konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Psychologia Szefa – Szef to zawód. Bezpłatny dostęp do super e-szkolenia!

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o. zapraszają do udziału w badaniu kwestionariuszowym,które ma na celu opracowanie innowacyjnego narzędzia psychometrycznego wspierającego selekcję i rozwój zawodowy.

Każdy uczestnik badania otrzyma bezpłatny dostęp do e-szkolenia a po etapie walidacji narzędzia także indywidualny raport opisujący m.in. mocne i słabe strony.

Aby wziąć udział w badaniu prosimy o zarejestrowanie się na stronie: http://www.way2improve.pl

Na tej stronie dostępne są szersze informacje na temat badania, zawartości raportów omawiających wyniki badania oraz dostępnych e-szkoleń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres e-mail:ip-helpdesk@way2learn.pl lub pod numerem telefonu: 22 339 18 03.

Dziękujemy.

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o.
Ewa Bensz-Smagała

Ewa Bensz-Smagała Psycholog dziecięcy,
nauczyciel
akademicki

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie!

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego w Katowicach
zaprasza do udziału w projekcie współfinansowanym ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program
Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV:

*Warsztaty naukowo-praktyczne z zakresu prowadzenia, zarządzania i
komercjalizacji badań naukowych.*

*Grupę docelową *stanowią pracownicy jednostek naukowych z tytułem
magistra, zainteresowani podniesieniem umiejętności w zakresie
prowadzenia prac badawczo-rozwojowych. Szczegółowe informacje dot.
projektu znajdują się na stronie internetowej: http://wnp.gwsh.pl/

Przewidziane jest również spotkanie informacyjne połączone z prelekcją
dla młodych pracowników naukowych, osoby zainteresowane
udziałem w spotkaniu zostaną poinformowane o szczegółach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pozdrawiam,
Ewa Bensz
Asystent koordynatora projektu
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego
Katowice
tel. 032 35 70 617
tel. kom. 601 633 718
ewa.bensz@gwsh.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapraszamy do udziału w szkoleniach w ramach marki "Dofinansowane Szkolenia Otwarte".
Wysoka jakość komercyjnych szkoleń połączona z niską ceną szkoleń EFS to najnowsza propozycja B&O NAVIGATOR firmy szkoleniowej istniejącej od 10 lat na polskim rynku, członka - założyciela PIFS (Polskiej Izby Firm Szkoleniowych) jedynej firmy z branży szkoleniowej uhonorowanej "ZŁOTYM CERTYFIKATEM SOLIDNA FIRMA".

STRES - JAK SOBIE Z NIM PORADZIĆ(28 lipca)- tylko 390 zł brutto
Trening antystresowy i zarządzanie stresem to propozycja szkolenia (treningu) przeznaczonego dla wszystkich, którzy są
świadomi wpływu jaki odgrywają czynniki stresogenne na jakość pracy i życia prywatnego. W trakcie warsztatów nasz trener przekaże proste, a jednocześnie skuteczne metody pokonywania stresu i utrzymywania się w dobrej kondycji psychofizycznej - więcej o szkoleniu

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLEŃ:

AGNIESZKA OPSZAŁA - tel. 22 675 91 70 firma@szkolenia-otwarte.com.pl
KONRAD RACZYŃSKI - tel. 22 675 91 70 firma@szkolenia-otwarte.com.pl
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o. o.
ul. Echa Leśne 27c 03-257 Warszawa
tel. 22 675 91 70 fax 22 877 63 45 email: firma@szkolenia-otwarte.com.pl

Szkolenia Otwarte
Szkolenia dla firm
Imprezy Integracyjne Dawid Martynowski edytował(a) ten post dnia 20.07.10 o godzinie 10:41

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dla negocjatorów i miłośników wina:

Obrazek


Więcej informacji znajdziecie pod adresem: http://hrensemble.wordpress.com/cumpleanos-del-vino/

Zapraszamy - spotkanie jest kameralne, więc ilość miejsc jest ograniczona!
Zespół HRensemble
http://hrensemble.pl
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na Dzień otwarty coachingu.

