Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Zarządzanie motywacją pracowników call center - 15-16...

Akademia Telemarketingu zaprasza wszystkich zainteresowanych na szkolenie:

ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW CALL CENTER

Termin: 15-16 czerwca 2009 w godz. 9-16

Miejsce: Poznań, ul. Zgoda 14

By chciało się więcej - jak się motywować?
Zarządzanie motywacją pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie. Pieniądze okazują się dobrym, ale niekoniecznie skutecznym narzędziem podnoszącym efektywność pracy konsultanta telefonicznego. Gdzie leży zatem źródło ICH motywacji? jakich sposobów, narzędzi użyć, by utrzymać wysoką efektywność przez dłuższy czas?

Cel warsztatu
Celem warsztatu jest poznanie przez uczestników źródeł motywacji oraz nabycie umiejętności skutecznego motywowania pracowników DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA, CALL CENTER.
Po zakończeniu warsztatu uczestnicy potrafią zdiagnozować indywidualny kod motywacyjny poszczególnych pracowników, dobrać optymalne metody podniesienia efektywności ich pracy. Będą dysponować szerokim wachlarzem pozafinansowych narzędzi motywacyjnych.

Adresaci warsztatu
Zapraszamy menedżerów zarządzających osobami kontaktującymi się z klientami przez telefon (m.in. telemarketerzy, konsultanci telefoniczni, pracownicy działów obsługi klienta), a także trenerów wewnętrznych oraz specjalistów z działów HR.

Kluczowe zagadnienia warsztatu
1. Analiza indywidualnego potencjału pracownika
2. Dobór form komunikacji
3. Strategie motywacji wewnętrznej w zależności od sytuacji
4. Podejmowanie motywujących decyzji w stosunku do swoich podwładnych
5. Jak utrzymać dyscyplinę w zespole?
6. Jak wykorzystywać nastawienia pozytywne i negatywne?
7. Definicja obszarów osobistego wpływu
8. Eliminacja czynników ograniczających motywację wewnętrzną
9. Jak unikać pułapek myślenia pozytywnego?
10. Rozwój indywidualnych cech gwarantujących sukces motywacji wewnętrznej

Inwestycja: 1650 zł/osobę, drugi i kolejni pracownicy z firmy 1450 zł/osobę

Cena obejmuje
szkolenie warsztatowe-14 godzin
materiały szkoleniowe
lunch
przerwy kawowe
certyfikat ukończenia szkolenia
członkostwo Akademii Telemarketingu

Kontakt:
tel. 061 622 71 81
http://www.akademiatelemarketingu.pl
akademia@akademiatelemarketingu.pl