Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeśli ktoś jest zainteresowany problemami z realizacją celów w firmie i chciałby dowiedzieć się w jaki sposób zarządzać realizacją, tak żeby była ona efektywna, to zapraszam do wzięcia udziału w czacie biznesowym dzisiaj tj. 18.06 o godzinie 12:00
http://czat.ipo.pl/kalendarium/piotr_zagdanski/intelig...

Myślę, że będzie można uzyskać odpowiedź na wszystkie pytania i rozwiać wszelkie swoje wątpliwości związane z tym tematem.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Psychologia Szefa – Szef to zawód. Bezpłatny dostęp do super e-szkolenia!

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o. zapraszają do udziału w badaniu kwestionariuszowym, które ma na celu opracowanie innowacyjnego narzędzia psychometrycznego wspierającego selekcję i rozwój zawodowy.

Każdy uczestnik badania otrzyma bezpłatny dostęp do e-szkolenia a po etapie walidacji narzędzia także indywidualny raport opisujący m.in. mocne i słabe strony.

Aby wziąć udział w badaniu prosimy o zarejestrowanie się na stronie: http://www.way2improve.pl

Na tej stronie dostępne są szersze informacje na temat badania oraz zawartości raportów omawiających wyniki badania.

Badanie trwa przeciętnie około 30 minut. Ważne jest, aby kwestionariusz wypełnić w trakcie jednej sesji badania bez robienia jakichkolwiek przerw.

W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres e-mail: ip-helpdesk@way2learn.pl lub pod numerem telefonu: 22 339 18 03.

Dziękujemy.

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o.
Agnieszka Ciesielska

Agnieszka Ciesielska 4Beauty Art Gallery

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dom Aukcyjny 4Beauty organizuje, ostatnią przed wakacjami, aukcję dzieł sztuki współczesnej. W dniach 18 - 24 czerwca 2010 r. miłośnicy sztuki współczesnej, będą mogli przystąpić do licytacji dzieł po bardzo atrakcyjnych cenach. Aukcja odbędzie się na portalu www.4beauty.com

„W związku ze zbliżającymi się wakacjami, postanowiliśmy zrobić naszym Klientom przyjemną niespodziankę. Aukcje w 4Beauty zawsze były atrakcyjne cenowo ze względu na 30% obniżkę marży dzieł w odniesieniu do cen galeryjnych. Tym razem, poszliśmy o krok dalej i wynegocjowaliśmy atrakcyjne ceny z naszymi Artystami. Dzięki temu, że zdecydowana większość dzieł wystawianych na aukcjach 4Beauty, pochodzi wprost od twórców, możemy zaproponować interesujące ceny wywoławcze” mówi Roman Ciesielski, Dyrektor 4Beauty.

Wśród wspomnianych atrakcji mi.in. grafika Tomasz Sętowskiego „Babilon” w cenie 2.600 złotych, duże płótno olejne (100 x 120 cm) Macieja Hoffmana „Cells” w cenie 4.300 złotych, grafika Edyty Purzyckiej za jedyne 150 złotych, obraz Leszka Sokoła „Huśtawki naszych marzeń” za 1.150 złotych. Bardzo interesująco w ofercie wygląda również sygnowany rysunek Zdzisława Beksińskiego (14.000 zł), grafika Jarosława Modzelewskiego „Niosący ścięte drzewo”(1.100 zł) oraz „Sjesta popołudniowa” Miry Andrzejewskiej-Kalkowskiej (1.500 zł), nowej Artystki reprezentowanej przez 4Beauty.

Zapraszamy do licytacji! Katalog aukcyjny dostępny jest TUTAJ.

Patronat aukcji:

Obrazek



Obrazek


Leszek Sokół Huśtawki naszych marzeń
wydruk na płótnie, 100x120 cm, 2010
oryginalnie sygnowany przez Artystę, numer 10/50
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w „Letniej szkole umiejętności menedżerskich”, które organizujemy w tym roku, w Dźwirzynie, w Clarion Hotel Grand Baltic Resort & Spa *****, w terminie 6-9 lipca

Kluczem do sukcesu lidera jest umiejętność zmieniania zastanych okoliczności, a nie wykorzystanie formalnej władzy i nowego tytułu.
Kenneth Blanchard


Szkolenie skierowane jest do:
menedżerów, kadry wyższych i średnich szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem. Inwestowanie w ludzi to często najbardziej efektywna metoda uzyskiwania wzrostu dochodów firmy. Zarówno badania, jak i praktyka wskazują, że coraz częściej kompetencje zawodowe nie ograniczają się do wykształcenia i doświadczenia zawodowego, a uzupełnione są o umiejętności psychologiczne. W codziennej pracy menedżera, a zwłaszcza w sytuacjach trudnych, pełnych napięć nabierają one szczególnego znaczenia. W firmie nowoczesnej posiadanie tych właśnie umiejętności zapewnia osiągnięcie sukcesu zawodowego.

Uczestnictwo w warsztatach umożliwi realizację następujących celów:
• Diagnozę własnego potencjału menedżerskiego.
• Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
• Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
• Poprawę umiejętności wywierania wpływu.
• Zwiększenie umiejętności budowania w sposób świadomy własnego wizerunku.
• Analizę najsilniejszych stron oraz obszarów do poprawy.
• Zwiększenie zarządzania sobą w czasie.
• Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
• Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

I DZIEŃ

1. LIDER W OBLICZU ZMIAN

• Jak ludzie reagują na zmiany i jak się do nich adaptują
• Opór wobec zmian i jak sobie z nim poradzić
• Kreatywność lidera – trening twórczego myślenia
• Jak wyzwolić twórczy potencjał zespołu
• Zarządzanie zmianą

2. JAK WYKORZYSTAĆ WŁADZĘ DLA WZROSTU EFEKTYWNOŚCI?

• Paradygmaty sukcesu współczesnego menedżera
• Role i modele przywódcze
• Style kierowania
• Tajemnice i sztuka motywowania

3. SOCJOTECHNIKA CZY SKUTECZNOŚĆ – KOMUNIKACJA W PRZYWÓDZTWIE

• Techniki skutecznego porozumiewania się
• Wpływ zaburzeń komunikacji na relacje w zespole
• Bariery komunikacyjne
• Skuteczna komunikacja hierarchiczna

4. SZTUKA SŁOWA

• Rozmowa w relacji zwierzchnik – podwładny
• Kultura dyskusji, wypowiedzi
• Język rozmówcy
• Wykorzystanie walorów językowych
• Tempo, intonacja, siła, akcentowanie
• Jak reagować na gafy, wpadki i przejęzyczenia
• Sztuka aktywnego słuchania
• Kiedy prawdomówność oznacza brak taktu?
• Jak prawić i przyjmować komplementy

II DZIEŃ

1. BUDOWANIE ZESPOŁU

• Zasady pracy zespołowej
• Właściwy skład efektywnego zespołu
• Jak planować i organizować pracę zespołu

2. KREOWANIE WIZERUNKU MENEDŻERA, TAJNIKI CHARYZMATYCZNEJ RETORYKI

• Sztuka argumentacji
• Charyzma, osobowość i kompetencja
• Postawy i gestykulacja jako emocjonalne sposoby przekazywania treści
• Gesty wzmacniające i sugerujące
• Kreowanie własnego „teatru prezentacji”

3. ISTOTA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH W PRZYWÓDZTWIE

• Co oznacza w praktyce bycie asertywnym liderem?
• Sprowadzanie rozmowy z pracownikiem z poziomu emocjonalnego do poziomu społecznego czyli partnerskiego
• Feedback pozytywny i negatywny
• Konstruktywne wyrażanie opinii
• Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę oceniającą

4. ZASADY PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU

• Efektywne zarządzanie czasem
• Złodzieje czasu
• Wyznaczanie czasu
• Planowanie czasu
• Planowanie metodą ALPEN
• Rytm dnia a efektywne działanie
• Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zespołów
• Delegowanie zadań

III DZIEŃ

1. PROFIL SKUTECZNEGO MENEDŻERA

• Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.
• Indywidualny feedback na podstawie, którego każdy z uczestników określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w efektywnym zarządzaniu zespołem

2. SZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

• Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
• Typy uścisków dłoni i ich znaczenie
• Jak uniknąć gafy – cmok nonsens i gesty kulturowe
• Znaczenie kontaktu wzrokowego w różnych kręgach i kulturach
• Gesty i ich znaczenie w innych krajach

3. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI, KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

• Czym jest negocjowanie?
• Elementy wchodzące w sferę negocjacji
• Atmosfera sprzyjająca negocjowaniu
• Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
• Test indywidualnego stylu negocjacyjnego
• Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
• Skuteczność i strategie wpływu na innych
• Gdzie siedzimy, czyli pozycja przy stole a techniki wywierania wpływ