31 lipiec 2010 · 09:30 - 13:30 Warszawa, ekoJa: ul. Bohdanowicza 5

Zapisy i więcej info na: http://tinyurl.com/docvii

Ręcznie dobrana ekipa coachów, specjalnie dla Was:

* odpowie na pytanie "Co to jest coaching?"
* poprowadzi 4 mikrowarsztaty i 20 sesji coachingowych
* zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności
* zaserwuje smaczne śniadanie

W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej pracy lub znaleźć coacha dla swoich pracowników. Na spotkaniu znajdą się osoby pracujące w obszarze biznesu i życia prywatnego. Kontynuacja relacji coachingowej jest możliwa także zdalnie (przez Skype lub telefon). Uczestnictwo w spotkaniu nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami. Ilość miejsc jest ograniczona.

Wstęp: 30 zł za śniadanie, coaching i prezentacje gratis!

Prowadzenie:
Agnieszka Misiak
Ania Szybiak
Małgorzata Ostrowska - Reither
Michał Bloch
Szymon Herbeć
Wanda Batorska

Serdecznie zapraszamy
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Kurs na własną firmę! Jak najłatwiej stworzyć własny biznes i osiągnąć niezależność finansową?

Akademia Rozwoju Biznesu
uruchamia nowy, autorski cykl interaktywnych warsztatów dla przyszłych przedsiębiorców.

Pełna informacja: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?view=detail...
Formularz zgłoszeniowy: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Dlaczego warto?

Szukasz pomysłu na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej? Chcesz zostać freelancerem? A może masz już pomysł i chcesz go zrealizować? Zanim to zrobisz zapisz się na interaktywny warsztat Akademii Rozwoju Biznesu: "Kurs na własną firmę!”

Zastanów się: dlaczego w pierwszym roku działalności upada aż jedna na trzy firmy? Dlaczego po pięciu latach funkcjonuje już tylko co trzecia? Zanim rozpoczniesz, warto, abyś uświadomił sobie, że wielu kieruje się mitami i błędnymi przekonaniami, które prowadzą ich firmy do upadku. Zobaczysz gdzie czają się pułapki i dowiesz się jak je bezpiecznie omijać, by móc w pełni rozwinąć skrzydła.

Pomyśl: dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni? Co sprawia, że to właśnie im się udaje? Podczas uczestnictwa w warsztacie poznasz kluczowe zasady prowadzenia firmy oraz skuteczny i sprawdzony model biznesowy - tajemnice osób, które odnoszą sukcesy jako przedsiębiorcy. Dowiesz się czym naprawdę jest „przedsiębiorcze myślenie” i będziesz zaskoczony jak daleko może Cię ono zaprowadzić.

Wbrew powszechnemu przekonaniu wcale nie warto uczyć się na własnych błędach. Ten warsztat pozwoli Ci ich uniknąć, a więc oszczędzi Twój czas i pieniądze. Poznaj wizję, która sprawi, że będziesz zawsze o kilka kroków przed konkurencją. Daj się zainspirować!

Czego jeszcze się dowiesz?

Własna firma to nie tylko wizja. To również kompleksowa wiedza na temat procedury zakładania działalności gospodarczej, wyboru najlepszej formy opodatkowania, które otrzymasz dzięki udziałowi w warsztacie. Dowiesz się także jak pozyskać dotacje z funduszy unijnych i z Urzędu Pracy.

Ile trzeba zainwestować?

Zastanów się: czy stać Cię na to, aby nie posiadać umiejętności, które nabędziesz podczas naszego warsztatu?
Inwestycja w ten warsztat to tylko 500 zł. Latem skorzystasz jednak z promocji: tylko w lipcu i sierpniu zapłacisz mniej niż połowę ceny: 247 zł.

Uwaga! Premiujemy osoby, które potrafią podjąć szybką decyzję: przy zapisie do 30. lipca otrzymasz dodatkowy rabat i zapłacisz tylko 197 zł!

Co otrzymasz, dzięki zapisaniu się na interaktywny warsztat: „Kurs na własną firmę!”?

