Tomasz Domański

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

SZKOŁA COACHINGU DLA MENEDŻERÓW - WROCŁAW


Obrazek

Kierujesz przedsiębiorstwem, działem, zespołem pracowników?
Stoisz przed ważnym wyzwaniem menedżerskim?
Wdrażasz program Lean Management lub Six Sigma?
Jesteś kaizen managerem?
Twój zespół sprzedaży ma nowe, ambitniejsze cele?
Zwiększ swoje szanse sukcesu!


Szkoła Zwycięskiego Coachingu to interaktywny kurs dla menedżerów nastawionych na sukces.
Wszystkim, którzy preferują nowoczesny i efektywny styl zarządzania, proponujemy 12 dni warsztatów - 6 dwudniowych sesji (102 godziny zajęć) Szkoły Coachingu opartych o metodologię Developmental Coaching Model.

Proponujemy nowoczesne rozwiązania w obszarze motywowania i rozwoju pracowników.
Podpowiadamy, jak w oparciu o coaching prowadzony przez menedżerów, zwiększyć efektywność pracowników.
Warsztaty prowadzą trenerzy z praktycznym doświadczeniem menedżerskim, coachingowym i naukowo-badawczym.

Rozpoczęcie zajęć 08 października 2010 – Wrocław.

Zapraszamy:

Jarosław Rubin – tel. 602 605 952, E-mail: jrubin@szkolacoachingu.com.pl
Marek Szewczyk – tel. 601 897 269

Dowiedz się więcej o Szkole Coachingu dla nowoczesnych menedżerów www.szkolacoachingu.com.pl.

Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 09:35
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

Miejsce: Kraków

Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych


Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Artur Pawłowski

Artur Pawłowski Likwidator spółek HR
konsultant,doradca,
wykładowca, mena...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Poszukuję – kierowników sklepów, zastępców kierowników, kierowników sal w sklepach w Warszawie i okolicach. Każdą ilość. Wymagania – doświadczenie w handlu i sieciach handlowych. Za każdego pozyskanego i zatrudnionego płacę. Jeżeli jesteś zainteresowany/a współpracą – daj mi znać.

Artur Pawłowski
Dawid Zaręba

Dawid Zaręba JavaScript, Jquery,
XHTML, HTML 5, CSS
2, CSS 3, Python,
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Czy jesteś gotów, aby zmienić swoje życie i poznać narzędzie, dzięki któremu uwolnisz się od:

- stresu, lęków i fobii

- niskiej samooceny

- żalu i straty

- depresji

- traumatycznych wspomnień

- chorób fizycznych i bólu

- i wielu, wielu innych dolegliwości

Jeśli chciałbyś uzyskać:
- miłość
- radość
- sukces osobisty i finansowy
- spokój wewnętrzny
I spełnić swoje marzenia ..

To przedstawiam ci narzędzie które nazywa się EFT.

Prostota tej metody sprawia, iż każdy może się jej łatwo i szybko nauczyć. Polega ona na opukiwaniu określonych punktów na ciele i wypowiadaniu określonych afirmacji. Opukujemy te same punkty co w akupunkturze. Działanie takie uwalnia napięcie w układzie nerwowym, które powstało w stresogennej/traumatycznej sytuacji, i nie zostało prawidłowo rozładowane. Brak tego rozładowania jest przyczyną większości problemów emocjonalnych. Efekt EFT jest taki, iż nie mamy już więcej negatywnych emocji i myśli związanych z przepracowanym problemem.

Prowadzę sesje w Sosnowcu lub przez skype.

Więcej informacji na stronie http://radość-życia.pl

Dawid Zaręba

Tel: 508865400

Mail: dawid.zareba@gmail.com

gg: 5674399

skype: dawid.zareba
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki
9-10 września, Warszawa

Wprowadzenie:

Twój cel jest jasno określony. Chcesz zbudować silną markę, która odniesie sukces rynkowy. Jednakże z każdym dniem uświadamiasz sobie, że to zadanie jest coraz trudniejsze. Konkurencja nie śpi, a konsument jest coraz bardziej wymagający. Szybko zniechęca się do reklamy, rzadziej bierze udział w promocjach, a do relacji dziennikarskich podchodzi z dystansem. Ty jednak wiesz, że budując markę musisz postawić na obopólną komunikację z konsumentem. Tylko jak tego dokonać?
Warsztaty pozwolą poznać odpowiedzi na te pytania.

Warto wziąć udział, aby dowiedzieć się:

• Co tak naprawdę decyduje o sukcesie marki
• Jak skutecznie budować pozytywny image marki
• Czym kierować się przy wyborze najwłaściwszych działań komunikacyjnych
• Jak planować kampanie komunikacyjne uwzględniające spójność działań reklamowych, promocyjnych i Public Relations
• Jakie są prawa komunikacji – na co warto zwrócić uwagę
• Jak najlepiej wykorzystać wiedzę i doświadczenie marketera i PRowca, aby zdobyć przewagę konkurencyjną dla swojej marki

Dzień I

1. Jak to robią najlepsi – czyli wprowadzenie w świat marek, które odniosły sukces
• co składa się na sukces marki i jakie są warunki konieczne by zastosować Brand Marketing Public Relations
• jak mierzyć kapitał marki – przykłady pomiarów
• czym jest budowanie marki za pomocą narzędzi marketingowych i PR – jakie trendy obserwuje się na rynku polskim i na świecie

2. Jak budować silną markę – czyli jakie czynniki brać pod uwagę
• na co zwrócić uwagę opracowując strategię komunikacyjną marki
• dlaczego plan komunikacji musi być kompleksowy i spójny i obejmować dziedziny marketingu, Public Relations, promocji, trade marketingu, sponsoringu i CSR
• tradycyjne podejście, czyli oddzielenie działań marketingowych od PR – kiedy warto zastosować takie rozwiązanie
• nowoczesne podejście, czyli spójne działania marketingowe, PR, sponsoringowe, promocyjne, trade marketingowe i CSR – kiedy takie rozwiązanie sprawdza się

3. Jak stworzyć strategiczny plan komunikacyjny w praktyce

4. od czego zacząć – podstawy dobrego planu czyli analiza sytuacji, określenie celów i dobór grupy docelowej

5. analiza sytuacji – jak ją przeprowadzić (analiza SWOT, PEST), skąd czerpać informacje i jak wyciągać wnioski

6. jakie stawiać przed sobą cele – dlaczego cele komunikacyjne (marketingowe, PR, trade marketingowe) powinny być mierzalne, co można mierzyć i jak

7. dobór grupy docelowej – korzystanie z dostępnych narzędzi jak TGI, BAV

8. platforma komunikacji, czyli podstawa działań Brand Marketing & Public Relations

9. na co zwrócić uwagę przygotowując plany komunikacyjne wprowadzając nowe marki czy produkty (launch campaign) a co odświeżając markę (rebranding)

10. zasady, które warto znać przy opracowywaniu planów komunikacyjnych- czyli jakich błędów można się ustrzec

11. jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych (podejście ilościowe i jakościowe)

12. realizacja planów komunikacyjnych w praktyce

Dzień II

1. Jak zrealizować plan komunikacyjny
• co brać pod uwagę realizując plan mając ograniczone zasoby (ludzie, środki finansowe i czas)
• jak skutecznie dobierać kanały komunikacyjne przy realizacji działań marketingowych, PR, sponsoringowych czy ambient mediowych
• czy kreatywność jest ważna i kiedy – jak przyciągnąć uwagę grupy docelowej
• tradycyjne versus nowoczesne narzędzia komunikacji marki – uporządkowanie pojęć (blog, web 2.0, serwisy społecznościowe, grupy dyskusyjne, blue zone, fora dyskusyjne, marketing szeptany, marketing wirusowy, komunikatory oraz fenomeny: youtube, myspace, blip, facebook, technorati, i inne)
• kiedy zastosować niestandardowe środki: kiedy przychodzi czas na ambient media, eventy, happeningi
• co warto wiedzieć o product placemencie i sponsoringu – praktyka i uwarunkowania prawne tych działań

2. Jak sprawić by media chciały pisać o naszej marce
• co interesuje dziennikarzy prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych – czyli jakie są potrzeby informacyjne mediów
• co powinieneś wiedzieć o dziennikarzach zanim rozpoczniesz współpracę z nimi – czyli jakie media mają prawa i obowiązki
• jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem
• do których dziennikarzy kierować informacje prasowe
• wiarygodność mediów – czy świat kreowany przez media jest prawdziwy, o czym należy pamiętać
• kiedy jest czas na działania Media Relations – kolejność działań marketingowych, PR, sponsoringowych
• jak przygotować tzw. press kity – materiały informacyjne, zdjęcia, próbki
• podstawowe narzędzia Media Relations – czyli kiedy zwoływać konferencje prasowe a kiedy wysyłać mailingi z komunikatami prasowymi, kiedy można zainicjować wywiad

3. Kto tak naprawdę buduje markę?
• pracownicy firmy – czyli rola marketerów, PRowców – inicjatorów działań i koordynatorów
• ambasadorzy marek, czy zaangażowanie gwiazd zawsze przekłada się na popularność marki i jej wyniki sprzedaży
• Prosumenci a liderzy opinii – kim są i jak działają oraz dlaczego mają tak duży wpływ na konsumentów i ich decyzje zakupowe
• case study Rimmel, BZWBK – analiza wycinków prasowych kampanii wykorzystującej gwiazdę, czyli o czym naprawdę piszą media

4. O czym jeszcze warto pamiętać
• ocena podjętych działań i osiągniętych wyników – dlaczego każda kampania powinna być oceniona, jakie kryteria oceny trzeba brać pod uwagę (jakościowe i ilościowe)

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Witam serdecznie,

chciałbym zaprosić Państwa do udziału w nietypowym szkoleniu
„Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”

Dlaczego nietypowym?

Szkolenie na które Państwa zapraszam to dwa w jednym - połączenie tradycyjnych usług szkoleniowych i doradczych z bytowaniem w dzikim otoczeniu. Tworzymy warunki, które pozwalają uczestnikom optymalnie wykorzystać własne talenty, poznać i sprawdzić własne możliwości, jak i ograniczenia, ale również praktycznie zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności. Jednocześnie dajemy możliwość poznania uroków i technik przetrwania na łonie przyrody, oraz szansę przeżycia wyjątkowych wrażeń.


Obrazek


Dlaczego warto skorzystać?

- Szkolenie jest jedną z niewielu, a może i jedyną ofertą tego typu na naszym rynku
- Poza tradycyjnymi korzyściami płynącymi z udziału w szkoleniu, dajemy Państwu szansę poznania technik bushcraftu i przeżycia wspaniałej przygody na łonie natury
- Szkolimy się w małej (maksymalnie 12 osobowej) grupie, dającej szansę każdemu na aktywny udział i zdobycie maksymalnej ilości wiedzy i umiejętności

Termin: 24-26 Września 2010

Miejsce: Wzgórza Strzelińskie, Woj. Dolnośląskie, ok 50km od Wrocławia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na pryv. lub na adres jacek@straszak.eu - Z przyjemnością prześlę informacje o prowadzących, programie oraz poradnik uczestnika.


Obrazek


Więcej informacji można również znaleźć na stronie:
http://www.projekt-bushcraft.pl

Pozdrawiam,
Jacek Straszak

tel 792-754-107
e-mail jacek@straszak.eu
http://straszak.eu
Jakub Łączkowski

Jakub Łączkowski Founder & CEO w
Pozamiatane.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Szanowni Państwo,

Już tej jesieni na ekranach Waszych komputerów pojawi się nowy serwis - Comparo.pl. By jednak Comparo mogło ruszyć z parą, już niedługo startujemy z kampanią marketingową i wśród Was szukamy naszych partnerów, którzy mogliby przekazać nagrody do konkursów prowadzonych w ramach promocji w portalach społecznościowych.

Jeśli chcecie poznać projekt, włączyć się w jego start, wypromować swoją markę, proszę o kontakt mailowy (j.laczkowski@comparo.pl) lub telefoniczny (+48 783 383 069)

Prześlę ofertę, porozmawiamy i myślę, że razem odniesiemy korzyści.

Z pozdrowieniami,

Jakub Łączkowski
Dyrektor Zarządzający
Comparo
tel. 783 383 069
j.laczkowski@comparo.pl
http://www.comparo.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Artur K.

Artur K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferujemy tłumaczenia językowe polsko-rosyjskie, rosyjsko-polskie. Pełna oferta dostępna pod linkiem: http://rosyjski-tlumaczenia.com.pl/ . Szybko i solidnie.
Także udzielimy korepetycji z j.rosyjskiego każdy poziom, wykonamy tłumaczenia ustne. Pomożemy napisać dowolny tekst i treść w j. rosyjskim, szukać i przeglądać wszystko w Runecie (ros. internet).
Zajęcia z doświadczoną osobą posiadającą wyższe wykształcenie, referencje, doświadczenie praktyczne współpracy Polski z rynkiem rosyjskim i ukraińskim.

Kontakt: (22) 219-60-92 (godz. 10-20), e-mail: rosyjskitlumaczenia24h@gmail.com . Dojazd własny na terenie Warszawy i okolic. Korepetycje możliwe także online przez skype lub e-mail.



Wyślij zaproszenie do