Krystian Konieczny

Krystian Konieczny Prezes, Krystian
Konieczny

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Hej!

Zapraszam na 4 dniowy darmowy kurs online.

Dowiesz się:
- Jak być szczęśliwym
- Jak mieć więcej energii
- Jak wyeliminować odkładanie na później
- Jak realizować trudne cele

Więcej na ten temat w filmie, który dla Ciebie przygotowałem: https://www.youtube.com/watch?v=4ut6QZ3mLcg

Życzę dużo sukcesów !

P.S.
Zapraszam również na mój blog: http://osiagamsukces.pl

Pozdrawiam
Krystian
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam serdecznie,

w imieniu questus academy zapraszam do wzięcia udziału w XIX edycji Warsztatów strategicznych, które odbędą się w krainie tysiąca jezior, a mianowicie na Mazurach, w pięknym hotelu Głęboczek.

Questus academy to społeczność profesjonalnych marketerów, absolwentów programu Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing), nasi wieloletni klienci, którzy dziś są już naszymi przyjaciółmi.

Dwa razy do roku organizujemy Warsztaty strategiczne - trzydniowe spotkania wyjazdowe. Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Poruszane problemy pokazujemy z różnych, wielowymiarowych perspektyw. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów. Znakiem rozpoznawczym warsztatów jest też niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście.

Kolejna, już XIX edycja Warsztatów strategicznych zaplanowana jest na 27-29 listopada. Tytuł spotkania to: "Digitalizacja, Wirtualizacja, Big Data. Biznes, zarządzanie, marketing w cyfrowym świecie. Technologia i co dalej?".
W gronie prelegentów pojawią się wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, tacy jak: Pan Michał Sadowski, Pan Zbigniew Grzegorzewski czy Pan Mihail Krikunov.

Poniżej przesyłam link do materiału informacyjnego w pdf'ie:
http://questus.pl/wp-content/uploads/Warsztaty-QA-mate...

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager

tel. 601 052 704
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Dominika Tamulis

Dominika Tamulis Marketing Manager,
360 SBC Sp z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Create Yourself - Stwórz najlepszą wersję siebie!


Obrazek


Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.

Kliknij aby zarezerwować miejsce:
https://createyourself.evenea.pl/

Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:

• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
To potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze na przyszłość i dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być. Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Kliknij aby zarezerwować miejsce:
https://createyourself.evenea.pl/

Termin wydarzenia:
28 listopada 2014 r.(piątek)
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Sztuka prezentacji szkolenie

► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenie
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Marketing internetowy i Social Media

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności:
- menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży,
- specjalistów ds. PR i komunikacji,
- pracowników agencji badań marketingowych,
- fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów,
- osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media.

Cele szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji.
Podstawowymi celami szkolenia są:
- zwiększenie wiedzy na tema roli marketingu w firmie w zależności od branży,
- tworzenie skutecznych strategii marketingowych,
- poznanie najlepszych praktyk e-marketingu,
- zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media,
- budowanie skutecznych kampanii reklamowych.

Program szkolenia:

1.Nowoczesne zarządzanie marketingowe.
• cechy prawidłowo skonstruowanego planu marketingowego;
• spójność komunikacji marketingowej;
• marketing tradycyjny, a e-marketing;
• wprowadzenie do marketingu internetowego;

2. Marketing internetowy oraz promocja produktu on-line.
• strategie marketingowe;
• wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją;
• korzyści z internetowej działalności marketingowej;
• banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki;
• ocena skuteczności reklamy.

3. Cele marketingu internetowego.
• zwiększenie liczby odwiedzin;
• zwiększenie ilości leadów;
• budowanie wizerunku;
• promocja marki;
• generowanie zwrotu inwestycji.

