![Ewa W.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Ewa W. Finanse i Bankowość
Ewa W. Finanse i Bankowość
Łukasz
K.
Zapraszam do
współpracy TFI oraz
DM.
Aleksandra
Młyńczyk
Czy chciałbyś być
swoim Klientem?
Pomoc w definicji
wymag...
Wojtek Reszka:
Rozdzieliłbym przede wszystkim dwa wątki - specjalista i menago.
Specjalista nie musi umieć zarządzać ludźmi, menago powinien.
Zazwyczaj, żeby piąć się po szczeblach kariery, w moim przekonaniu, nie wystarczy być dobrym specjalistą, ale trzeba
mieć kompetencje zarządcze.
Tomasz K. Line Manager
Karol
S.
Doświadczony
międzynarodowy
specjalista w branży
IT i ba...
Paweł
N.
Dyrektor bankowości
MŚP
Ola M.:
przykład z życia. osoba, która chce być najpierw specjalistą i dopiero za parę lat myśleć o liderowaniu/managerowaniu, jednak
kierownictwo dostrzega w niej jakiś potencjał lidera... i taka osoba jest pchana w tym kierunku choć woli na razie rozwijać wiedzę, jednak kłóci się to z ich wizją...
Przemysław Wojtasik 1,2,3
Wojtek Reszka:
Cześć,
Rozdzieliłbym przede wszystkim dwa wątki - specjalista i menago.
Specjalista nie musi umieć zarządzać ludźmi, menago powinien. Zazwyczaj, żeby piąć się po szczeblach kariery, w moim przekonaniu, nie wystarczy być dobrym specjalistą, ale trzeba mieć kompetencje zarządcze. A w szczególności czekanie aż ktoś dostrzeże, może skończyć się frustracją. Co do awansów na wczesnym etapie kariery, to oczywiście może zaszkodzić. W małych organizacjach może to być brak pokory "wyniesionego" i związane z tym konsekwencje. W dużych podobnie, z tym, że w obliczu spotkań z innymi menago. może taka przygoda skończyć się porażką życiową.
Pozdrawiam
Aleksandra
Młyńczyk
Czy chciałbyś być
swoim Klientem?
Pomoc w definicji
wymag...
Karol Slominski:
Odświeżę trochę temat
nie mylmy wypalenia ze znudzeniem.
Następna dyskusja: