Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

zaczynam kolejny etap badań na temat podnoszenia kompetencji zespołu. W związku z tym zwracam się z prośbą o pomoc
w pracach nad kolejnym projektem skierowanym w tym obszarze.

Badanie potrwa maksymalnie 15 minut jest skierowane do osób piastujących stanowiska kierownicze. Wystarczy wejść na stronę i przeczytać instrukcję postępowania. Aby badanie było zaliczone, trzeba wykonać je do końca.

Z góry bardzo dziękuję za zaangażowanie.

Link do badania:
http://bezpieczny.com.pl/Bisiorek/

Chętnie odpowiem na wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam,
Marcin Bisiorek

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Zapraszam do Grupy "Biznes z .tel Ty z .tel".
Film jako "mały zwiastun" co m.inn tam znajdziesz...

http://www.youtube.com/watch?v=ZQ4JrpRX8mc&feature=rel...

Polecam, może być pomocna!

http://goldenline.pl/grupa/biznes-z-tel-ty-z-tel/

PZDR,
MM
Maria S.

Maria S. Civis totius
mundi...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do kolejnej Wyjątkowej grupy, gdzie swoboda i prawda wypowiedzi pełnią nadrzędną rolę: http://www.goldenline.pl/forum/a-propo
Pozdrawiam
MSW
Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ponad godzina bardzo wartościowych materiałów, tym razem w pełnej wersji wideo, tylko po angielsku.

Jeśli spodobają Ci się te materiały - zapraszam do poznania Michaela Pereza osobiście w Polsce już w tym tygodniu! Więcej informacji na http://changemasters.pl i:

http://www.changemasters.pl/index.php?view=details&id=...

http://www.changemasters.pl/index.php?view=details&id=...

Wywiad:

Część 1
http://www.youtube.com/watch?v=LjdVatrAJJE
Część 2
http://www.youtube.com/watch?v=mLba55UZ6CQ
Część 3
http://www.youtube.com/watch?v=YGhKsMdv_rA
Część 4
http://www.youtube.com/watch?v=qtzTiK9vP04
Część 5
http://www.youtube.com/watch?v=FGRL25rF2oc
Część 6
http://www.youtube.com/watch?v=lPx11slDUtI
Część 7
http://www.youtube.com/watch?v=2oin6iIlIAI

Więcej o Michaelu Perezie - http://changemasters.pl
Daniel Szaszko

Daniel Szaszko ITIL Foundation,
PRINCE2®
Practitioner,
PMBOK®Guide - CAP...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferujemy akredytowane szkolenia otwarte z PRINCE2 przygotowujące do egzaminu:

- szkolenie Foundation - 3 dni szkoleniowe w cenie 3500 zł (opcjonalny egzamin Foundation realizowany na koniec 3 dnia w cenie),
- szkolenie Practitionera – 3 dni szkoleniowe w cenie 3800 zł (opcjonalny egzamin Practitioner na koniec 3 dnia w cenie),
- szkolenie PRINCE2 Foundation&Practitioner – 5 dni szkoleniowych w cenie 6100 zł (opcjonalny egzamin Foundation 3 dnia szkolenia oraz egzamin Practitioner 5 dnia szkolenia w cenie).

Cena szkolenia zawiera koszty:
- opłat egzaminacyjnych,
- podręcznika metodyki "PRINCE2 skuteczne zarządzanie projektami",
- wynajmu sali,
- wyżywienia,
- serwisu kawowego,
- materiałów szkoleniowych w postaci skryptu.

Oferujemy również szkolenie Overview wprowadzające do PRINCE2 - 1 dzień szkoleniowy w cenie 867 zł (koszt szkolenia zawiera koszty wynajmu sali, wyżywienia, serwisu kawowego, materiałów szkoleniowych i podręcznika metodyki PRINCE2).