Będąc uczestnikiem warsztatu otrzymasz pakiet na który składają się:

1. Potrzebna Ci wiedza i praktyczne umiejętności;
2. Niezbędne materiały;
3. Imienny certyfikat ukończenia warsztatu;
4. Lunch;
5. Przerwy kawowe.

Co jeszcze dostaniesz?

Patronem merytorycznym projektu jest wydawnictwo BL Info Polska. Jako uczestnik warsztatu otrzymasz więc książkę pt. "Jednoosobowa firma. Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą", o wartości 48 zł!

Jak zagwarantować sobie miejsce na warsztacie?

Wypełnij formularz(http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_..., oraz dokonaj wpłaty na konto Akademii Rozwoju Biznesu o numerze 02 2490 0005 0000 4500 6114 4971. Po otrzymaniu przez nas wpłaty niezwłocznie otrzymasz zaproszenie na warsztat.

Uwaga: ponieważ warsztat jest interaktywny, możemy zaoferować tylko 15 miejsc - decyduje kolejność zgłoszeń!

Projekt pod patronatem:

Wydawnictwo BL Info Polska


Obrazek


Pełna informacja: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?view=detail...
Formularz zgłoszeniowy: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Lider w górach
Trening z przywództwa i budowania zespołu

Zapraszamy na trening który nie jest zwykłym treningiem z bycia liderem..
Ten trening to połączenie pasji do wędrowania i wspinania się po górach z pasją wzmacniania ludzi.


Lider to ten, który wspina się wciąż w swych aspiracjach i dążeniach w górę?
To ten, który widząc szczyt nie zwalania a bacznie idzie wciąż i wciąż, wyżej i wyżej...?
To ten, który stając na czele wyprawy zwanej projektem wie, jaki obrać szlak a nawet jeśli nie jest pewny to potrafi wziąć odpowiedzialność za cały zespół?

a może jest jeszcze zupełnie inaczej...?

Tylko jak być liderem?
Jak przewodzić a nie tylko dowodzić?
Jak budować zespół?
Jak motywować siebie i innych do działania?
Jak budzić w sobie kreatywność i odwagę?

Po co iść jeśli się nie wie gdzie? - czyli jak budować cel dla siebie i zespołu tak by był efektywny?
Którędy iść gdy zgubi się trop? - czyli coś o zarządzaniu czasem i zmianą
Co jeśli się nie uda plan? - czyli jak poradzić sobie z „przegraną” i ruszyć w Nowe...


Zapraszamy Cię na 2,5 dni / dnia wspólnej zabawy i treningu w górach

Zapraszamy na:

Wyprawę na górski szlak i w metaforyczny sposób poszukiwania własnych szczytów i szlaów...
Spojrzenie z dystansu (z innej wysokości) na własne przekonania i/lub przekonania innych
Zdobywanie nowych i wzmacniania posiadanych umiejętności przywódczych: współpracy, wspierania innych oraz przewodzenia.

I co Ty na to? :)

Ramowy Program Wyprawy:

[b]Piątek

19:00 - Spotkanie w pewnym tajemniczym miejscu ;)
19:30 - Wspólne pichcenie kolacji + zapoznanie
21:00 - „którędy iść...” - pierwsza gra treningowa....

Sobota
9:00 - Śniadanie
10:00 - Start treningowy

- Zawiązanie dnia
- Kim jest Lider a kim Przywódca? – dyskusja
- Ćwiczenia / narzędzia na wyłonienie kim ja jestem w moim życiu a kim w moim zawodzie – liderem, przywódczą czy..?
- Narzędzia jak rozpoznawać pozycję u innych, jak działać w oparciu o wartości własne jako lidera / przywódcy, przy jednoczesnym szanowaniu i wyłanianiu wartości innego lidera?
-Wymarsz na szlak treningowo – górski
a na nim poza wspólnym wspinaniem i wędrowaniem na szlaku treningowy gry szkoleniowo – coachingowe
- Górski obiad Wędrowców
- "Niespodzianki Ducha Gór" - czyli wielka niewiadoma i co teraz...?
trening wielopłaszczyznowy z zastosowaniem ćwiczeń i narzędzi menadżerskich, komunikacyjnych, coaching- owych i elementów z zakresu NLP
-"Kolacja ognia" - niespodzianka dla Zdobywców ;)

