Łukasz
Szymańczyk
Contracts Specialist
II, PPD
Temat: Zarządzanie Produktami Dojrzałymi na Polskim Rynku...
Warsztaty - 20 Stycznia 2011 – WarszawaProponujemy Państwu udział w jedynych na rynku warsztatach poruszających problematykę zarządzania dojrzałymi produktami leczniczymi.
- Prowadzą eksperci w dziedzinie zarządzania produktami dojrzałymi
- Zaprezentujemy / omówimy unikalne case studies
- Warsztaty prowadzone będą w systemie 300 minut praktyki / 30 minut teorii
W programie m.in:
- komunikacja produktów dojrzałych
- zarządzanie pojedynczymi produktami
- zarządzanie grupami produktów
- zarządzenie portfelowe
- produkty oryginalne, generyczne
- cykl życia produktu w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe praktyki dystrybucyjne w zależności od fazy w cyklu życia produktu
- dojrzałość produktu w kanale dystrybucji - jak rozpoznać?
- różnice w dojrzałości OTC i RX w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe mechanizmy promocyjne stosowane dla produktów dojrzałych
- narzędzia marketingowe dopasowane dla produktów dojrzałych
Prowadzący
1. Rafał Prażanowski (Head of Marketing Communication Unit Polpharma / Pharma Club)
2. Marta Świerżewska (Kierownik ds. Marketingu i PR kliniki Novum wieloletni pracownik firm farmaceutycznych osoba obecnie zajmująca się także szkoleniami w marketingu i sprzedaży)
3.Jarosław Głażewski (Group Product Manager Polpharma).
4. Artur Schab (Trade Marketing Manager Vichy / USP)
CENA: 2500 PLN netto
- cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, luch, certyfikację, bufet kawowy
Zgłoszenia:
tel. 22 578 00 09,
fax. 22 632 25 82
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl lub szkolenia@oinpharma.pl
Formularz zgłoszeniowy do pobrania
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/formularz_sz...
Miejsce: Warszawa – Al. Jana Pawła II 61 / 305 – Sala konferencyjna OINpharma
Organizator: