Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: Strategiczne SLA

Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA


SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług z gwarancją określonej jakości.

Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.

Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.

Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.

sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.

sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.

Koszt:900 zl+23% vat
Terminy: 18 listopada, Warszawa

Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania kompetencji.

Prowadziliśmy szkolenia m.in. dla:
Kuwait Institute of Scientific Research (KISR)
Prudential Insurance Corporation
CHUBB Insurance
Blue Cross Blue Shield of Florida
Federal Reserve Bank of the United States
Mass Mutual Insurance
Henry Schein
US Gypsum
C/S Companies
Gartner Group
IT Group

Kontakt:
+48 791 245 914
+48 791 288 078Lidia Wysocka edytował(a) ten post dnia 16.10.11 o godzinie 19:05

konto usunięte

Temat: Strategiczne SLA

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na szkolenia z zakresu umów SLA (poziom podstawowy) oraz warsztaty z zarządzania poziomem jakości usług (SLA/SLM) – advanced level.

Szczegóły:

*** Umowy SLA - skuteczne wsparcie organizacji IT – poziom podstawowy

Data I: 22 – 23 listopada 2012 r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 3100 PLN + 23% VAT / os

więcej: http://sqam.org/umowy-sla-podstawy-listopad

Data II: 10 - 11 grudnia 2012 r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 3100 PLN + 23% VAT / os

więcej: http://sqam.org/umowy-sla-podstawy-grudzien

*** Warsztaty z zarządzania poziomem jakości usług (SLA/SLM) – Advanced Level

Data I: 29 – 30 listopada 2012 r
Miejsce: Warszawa
Cena: 3400 PLN + 23% VAT / os

więcej: http://sqam.org/umowy-sla-slm-advanced-level-listopad

Data II: 17 – 18 grudnia 2012 r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 3400 PLN + 23% VAT / os.

więcej: http://sqam.org/umowy-sla-slm-advanced-level-grudzien

Szkolenie SLA/SLM przeznaczone jest dla:

* użytkowników systemów informatycznych.
* dyrektorów i kierowników IT, budujących i utrzymujących relacje z Klientem Biznesowym,
* osób odpowiedzialnych za relacje Klient – IT np. Service Level Manager, Service Manager, Klient – odbiorca biznesowy, Przedstawiciel Klienta,
* osób utrzymujących relacje z użytkownikami IT np. Kierownik Service Desk, Koordynator Komunikacji IT,
* osób w dziale IT odpowiedzialnych za poszczególne procesy, procedury oraz usługi IT np. Kierownik Utrzymania Infrastruktury, Kierownik Utrzymania Aplikacji, Specjalista IT, Analityk, Project Manager, Architekt IT, Kierownik Sekcji Monitoringu, Incident Manager, Problem Manager, Change Manager, Release Manager, Configuration Manager, Security Manager,

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !!!

Wszelkie ceny są elastyczne, w zależności od terminów i ilości zgłaszanych uczestników.
Chęć udziału w powyższych szkoleniach oraz wszelkie pytania proszę kierować do:

Agata Szpakowska

Tel: 22 427 36 72
e-mail: agata.szpakowska@sqam.org
fax: 22 244 24 59

SQAM SP. z o.o. SP. k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

http://sqam.org

Następna dyskusja:

szkolenie umowy SLA




Wyślij zaproszenie do