Małgorzata Kaźmierska

Małgorzata Kaźmierska Trener Biznesu.
Coach. Manager.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Jeżeli

• Na myśl o wykonaniu telefonu do Klienta Twój puls przyśpiesza;
• Zbyt często słyszysz „Nie” zanim w ogóle powiesz o co chodzi;
• Klienci nie chcą ze Tobą rozmawiać;
• Nie wiesz co zrobić, żeby przynajmniej wysłuchali propozycji do końca;
• Nie wiesz co więcej możesz zrobić, by podnieść skuteczność swoich rozmów;
• Zastanawiasz się jak zainteresować klienta swoim produktem/usługą przez telefon;
• Szukasz sposobów na zwiększenie swojej sprzedaży;

... czytaj dalej, bo nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Umiejętne wykorzystanie telefonu pozwala zyskać potężne narzędzie nie tylko do kontaktów z naszymi klientami, ale również narzędzie sprzedażowe. Szkopuł jest jednak taki, że tak jak rozmowa handlowa z klientem face to face, tak i rozmowa telefoniczna rządzi się swoimi prawami. Wymaga ona od nas dodatkowych kompetencji i umiejętności, których opanowanie zapewni maksymalnie wykorzystanie telefonu do wzrostu sprzedaży naszych usług lub produktów.

Po szkoleniu będziesz wiedział:

• Jak od A do Z poprowadzić rozmowę handlową opartą o jedną z najbardziej skutecznych metod sprzedaży spin selling;
• Co jest niezbędne do prowadzenia efektywnej telefonicznej rozmowy handlowej;
• Jak budować dobrą relację z klientem przez telefon;
• Jak rozpoczynać rozmowę z klientem omijając początkowy opór;
• Jak zbadać prawdziwe potrzeby i interesy klienta;
• Jak w trakcie rozmowy rozpoznać z jakim typem klienta masz do czynienia oraz jak dostosowywać do niego sposób prezentacji;
• Czym jest a czym nie jest język korzyści w sprzedażowych rozmowach telefonicznych;
• Jak radzić sobie z pojawiającymi się obiekcjami i jak je wykorzystywać do osiągnięcia celu;
• Jak skutecznie finalizować transakcję przez telefon;

Jeżeli jesteś:

• Mikroprzedsiębiorcą samodzielnie prowadzącym rozmowy handlowe;
• Doradcą klienta;
• Pracownikiem działu sprzedaży bądź obsługi klienta;
• Przedstawicielem handlowym;
• Zainteresowany tematyką sprzedaży przez telefon;

… to szkolenie sprawi, że staniesz się bardziej SKUTECZNY

Szkolenie zawiera kompleksowy zestaw informacji, narzędzi oraz technik wykorzystywanych w telefonicznej rozmowie handlowej, ułożonych zgodnie z etapami metody sprzedażowej spin selling. Program ten wzbogacony jest o trening umiejętności – w proporcji 50% wiedzy 50% praktyki. W odróżnieniu od innych tego typu propozycji, szkolenie prowadzi krok po kroku przez każdy z elementów telefonicznej rozmowy handlowej. Wyznacza ramy, które wypełnisz swoimi indywidualnymi treściami.

BONUS!

Otrzymasz dwie godziny indywidualnych sesji coachingu poszkoleniowego lub konsultacji (do wyboru), w trakcie których będziesz mógł wyznaczyć swoją ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych, skonsultować skrypty rozmów, uzyskać pomoc w rozwiązaniu najczęściej pojawiających się problemów. To wszystko możesz wykorzystać nawet do dwóch miesięcy po szkoleniu!

W ramach szkolenia gwarantujemy:

16 godzin szkolenia połączonego z intensywnym treningiem umiejętności;
Dwie godziny indywidualnych sesji coachingu lub konsultacji, które możesz wykorzystać do dwóch miesięcy po szkoleniu (wartość 200zł);
• Opiekę merytoryczną dwóch trenerek z kilkuletnim doświadczeniem w call center;
• Materiały szkoleniowe;
Dyplom ukończenia szkolenia;
• Zimne napoje, kawę, herbatę, poczęstunek

Dokładny program szkolenia i inne szczegółowe informacje znajdziesz tu:
Szczegóły szkolenia Spin Call Selling

Bądź bardziej skuteczny! Rozwijaj się!
Zapraszamy!


