Lidia
Wysocka
Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...
Temat: Strategiczne SLA
Zapraszamy na warsztatySTRATEGICZNE SLA
SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług z gwarancją określonej jakości.
Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.
Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.
Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.
sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.
sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.
Koszt:900 zl+23% vat
Terminy: 18 listopada, Warszawa
Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania kompetencji.
Prowadziliśmy szkolenia m.in. dla:
Kuwait Institute of Scientific Research (KISR)
Prudential Insurance Corporation
CHUBB Insurance
Blue Cross Blue Shield of Florida
Federal Reserve Bank of the United States
Mass Mutual Insurance
Henry Schein
US Gypsum
C/S Companies
Gartner Group
IT Group
Kontakt:
+48 791 245 914
+48 791 288 078Lidia Wysocka edytował(a) ten post dnia 16.10.11 o godzinie 19:05