4. NEGOCJACJE EKSPERCKIE

• Sztuka negocjacji eksperckich
• Negocjuj nie negocjując
• Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę konkurencyjną

5. WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

• Podstawowe prawa wywierania wpływu
• Techniki manipulacji na poziomie faktów
• Techniki manipulacji czasem
• Techniki manipulacji faktami
• Techniki manipulacji relacjami i emocjami

6. TAKTYKI NEGOCJACYJNE 49 TAKTYK STRATEGII NEGOCJIACJI

• STRATEGIA PIERWSZA: PODSTAWOWA DECYZJA

• STRATEGIA DRUGA: PRZEŁAMANIE IMPASU
Sposoby działania w sytuacji, w której proces negocjacji zatrzymał się lub bardzo osłabł.

• STRATEGIA TRZECIA: MANIPULACJA CZASEM
Manipulacja sytuacją czasową może stworzyć korzystne warunki lub zwiększyć napięcie i presję na drugą stronę.

• STRATEGIA CZWARTA: PROWOKACJE
Działanie niespójne i zagadkowe dla zmieszania i osłabienia drugiej strony.

• STRATEGIA PIĄTA: PEŁNA KONTROLA
Osiągnij kontrolę nad tym, co i jak jest negocjowane, dyktuj tematy i procedury.

• STRATEGIA SZÓSTA: BEZPOŚREDNI ATAK
Jest to ostra, dynamiczna akcja podporządkowani a sobie, przestraszenia i wytrącenia z równowagi drugiej strony.

• STRATEGIA SIÓDMA: BUDOWANIE NAPIĘCIA
Zwiększenie nacisku, wprowadzenie niepokoju okresowe zmniejszanie dla zmiękczenia drugiej strony.

• STRATEGIA ÓSMA: ZMIEŃ SŁABOŚĆ W SIŁĘ
Drogą uczciwości lub oszustwa użyj realnej lub wymyślonej słabości dla uzyskania ugody.

• STRATEGIA DZIEWIĄTA: UŻYJ AUTORYTETU

• STRATEGIA DZIESIĄTA: SZUKAMY KOOPERACJI
Ćwiczenie wybranych taktyk w praktyce

IV DZIEŃ

1. ETYKIETA BIZNESOWA I SAVOIR VIVRE

• Zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
• Przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas
• Etykieta przy stole
• Wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie

2. DRESS CODE - ELEGANCJA W UBIORZE - CO I KIEDY NOSIĆ?

• Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
• Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
• Fryzura, makijaż, biżuteria
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety,
• Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
• Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
• Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
• Idealny ubiór do biura oraz na spotkania
• Wskazówki dotyczące doboru stroju
• Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?

3. OSOBOWOŚĆ A PRZYWÓDZTWO I KIEROWANIE

• Osobowość lidera, czyli klucz do sukcesu przywódcy
• Doskonalenie osobowości, strategie rozwoju wewnętrznego
• Efektywne zarządzanie ludźmi o różnych typach osobowości

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby; 4 noclegi w pokoju dwuosobowym; materiały szkoleniowe, certyfikat; obiady, poczęstunek podczas przerw, kolacje; kolacje integracyjną. Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 150 zł

2590 zł

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Obrazek

Aneta Korczak
tel.: 22 379-23-18
aneta.korczak@kdkinfo.com.pl

Piotr Rzeńca
tel.: 22 379-23-11
piotr.rzenca@kdkinfo.com.pl

Michał Zając
tel.: 22 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE - 28 - 29 czerwca TYLKO 890zł
program szkolenia

SZTUKA PREZENTACJI - TECHNIKI AKTORSKIE - 7 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI OBRONY CENY - 7 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI EFEKTYWNEJ WINDYKACJI - 14 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe - 20 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany - 21 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - 14 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

Obrazek

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Grupa SET z nieukrywaną przyjemnością zaprasza na Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych, czyli cały dzień szkolenia dla tych, których sukces zależy od tego, jak się zaprezentują :-)

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Kierbedzia 4
Pierwsze piętro, sala nr. 13

Kiedy?
1 lipca w godzinach 9:00 - 16:00

Jak się zgłosić?
maciej.cichocki@grupaset.pl

Więcej informacji na stronie spotkania.

Jak niegdyś obiady czwartkowe u króla Stasia tak teraz warsztaty czwartkowe w Akademii SET. Zapraszamy zawsze w pierwszy czwartek miesiąca.