Zespół
Emergo Coaching
biuro@emergocoaching.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

A ja zapraszam nie do szkoleń i nie do coachingu, ale do indywidualnego programu rozwoju dla doświadczonych menedżerów, którzy już mają dość szkoleń i coachingów.

RPW - Rozwój Przez Wyzwania:

Prezentacja: http://www.iakg.pl/images/rozwoj_menedzerow_70_20_10.pdf

oraz artykuł z Vademecum Pracodawcy 2014:

http://www.iakg.pl/images/stories/iakg_badania_rozwoj_...

pozdrawiam i zainteresowanych zapraszam do indywidualnego kontaktu
(dane kontaktowe do mnie znajdują się w prezentacji).

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek
Arkadiusz Tomczyk

Arkadiusz Tomczyk BOGActwo Rozwoju

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Polecam szkolenie online oparte na najlepszym źródle rozwoju osobistego.
http://bogactworozwoju.pl/Ksiega_Twojego_Rozwoju
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Profesjonalna obsługa klienta

Terminy realizacji szkoleń:

Warszawa 19-20 czerwiec 2014 - Trwają zapisy
Warszawa 24-25 wrzesień 2014 - Trwają zapisy

!UWAGA! Ze względu na charakter zajęć kameralna grupa - liczba miejsc ograniczona !
O uczestnictwie w danym terminie decyduje kolejność zapisów.

Koszty inwestycji:
Cena kursu: 990zł *dostępne rabaty
Cena Promocyjna: 390zł (netto) obowiązuje do dnia 20.05.2014- Zyskujesz 600zł (czerwiec)

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Alicja Kościuszko

Alicja Kościuszko Asytenka, Biuro
rekrutacji

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Bezpłatne szkolenia oraz indywidualne doradztwo dla branży produkcyjnej, (finansowane z EFS).
Trzy tematy do wyboru:
Blok I – Ekoinnowacje (4 dni - 32 godziny)
Blok II – Dotacje na ekoinwestycje (4 dni - 32 godziny)
Blok III – Gospodarka odpadami, opakowania (4 dni - 32 godziny)
REKRUTACJA TRWA! Zajęcia odbywają się w Krakowie.
Szczegóły pod nr tel: 690-619-062
http://zieloneswiatlo-produkcja.pl
Zapraszam,
Alicja Kościuszko
Krzysztof Szczepański

Krzysztof Szczepański Customer Excellence
Manager

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

w imieniu Europejskiego Centrum Przedsiębiorczości chciałbym serdecznie zaprosić do udziału w szkoleniach dofinansowanych z Unii Europejskiej: "Akademia Menedżera Ochrony Zdrowia" oraz "Akademia Menedżera HR w Ochronie Zdrowia". Projekt dedykowany jest do kadry mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w prywatnej służbie zdrowia.

Wszelkie informacje dostępne na stronie: http://szkolmed.pl.

Zostały jeszcze wolne miejsca na szkolenia rozpoczynające się 11.04 w Poznaniu i Katowicach oraz 25.04 w Warszawie (błąd na stronie internetowej). W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji proszę o kontakt:

Krzysztof Szczepański
kszczepanski@eucp.pl
tel.: 22 826 37 00
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Zapraszam na darmowy webinar o delegowaniu zadań.

Jeśli jesteś: menadżerem, właścicielem firmy, kierownikiem, który chce zwiększyć swoje umiejętności:
- skutecznego delegowania zadań i uwolnić czas
- rozliczania pracy w sposób motywujący
- budowania zespołu i rozwijania się jako lider

to zapraszam. Spotkajmy się wirtualnie 28 kwietnia o 20:00.

zapisz się tu
poleć znajomym na FB
zapraszam na stronę Zostałem Szefem na FB

Trochę o mnie:

Piotr Mazurowski. Business & Leadership Coach
kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, od 5 lat jestem trenerem biznesu oraz coachem. Pracuję z właścicielami i zarządami firm, między innymi z Zarządami Firm: Grupa Atlas, Jumi, Plannja, Stargres, BZA, oraz wieloma przedsiębiorcami i freelancerami. Jestem mówcą oraz wykładowcą na ASBIRO, MBA oraz w SWPS.

Moja strona

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Więcej na agileszkolenia.pl.