Niedziela
Start dnia od 9:00 – śniadanie
9:30 Trening cd

- Mam zespół - jak działać w nim i z nim?
- Techniki i narzędzia na rozpoznawanie potrzeb i zasobów zespołu,
- Techniki i narzędzia na motywowanie zespołu
- Emocje i stres w życiu lidera - jak z nimi i w nich działać?

Ćwiczenia, narzędzia i techniki tego dnia treningowego oprawione będą w atmosferę zdobywców "Nowego..." :)

Meta niedziela godzina 16-17:00
- Podsumowanie treningu, certyfikaty -> powrót do cywilizacji ;)

Trening poprowadzą:

Joanna Czarnecka - coach i trener. Terapeutka związków.
Wizjonerka pozytywnej przyszłości. Kobieta od budzenia wyobraźni i pragnień u ludzi. Promotorka działań społecznych. Nieujarzmiona dusza ciągle wędrująca w stronę satysfakcji z każdej chwili życia.

Andrzej Polonis - z zawodu handlowiec, z zamiłowania człowiek gór i żagli, z chęci motywator działań i wyobraźni u ludzi. Pogodny rozmówca, wnikliwy obserwator, aktywny słuchacz, cierpliwy nauczyciel a ponad wszystko ciągły poszukiwacz rozwoju i spełnienia.

Andrzej Słomkowski – absolwent zarządzania, zafascynowany różnorodnością ludzkiego zachowania, a w szczególności motywacją i przywództwem. Podróżnik, poświęcający każdą wolną chwilę na poznawanie nowych miejsc, ludzi, religii i potraw, oraz wyzwania - pokonanie siebie i dzikiej przyrody.

Agnieszka Sitarz – człowiek działania i odczuwania. Kobieta nastawiona na rozwój i wzmacnianie ludzi i ich twórczości. Coach i mediator. Specjalista od łączenia dialogu między ludźmi i kontaktu ludzi ze zwierzętami.

W jaki sposób?
Sukces treningu mierzony jest umiejętnością wykorzystania zdobytego doświadczenia w życiu codziennym. Wiedzę możesz zdobyć z książek - my uczymy jak ją stosować. Czy nauczysz się jeździć na rowerze czytając instrukcję obsługi? Na naszych treningach pobudzamy naturalną ciekawość, chęć do samorozwoju, odwagę do próbowania. Prowokujemy do myślenia przez doświadczenie, pozwalając na popełnianie błędów i zachęcając do wyciągania wniosków. Jak to uzyskujemy? Najprościej jak się da - stawiając uczestników przed ciekawymi i nieszablonowymi wyzwaniami. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi: warsztatów, gry, zabawy, wszystko w konwencji superlearningu.

Miejsce- Szklarska Poręba- miejsce podamy niebawem :)
Termin: 6-8.08.2010
Koszt: 300zł (w tym trening, materiały, certyfikat, nocleg, wyżywienie)


Zgłoszenia przyjmujemy do .......................

Osoby chętne prosimy o kontakt mailowy (firma@ers-szkolenia.pl), telefoniczny (512112030) lub za pośrednictwem GoldenLine

Zapraszamy

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

polecam darmowe szkolenie z pozyskiwania dotacji unijnych - wirtualne http://nauka.poswojsku.pl oraz dodatkowo - specjalnie dla wszystkich osób a mężczyzn w szczególności - w ramach realizowanego projektu unijnego - specjalną prezentację o równości szans Kobiet i Mężczyzn: http://edukacja.poswojsku.pl/index.php?option=com_cont...
przedstawia idee strategii równych szans kobiet i mężczyzn :)

