Rafał Szczepanik

Rafał Szczepanik trener biznesu,
podróżnik,
alpinista, polarnik

Temat: badanie potrzeb szkoleniowych

Nasz konsultant od czasu do czasu zlicza raport przekazywanych do nas zapytań od odbiorców warsztatów szkoleniowych. Zdecydowalismy iż będziemy go na tym blogu przedstawiać, gdyż dużo znajomych jest zainteresowanych, jakie treningi są najbardziej chodliwe i jakie koniunktury dominują na rynku konsultingowym.
Nasza firma prowadzi tylko szkolenia ogólnorozwojowe, czyli krótko mówiąc tematy typowo biznesowe.
Podsumowanie zawiera następujące programy o jakie nasi zamawiający przesyłali zapytania w tym okresie:
Treningi z kierowania złożonymi projektami – etap zaawansowany.
Trudne wyzwania w pracy kierownika
Kluczowe motywatory niematerialne
Wyznaczanie celów pracownikom
Kierowanie sobą w czasie
Asertywne negocjacje sprzedażowe
Sprzedaż dla ekspertów
Warsztaty z profesjonalnej obsługi klienta
Sprzedaż przez telefon
Asertywność w relacjach z współpracownikami
Zarządzanie obiegiem informacji
Wdrażanie zmian
Współpraca w grupie
Efektywne podejmowanie decyzji w projektach i procesach
Optymalizowanie procesów
Konstruktywna praca z konfliktem
Kontrolowane postępowanie ze stresem
Planowanie strategiczne na wolnym rynku
I inne zbliżone programy o podobnej treści a nieco innej nazwie marketingowej.
W zestawieniu warsztatów dotyczących kompetencji osobistych w najświeższej przeszłości wygrywa temat: organizacja pracy zespołu
Z zagadnień sprzedażowych najlepiej sprzedawały się:budowanie relacji z klientem
Dla szefów przede wszystkim sprzedawaliśmy:wdrażanie zmian w firmie
Z pozostałych tematów klienci jak zwykle pytali o eventy dla pracowników
Poularne są cały czas gry szkoleniowe.
Realizujemy też usługi doradcze dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
audyt zaangażowania kadry
pomiar satysfakcji załogi
testy osobowościowe
badania potrzeb szkoleniowych
badania kultury organizacyjnej
projekty wdrażające systemy ocen pracowniczych
Większość ostatnich zapytań ofertowych dotyczyła usługi :testy osobowościowe
Następny raport od mojej koleżanki już niedługo.
Raport powstał w oparciu o 41 zapytań przesłanych nam przez naszych klientów.

Elementem naszej oferty są też audyty oczekiwań szkoleniowych – wszystkie nasze programy są odpowiedzią na potrzeby szkolonych osób. prowadzimy także wydarzenia development center, a dodatkowo ocenę kursów w formie badania online, a na dodatkowe życzenie także metodą wywiadów indywidualnych z uczestnikami. Polecamy skuteczne i atrakcyjne szkolenia. Klienci najczęściej wybierają z naszej oferty: przywództwo sytuacyjne.

http://www.szkolenia-menedzerskie.pl
http://www.szkolenia-integrayjne.pl
http://www.hrmapa.pl