Szkolenia prowadzi Tomasz Nędzi PRINCE2 Approved Trainer, który przygotował do egzaminu Foundation i Practitioner ponad 300 osób realizując od ponad 4,5 roku szkolenia z PRINCE2 dla CRM S.A., Infovide-Matrix S.A. i Altkom Akademia S.A.

Szkolenie jest prowadzone na materiałach stworzonych przez angielską firmę AFA, której właściciel Alan Ferguson współtworzył podręcznik PRINCE2.

Terminy realizacji szkoleń:

2009.06.01 - 2009.06.05 Warszawa
2009.06.15 - 2009.06.19 Łódź
2009.06.29 - 2009.07.03 Warszawa
2009.07.13 - 2009.07.17 Katowice
2009.07.27 - 2009.07.31 Warszawa
2009.08.10 - 2009.08.14 Wrocław
2009.08.24 - 2009.08.28 Warszawa
2009.09.07 - 2009.09.11 Poznań
2009.09.21 - 2009.09.25 Warszawa
2009.10.05 - 2009.10.09 Lublin
2009.10.19 - 2009.10.23 Warszawa
2009.10.26 - 2009.10.30 Sopot
2009.11.16 - 2009.11.20 Warszawa
2009.11.30 - 2009.12.04 Łódź
2009.12.14 - 2009.12.18 Warszawa

Serdecznie zapraszam.

Z pozdrawieniami,
Daniel Szaszko
Kierownik projektów szkoleniowych
daniel.szaszko@skills.pl
Tel. 060 333 666 3

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Ostatecznym celem każdego szkolenia dla handlowca, telemarketera czy kierownika działu sprzedaży jest podniesienie wyników. Proponuję więc podejście systemowe. Ja zajmuje się podnoszeniem wyników działów handlowych. Cały projekt zaczyna się od audytu, sprawdzenia słabych punktów, luk w kompetencjach, ale i również procesów, które mogą przeszkadzać handlowcom. Dopiero wtedy szkolenie, warsztaty, mentoring i poprawa w organizacji. Taki proces przynosi podniesienie wyników na dłużej. Proponuję, wiec:
- szkolenia
- warsztaty
- mentoring
- poprawa w organizacji działania i komunikacji pomiędzy handlowcami.
Tak właśnie podnosi się nie tylko kompetencje poszczególnych osób, ale wyniki całej firmy.
Zapraszam do współpracy
Łukasz Zegar
l.zegar@lukasz-zegar.pl
tel. 695931276
Marek Walczyszyn

Marek Walczyszyn Prezes Zarządu,
Geoplastic Sp. z
o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Szukam Pracy:

Zarządzanie: produkcja , zakupy

Więcej informacji o mnie na GoldenLine.

Chętnie odpowiem na wszystkie ewentualne pytania.

Marek Walczyszyn
Tel: 601467776
email: marek@walczyszyn.com
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkoła Profesjonalnego Coachingu - Coaching Day

Szkoła Profesjonalnego Coachingu (SPC) organizuje w każda środę Coaching Day. Jest to dzień, w którym możesz nas odwiedzić, porozmawiać o coachingu, o Szkole. Możesz też doświadczyć coachingu. Mianowicie możesz wziąć udział w profesjonalnej sesji coachingowej.

Zanim do nas przyjdziesz, wpierw skontaktuj się ze mną i ustal konkretną godzinę.
(tel.: 0-791-760-145; e-mail: dulewicz(at)ipri.com.pl)

Więcej informacji o Szkole Profesjonalnego Coachingu znajdziesz na stronie:
http://ipri.com.pl/kurscoachingu.html

oraz w Informatorze Szkoły Profesjonalnego Coachingu – plik .pdf do pobrania ze strony:
http://ipri.com.pl/docs/informator_spc_2009.pdf

Z informatora dowiesz się:
- czym jest coaching,
- jakie są podstawowe założenia coachingu,
- jaki jest model kompetencji coacha SPC
- na czym polegają poszczególne rodzaje coachingu,
- w jaki sposób coaching zmienia ludzi,
poznasz również :
- program Szkoły profesjonalnego Coachingu,
- zasady uczestnictwa,
- osoby prowadzące zajęcia.
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam!