4. Narzędzia marketingu internetowego.
• taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
• reklama display – reklama graficzna
• e-mail marketing;
• SEM - marketing w wyszukiwarkach;
• word-of-mouth - marketing szeptany;
• buzz marketing - marketing wirusowy;
• affiliate marketing - marketing paretnerski
• guerilla marketing - marketing partyzancki;
• SEO i SEM;

5. Social media.
• prezentacja najważniejszych narzędzi do oceny efektywności działań w social media: Facebook, YouTube, Goldenline, LinkedIn, Twitter;
• skuteczny Fan Page na Facebooku;
• wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej;
• korzyści z udziału w sieciach społecznościowych

6. Pozycjonowanie stron www i marketing w wyszukiwarkach.
• promocja w wyszukiwarkach;
• czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach;
• kampania w boksach sponsorowanych;
• metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji.
• jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie;
• optymalizacja strony www;
• zarządzanie linkami;
• systemy wspomagające.

7. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
• monitoring aktywności klientów;
• mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych;
• mierzenie skuteczność działań Prowskich;
• mierzenie skuteczności kampanii wirusowych;
• Google Analytics;
• podstawowe wskaźniki i modele rozliczeń;
• jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.

Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.

Szkolenie kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia!

Termin szkolenia: 10-11.12.2014r.
Czas trwania szkolenia: 16 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 550 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.11.14 o godzinie 17:19

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Akademia Trenera - Kurs Trenerski

ADRESACI KURSU:
• trenerzy wewnętrzni w firmach;
• coachowie planujący pracę w zawodzie trenera lub doskonalący umiejętności pracy z grupami;
• osoby chcące udoskonalić swoje umiejętności menadżerskie w pracy z grupą;
• trenerzy biznesu – doskonalący swoje umiejętności w obszarze zarządzania sobą;
• osoby dorosłe zainteresowane programem samorozwojowym.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW KURSU:
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:
• rolę trenera podczas szkolenia,
• zasady skutecznej komunikacji z grupą szkoleniową,
• fazy rozwoju grupy,
• sposoby analizy potrzeb szkoleniowych,
• zasady przygotowania programu szkolenia i doboru metod prowadzenia zajęć,
• efektywne strategie szkoleniowe.

PROGRAM KURSU:*

1. WIZERUNEK TRENERA - CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ
• Zasady budowanie wizerunku trenera – elementy i wskazówki
• Wygląd zewnętrzny jako element pierwszego wrażenia
• Postawa trenera jako jeden z warunków odbioru treści merytorycznych
• Wzbudzanie zainteresowania słuchaczy poprzez odpowiednią narrację i prezentację
• Praca z głosem – zasady higieny i emisji głosu
• Uatrakcyjnienia prezentacji, czyli techniki wywierania wpływu

2. KOMUNIKACJA - FUNKCJE I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
• Jak wzbudzić zaufanie, zainteresowanie tematem i motywację do pracy
• Modele komunikacji
• Prawa komunikacji
• Style komunikacyjne
• Komunikacja dla porozumienia
• Asertywność w pracy trenera
• Bariery komunikacyjne, które mogą zaburzyć proces nauki

3. PROCES GRUPOWY
• Etapy procesu grupowego
• Rola trenera w poszczególnych etapach rozwoju grupy
• Role grupowe
• Zespołowe uczenie się
• Komunikacja w grupie – warunek efektywnego współdziałania
• Zjawisko synergii

4. TRUDNY ODBIORCA
• Negatywne postawy uczestników szkolenia
• Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami
• Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy
• Skuteczne panowanie nad grupą

5. PROCES UCZENIA SIĘ
• Etapy nabywania kompetencji
• Diagnoza preferowanego stylu uczenia się
• Modele myślowe
• Strategie uczenia się
• Rozwój człowieka dorosłego

6. BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA
• Cele szkoleniowe
• Metody i technik realizacji szkoleń
• Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy
• Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu
• Metody ewaluacji szkoleń
• Tworzenie programu własnego szkolenia

7. METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ
• Metody tradycyjne
• Metody aktywizujące
• Dobór ćwiczeń do tematyki szkoleń, grupy odbiorców, warunków i preferencji trenera
• Zalety i wady poszczególnych metod

8. SKUTECZNE STRATEGIE SZKOLENIOWE
• Trener świadomym partnerem biznesowym
• Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
• Warsztat programowy efektywnego trenera
• Efektywne strategie szkoleniowe
• Ocena efektywności szkoleń

* NA ŻYCZENIE PROGRAM KURSU MOŻE ULEC MODYFIKACJI, CELEM DOSTOSOWANIA GO DO WYMAGAŃ UCZESTNIKÓW!

