konto usunięte

Temat: odpowiedzi na maila

Dagmara D.:
Jak mam nastrój i czas - odpiszę. Ale za nikogo roboty robić nie będę

Zgadzam się w pełni - robię tak samo. Jeśli przychodzi coś niezwiązanego stricte z przedmiotem działalności, albo coś nie jest mi potrzebne w danej chwili to usuwam.

Jak mam dobry humor i za dużo czasu to odpisuję.
Jeśli uznam, że jeśli nie odpowiem na daną wiadomość i nic się nie stanie - z czystym sumieniem naciskam DELETE.

Wszyscy się oczywiście zgadzamy, że jeśli chodzi o wizerunek firmy
dobrze jest odpowiadać na wszystkie wiadomości
(myślę że na te wysłane z kiciuszek34@... w 5tej kolejności też wypada odpowiedzieć. Nawet jeśli odpowiedź jest negatywna, albo ma brzmieć w stylu - prosimy o kontakt telefoniczny...)
Bo w sumie skąd ta pewność, że kiciuszek34 nie jest np. córką wpływowego biznesmena ;) Wszędzie są relacje ;)

----

Proponuję przejść do odpowiedzi na pytanie
- jak zorganizować obieg emaili, aby był skuteczny?

----

W chwili obecnej u nas jest tak, że wiadomości z emaila ogólnego kierowane są do konkretnych osób. Przychodzą na skrzynkę ogólną, którą obsługuje wybrana osoba i odnotowuje zdarzenia. Informacja o tych zdarzeniach trafia do szefa (który może, ale nie musi sprawdzać jakie nowe wiadomości zostały przekierowane)
Mankament - nie ma stałego systemu kontroli nad tym czy dana osoba która dostała zapytanie zajęła się nim czy nie.
(handlowiec powinien, ale różnie to z nim bywa ;))

Docelowo myślę że dobrym rozwiązaniem jest kierowanie wiadomości ze strony www bezpośrednio na wybrane adresy email.
Jeśli sprawa handlowa - handlowcy,
księgowość - wiadomość dostaje księgowość.

Przy okazji zmiany serwisu www, aby zmniejszyć ryzyko utraty dobrego kontaktu planuję połączyć formularz www z intrantem
- zapytanie z www będzie od razu lądowało w systemie, który jest odpowiedzialny za wsparcie zdobywania nowych Klientów - a to jest pod kontrolą z innego powodu.
Dodatkowo w przypadku firm oddziałowych tak jak nasza formularz na www będzie wymuszał wybranie najbliższego dla Klienta oddziału - wiadomość automatycznie będzie kierowana do odpowiednich osób.

----

Jeśli nie ma potrzeby/możliwości zastosowania jakiegoś systemu obsługi komunikacji elektronicznej to myślę, że podstawą jest kierowanie wiadomości do kilku osób. Sekretarka, asystentka jak zobaczy, że kopię wiadomości dostał szef to z większym szacunkiem podejdzie do sprawy ;)

----

Jakieś inne pomysły? Jak to u Was wygląda?Marek Zywert edytował(a) ten post dnia 29.01.08 o godzinie 22:57

konto usunięte

Temat: odpowiedzi na maila

Jakub Sartowski:

Podpisywanie się imieniem i nazwiskiem to sprawa kultury, niczego więcej.

podpisywanie sie imieniem i nazwiskiem to sprawa konwencji, niczego wiecej, panie jakubie. kultura nie ma tu nic do rzeczy (chyba, ze mial pan na mysli tzw. przez niektorych 'kulture firmy' - wowczas zgoda).

pozdrawiam,
mjk ;-)
Tomasz S.

Tomasz S. Poszukiwanie dla
KLIENTÓW inwestorów,
kapitału.

Temat: odpowiedzi na maila

lucyna S.:
Tomaszu-tego to nie przemyślałam

ps.przepraszam że per Ty,ale na Goldenie jakoś się tak przyjeło
i myślę że w kulturalny i spokojny sposób wipijemy i wycałujemy się
Lucyno, jeśli zwracamy się do siebie miło i szanujemy się, nie mam nic przeciwko mówieniu na ,,TY,,. Jednak jako doświadczony negocjator w biznesie (i za granicą) wiem, że w trudnych dyskusjach, słowo ,,PAN,, pomaga...dlatego też w kontrowersyjnych tematach używam tej formuły zwrotu i spora część z dyskutantów też tak robi..
Pozdrawiam
Lucyna S.

Lucyna S. www.zaiprzeciw.eu

Temat: odpowiedzi na maila

zrozumiałam
mam tyl konadzieję ze moja prośba nie jest potraktowana jako zbyt nachalna i niemiła

ps
a po za tym ,tak miło uśmiechasz się na zdjęciu że nie sposób inaczej



Wyślij zaproszenie do