Obecnie jestem w trakcie kompletowania grafiku na indywidualne kursy języka angielskiego w wakacje (Warszawa, również z dojazdem). Są jeszcze wolne terminy. Zajęcia są prowadzone przeze mnie. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu na priv. Więcej informacji o mnie i o mojej firmie na http://www.interpersonal.com.pl

Pozdrawiam,
Arkadiusz Nowiński
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na spotkanie dotyczące Zarządzania Ryzykiem Nadużyć (22-23-24 września 2009 roku) w Warszawie. Jest to konferencja skierowana do Osób, którym bliskie jest zwalczanie nadużyć i im zapobieganie. Skupiamy się na praktyce i program został stworzony tak, aby dać konkretne odpowiedzi i narzędzia do codziennej pracy.
Skupimy się na stronie zarządczej problemów z nadużyciami.
http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences...

Z poważaniem,
Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szkoła Profesjonalnego Coachingu (SPC) rozpoczęła rekrutację na IV edycję (jesień 2009).

Szkoła Profesjonalnego Coachingu jest to jeden z największych kursów coachingu w Polsce: ponad 310 godzin dydaktycznych na dwóch podstawowych etapach (ponad 350 godzin na trzech etapach). Uczestnicy SPC biorą również udział w praktykach, indywidualnych coachingach i superwizjach.

Jesteśmy pierwszą szkołą coachów, która wprowadziła do programu nauczania trening interpersonalny i grupowy coaching rozwojowy.

Program SPC oparty jest o rzetelne podstawy teoretyczne i warsztatowe. Prezentuje holistyczne ujęcie coachingu (tzw. Coaching przez duże „C”), obejmujące wiele aspektów życia człowieka (nie tylko biznes). Zawiera różne modalności psychologiczne – elementy Podejścia Poznawczo-Behawioralnego, Racjonalnej Terapii Zachowań (RTZ), Gestaltu, Analizy Transakcyjnej, Neurolingwistycznego Programowania (NLP) i Podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (SFA - Solution Focused Approach).

Więcej informacji o Szkole Profesjonalnego Coachingu znajdziesz na stronie:
http://ipri.com.pl/kurscoachingu.html

oraz w Informatorze Szkoły Profesjonalnego Coachingu – plik .pdf do pobrania ze strony:
http://ipri.com.pl/docs/informator_spc_2009.pdf

Z informatora dowiesz się:
- czym jest coaching,
- jakie są podstawowe założenia coachingu,
- jaki jest model kompetencji coacha SPC
- na czym polegają poszczególne rodzaje coachingu,
- w jaki sposób coaching zmienia ludzi,
poznasz również :
- program Szkoły profesjonalnego Coachingu,
- zasady uczestnictwa,
- osoby prowadzące zajęcia.

Zapisy możliwe są do 30. sierpnia 2009 poprzez elektroniczny formularz zapisu:
http://www.ipri.com.pl/zapisySPC.htmlTomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 15.07.09 o godzinie 14:20

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Rynek Cukru w EU przechodzi obecnie zasadnicze przeobrażenia, a sytuacja podażowo - cenowa zmienia się dynamicznie.

Czy jesteście Państwo przygotowani do zmierzenia się z zasadniczymi zmianami na rynku cukru, które nastąpią w ciągu najbliższych miesięcy?

Czy strategia zakupowa w Państwa firmie została już dostosowana do nowej sytuacji?

Czy uwzględniliście Państwo we własnej strategii zakupowej finalną zmianę ceny referencyjnej jaka nastąpi 1.10.2009?

Czy rozważaliście Państwo jaki wpływ na sytuację na rynku cukru będą miały międzynarodowe umowy zawarte przez UE (w tym z krajami AKP / LDC)?

