Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...

http://forsal.pl/artykuly/459357,starbucks_i_l_oreal_n...
Starbucks i L'Oreal namierzą klientów, którzy są w pobliżu ich sklepów. Technologia ta wykorzystuje system geonamierzania, który kieruje wiadomości do klientów znajdujących się w pobliżu sklepów danej marki.

Brytyjscy konsumenci wkrótce zaczną otrzymywać promocyjne oferty od Starbucksa i L’Oreala na swoje telefony komórkowe. To najbardziej ambitna próba w sferze technologii marketingu bezprzewodowego podjęta poza Japonią.


Starbucks wykorzysta ten system nie tylko w swoich brytyjskich lokalach, ale również w sklepach spożywczych, wysyłając kody numeryczne, które dają 50-pensową zniżkę na nową kawę firmy marki Via.

L’Oreal wykorzystuje geonamierzanie wokół sklepów kosmetycznych Superdrug, by promować sprzedaż swojej linii produktów do pielęgnacji włosów Elvive.

Ken Leitch, rzecznik O2, powiedział: powiedział, że inne firmy dołączą do tej usługi w ciągu najbliższych tygodni. Jest ona dostępna dla około miliona klientów, którzy podpisali umowy promocyjne w ramach oferowanej przez operatora usługi O2 More

System wykorzystuje globalną satelitarną technologię pozycjonowania opracowaną przez prywatną amerykańską firmę Placecast.

Czy uważacie, że w do takich właśnie systemów, narzędzi geonamierzania klientów, będzie należała przyszłość jeśli chodzi o sprzedaż produktów?

Czy i kiedy, możemy spodziewać się tego typu działań, na naszym rynku? Która firma pokusi się o to pierwsza?

Podobałoby się wam, aby przechodząc obok waszej ulubionej marki, sklepu, dostać od niej najnowszego "newsa" produktowego, na telefon?

konto usunięte

Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...

Oczywiście.
Marzę o tym, zeby otrzymywać wszystkei mozliwe newsy ze wszystkich mozliwych miejsc.
Juz nawet kupiłem sobie przyczepkę, na której będę ciągnął za soba macierz dyskową do archiwizowania tych wiadomości...

Marketingowcy to mistrzowie świata w udowadnianiu swojej niesamowitej przydatności dla biznesu tam, gdzie tzw "zwykły" człowiek nigdy by tej przydatności nie dostrzegł.

Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...

Ostatnio miły Pan z firmy kurierskiej zadzwonił i zapytał czy czasem nie mam przesyłki do wysłania? Do telefonów ze sklepów internetowych, gdzie mam konta, już się przyzwyczaiłam. Teraz czekam z niecierpliwością na telefon z przedszkola, gdzie chodził mój syn, z prośbą o kolejnego potomka.

konto usunięte

Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...

czekam z niecierpliwością na telefon z przedszkola, gdzie chodził mój syn, z prośbą o kolejnego potomka.

Genialne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))))))))))))))))
Andrzej Wiśniewski

Andrzej Wiśniewski manager w
telekomunikacji

Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...

Już w zeszłym roku byłem "namierzany" a raczej moja komórka na lotnisku w Paryżu poprzez bluetooth z ofertą jakiejś drogerii i niepotrzebny do tego był żaden satelita ani GPS. W efekcie zmuszony byłem wyłączyć bluetooth w telefonie. Najgorsze jest to, że mój bank nie traktuje mojej odmowy na przesyłanie ofert drogą elektroniczną jako brak zgody na nękanie mnie poprzez telefon.



Wyślij zaproszenie do