konto usunięte
Piotr
Trzos
Kierownik Działu
Przygotowania
Produkcji, HM
Factory Zakł...
Temat: CIEKAWE SZKOLENIA , KURSY
Wszystkich Państwa zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z branży zabezpieczeń zapraszamy na bezpłatne szkolenie organizowane we współpracy z firmą GDE Polska.Temat: "Systemy CCTV i wideodomofony - możliwości i zastosowanie"
Data: 30.01.2013r. (środa) godz. 10:00-16:00
Lokalizacja: Hotel Meksyk, ul. Marymoncka 34, Warszawa
Celem spotkania jest przedstawienie rozwiązań firm:
COMMAX, SCOT, ABAXO, CNB Technology
Każdy uczestnik otrzyma:
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu (wysyłany pocztą po szkoleniu)
-zestaw katalogów i innych materiałów szkoleniowych
PLANOWANY HARMONOGRAM SPOTKANIA:
1. Prezentacja Firmy
-pomoc techniczna i serwisowa, zasady sprzedaży, przedstawienie marek
2. Wideodomofony
- analogowe, przeszłość czy przyszłość
- przewodnik po ofercie
- cyfrowy-hybrydowy system Gate View
3. Systemy monitoringu CCTV
- analogowe
- omówienie podstawowych funkcji kamer
- systemy IP/ integracja przez CMS
4. Elementy wykonawcze kontroli dostępu SCOT
- elektrozaczepy
- zwory elektromagnetyczne
- zasilacze
- przyciski
5. Podsumowanie
- pytania uczestników
Czas trwania 4-5 godz. (lub więcej na prośbę uczestników), przewidziane przerwy, ilość miejsc ograniczona.
Rezerwacje: tel. 666-080-202, e-mail: biuro@teleconnections.com.pl
Zaprasza firma:
Teleconnections Sp. z o.o.Piotr Trzos edytował(a) ten post dnia 14.01.13 o godzinie 14:35
Joanna
J.
Recepcjonistka,
Maxus Global
Temat: CIEKAWE SZKOLENIA , KURSY
Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji Ogólnopolskiej Konferencji:
„ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – KOMUNIKACJA I KOOPERACJA SŁUŻB”
20.05.2015r w Warszawie
Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Opracowywanie skutecznej strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych to jedno z najważniejszych wyzwań, z którym muszą zmierzyć się funkcjonariusze służb mundurowych.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.:
- Marszałek Województwa Mazowieckiego
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
- Ministerstwo Obrony Narodowej
Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służb mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.
W związku z powyższym podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:
1.Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
2.Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
3.Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym:
- Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
- Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji
Szczegółowa tematyka spotkania: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe
Na te i inne tematy wypowiedzą się m.in.:
- Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego - Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach
- Edyta Wcisło - Przewodnicząca Polskiej Rady Ratowników Medycznych - Uświadamianie społeczeństwa i powszechna edukacja w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom
- Jarosław Rybak - Wojskowy Instytut Medyczny - Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?
- Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR
- st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
- mgr inż. Rafał Wróbel - Przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
- kadrę zarządzającą wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i - wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / - Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
- służby ratownicze chemiczne, radiacyjne
Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe#zarejestr...
W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji ekspertów.
Kontakt z Organizatorem:
Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Karolina Rudnicka-Kopała Owner, LF
Temat: CIEKAWE SZKOLENIA , KURSY
Pracujesz w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta firmy usługowej?
Na pewno wiesz, że kluczem do skutecznej sprzedaży jest relacja z klientem. Troska o nabywców towarów i usług - w firmach o profilu usługowym - sprzyja zwiększeniu wskaźnika relacji LTV (life time value).
Aby poprawić jakość obsługi, zacznij od podstaw. Krok pierwszy to uporządkowanie wiedzy o kliencie przy użyciu systemu klasy CRM. Świadomie zarządzaj procesem jego obsługi od zarejestrowania w bazie, poprzez sprzedaż, aż do obsługi serwisowej. Skup się na wybranej grupie klientów, tych, którzy generują najwyższą marżę lub rokują rozwojem sprzedaży w najbliższej perspektywie.
Pokażemy Ci, jak to zrobić!
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium '4 drogi do zwiększenia efektywności sprzedaży', które odbędzie się 17 czerwca o godzinie 10:00.
Zarezerwuj czas już dziś!
Iwona
Ciecierska
Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.
Temat: CIEKAWE SZKOLENIA , KURSY
Potrzeba integracji systemów zabezpieczeń i ochrony fizycznej jest wciąż aktualna i pożądana. Zarówno duża korporacja jak i mała firma potrzebuje rozwiniętych i inteligentnych systemów pozwalających zapewnić komfort bezpieczeństwa.
Jak co roku, tak i teraz zapraszamy wszystkich Państwa na kolejną VII już edycję konferencji poświęconej bezpieczeństwu fizycznemu.