pzdr

darek

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na warsztaty „ WAKACJE Z VEDIC ART.” do Kuligowa pod Warszawą.
CREATIVE FARM działa jako Ośrodek Rozwoju Osobistego.
Potrzebujesz zastrzyku kreatywności?
Brakuje Ci energii do działania?
Szukasz nowych inspiracji?
Czujesz, że jesteś wypalona?
Warsztat malarski Vedic Art. pomoże Ci znaleźć równowagę w życiu osobistym i zawodowym.
Są jeszcze wolne miejsca na kurs I i II stopnia w dniach 10 – 15.08.2010 i 24 -29.08.2010
Możesz przyjechać na pięć dni lub na weekend.
W cenie koszt noclegu, całodzienne wyżywienie oraz koszt warsztatu.
Jeśli nie chcesz nie musisz nocować, Kuligów leży zaledwie 30 km od Warszawy.
Więcej informacji na temat warsztatów, o mnie, miejscu szkolenia i terminach warsztatów znajdziesz na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Cena za pięciodniowy pobyt 860 pln
Cena za weekend 450 pln
Na miejscu kupisz potrzebne akcesoria malarskie po korzystnych cenach.
KONTAKT 601 -313-496

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Już od września 2010, dzięki środkom pozyskanym z Unii Europejskiej będziemy realizowali BEZPŁATNY i OTWARTY projekt rozwijający kompetencje trenerskie – Europejską Szkołę Trenerów Grupy SET.
Czytaj więcej o firmie doradczo szkoleniowej Grupa SET…

Podstawowym celem projektu jest przygotowanie profesjonalnej kadry trenerskiej do świadczenia wysokiej jakości usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw.

Program Szkoły obejmuje dwa kursy trenerskie (można wziąć udział w jednym lub dwóch kursach):

-/ poziom podstawowy – to 8 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Edukatora.
Pobierz program podstawowego kursu trenerskiego...

-/ poziom zaawansowany – to 9 dwudniowych sesji szkoleniowych przygotowujących do pełnienia roli Trenera Konsultanta wspierającego rozwój pracowników w organizacjach.
Pobierz program zaawansowanego kursu trenerskiego...

Zajęcia będą się odbywały w Warszawie lub w Katowicach.

W projekcie może wziąć udział osoba:
-/ nieposiadająca doświadczenia trenerskiego, ale posiadająca predyspozycje do bycia trenerem oraz dysponująca specjalistyczną wiedzą w określonej dziedzinie, lub
-/ posiadająca praktykę trenerską,

Przy jednoczesnym spełnieniu jednego z poniższych wymogów:
-/ musi być pracownikiem osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, nie będących przedsiębiorcami, lub
-/ musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkoleń, lub
-/ musi być pracownikiem przedsiębiorców, lub
-/ musi świadczyć na podstawie umów cywilnoprawnych usługi szkoleniowe dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie szkoleń.

Aby zgłosić chęć udziału w projekcie należy pobrać, wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy i przesłać go do nas drogą mailową na adres: efs@grupaset.pl lub na numer faks: +48 77 545 30 75 do dnia 15 sierpnia 2010.
Pobierz Formularz Zgłoszeniowy...

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w projekcie
Adam Walerjańczyk
www.GrupaSET.pl
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Inspiration Partners zaprasza na warsztat:

Realizuj pasje i żyj pełnią życia.

•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?

Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.

Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.

Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.

Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?

Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.

Prowadzący:

Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.

Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.

Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł

4 proste kroki do udziału w warsztacie:

1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321

2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.

3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.

4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa


Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php

Serdecznie zapraszamy!
Jacek M.

Jacek M. Likwiduję swój
profil na
Goldenline.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Szukamy nowych klientów.

Firma nasza zajmuje się prowadzeniem Biura Zakupów na zasadzie outsourcingu.
Jeżeli szukasz surowców, komponentów, części, opakowań - my znajdziemy dla Ciebie najlepszą ofertę, wynegocjujemy najkorzystniejsze warunki zakupu, przeprowadzimy cały proces dostawy.