Obrazek
Paweł Kozłowski

Paweł Kozłowski Strategia Biznesowa,
Sprzedaż i Business
Developement; Za...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Business Development Manager- Warszawa (pracującego również nad projektami w CEE)

Poszukuje Sales Fighter'a na stanowisko BDM z popartym sukcesami doświadczeniem w sprzedaży B2B, najlepiej (Telecom, Media, IT.)Charakteryzującego się: rozwinięty umiejętnościami sprzedażowymi i negocjacyjnymi,wysoką kulturą biznesową, dobra znajomością j. angielskiego. Atutem będzie znajomość ekosystemu LBS (location Based Services), rynku telefonii komórkowej oraz nawigacji GPS.

Wybranego kandydata czeka pełna wyzwań praca, podczas której będzie brał udział w tworzeniu i sprzedaży nowoczesnych usług opartych o lokalizację GPS oraz nowoczesne technologie mobilne.

Więcej o firmie: http://naviexpert.pl

Atrakcyjny pakiet do negocjacji,

Zainteresowanych proszę o kontakt e-mailowy: pabloplsuperstar@gmail.com
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na warsztaty malarskie „ WAKACJE Z VEDIC ART.” do mojego domu w Kuligowie.
CREATIVE FARM działa jako Ośrodek Rozwoju Osobistego.
Są jeszcze wolne miejsca na kurs I i II stopnia.
Możesz przyjechać na pięć dni lub na weekend.
W cenie koszt noclegu, całodzienne wyżywienie oraz koszt warsztatu.
Jeśli nie chcesz nie musisz nocować, Kuligów leży zaledwie 30 km od Warszawy.
Więcej informacji na temat warsztatów, o mnie, miejscu szkolenia i terminach warsztatów znajdziesz na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Cena za pięciodniowy pobyt 860 pln
Cena za weekend 450 pln
Na miejscu kupisz potrzebne akcesoria malarskie po korzystnych cenach.
KONTAKT 601 -313-496
Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,

chciałbym zaprosić Państwa do udziału w nietypowym szkoleniu pilotażowym „Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji” inaugurującym nową pozycję wśród moich usług.

Dlaczego nietypowym?

Szkolenie na które Państwa zapraszam to dwa w jednym - połączenie tradycyjnych usług szkoleniowych i doradczych z bytowaniem w dzikim otoczeniu. Tworzymy warunki, które pozwalają uczestnikom optymalnie wykorzystać własne talenty, poznać i sprawdzić własne możliwości, jak i ograniczenia, ale również praktycznie zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności. Jednocześnie dajemy możliwość poznania uroków i technik przetrwania na łonie przyrody, oraz szansę przeżycia wyjątkowych wrażeń.

Dlaczego warto skorzystać?

- Szkolenie jest imprezą pilotażową - dzięki czemu cena jest symboliczna
- Jest jedną z niewielu, a może i jedyną ofertą tego typu na naszym rynku
- Poza tradycyjnymi korzyściami płynącymi z udziału w szkoleniu, dajemy Państwu szansę na zdobycie rzadkich umiejętności sztuki przeżycia na łonie natury
- Szkolimy się w małej (maksymalnie 12 osobowej) grupie, dającej szansę każdemu na aktywny udział i zdobycie maksymalnej ilości wiedzy i umiejętności

Termin: Druga połowa sierpnia
Miejsce:Wzgórza Strzelińskie, Woj. Dolnośląskie, ok 50km od Wrocławia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na pryv. lub na adres jacek@straszak.eu - Z przyjemnością prześlę szczegółowe informacje.

Pozdrawiam,
Jacek Straszak

tel 792-754-107
e-mail jacek@straszak.eu
http://straszak.eu

UWAGA ZMIANA TERMINU!Jacek Straszak edytował(a) ten post dnia 30.06.10 o godzinie 11:45

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kilka słów o mnie:
Aktualnie aktywnie poszukuję pracy na stanowisku menedżerskim.
Podsumowanie zawodowe: Doskonała znajomość usług, produktów i procedur bankowych. Doświadczenie w obsłudze i w kontakcie z klientem Indywidualnym i Biznesowym, rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne.

Doświadczenie w zarządzaniu i budowaniu zespołów sprzedaży, poparte wybitnymi wynikami.
Telefon kontaktowy: 783068383
mail: baran.barbara@o2.pl
Pozdrawiam serdecznie

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

1 lipca 2010, godz. 18:00 rozpoczyna się kolejne spotkanie Bizner Club w Warszawie.
W przytulnej kawiarence EkoJa, ul . Bohdanowicza 5 , spotkają się przedsiębiorcy i menadżerowie z różnych firm i branż.

Wykorzystaj tę okazję i zdobądź nowe kontakty.
Szukamy do klubu firmy z grup:

* agencje reklamowe i PR-owe,
* centrum konferencyjne,
* organizatora eventów promocyjnych,
* organizatora imprez firmowych i integracyjnych,

* doradztwo finansowe (inwestycje, kredyt, leasing, ubezpieczenia, inne)
* doradztwo podatkowe ,
* doradztwo prawne,
* doradztwo unijne,
* doradztwo zawodowe,
* doradztwo przy zakupie nieruchomości,
* usługi rachunkowo-księgowe,

* usługi architektoniczne
* usługi dekoratorskie
* usługi remontowo-budowlane,

* aniołów biznesu,
* firmy szkoleniowe,
* konsultantów,
* tłumaczenia i doradztwo językowe,
* trenerów biznesu/ coachów,

* IT - projektowanie stron internetowych,
* IT – serwis sieci komputerowych,(w Warszawie NETLAB)
* IT – zarządzanie bazami danych,

* catering,
* dystrybutorów win,
* restauratorów,

* centrum fitness
* estetyka ciała,
* masażystów,
* stomatologów,

* fotografów,
* kamerzystów,
* inne,

Sprawdź, jak możesz stać się członkiem Bizner Club Warszawa

Miejsce: EkoJa, http://ekoja.pl, ul. Bohdanowicza 5,godz. 18:00 Warszawa - Ochota
Wstęp: 30 zł (na pokrycie kosztów organizacji)
Po spotkaniu zapraszamy na pyszną kawę/herbatę i ciastko.

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia na adres:
malkiewicz.rafal@gmail.com lub telefonicznie 503-346-870

Z serdecznością,
Rafał Małkiewicz

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowni Państwo,

Poszukuję pracy jako Koordynator Sprzedaży lub Weryfikator Standardów. Moim celem zawodowym jest nieustanny rozwój w obszarze sprzedaży poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji.

Po więcej informacji zapraszam na profil, chętnie odpowiem na każde Państwa pytania.

Łączę pozdrowienia,

Krzysztof Cieślak.
Łukasz Perdjon

Łukasz Perdjon Nie ma w życiu
rzeczy niemożliwych,
Tylko trzeba do nich
...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

To i JA zawieszę na tej tablicy swoje ogłoszenie !
Aktualnie aktywnie poszukuję pracy na stanowisku:

- Przedstawiciela Farmaceutycznego
- Przedstawiciela Medycznego
- K.A.M
- Regionalny Menadżer Sprzedaży

Zainteresowanym Osobą CV swoje mogę przesłać na e-maila.

Tel. 502-516-257
e-mail: lukasz.perdjon@poczta.fm

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Nie tylko O SPRZEDAŻY PRZY KAWIE

Kawa to napój codzienny, jest pierwszym smakiem o poranku i chwilą przerwy po południu, towarzyszką spotkań z przyjaciółmi i poważnych negocjacji. Niepowtarzalny smak, subtelna gorycz i pobudzający zmysły aromat, to powody, dla którego kawa nieustannie nas uwodzi. Nie bez znaczenia są też jej pobudzające właściwości…

Jeśli tak jak my cenisz:
* Ludzi biznesu z iskrą w oku
* Aromatyczną, pobudzającą kawę
* Kreatywne rozwiązania w sprzedaży i nie tylko
* Możliwość rozwoju i nabywania nowych kwalifikacji

przyjdź na spotkanie O sprzedaży przy kawie, na którym będziesz miał okazję:

* Poznać tajniki Sprzedaży przez emocje
* Spotkać się z ludźmi biznesu
* Skosztować kawy przyrządzonej przez samego Andrzeja Przewoźniaka*, założyciela sieci kawiarni Pożegnanie z Afryką
* Zaczerpnąć inspiracji i energii do działania

Organizatorem spotkania jest firma szkoleniowo-doradcza Jotconsult – http://jotconsult.com

Gdzie i kiedy?
Czwartek, 8.07.2010, godz. 18-20
Wender EDU Business Center, ul. Św. Józefa 1/3, Wrocław (Ostrów Tumski)
- bezpośrednio przy Centrum jest bezpłatny parking

Symboliczna opłata – 20 zł/osoba.

Zarezerwuj miejsce mailowo: jot@jotconsult.com
lub zapisz się na spotkanie na GL

Do zobaczenia!

