Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
PISZ I SPRZEDAWAJ.
INTENSYWNE WARSZTATY Z COPYWRITINGU
Co zyskasz dzięki dobremu copywritingowi?
Słowa sprzedają. Im lepsze słowa, tym większa sprzedaż. Im lepiej ktoś włada słowami, tym jest lepszym sprzedawcą. Naucz się zasad copywritingu i dowiedz się, jak zastosować je w praktyce.
Efekty szkolenia
• wiedza
• umiejętności
• konkretne materiały promocyjne opracowane podczas warsztatów: teksty i koncepcje
Obszary poruszanych zagadnień
• strona www
• oferta
• e-mailing
• kreacja reklamowa
Wyjątkowy charakter szkolenia
Jednodniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy. Podczas szkolenia brane są pod lupę teksty i hasła wykorzystywane przez uczestników w ich firmach.
MIEJSCE
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
TERMIN
29 czerwca 2015 roku
Ogólny plan warsztatów
1. Analiza marki.
2. Analiza materiałów promocyjnych.
3. Warsztat copywritera.
4. Strategia komunikacji i podstawy języka marki.
5. Nowe koncepcje i teksty materiałów promocyjnych.
Najczęściej poruszane zagadnienia
1. Pisz zgodnie z zasadami: Zasada 1/10, Zasada 1/1/1...
2. Co rządzi? Emocje czy rozum?
3. Czy Twoja marka ma swój język?
4. Idź drogą na skróty: USP, CTA, RTB, AIDA...
5. Jak precyzyjnie celować w „target”?
6. Czym różni się dobra reklama od bardzo dobrej, a czym bardzo dobra od wybitnej?
7. Dobre hasło? Jest jak bestseller.
8. Tekst, który naprawdę sprzedaje.
9. W czym jeszcze Hollywood może Ci pomóc?
10. Poznaj katalog słów o specjalnym działaniu i stosuj je świadomie.
Prezentowane zagadnienia mają charakter orientacyjny. Tematyka warsztatów jest dostosowywana do uczestników, a nie uczestnicy do tematyki.
Trener
Marek Paś – doświadczony copywriter, strateg, dyrektor kreatywny agencji reklamowych, właściciel butiku kreatywnego
Harry Slogan (
http://harryslogan.pl), trener, niezależny doradca, od 2004 r. związany z branżą reklamową.
Odpowiedzialny za działania promocyjne prowadzone dla renomowanych marek, m.in.: Bank BPS, Bayer, Bricomarché, Continental, Impel, Intermarché, Merck, Mobile Vikings, Money.pl., Osadkowski Raiffeisen, Orsay, Rőben, Skanska, Spalding. Realizował kampanie społeczne: Solidarny Wrocław oraz Jedni z wielu.
Z warsztatów copywritingu skorzystały już firmy takie jak: Akademia Białego Kruka, Bricomarché, Credit Agricolé, General Motors, Grupa Allegro, Hotele Qubus, Impel, Intermarché, Red Sky.
Dodatkowe informację na naszej stronie internetowej
http://posd.pl lub pod nr. telefonu 17 85 00 678