Jarosław
Waśkiewicz
Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om
Temat: przyszłość sprzedaży i marki w rękach marketingowego...
http://forsal.pl/artykuly/459357,starbucks_i_l_oreal_n...Starbucks i L'Oreal namierzą klientów, którzy są w pobliżu ich sklepów. Technologia ta wykorzystuje system geonamierzania, który kieruje wiadomości do klientów znajdujących się w pobliżu sklepów danej marki.
Brytyjscy konsumenci wkrótce zaczną otrzymywać promocyjne oferty od Starbucksa i L’Oreala na swoje telefony komórkowe. To najbardziej ambitna próba w sferze technologii marketingu bezprzewodowego podjęta poza Japonią.
Starbucks wykorzysta ten system nie tylko w swoich brytyjskich lokalach, ale również w sklepach spożywczych, wysyłając kody numeryczne, które dają 50-pensową zniżkę na nową kawę firmy marki Via.
L’Oreal wykorzystuje geonamierzanie wokół sklepów kosmetycznych Superdrug, by promować sprzedaż swojej linii produktów do pielęgnacji włosów Elvive.
Ken Leitch, rzecznik O2, powiedział: powiedział, że inne firmy dołączą do tej usługi w ciągu najbliższych tygodni. Jest ona dostępna dla około miliona klientów, którzy podpisali umowy promocyjne w ramach oferowanej przez operatora usługi O2 More
System wykorzystuje globalną satelitarną technologię pozycjonowania opracowaną przez prywatną amerykańską firmę Placecast.
Czy uważacie, że w do takich właśnie systemów, narzędzi geonamierzania klientów, będzie należała przyszłość jeśli chodzi o sprzedaż produktów?
Czy i kiedy, możemy spodziewać się tego typu działań, na naszym rynku? Która firma pokusi się o to pierwsza?
Podobałoby się wam, aby przechodząc obok waszej ulubionej marki, sklepu, dostać od niej najnowszego "newsa" produktowego, na telefon?