Więcej znajdziesz w wywiadzie z trenerem PSPO o roli, zdaniach i problemach Product Ownera.
Kliknij tutaj a zostaniesz przeniesiony na bloga.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Celem promocji zdrowia seksualnego klientów/pacjentów proponujemy warsztat skierowany do psychologów i psychoterapeutów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o problematykę seksuologiczną, z jaką mogą zetknąć się w pracy terapeutycznej z klientem/pacjentem. Zapraszamy również studentów IV i V roku psychologii.

Warszawska Grupa Psychologiczna zaprasza na skolenie z zakresu Podstaw diagnostyki seksuologicznej. Szkolenie odbędzie się 31 maja (sobota) w godz. 10.00-14.00. Poprowadzi je psycholog, seksuolog - Małgorzata Szwarocka.

Więcej informacji: http://szkolenia.wgp.org.pl/component/content/article/...

Serdecznie polecamy!

Obrazek

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenia autoprezentacja

► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Monika Bożko

Monika Bożko Specjalista ds.
szkoleń IT, JSystems

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

Reprezentuję firmę JSystems oferującą szkolenia informatyczne dla specjalistów z działów IT.

Organizujemy certyfikowane szkolenia autorskie:

*Otwarte – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach;
*Zamknięte / dedykowane – na terenie całego kraju, za granicą oraz w siedzibie klienta.

W najbliższym czasie oferujemy Państwu następujące promocje:

Administracja systemem Linux II
http://jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=59
24.04.2014 – 25.04.2014 Warszawa cena: 1 480 zł netto (cena przed promocją 2 340 zł netto)

Administracja bazami MySQL
http://jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=44
28.04.2014 – 29.04.2014 Warszawa cena: 980 zł netto (cena przed promocją 1 590 zł netto)

Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL
http://jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=19
05.05.2014 – 09.05.2014 Warszawa cena: 1 890 zł netto (cena przed promocją 2 880 zł netto)

Optymalizacja SQL i zaawansowane programowanie w PL/SQL
http://jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=20
26.05.2014 – 30.05.2014 Warszawa cena: 1 890 zł netto (cena przed promocją 2 880 zł netto)

Podstawy SQL i PL/SQL
http://jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=3
19.05.2014 – 23.05.2014 Warszawa cena: 1 790 zł netto (cena przed promocją 2 580 zł netto)

Administracja bazami danych Oracle II
http://www.jsystems.pl/szkolenie.jsp?id=15
26.05.2014-29.05.2014 Warszawa cena: 1 980 zł netto (cena przed promocją 2 880zł netto)

Serdecznie zapraszamy!

Monika Bożko
Specjalista ds. Szkoleń IT
http://jsystems.pl
m.bozko@jsystems.pl
tel.: (22) 350 73 95

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Ewelina Z.:
Szkolenia autoprezentacja

► Zdobędziesz umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia prezentacji
► Uświadomisz sobie swoje mocne strony i nabierzesz wiatru w żagle
► Przekonasz się, że wystąpienia publiczne dają dużo satysfakcji

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Polecam swoja wiedzę z zakresu prezentacji z wykorzystaniem MS Power Point
Chętnie nawiąże współpracę

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do wzięcia udziału w dofinansowanym projekcie szkoleniowym:

zaPROJEKTuj sukces swojej firmy

Celem projektu jest podniesienie indywidualnych kompetencji w dziedzinie zarządzania projektami do poziomu zdefiniowanego w wymaganiach kompetencyjnych międzynarodowych standardów IPMA (International Project Management Association).

Szkolenia skierowane są do pracowników oraz właścicieli przedsiębiorstw z sektora MŚP, posiadających swoją siedzibę lub oddziały na terenie województwa podlaskiego, z branży: przetwórstwo rolno-spożywcze, przemysł maszynowy, produkcja mebli i wyrobów z drewna, produkcja bielizny, produkcja artykułów i sprzętu medycznego, sektor techniczno-informatyczny (wystarczy kod PKD związany z którąś z powyższych branż).

Do udziału w szkoleniach zapraszamy zarówno kierowników, jak i członków zespołów projektowych, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami, a także uzyskać formalne potwierdzenie posiadanych kompetencji – cykl szkoleń kończy się egzaminem certyfikacyjnym.

Cykl według metodologii IPMA (poziom D) składa się z 7 modułów, łącznie 16 dni szkoleniowych, certyfikacja odbywa się w języku polskim.