KURS KOŃCZY SIĘ WYDANIEM CERTYFIKATU UKOŃCZENIA KURSU!

Termin rozpoczęcia szkolenia: 4.12.2014r. (pozostałe terminy ustalane są na pierwszych zajęciach z uczestnikami)
Czas trwania szkolenia: 48 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 990 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!
Anna Kłodnicka

Anna Kłodnicka copywriter /
specjalista ds.
marketingu, Agencja
Marketin...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na szkolenie "Psychologia reklamy i kreatywność w marketingu".

O SZKOLENIU:
Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że dzisiejszy człowiek jest BOMBARDOWANY reklamą, która przybiera co raz to inne postaci. Warto się zastanowić co może być skuteczne do promowania firmy przy tak potężnej konkurencji? Jakie metody są stosowane przez gigantyczne korporacje, a jakie narzędzia będą skuteczne dla mikroprzedsiębiorstw? Po tych tematach będziemy się poruszać podczas zbliżającego się szkolenia.

DLA KOGO?
Szkolenie w szczególności dedykowane jest do tych osób które na co dzień mają do czynienia z PROMOCJĄ, REKLAMĄ i MARKETINGIEM. Być może jesteś na stanowisku specjalisty ds. promocji lub musisz sam zadbać o promocję swojej firmy. Do takich zadań potrzebna jest grupa, grupowy proces twórczy i burza mózgów, na którą nie zawsze możesz sobie pozwolić w pracy lub po prostu nie masz na to czasu będąc "zawalonym" innymi obowiązkami. A efektów nie ma.

KORZYŚCI:
Trener prowadzący - Karolina Cala - należy do tej grupy trenerów, która nie daje ryby a wędkę. Na szkoleniu, pracując w grupie uruchomisz swoje procesy twórcze. Podczas burzy mózgów będziesz mógł zobaczyć w jakich kategoriach myślą inni, a jakich Ty sam. Czy Twoje myślenie się rożni? Czy jest nowatorskie?

PROGRAM:
Szkolenie oprócz przekazania treści dotyczących szeroko pojętego marketingu i jego narzędzi ma za zadanie stworzyć MAKSYMALNIE przyjazne warunki do pobudzenia Twojej kreatywności, wyobraźni byś mógł wyjść poza utarty schemat swoich działań i osiągnąć wymierne efekty.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM ORAZ WIĘCEJ INFO:
http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenie,content,7,psycho...

TRENER:
Karolina Cala-Lewtak:
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Psycholog biznesu, certyfikowany doradca zawodowy VCC, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach kariery w ramach autorskiego serwisu KreAktywne CV (http://cv.ca-team.pl). Prelegent licznych konferencji oraz wystąpień publicznych dla ponad 1000 uczestników. Wieloletni trener współpracujący na stałe z firmą UNLIMITED Group Polska – Centrum Szkoleń.

DATA:
7.12.2014

MIEJSCE:
ul. Lotnicza 3, Lublin

CENA:
Cena regularna to 350zł.
Możesz skorzystać z PROMOCJI! Jeśli wpłacisz zaliczkę do 1.12.2014 zamiast 350 zł zapłacisz jedynie 300 zł
RABAT dla studentów i osób bezrobotnych - 50% zniżki - zamiast 350 zł zapłacisz tylko 180 zł!