Strona wydarzenia >>> http://successpoint.pl/Bezpieczenstwo-obiektow
Program konferencji będzie zawierał zarówno wykłady praktyków - ekspertów niezależnych, a także przedstawicieli firm, którzy zaprezentują Państwu najnowsze, a przed wszystkim nowoczesne i sprawdzone systemy zabezpieczeń. Rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna.
Bezpieczeństwo obiektów i obszarów – monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń
22 września | Warszawa
ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ: http://successpoint.pl/Bezpieczenstwo-obiektow#zarejes...
Tematyka wydarzenia:
I. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony
telewizja przemysłowa, CCTV
IP kamery, IP video serwery
kamery termowizyjne i megapixelowe
systemy detekcji video
cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
techniki przesyłania obrazu
integracja i konwergencja
II. Systemy kontroli dostępu
systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
kontrola dostępu do budynków i urządzeń
systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu
III. Mechaniczne systemy zabezpieczeń
zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia
Grupa docelowa :
Kadra średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii.
Zapraszamy :
właścicieli i zarządców, naczelników, dyrektorów, administratorów i najemców powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych
reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych
przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring przestrzeni publicznych i obszarów
przedstawicieli służb mundurowych
Kontakt z organizatorem :
Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
tel. +48 720 911 822
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: konferencja@successpoint.pl
konto usunięte
Temat: CIEKAWE SZKOLENIA , KURSY
temp image upload
PRAKTYCZNE PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA RODO W TWOJEJ FIRMIE
Szkolenie ma na celu praktyczne przygotowanie Państwa firmy na
zmiany, do których muszą się dostosować wszystkie podmioty
gospodarcze do maja przyszłego roku. Rozporządzenie zastąpi
istniejące przepisy regulujące warunki przetwarzania danych
osobowych, wprowadzając nowe obostrzenia oraz jednakowe prawo w
całej Unii Europejskiej. Warsztaty powstały przy wsparciu
merytorycznym międzynarodowej firmy Rödl & Partner oraz
Cybercom, które przygotowały szczegółową analizę nadchodzących
zmian.
AGENDA SZKOLENIA:
09:30- 11:15
- Wprowadzenie do RODO – Stosowanie RODO do polskich
przedsiębiorców;
przegląd podstawowych, nowych instytucji oraz zmian na gruncie
RODO
- Funkcja Inspektora Ochrony Danych i jego nowe obowiązki w
świetle
nowych wytycznych
- Odpowiednie środki techniczne i naruszenia na gruncie RODO
11:30 – 12:30
- Prawo do przenoszenia danych w świetle nowych wytycznych
- Grupy Roboczej Art. 29 (sesje poprowadzi Marta Wiśniewska)
- Powierzenie przetwarzania danych osobowych na gruncie RODO
13:30 – 15:15
- Słów kilka o ryzyku dla danych wrażliwycH
- Dlaczego akurat my jesteśmy zagrożeni?
- Jak przebiega atak hakerski?
- Jak przeciwdziałać atakom?
- Jak najlepiej chronić dane?
15:30 – 16:30
- Analiza ryzyka w świetle nowych wytycznych Grupy Roboczej art.
29.
(Zespół roboczy ds. ochrony osób fizycznych w zakresie
przetwarzania
danych osobowych)
- Odpowiedzialność za naruszenie przepisów RODO
Warsztaty skierowane są do:
Dla wszystkich osób, które będą uczestniczyły w procesie zmian
jakie będzie niosło ze sobą wprowadzenie rozporządzenia: ABI,
osoby zarządzające firmą, administratorzy,informatycy, prawnicy.
Formularz rejestracyjny oraz szczegóły wydarzenia dostępne na
stronie:
http://gigacon.org/event/rodo/
Podobne tematy
-
PRAWO I INFORMATYKA W... » BIULETYN PIM 10/2008 pt. "Konferencje i ciekawe tematy" -
-
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA » Ciekawe książki o biznesie -
-
Kreatywna reklama » Ciekawe reklamy? -
-
Pracoholicy » ciekawe czy tylko ja!!!? -
-
Gdańsk/Trójmiasto » Czy sa jakies ciekawe propozycje oryginalnego Sylwestra w... -
-
Nowa Huta » ciekawe strony o NH -
-
Ekrany diodowe » "Elektroniczny papier" - ciekawe pomysły na zastosowania -
-
Szkolenia, konferencje, targi » CIEKAWE MIEJSCE DLA 100 OSÓB NA SPOTKANIE WIGILIJNE-... -
-
Ptasiarze » Ciekawe miejsca do podglądania ptaków w Polsce -
-
planowanie przestrzenne » Polecane książki, ciekawe linki -
Następna dyskusja: