Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dzień Księgowego!


Obrazek

Już za kilka dni – 9 czerwca – będziemy obchodzić wielkie święto – Dzień Księgowego!
Z tego względu przygotowaliśmy dla Ciebie szereg niespodzianek, rabatów i atrakcji. Im wcześniej zdecydujesz się na szkolenie, tym więcej zyskasz! Bonusy są ograniczone w czasie, zatem liczy się refleks. Oto co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Certyfikowany Kurs Rachunkowości od podstaw (kod zawodu 331301) tańszy o 5%:

a) Jeśli zapiszesz się do 8 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.Dodatkowo, otrzymasz 1 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu.
c) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, zyskasz specjalny 5% rabat na całe szkolenie.

Jeśli ukończyłeś już kurs rachunkowości od podstaw, tym bardziej powinieneś obchodzić Dzień Księgowego. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe, 5% zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych kod zawodu 241103.

Jeśli zapiszesz się w najbliższych dniach, zyskasz:
a) Przy zapisie do 8 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 2 h konsultacji indywidualnych w trakcie kursu oraz kompendium materiałów oraz dodatkowe materiały z zakresu rachunkowości i finansów.
b) Przy zapisie do 9 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).
Dodatkowo, otrzymasz 1h konsultacji indywidualnych w tracie kursu.
b) Przy zapisie do 10 czerwca do godz. 23:59, kurs będzie Cię więc kosztował 1500 zł zamiast 1725 zł!).

Dodatkowo, 10 czerwca w godzinach 11:00 - 15:00 zapraszamy Cię na bezpłatne konsultacje z Dyrektorem Finansowym Tax Consilium Sp. z o.o. – p. Marią Chochorek. Jeżeli chcesz zapytać o kurs, potrzebujesz rady, informacji lub ćwiczeń – przyjdź, chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Pamiętaj, że promocja trwa tylko do środy, a ilość miejsc jest ograniczona. Rabaty nie łączą się ze sobą – zawsze jednak przysługuje Ci korzystniejsza opcja. Czekamy na Twoje zgłoszenie!


Obrazek

Biuro Zarządu
Tax Consilium Sp z o.o.
Al. Z. Krasińskiego 9/4, 31-111 Kraków
tel.: 12 623 73 43
tel.: 797 459 896
fax: 12 291 90 93
http://www.taxconsilium.com/
szkolenia@taxconsilium.com

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do18:00 Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin spotkań w naszym biurze, także w weekend. W celu umówienia się prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Joanna Dutkiewicz

Joanna Dutkiewicz koncertowo
zrealizowane
projekty i
nieustannie
towarzyszą...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na szkolenie "Silna marka kluczem do sukcesu organizacji"
19 czerwca, godz. 17:30, EUREKA TECHNOLOGY PARK, DĄBROWA UL. INNOWATORÓW 8

W programie:
- Co to jest program sponsorski i jak go przygotować,
- Moja organizacja – moja marka,
- Skuteczna promocja w Internecie,
- Korzyści ze współpracy z mediami – tworzenie krótkich tekstów promocyjnych,
- Jakie są możliwości pozyskania dofinansowania na realizację projektów,
- Trendy marketingowe.

Rejestracja uczestników rozpoczyna się od 17.00.
Każda organizacja może zgłosić trzy osoby

Wszyscy zainteresowani uczestnictwem w szkoleniu są proszeni o przesłanie zgłoszenia do dnia 16 czerwca 2015 r. pod nr tel. 505 793 269 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@bravebeavers.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Firma Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu:
MS Project – Zaawansowane zarządzanie projektami
Termin: 25.06.2015
Koszt szkolenia: 700,00 zł netto
Miejsce organizacji szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dofinansowany "Coaching 45+"

Jesteś włąścicielem menagerem, pracownikiem mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa?
Chcesz popracowac z doświadczonym coachem na własnych celach?
Masz 45 lub więcej lat?

Chcesz , byśmy to dla Ciebie sfinansowali?

ZAPRASZAMY!
+ 48 693 153 179
info@dudziakipartnerzy.pl
Anna Konik

Anna Konik specjalista ds
sprzedaży, COGNITY
Szkolenia

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Szkolenie Excel w Logistyce

Obrazek


Przy większej liczbie Uczestników z tej samej firmy (po podaniu hasła: GoldenLine) - każda kolejna osoba otrzymuje -10% rabatu!

Więcej informacji
Program szkolenia


Serdecznie zapraszam

biuro@cognity.pl
COGNITY
Tel 012 421 87 54


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dofinansowane szkolenia otwarte!

TEMATY:
1) Innowacyjne narzędzia coachingowe
2) Coaching Skills - Jak wykorzystać coaching
3) Zarządzanie przedsiębiorstwem
4) E-commerce
5) HR w praktyce
6) Wizualizacja procesów myślowych
7) Wizaż i autoprezentacja
8) Zarządzanie sobą w czasie
9) Pozyskiwanie klientów - negocjacje

UCZESTNICY:
- Forma zatrudnienia: każdy rodzaj umowy
- Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
- Preferowany wiek 45+
- Grupy 10-15 osobowe


Szkolenie jest realizowanie do końca 2015 roku w woj. Zachodniopomorskim.

Szkolenia są BEZPŁATNE!
+48 693 153 179
info@dudziakipartnerzy.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Joanna Mania

Joanna Mania specjalista do spraw
emisji i
rehabilitacji głosu,
śpiewu...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Profesjonalne szkolenia dla nauczycieli lub innych grup zawodowych pracujących głosem.
Emisja, rehabilitacja i choroby aparatu głosu.
Zapraszamy.


Obrazek
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dofinansowany "Coaching 45+"

Jesteś włąścicielem menagerem, pracownikiem mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa?
Chcesz popracowac z doświadczonym coachem na własnych celach?
Masz 45 lub więcej lat?

Chcesz , byśmy to dla Ciebie sfinansowali?

ZAPRASZAMY!
+ 48 693 153 179
info@dudziakipartnerzy.pl
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dofinansowane szkolenia otwarte!

TEMATY:
1) Innowacyjne narzędzia coachingowe
2) Coaching Skills - Jak wykorzystać coaching
3) Zarządzanie przedsiębiorstwem
4) E-commerce
5) HR w praktyce
6) Wizualizacja procesów myślowych
7) Wizaż i autoprezentacja
8) Zarządzanie sobą w czasie
9) Pozyskiwanie klientów - negocjacje

UCZESTNICY:
- Forma zatrudnienia: każdy rodzaj umowy
- Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
- Preferowany wiek 45+
- Grupy 10-15 osobowe


Szkolenie jest realizowanie do końca 2015 roku w woj. Zachodniopomorskim.

Szkolenia są BEZPŁATNE!
+48 693 153 179
info@dudziakipartnerzy.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Franciszek Aremski

Franciszek Aremski rozwój osobisty to
mój konik

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

zostań Coachem... moze na początek u nas https://szkoly.gowork.pl/zapisy/roczna-szkola-policealn...
Adrianna Kruszona

Adrianna Kruszona Brand Manager w SAT
Poznan

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY BUSINESS INTELLIGENCE W POZNANIU
Firma JCommerce, zaprasza na spotkanie właścicieli firm, osoby odpowiadające za rozwój przedsiębiorstw, jak również kadry zarządzającej sprzedażą, marketingiem, finansami, logistyką, IT na bezpłatne warsztaty, podczas których zostaną zaprezentowane możliwości innowacyjnego narzędzia z obszaru Business Intelligence (BI) – platformy QlikSense.

Warsztaty „Poznaj całą historię” organizowane przez JCommerce i Qlik zostały przygotowane z myślą o firmach, które chcą dowiedzieć się jak w praktyce wykorzystać posiadane dane na potrzeby biznesu. Zaprezentujemy w jaki sposób każdy pracownik może z łatwością eksplorować olbrzymie ilości danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi, wyjaśnimy znaczenie wizualizacji na potrzeby raportowania oraz przedstawimy korzyści z wykorzystania platform BI w różnych obszarach biznesowych.
Spotkanie ma charakter praktycznych warsztatów. W programie m.in.:
• prezentacja systemu Qlik Sense na żywo (przegląd funkcjonalności, przykładowe raporty i analizy, wizualizacje)
• panel testowy platformy Qlik (osobista weryfikacja raportów i analiz, system w wersji na tablet)
• omówienie budżetu projektu BI (cena licencji, usług wdrożeniowych, etc.)