Zapraszam na indywidualne konsultacje dotyczące strategii zakupu cukru na najbliższe lata.

W ramach konsultacji które odbywają się bezpośrednio w Państwa firmie proponuję:
- wspólną analizę obecnej strategii zakupu cukru, w tym obowiązujących warunków dostaw oraz ceny, a także wybranych dostawców.
- przekazanie wiedzy o międzynarodowym rynku cukru z akcentem na praktyczne przełożenie obowiązujących aktów prawnych na sytuację podażowo - cenową w następnych latach.
- wspólne opracowanie strategii zakupowej na najbliższe miesiące i lata.

Zbigniew Siatkowski.
Niezależny ekspert ds handlu cukrem, konsultant i trener zarządzania.
Absolwent studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH.
W latach 1998 - 2007 dyrektor ds handlu oraz członek zarządów spółek należących do największych na świecie koncernów cukrowniczych (w tym prezes zarządu spółki sprzedającej w Polsce i na świecie 350 tys. ton cukru rocznie).


Zapraszam,

Zbigniew Siatkowski
Trener i Konsultant Zarządzania
mob. +48 669 816 419
http://zbigniewsiatkowski.pl
Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na spotkanie dotyczące Zarządzania Ryzykiem Nadużyć (22-23-24 września 2009 roku) w Warszawie. Jest to konferencja skierowana do Osób, którym bliskie jest zwalczanie nadużyć i im zapobieganie. Program został stworzony tak, aby dominowała praktyka i dać Państwu konkretne odpowiedzi i narzędzia do codziennej pracy.
Skupimy się na stronie zarządczej problemów z nadużyciami.

Załóżmy, że dostrzegają Państwo lub podejrzewają, że jeden z pracowników dokonuje nadużyć – czy wiedzą Państwo jak poprowadzić rozmowę? Jak postępować z dowodami w takiej sytuacji? jak korzystać z prawa pracy w walce z nadużyciami, aby chronić firmę/pracownika przed kosztowymi i długimi procesami sądowymi? Jak skutecznie wykorzystywać dowody elektroniczne w dobie nowoczesnych technologii, aby poradzić sobie z przestępstwami komputerowymi popełnianymi przez pracowników? Jak zbudować bezpieczny system zgłaszania i monitorowania nadużyć, aby sprawnie zadziałać w sytuacji powstania nadużycia w firmie?

Te aspekty oraz wiele innych przedstawią długoletni praktycy i najlepsi eksperci, w oparciu o praktyczne rozwiązania z rynku.
http://www.movida.com.pl/index.php?content=conferences...

Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Sales Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
http://movida.com.pl
Al. Ujazdowskie 16 lok. 60
00-557 Warszawa
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. sekretariat +48 22 626 02 62
fax. +48 22 696 74 82
Rafał Sterna

Rafał Sterna Otwarty na ludzi,
lubie się angażować.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Cześć, mam prośbę. Chodzi o anonimową odpowiedź na kilka pytań umieszczonych pod adresem http://www.tu-pracujemy.com.pl
Wiem, że nikt nie ma czasu ale to tylko kilka minut.
Ważny jest dla mnie każdy głos.

DZIĘKUJĘ, Rafał
Joanna Motylska-Komsta

Joanna Motylska-Komsta Trener skuteczności
osobistej,
milosniczka sztuki

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Propozycja na dobry początek wakacji
Koktajl Inspiracji pt.:
„Dopieść swoje poczucie wartości na urlopie” czyli jak efektywnie wypoczywać.

Ty odpoczywasz na urlopie, a wartość Twojej osoby rośnie. Wracasz potem do pracy szczęśliwa, pełna energii i siły do działania. Czujesz, że ten krótki czas wykorzystałaś efektywnie. Jesteś dumna z tego, że okazałaś się taka sprytna. Czy myślałaś w ten sposób o okresie wakacyjnym?