ZAPISY:
533 993 337 lub biuro@unlimitedgroup.pl
Paweł Kopijer

Paweł Kopijer Zapraszam do
współpracy
freelancerów
trenerów, coachów,
k...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na trzecią już edycję konferencji Quo Vadis Szkolenia, organizowaną przez PSTD na terenie Akademii Koźmińskiego 14 stycznia 2015. Podsumowanie wyników tegorocznej edycji badania benchmarków efektywności polityki szkoleń polskich firm, studia przypadków tych z nich, którzy wdrożyli efektywniejsze narzędzia, możliwość zapoznania się z możliwością współpracy przy nowych projektach Stowarzyszenia. Wszystko pod adresem http://www.quo-vadis-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Poznaj innowacyjne rozwiązanie na rynku finansowym! (Kraków, 11 grudnia, g. 18)

Jeśli jesteś:

- sprzedawcą produktów finansowych,
- pośrednikiem takich produktów,
- doradcą klienta w banku,
- na etapie szukania nowych możliwości zarobkowych,
- zmęczony produktami ograniczającymi klienta,
- ciekaw jak wygląda praca w branży finansowe,
- sfrustrowany swoja pracą,
- gotowy na nowe możliwości,
- zdeterminowany, aby odnaleźć nowe rozwiązania dla Twoich klientów...

Musisz być z nami w najbliższy czwartek!

Wszystkie szczegóły, związane ze spotkaniem, znajdziesz po adresem:

https://www.facebook.com/events/1560473330835308/?fref=ts

Zapraszamy!

Skontaktuj się z nami: biuro@leadersway.pl

[img][obrazek][img]
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Konferencja "Efektywne przywództwo"-Robert Cialdini-Warszawa-30.01.2015 r.-rabaty na ceny biletów.!.

INSPIRACJA.!. DZIAŁANIE.!. REZULTATY.!.

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.
Musisz być z nami.!.

To obowiązkowe wydarzenie dla:
właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji
najwyższei kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze
menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji
liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Termin:
30 Stycznia 2015, 08:30 (Piątek)

Miejsce:
Hotel Gromada Airport (17 stycznia 32, Warszawa)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 800 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze VIP,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet GOLD 450 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze II,
- Przerwy kawowe,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet SILVER 190 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze III,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
(ceny wyżej wymienione obowiązują do 12 grudnia)

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 600 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://www.robert-cialdini.pl/

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na szkolenie ACTIVE BODY & LIFE - Kraków 24 stycznia, Warszawa 25 stycznia


Obrazek


Podczas szkolenia dowiesz się:
- jak uzyskać równowagę w życiu,
- jak w prosty sposób zwiększyć swoją pewność siebie,
- jak tworzyć odpowiednie nawyki,
- jak skutecznie realizować założone cele,
- jak znaleźć w sobie motywację do uprawiania sportu,
- jak zmienić swoje nawyki żywieniowe,
- w jaki sposób możesz zdrowo stracić na wadze i poprawić swoją sylwetkę,
- co zrobić, aby mieć doskonałą kondycję,
- jak doskonale czuć się we własnej skórze,

A ponadto:
- odkryjesz sens wychodzenia ze strefy komfortu,
- nauczysz się właściwie planować drogę do celu,
- i znajdziesz swój powód, dlaczego w ogóle masz zmienić coś w swoim życiu!

Więcej informacji o szkoleniach:

Kraków - https://www.facebook.com/events/459510707520366 oraz activekrakow.evenea.pl

