Krzysztof
Leszek
Managing Partner,
KIMZE
Temat: Czy prezentować wyniki sprzedaży?
Marek P.:
Ograniczanie pracownikom dostępu do tego typu informacji spowoduje jedynie wzrost ich zainteresowania wspomnianymi informacjami (dlaczego nie prezentują nam tych wyników? czy w naszej firmie jest tak źle? może trzeba szukać nowej? czy w naszej firmie jest tak dobrze? może nie płacą nam premii za wykonanie założeń sprzedaży? itp. itd.). Jednocześnie informacje te zostaną zdobyte przez pracowników pocztą pantoflową co spowoduje również wygenerowanie odpowiedniej ilości plotek i pomówień, niekoniecznie prawdziwych, które z pewnością wpłyną negatywnie na atmosferę w pracy...
Chyba, że odetniemy pracownikom dostęp do wszelkich informacji - łącznie z tym jakie produkty sprzedają :-P Wtedy będzie z pewnością wszystko w najlepszym porządku...
...... nie mówmy równiez pracownikom w jakiej firmie pracuja, kto im płaci pensje i wytwórzmy przeświadczenie że to wszystko to dzialania wojenne.
Jak nie od dziś wiadomo, Polak mobilizuje sie do dzialania tylko podczas wojny lub zaborów- tym samym motywacje pracownika mamy z czapki :)
do tego zadania przesyłajmy im zostawiając zakodowane polecenia w dziupli starej brzozy co całąnaszą konkurencje wprowadzi conajmniej w oslupienie, paraliżując całe zespoły :)
Do dzieła:)