Zapraszam na spotkanie, podczas którego dowiesz się, jak sprawić, by wakacyjny wypoczynek stał się również okazją do podnoszenia poczucia własnej wartości - bo przecież w wypoczynku chodzi właśnie o to, aby zadbać o siebie :)
Proponuję zapoznać się ze skutecznymi, a zarazem prostymi technikami, których zastosowanie podnosi własne poczucie wartości i pozwala je utrzymywać na satysfakcjonującym poziomie przez cały czas ich stosowania.

Program:
Przywitanie, poczęstunek
Tematyka:
• Rozpoznawanie przejawów negatywnej oceny własnej wartości u siebie, a także u dzieci i partnera.
• STOP niskiej samoocenie – doładowanie własnej wartości (ćwiczenie).
• Inspiracje – przykłady działań możliwych do stosowania podczas wypoczynku.
• Podsumowanie i zakończenie oraz losowanie niespodzianki a także specjalnego zaproszenia dla dwóch osób do restauracji Sicilia o wartości 100zł.

Przygotowanie merytoryczne i prowadzenie: Joanna Motylska-Komsta, Doradca rozwoju osobistego i kariery, Centrum Psychokreacji Biznesowej.

Spotykamy się 30 czerwca 2009 r (wtorek), godz. 18.30 do 20.00, Wrocław, Sicilia Ristorante Pizzeria, ul. Świdnicka 40, Centrum Handlowe Renoma, 3 piętro, sycylia.com.

Udział w spotkaniu 30 zł płatne na miejscu (materiały, poczęstunek).
Zgłoszenia na adres: ambitne@psychokreacja.pl, psychokreacja.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Premiera nowej wersji Comarch CDN OPT!MA 16.0


Obrazek


30 czerwca 2009 roku na rynku pojawiła się najnowsza wersja programu Comarch CDN OPT!MA. Wersja 16.0 to odpowiedź na bieżące potrzeby rynku. Na nowy produkt składają się m.in. 3 najważniejsze czynniki: sugestie klientów, doświadczenie Partnerów CDN oraz wiedza ekspertów Comarch. Wszystko po to, aby w pełni zaspokoić oczekiwania użytkowników.

Comarch CDN OPT!MA to rozwiązanie idealnie dopasowane dla właścicieli mikro, małych oraz średnich firm o każdym profilu działalności. Kompleksowość, fachowość oraz możliwość dopasowania programu do każdej firmy wpłynęła na to, że systemowi Comarch zaufało już ponad 27000 przedsiębiorców w kraju.

W najnowszej wersji wprowadzono przede wszystkim uproszczenia w instalatorze programu. Inne nowości to usprawnienia w module Comarch CDN OPT!MA Detal, wprowadzenie języka niemieckiego i angielskiego do CDN e-Sklep, zmiany w module CDN OPT!MA Serwis i wiele innych.

- Nowa wersja Comarch CDN OPT!MA to przede wszystkim rozwój nowoczesnego modułu do sprzedaży detalicznej oraz rozbudowa modułu do zarządzania biurem rachunkowym. Z każdą wersją wprowadzamy nie tylko uaktualnienia związane ze zmianami w przepisach, ale przede wszystkim nowe funkcje, dzięki którym produkt jest dopasowany do potrzeb klientów. Dodatkowo dzięki zmianom dotyczącym instalacji rozpoczęcie pracy z programem jest jeszcze prostsze dla nowego użytkownika – mówi Lucyna Chwesiuk, Product Manager Comarch CDN OPT!MA.

Więcej informacji na temat nowości można znaleźć tutaj.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Monika Ciesielska:
Drodzy Forumowicze,

W związku z tym, że na forum Top Manager pojawiają się wątki dotyczące poszukiwania pracowników, zaproszeń na konferencje, zapytań związanych z uzyskaniem pewnych informacji na priv, proponuję uruchomić "Tablicę ogłoszeń", na której wszystkie ważne dla nas sprawy będę ogłaszane i rozwiązywane przez pozostałych, pomocnych forumowiczów, a takich tu nie brakuje :)

Pozostałe tematy nadal traktowały będą o sprawach związanych z funkcjonowaniem organizacji i nas samych w otoczeniu biznesowym.