Warszawa - https://www.facebook.com/events/769198466448918 oraz activewarszawa.evenea.pl

a także pod adresem: biuro@leadersway.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na największe w historii polskiego internetu szkolenie online "Droga Naprzód"! Dołącz do nas już teraz.
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
4 SPECJALNYCH GOŚCI: Zaplanuj z nami nowy rok. Naucz się jak opisywać, zaplanować i zrealizować własne cele.
WYGRAJ BILETY: Zdobądź jeden z 40 całkowicie darmowych biletów na spotkanie z Nickiem Vujicicem i jeden z 10 na Anthony Robbinsa The Way Ahead !
OSTATNI MOMENT by skorzystać z wyjątkowych okazji i zapewnić sobie udział na spotkaniu z Nickiem Vujicicem i Anthonym Robbinsem w tak atrakcyjny sposób.
Kiedy? Zapisz się by otrzymać link do szkolenia: Start 20 grudnia 20:00 - 24:00. Dokładnie tak! Co najmniej 4 godziny praktycznego szkolenia w gronie minimum 30.000 ludzi - planowana liczba uczestników. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne. Do zobaczenia!
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
Koniecznie udostepnij to wydarzenie znajomym - to także premiujemy nagrodami.


Obrazek
Paulina Pałka

Paulina Pałka Coach/Trener Rozwoju
Osobistego

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam wszystkich.
jestem Coachem w trakcie certyfikacji. Do zakończenia i uzyskania certyfikatów potrzebuję jeszcze kilku sesji coachingowych. Za niewielkie pieniądze (przy normalnej cenie nawet do 300 zł), mogę przeprowadzić Cię przez cały proces coachingowy. Jeśli chcesz:

Wybrać kierunek studiów
Zmienić pracę
Wybrać drogę kariery
Awansować
Poprawić relacje z mężem, rodziną, przyjaciółmi
Rozwiązać konflikt, który nie daje Ci spokoju
Przejść na dietę
Zacząć uprawiać jakiś sport
Popracować nad swoją samooceną
Odkryć swoje talenty i możliwości
Zmienić przekonania, które Cię ograniczają
Dogadać się z własnym dzieckiem
..........................
(miejsce na Twój cel)

COACHING TO IDEALNA METODA DLA CIEBIE

Zapraszam Kochani do kontaktu mailowego bajkowycoaching@wp.pl lub przez bloga bajkowycoaching.blogspot.com
Oliwia Malinowska

Oliwia Malinowska Młodszy specjalista
ds Personalnych,
Volkswagen Poznań

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Gdy słyszymy termin „uzależnienie”, często kojarzy się nam on z nadużywaniem substancji psychoaktywnych. Jednak coraz więcej osób uzależnia się także od wykonywania czynności, co nazywamy uzależnieniem behawioralnym. Uzależnienie takie definiowane jest jako przymus wykonywania czynności, które zaburzają funkcjonowanie człowieka, mogą być to sport, gry, komputer, seks lub inna czynność, która pochłania dużo energii i stopniowo staje się niemal całym życiem osoby uzależnionej.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które interesują się tematyką uzależnień.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z tematyką uzależnienia od czynności, poznać jego specyfikę, przebieg oraz utożsamić się z osobą uzależnioną.

W trakcie spotkania uczestnikom zostanie przedstawiona następująca tematyka:
– czym jest uzależnienie behawioralne, rodzaje uzależnień,
– fazy uzależnienia,
– mechanizmy uzależnienia.

Szkolenie obejmuje część wykładową i warsztatową. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o udziale w szkoleniu.

Termin szkolenia: 24.01.15 (sobota), g. 12.00-16.00

Prowadzący:
Karolina Kasprzak-Tomys – psycholog, trener rozwoju osobistego
Łukasz Raczkowski – student V roku pedagogiki, specjalność: socjoterapia i promocja zdrowia (UAM)

Cena: 60 zł

Miejsce: ul. Grunwaldzka 37a/15, Poznań

Zapisy (prosimy o podanie imienia, nazwiska, nr tel.):
karolina@pracowniakreska.com

Zapraszamy :)
Pracownia Rozwoju Osobistego Kreska
http://pracowniakreska.com/
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

PRZEŁOMOWA PROMOCJA NA SZKOLENIE W POZNANIU!