Zobacz pełen program i zarejestruj swój udział ->
http://go.qlik.com/POL_Qlik_Sense_Roadshow_JCommerce_P...
Andrzej F.

Andrzej F. Kierownik Centrum
Szkoleń i
Bezpieczeństwa Pracy
w Polsce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową na stronie TUV AUSTRIA. Warto jednak wiedzieć, że specjalizujemy się z szkoleniach zamkniętych "na zamówienie". Kadra trenerska i bogate doświadczenie gwarantują skuteczność naszych programów szkoleniowych.

Dodatkowo, jeśli komuś potrzebne są już nie takie "miękkie", a konkretne i atrakcyjne szkolenia BHP, zachęcam do indywidualnego kontaktu ze mną.
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Akcja bilans - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku z objaśnieniem sporządzania sprawozdania finansowego za 2015 rok
Wisła, Hotel Stok****, 14-16.10.2015r.

Przegląd podatków VAT, CIT i Ordynacji Podatkowej - aktualne i planowane zmiany 2015/2016
Kazimierz Dolny, Villa Bohema 25-27.11.2015r.

Zintegrowany kurs specjalistów MS Excel od podstaw do poziomu zaawansowanego
Warszawa, 10.09-17.11.2015r.

Elastyczne i efektywne formy zatrudnienia oraz projektowanie systemów czasu pracy.
Warszawa, 11.09.2015r.

Praktyczne aspekty prawa pracy
Warszawa, 11.09.2015r.

Akademia HR - praktyczny kurs dla HR-owców
Warszawa, 15.09-03.12.2015r.

Konsolidacja sprawozdań finansowych- warsztaty
Warszawa, 17-18.09.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.09.2015r.

Nowy Płatnik 10.01.001 – czas na zmiany
Warszawa, 21.09.2015r.

Przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 21-22.09.2015r.

ABC kadrowca - od zatrudnienia do zwolnienia
Warszawa, 22.09.2015r.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej – Planowanie zdarzeń gospodarczych
Warszawa, 22-23.09.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Warszawa, 23.09.2015r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Michał Binczak

Michał Binczak Scrum Master,
Trener, Konsultant
Agile i HR

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapraszamy na praktyczne szkolenie Scrum
Więcej informacji i zapisy:
innovision-online.com/scrum-szkolenie-otwarte

InnoVision
www.innovision-online.com
biuro@innovision-online.com

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Jeśli masz ambicje i chcesz poszerzać swoje umiejętności albo przekazywać je innym to zapraszamy Cię do nowej platformy internetowej Get Smarter. Projekt ma na celu skupienie w jednym miejscu ekspertów, którzy mogą skorzystać z porad specjalistów podczas odpłatnych 45 minutowych sesji oraz użytkowników, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę. Zostając jednym z nas zyskasz, m.in. dostęp do zleceń online. My zajmujemy się kwestiami formalnymi, w tym zapewnieniem bezpiecznej transakcji. Oszczędzając swój czas, ekspert może przekazać wiedzę i doświadczenie zawodowe innym,a użytkownik w ciągu kilku sekund wyszukać specjalistów w danej dziedzinie i nawiązać kontakt. Jeśli jesteś zainteresowany zarejestruj się bezpłatnie na http://getsmarter.eu, stwórz swój profil eksperta i nawiązuj kontakty.
Andrzej Trutkowski

Andrzej Trutkowski Nowe Motywacje,
‎Dyrektor
Merytoryczny, Senior
Trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

W imieniu Nowych Motywacji, jednej z kilku największych firm szkoleniowych w PL poszukuję do współpracy (raczej w perspektywie długofalowej, nie do doraźnego projektu) dobrego trenera z poważnym doświadczeniem w branży automotive. Projekty dla importera lub dealerstw na wszelkich poziomach: doradcy klienta, kadra zarządzająca, doradcy serwisu itp. Jesli ktoś ma takie doświadczenia i jest otwarty na współpracę zapraszam na priv, tam też więcej info.
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do udziału w warsztatach
NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

Terminy:
08-09 października 2015 Warszawa
19-20 listopada 2015 Kraków
26-27 listopada 2015 Warszawa
07-08 grudnia 205 Wrocław

Na hasło Goldenline 5 % rabatu :)
Pozdrawiam,

Marzena Mrukwa
http://solberg-szkolenia.pl



Wyślij zaproszenie do