* Andrzej Przewoźniak - trener biznesu i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, miedzy innymi założyciel kawiarni Pożegnanie z Afryką we Wrocławiu i jeden ze współtwórców ogólnopolskiej sieci Sklep z kawą Pożegnanie z Afryką. Twórca autorskiego programu szkoleń pracowniczych oraz Podręcznika Pracownika tej sieci. Znawca, koneser i wielbiciel kawy.
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO UDZIAŁU W LETNIM KONKURSIE - "WYGRAJ KARTĘ TURYSTY GDAŃSK-SOPOT-GDYNIA-PLUS"
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...


Obrazek


Letnia zabawa Gdansk4u.pl i portalu Biznesnafali.pl trwa. Do wygrania co tydzień 2 vouchery wymieniane na Kartę Turysty! Wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol... oraz wysłać maila.

Odpowiedzi należy przesyłać przez formularz na stronie
http://www.gdansk4u.pl/konkurs
Michał Gawor

Michał Gawor NAUKA PŁYWANIA
KRAKÓW | SZKOŁA
PŁYWANIA KRAKÓW |
INSTRUKT...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Firma EasySmart.pl powstała w październiku 2009 roku. Została stworzona by wspierać każdego kto potrzebuję szybko przemieszczać się po Krakowie i okolicach. Dzięki wykorzystaniu małych samochodów jakim są smarty (i małych silników), zmniejszamy zanieczyszczenie powietrza. Smart to także idealny samochód do parkowania, zmieści się w prawie każdej "dziurze" na parkingu.

Firma EasySmart.pl
tel: 695 215 486
e-mail: rent@easysmart.pl
http://www.easysmart.pl/

Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 10,11 lipca w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym efektywnie uczyli się informacji, które przekazujesz.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!
Monika Ciesielska

Monika Ciesielska Managing Partner,
Carpenter Consulting
- IMSA Poland

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do obserwowania i uczestniczenia w mikroblogu firmy doradztwa personalnego Carpenter Consulting. Tematyka mikrobloga:

- rynek pracy,
- Human Resources,
- najnowsze oferty pracy,
- informacje na temat Carpenter,
- odrobina dobrego humoru.

http://goldenline.pl/mikroblog/carpenter-consulting
Ewa Makuch (Żuk)

Ewa Makuch (Żuk) HR Specialist, ICF
ACC Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

XI edycja Global Management Challenge Poland

GMC to największa na świecie symulacja, w której uczestniczą menedżerowie, specjaliści, słuchacze MBA, studenci. W sumie ‘absolwentów’ programu w Polsce jest już ponad 15 000 osób z 400 firm i 100 uczelni.

Rejestracja do XI polskiej edycji projektu już trwa. Ze względu na swoje walory edukacyjne GMC zdobywa uznanie, jako innowacyjna forma szkolenia, integracji, ale również sprzyja rekrutacji i ocenie potencjału. W symulacji, zespoły (3-5 osób) zarządzają wirtualnymi przedsiębiorstwami prowadząc wnikliwe analizy rynkowe i poszukując okazji do zdobycia, nie tylko konsumentów czy pracowników, ale przede wszystkim zaufania inwestorów. Uczestnicy uczą się w praktyce na swoich decyzjach, trenują umiejętności związane z zarządzaniem strategicznym, rozwijają świadomość finansową. Jedynym kryterium oceny wyników ich pracy są ceny akcji ich spółek na wirtualnej giełdzie.

Na całym świecie GMC jest prowadzony równolegle w 32 państwach w formie krajowych konkursów on-line. Nagrody to m.in. wyjazd na konkurs do Makao (kwiecień 2011), studia podyplomowe, szkolenia.

Więcej informacji mozna przeczytać na gmcpoland.plEwa Żuk edytował(a) ten post dnia 16.07.10 o godzinie 09:09
Przemysław W.

Przemysław W. specjalista ds.
badań, serwis
e-ankiety.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety na temat marki Skoda Superb. Jeżeli znacie Państwo tę markę to bardzo proszę o pomoc. W szczególności zależy mi na odpowiedziach przedstawicieli kardy zarządzającej.
Wyniki badania posłużą do napisania pracy magisterskiej. Ankieta zawiera maksymalnie 9 pytań. Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut.

Link do ankiety: http://www.e-ankiety.pl/ankiety/index.php?sid=19313&la...

Serdecznie dziękuję za pomoc.



Wyślij zaproszenie do