Na przełomie stycznia i lutego zapraszmy do udziału w szkoleniu Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001

Wyjątkowa cena w tym terminie:

STUDENCI - 280 zł BRUTTO
OSOBY NIESTUDIUJĄCE - 516,60 zł BRUTTO

TERMIN: 31.01.-01.02.2015r.
MIEJSCE: Poznań

Program:
1. Wprowadzenie w tematykę zarządzania jakością wg norm serii PN-EN ISO 9000.
2. System Zarządzania Jakością - interpretacja normy PN-EN ISO 9001:2008.
3. Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością (Księga Jakości, procedury). Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością.
4. Omówienie normy ISO 19011.
5. Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
6. Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
7. Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
8. Opracowanie planu auditu.
9. Opracowanie listy pytań kontrolnych.
10. Techniki komunikowania się.
11. Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
12. Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy PN-EN ISO 9001:2008.
13. Zebranie zamykające i raport z auditu - umiejętność przeprowadzenie zebrania.
14. Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

Zgłoś się na szkolenie!

Harmonogram szkoleń

tel/fax: 91 469 45 53
szkolenia@incert.pl
http://incert.pl

Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Agnieszka Bloch

Agnieszka Bloch Autorka i
adaptatorka metody
Sandplay Coaching©,
Coach AC...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


AKCJA COACHING ZA KSIĄŻKĘ!

Dlaczego?
Przygotowuję się do akredytacji w International Coach Federation – szukam osób chętnych do coachingu na BARDZO preferencyjnych warunkach.

Jak?
Ja Ciebie coachuję, Ty mi kupujesz książkę. Proponuję 12 sesji coachingu.
Spotkania osobiste, sesje przez telefon lub skype – forma dowolna (aczkolwiek telefon i skype umożliwi nam pracę niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy).
Tematyka dowolna – życie lub biznes (znam też pracę w koporacjach☺).

Co dalej?
Zadzwoń lub napisz.
Agnieszka Bloch
coach.agnieszkabloch@gmail.com
535 435 066
Krzysztof Kundziewicz

Krzysztof Kundziewicz
trener/coach/freelan
cer

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Czy zastanawiasz się czasem co można zmienić w swoim życiu, co poukładać?

Zacznij może od czegoś prostszego - uporządkuj swoją pracę, maile i dokumenty. Możesz skorzystać z możliwości oferowanych przez wujka Google. Zapisz się na szkolenie z Google Apps, zaoszczędź czas poprzez zaprzęgnięcie narzędzi Google do pracy za Ciebie, a sam/sama zacznij dbać o swój wewnętrzny spokój.


Obrazek


Podnieś efektywność swojej pracy uczestnicząc w szkoleniu z obsługi narzędzi Google Apps. Odkryj własne możliwości i zyskaj pewność, że wyniki Twojej pracy będą bezpieczne (zyskujesz spokojny sen), współpracownicy, koledzy, klienci będą postrzegali wyniki Twojej pracy za bardziej profesjonalne, zapanuj nad wiadomościami (skrócisz czas wyszukiwania istotnych wiadomości utrzymując stały porządek), pozwól sobie na chwilę zapomnienia (niech odpowiednie narzędzia przypominają Tobie o spotkaniach i zadaniach do wykonania).

Kiedy: 2 i 4 luty 2015r.
Gdzie: BIK Edukacja, ul. Św. Rocha 5 lok. 202, Białystok

Czas trwania: 10h
Koszt: 350 zł

Więcej szczegółów i zapisy:
biuro@bik.edu.pl
(85) 7440064
503 337242

http://bik.edu.pl/9-oferta/szkolenia/13-google-apps
Karolina K.

Karolina K. Marketing & Growth

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dlaczego warto korzystać z psychometrycznych narzędzi selekcyjnych lub rozwojowych i jakie cele dzięki nim może realizować organizacja?
Zapraszamy na bezpłatny webinar z Małgorzatą Pukropek, HR Project Leader z Antal Polska.
Wydarzenie już 29 stycznia o godz. 11.00.
Ilość miejsc ograniczona! Zapraszamy!

Zapisy: http://bit.ly/webinarAntal



Wyślij zaproszenie do