Projekt jest w 100% dofinansowany ze środków EFS, udział w szkoleniach jest bezpłatny.

Miejsce szkolenia: Białystok
Terminy:
I edycja: 12.05.-17.10.2014.
II edycja: 02.06.-05.11.2014.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu.

Iwona Krakowska
Nowoczesna Firma Spółka Akcyjna
tel. +48 22 314 14 68, fax +48 22 314 14 10
e-mail: iwona.krakowska@nf.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam !
“Zarobić Milion, idąc pod prąd” to murowany kandydat na Bestseller w kategorii książek motywacyjnych. Dlaczego? Ponieważ autor książki nie jest jedynie mówcą, mentorem, coach'em, ale przede wszystkim praktykiem biznesu. Stworzył wiele firm o międzynarodowym zasięgu, a teraz przekazuję swoją wiedzę i doświadczenia.

Kup już dziś: http://www.jbbcoaching.pl/ksiazka-zarobic-milion-idac-...

Obrazek


Zapraszam także na fanpage, na którym można znaleźć wiele ciekawych informacji:
https://www.facebook.com/JBBCoaching

Obrazek
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

WARSZTATY - Rekrutacja i Selekcja w oparciu o wywiad epizodyczny

Organizator: HR Care

Czy byłeś/byłaś kiedyś w sytuacji kiedy trudno było dokonać wyboru? A może dokonany wybór kandydata nie spełnił Twoich oczekiwań?

Na proponowanym przez nas warsztacie będziesz mieć okazję doświadczyć:

⇒ Rozwoju umiejętności w zakresie określania niezbędnych kompetencji na danym stanowisku oraz profilowania stanowiska;

⇒ Doskonalenia umiejętności profilowania wybranych stanowisk, na które w dalszych etapach warsztatu będą prowadzone rozmowy;

⇒ Nabycia umiejętności analizowania dokumentów dostarczanych przez kandydatów pod kątem:
dopasowania do ustalonego profilu optymalnego kandydata;
poziomu dotychczasowych osiągnięć zawodowych kandydata;

⇒ Rozwoju umiejętności formułowania pytań diagnozujących predyspozycje kandydata do wykonywania obowiązków na danym stanowisku pracy;

⇒ Nabycia umiejętności rozpoczynania rozmowy selekcyjnej w sposób sprzyjający otwarciu kandydata i dotarciu do kluczowych informacji o nim;

⇒ Rozwoju umiejętności zadawania pytań, które pozwolą na sprawdzenie czy kandydat posiada kompetencje potrzebne na określonym stanowisku;

⇒ Podniesienia świadomości błędów pojawiających się podczas rozmów oraz sposobów ich unikania;

⇒ Rozwoju umiejętności w obszarze podejmowania właściwych decyzji odnośnie zatrudnienia kandydata.

Data: 29-30 maja
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Miejsce: Kraków
Cena: 790 PLN netto

Zgłoszenia prosimy nadsyłać na adres: biuro@hrcare.pl

Wydarzenie można śledzić na FB: https://www.facebook.com/events/513830925393394/?fref=tsTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.14 o godzinie 18:37
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Projekt Zarządzania Kompetencjami dofinansowany w 100% ze środków UE. Bardzo profesjonalne narzędzia audytu firmy, określenia kompetencji oraz szkoleń. Najlepsi konsultanci, najlepsze szkolenia, najlepsza metodologia dla małych i średnich firm.
FAZA I - Uczestnicy:  300 przedsiębiorstw
Analiza: opracowanie raportu z analizy potencjału do zarządzania przez kompetencje, przygotowanie Planu Rozwoju Kompetencji, przygotowanie map kompetencji
Szkolenia: dla kadry zarządzającej oraz kadry odpowiedzialnej za HR z zakresu zarządzania przez kompetencje
FAZA II - Uczestnicy: 100 przedsiębiorstw
Szkolenia: dla kadry HR z zakresu najważniejszych procesów HR, dla kluczowych pracowników przedsiębiorstwa z zakresu kompetencji miękkich
Doradztwo: dla właścicieli i kadry zarządzającej HR z zakresu wdrażania Planów Rozwoju Kompetencji i budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
Więcej na stronie: http://lzegar.wix.com/zegar-consulting#!zarzadzanie-ko...
Łukasz Zegar
tel. 695931276
l.zegar@lukasz-zegar.pl



Wyślij zaproszenie do