Więcej szczegółów na stronie:

http://globalsourcing.pl/

Prowadzimy również usługi zarządcze. Od prowadzenia całego przedsiębiorstwa, poprzez zakupy, organizację produkcji po sprzedaż.
Marcin Kępka

Marcin Kępka Branded
Entertainment,
Product Placement,
TV Production.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zapisz się na spotkanie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/80-s-mania-cum-to-t...

DJ Funkadelic zapewni wyśmienitą zabawę podczas podroży w klimatach lat 80-tych. Poczuj atmosferę kiczu i nieskrępowanej zabawy jaka tym czasom towarzyszyła! Poszalej na parkiecie podczas tej sierpniowej nocy przy świetnej muzie, ekscytujących rytmach i klimatycznych drinkach a dla najlepszej pary na parkiecie nagroda w postaci 1000 (TAK, jednego tysiąca) złotych polskich.

Wjazd : 10 pln w cenie biletu "welcome drink"
shoty wódki po 5 pln
Drink wieczoru po 10 pln.

Start 6.08 o godzinie 21:00 w Discrete, wejście od Nowogrodzkiej 11.
http://discrete.com.pl

DJ Funkadelic ensures good fun during a nostalgic musical trip back to the 80's. Feel the atmosphere of kitsch and uninhibited amusement of these past times. Freak out on the dance floor during this August night to great music, exciting rhythms and climatic drinks. Additionaly we offer 1000 (YES, thousand) old polish złotych for the best dancer of the night!

Entrance: 10 pln, "welcome drink" included
vodka shots - 5 pln
Speciality drink - 10 pln

Start on 06.08 at 21:00 in Discrete, entrance from Nowogrodzka 11
http://discrete.com.pl
Ewa Wziąttek

Ewa Wziąttek www.ewawu.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na kolejne z cyklu spotkań menedżerskich:

Jak zyskać na doświadczeniu? Zarządzanie pracownikiem 40+

Dawno, dawno temu kiedy czeladnik szewski dostał dyplom mistrzowski, to już do końca życia w tym samym miejscu, na tym samym kowadełku klepał buty według tego samego szablonu.

Czasy się zmieniły, zmiany „szablonów, kowadełek i miejsc” następują zdecydowanie szybciej. To czego się wczoraj nauczyliśmy, dzisiaj musimy weryfikować. Według czego mamy weryfikować?
Według popełnianych błędów? A może umiejętności przewidywania, antycypowania, zdobyte wraz z doświadczeniem życiowym są wartością, na której odpływ z naszej organizacji nie możemy sobie pozwolić.Co dają firmie osoby starsze a co młodsze, czy zachowanie ciągłości pokoleń nie może przypadkiem stanowić przewagi konkurencyjnej?

Spotkanie poprowadzi Dorota Jurzysta 40+

Dorota Jurzysta

Trener, coach ICC, doradca biznesowy. Przez wiele lat menadżer wysokiego szczebla, prowadziła spółki prawa handlowego w Polsce, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z dialogiem międzypokoleniowym,zarządzaniem wiekiem i wpływem permanentnej zmiany na zarządzanie firmą.

Kiedy:

Czwartek 09/09/2010 w godz. 09:30 - 11:30

Udział bezpłatny.
Porozmawiamy o wadach i zaletach pracowników 40+, zarówno w kontekście faktów, jaki i , a może przede wszystkim przekonań, które determinują decyzje działów personalnych. Zastanówmy się strategiami zarządzania wiekiem. Przyjrzyjmy przykładom firm dużych i małych, które z powodzeniem wykorzystują potencjał „Siwej fali”.

Gdzie:

OMEC Sp. z o.o.
ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa-Bemowo

Obrazek


Na zgłoszenia oczekujemy pod adresem spotkania@omec.pl
Założylismy także spotkanie na GL

Realizujemy także szkolenia dedykowane i otwarte z zakresu Zarządzania pracownikiem 40 +
Najbliższy termin szkolenia otwartego "Zarządzania pracownikiem 40 + to wtorek 5 października (w godz. 9-17)
Całkowity koszt za 1 osobę wynosi 1100 PLN, dla uczestników wrześniowego spotkania proponujemy 20% rabat (880 PLN)

Więcej na :
http://www.omec.pl/spotkania/jak-zyskac-na-doswiadczen...
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chciałabym zachęcić Państwa do rozpropagowania tematu, a także - jeśli Państwo zechcą - poinformowania Państwa współpracowników i znajomych o możliwości podjęcia nauki w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA. To propozycja m.in. dla pracowników firm i instytucji, którzy specjalizują się w danej
tematyce, a chcieliby otworzyć sobie nową ścieżkę w swojej drodze zawodowej i myślą o podjęciu pracy w roli trenera.


Już na wstępie dajemy: wykwalifikowaną kadrę trenerów, małą grupę, w której przez 10 miesięcy można szkolić swoje umiejętności trenerskie, wzięte z życia case'y rozpracowywane podczas zajęć, warsztaty i wiele więcej.


Obrazek


Szkoła Trenerów Biznesu INTEGRA to gwarancja wysokiej jakości i możliwość uczenia się od zespołu profesjonalistów w trakcie 231 godzin zajęć dydaktycznych.

Na rynku jest wiele ofert szkół dla trenerów biznesu. My stawiamy na jakość. Co roku rekrutujemy grupę tylko ok. 12 osób, które po zakwalifikowaniu się uczestniczą w zajęciach STBI. W dotychczasowych edycjach Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA wzięło udział 21 osób, z których część doskonali się w sztuce trenerskiej, prowadząc szkolenia w INTEGRA Consulting.
W trzeciej edycji zgłoszenia przyjmujemy do 3 września 2010 roku.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zajęcia rozpoczną się 24 września, a zakończą w czerwcu przyszłego roku.

Kierujemy naszą ofertę zwłaszcza do osób, które:
• pragną poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie rozwoju ludzi w organizacjach;
• z racji wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, są odpowiedzialne za rozwój innych, a tym samym za doskonalenie organizacji (np. pracownicy działów personalnych);
• planują zmienić charakter pracy i zdobytą wiedzę przekazywać innym (np. przedstawiciele handlowi);
• zajmują się prowadzeniem warsztatów, treningów, grup dyskusyjnych itp.;
• chcą być skuteczne w przekazywaniu wiedzy i pracy z innymi ludźmi;
• wprawiają się w sztuce trenerskiej.

Jeśli jednak masz inne plany i wydaje Ci się, że STBI jest właśnie dla Ciebie, zgłoś się do nas i porozmawiaj z naszymi trenerami o swoich oczekiwaniach i dalszym rozwoju Twojej ścieżki kariery.

Możemy Cię zapewnić, że Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA nie znajdziesz:
• odpowiedzi na wszystkie dręczące Cię pytania;
• sugestii, jakim MASZ BYĆ trenerem;
• łatwych recept na bycie trenerem.

Dajemy Ci jednak inne możliwości.

Możesz być pewien, że jako słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA:
• dokonasz osobistych odkryć związanych z sobą w roli trenera;
• znajdziesz odpowiedź, jakim trenerem CHCESZ BYĆ, a czego na pewno nie chcesz robić;
• uświadomisz sobie własne ograniczenia, ale w trakcie zajęć warsztatowych znajdziesz na nie antidotum;
• znajdziesz osoby, które będą towarzyszyły Ci w odkrywaniu i budowaniu Twojej tożsamości trenerskiej;
• znajdziesz rzetelną wiedzę pozwalającą zbudować warsztat trenerski i rozumieć procesy zachodzące w grupie;
• spotkasz się z wieloma trenerami, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Więcej informacji organizacyjnych udzieli Państwu Maja Bukowiecka (m.bukowiecka@integra-consulting.pl), tel. 61 661 30 80 / kom. 781 988 626.

Odwiedzając naszą stronę internetową, znajdziecie Państwo wiele ciekawych szczegółów dotyczących STBI http://www.integra-consulting.pl/strony/1/i/207.ph, m.in. referencje dotychczasowych absolwentów szkoły oraz możecie Państwo wypełnić formularz i zgłosić swoją kandydaturę do kolejnej edycji szkoły.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA!

http://www.integra-consulting.pl


Obrazek
Patrycja Dzieniszewska

Patrycja Dzieniszewska Manager ds.
organizacji szkoleń,
eMCenter
training&consul...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
jesteśmy firmą szkoleniową o ogólnopolskim zasięgu. Współpracujemy z trenerami z obszaru całej Polski. W związku z rozwojem szukamy osób, które przy okazji wykonywania swojej pracy zbadają zainteresowanie szkoleniami zamkniętymi prowadzonymi przez eMCenter training&consulting.
GWARANTUJEMY WYSOKIE PROWIZJE!

Osoby zainteresowane szczegółami zapraszam na priv.
Alicja Bar (Turek)

Alicja Bar (Turek) PR, Marketing,
Dziennikarstwo

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Prowadzisz działalność gospodarczą? Szukasz nowych możliwości rozwoju dla swojego biznesu?
Jeżeli tak, odwiedź Targi dla Przedsiębiorczości w dniach 17-18 września 2010!

Targi dla Przedsiębiorczości, które odbędą się w Hali IASE przy ul.Wystawowej 1 we Wrocławiu, są wydarzeniem szczególnie adresowanym do osób planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej oraz mikro przedsiębiorców poszukujących nowych możliwości rozwoju dla swojego biznesu.

Targi dla Przedsiębiorczości to przede wszystkim specjaliści i sprawdzone firmy, które dzięki swojemu doświadczeniu mogą zaoferować Tobie i twojej firmie najlepszą pomoc i wsparcie.

Na powierzchni ok. 2 000 m2, zaprezentuje się przeszło 60 firm i 10 organizacji NGO z Dolnego Śląska, które w profesjonalny sposób wspomagają mikro biznes w codziennej swojej pracy. Szczegóły na: biznestargi.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie otwarte „Zarządzanie zespołem sprzedaży”. Szkolenie organizowane jest na ATRAKCYJNYCH warunkach cenowych pozwalających Państwu poznać jakość szkoleń przygotowanych i realizowanych przez nasz zespół.

Tylko we wrześniu cena niższa o 50%

Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 799 PLN osoba. – przy zgłoszeniu 2 osób 10% rabatu dla każdej osoby.

Cena obejmuje:
1. Uczestnictwo w szkoleniu.
2. Materiały dla uczestnika.
3. Podręcznik dla uczestnika.
4. Catering (bufet kawowy)
5. Imienne certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu.

Zasady zgłoszenia uczestnika:
1. Przesłanie oryginału formularza zgłoszenia na adres: 58-314 Wałbrzych, Grodzka 28/19
2. Dokonanie wpłaty zaliczki potwierdzającej uczestnictwo w szkleniu w kwocie 300 PLN na konto: BZWBK 96 1090 2271 0000 0001 1372 2708

Ilość miejsc ograniczona

Zadzwoń zapytaj o szczegóły:

Andrzej Podkański
Tel.: +48 794-627-277
e-mail: podkanski.andrzej@gntb.eu

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:

Kompetencja: Kierowanie zespołem. Sprzedaży.
Temat szkolenia: Zarządzanie zespołem sprzedaży
Beneficjenci: Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.
Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:
• Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
• Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
• Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
• Będzie potrafił określić etap rozwoju pracownika.
• Będzie potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
• Będzie potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

Program szkolenia:

Rola menedżera sprzedaży:
• Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
• Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
• Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
• Prawidłowo zarządzający menadżer
• Asertywność i dobra komunikacja menadżera
• Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
• Motywowanie handlowców
• Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
• Gwiazda w zespole – zagrożenia
• Spotkania z zespołem
• Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
• Coachingowy styl pracy
• Błędy Coachingu handlowego
• Typy handlowców
• Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
• Co zrobić gdy spada sprzedaż?
• Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
• A co jak handlowiec chce odejść?

Zanim zdecydujesz się na nasze szkolenie przeczytaj opinie z poprzednich edycji

Rekomendacje edycja 1

Rekomendacje edycja 2

oraz inne referencje: http://gntb.eu



Wyślij zaproszenie do