Pozdrawiam
Monika Ciesielska


Witam,

CIEKAWA oferta PRACY w PR w Gdańsku, WAŻNE do 15 lipca!

Prezydent Miasta Gdańska
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12

Główny Specjalista ds. public relations w Biurze Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012


pełne ogłoszenie pracy zamieściliśmy na portalu Pomorski-Biznes.pl, pod tym linkiem
http://www.pomorski-biznes.pl/ogloszenie/279/

również ciekawa oferta to:
Kierownik Referatu Centrum Obsługi Biznesu w Wydziale Polityki Gospodarczej

http://www.pomorski-biznes.pl/ogloszenie/280/

Pozdrawiam serdecznie,
JAREK Waśkiewicz
Pomorski-Biznes.pl
jarek@pomorski-biznes.pl

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

MAGAZYN "GREEN2"

green2magazyn.pl

Mam przyjemność zaprosić do lektury Green2 - nowego czasopisma poświęconego architekturze, rewitalizacji oraz idei zrównoważonego rozwoju w środowisku zbudowanym. Pismo skierowane jest do architektów, studentów architektury oraz wszystkich, którym zależy na poprawie jakości otaczającej nas przestrzeni, pod względem ekologicznym jak i estetycznym.

Jeśli to co robimy wydaje Ci się interesujące i potrzebne, chętnie udzielę dodatkowych informacji. zapraszam do rozmowy inwestorów, producentów, handlowców jak równiez osoby zainteresowane współtworzeniem pisma.

Kontakt:

Marcin Agopsowicz
redakcja@green2magazyn.pl
+48 790498614

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.11.17 o godzinie 14:29
Wojciech Nowak

Wojciech Nowak właściciel, Metrum
Nieruchomości,Media
Estate

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Szanowny Odbiorco,

Serwis enieruchomoscikomercyjne.pl podaje do wiadomości aktualnym i przyszłym klentom ostatnie zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych:

Nowi właściciele restauracja "Cafe Milano" mieszczącej się przy pl. Konstytucji w Warszawie. Transakcja przejęcia restauracji odbyła się za pośrednictwem serwisu http://enieruchomoscikomercyjne.pl

Kolejną udanana transakcja przejęcia restauracji za pośrednictwem serwisu. Nowi właściciele przejeli działający pod nazwą "Caffeteria" lokal mieszczący się w Warszawie przy ul. Chmielnej 23

Ruszyła nowa Piwiarnia Warki Strong uruchomiona w lokalu u zbiegu ul. Solidarności 117 róg Al. Jana Pawła II. Transakcję wynajmu lokalu została przeprowadzona za pośrednictwem serwisu http://enieruchomoscikomercyjne.pl

Przy udzale i za pośrenictwem serwisu http://enieruchomoscikomercyjne.pl właściciele, restauracji metandeat wynajejeli lokal w warszawkiej dzielnicy włochy w którym uruchumili swoją kuchnię centralną.

cdn...

p.s.

Według własnych badań i analiz wyszukiwarki Google pozycjonującej serwis na trzeciej pozycji w wynikach wyszukiwań na hasło "nieruchomości komercyjne" korzysta, z niego najbardziej czynna grupa zawodowa są to przede wszystkim Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz Inwestorzy pragnący kupić, sprzedać bądź wynająć nieruchomość.

Z poważaniem

Wojciech Nowak

Metrum Nieruchomości, Media Estate
01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 86 l. 66
tel.0501-493-854,022 409 60 39
Regon 015184971 NIP 886-118-65-88
biur@bazamieszkan.pl
biuro@enieruchomoscikomercyjne.pl
bazamieszkan.pl
enieruchomoscikomercyjne.pl



Wyślij zaproszenie do