Rafał
Matyasik
Prezes Zarządu, RMC
Polska Sp. z o.o.
Temat: Rozmowa oceniająca kierownika przez pracownika
Właśnie rozpocząłem szereg spotkań z moimi podwładnymi, których celem jest ocena mnie jako menadżera przez mojego pracownika. Celem tych spotkań jest uzyskanie informacji o rzeczach, które według nich robię źle (mówię o ich odczuciach), nad którymi zamierzam się pochylić i postarać wyciągnąć wnioski oraz o elementach naszej współpracy, które im się podobają by muc je wzmocnić, nasilić lub przelać na innych pracowników.Po 4 rozmowach mam trochę ciekawych informacji, lecz zaczynam się zastanawiać czy to, co robię z punktu widzenia pracownika jest dobre? Czy raczej polepszy nasze stosunki interpersonalne czy może pogorszy?
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie błędy zostaną mi pokazane, lecz uważam, że powinienem dać im szanse się wypowiedzieć w okolicznościach temu sprzyjających i z możliwością przygotowania się do rozmowy.
Jednocześnie w uzupełnieniu dodam, że na bieżąco rozmawiam z pracownikami, często zwracają mi delikatnie uwagę, że coś robię nie tak a nasza współpraca układa się dobrze.
Proszę o waszą opinię, komentarz w powyższym temacie, może macie jakieś doświadczenia w tej materii?Rafał Matyasik edytował(a) ten post dnia 30.10.07 o godzinie 23:28