Małgorzata
Kaźmierska
Trener Biznesu.
Coach. Manager.
Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia
Jeżeli
• Na myśl o wykonaniu telefonu do Klienta Twój puls przyśpiesza;
• Zbyt często słyszysz „Nie” zanim w ogóle powiesz o co chodzi;
• Klienci nie chcą ze Tobą rozmawiać;
• Nie wiesz co zrobić, żeby przynajmniej wysłuchali propozycji do końca;
• Nie wiesz co więcej możesz zrobić, by podnieść skuteczność swoich rozmów;
• Zastanawiasz się jak zainteresować klienta swoim produktem/usługą przez telefon;
• Szukasz sposobów na zwiększenie swojej sprzedaży;
... czytaj dalej, bo nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
Umiejętne wykorzystanie telefonu pozwala zyskać potężne narzędzie nie tylko do kontaktów z naszymi klientami, ale również narzędzie sprzedażowe. Szkopuł jest jednak taki, że tak jak rozmowa handlowa z klientem face to face, tak i rozmowa telefoniczna rządzi się swoimi prawami. Wymaga ona od nas dodatkowych kompetencji i umiejętności, których opanowanie zapewni maksymalnie wykorzystanie telefonu do wzrostu sprzedaży naszych usług lub produktów.
Po szkoleniu będziesz wiedział:
• Jak od A do Z poprowadzić rozmowę handlową opartą o jedną z najbardziej skutecznych metod sprzedaży spin selling;
• Co jest niezbędne do prowadzenia efektywnej telefonicznej rozmowy handlowej;
• Jak budować dobrą relację z klientem przez telefon;
• Jak rozpoczynać rozmowę z klientem omijając początkowy opór;
• Jak zbadać prawdziwe potrzeby i interesy klienta;
• Jak w trakcie rozmowy rozpoznać z jakim typem klienta masz do czynienia oraz jak dostosowywać do niego sposób prezentacji;
• Czym jest a czym nie jest język korzyści w sprzedażowych rozmowach telefonicznych;
• Jak radzić sobie z pojawiającymi się obiekcjami i jak je wykorzystywać do osiągnięcia celu;
• Jak skutecznie finalizować transakcję przez telefon;
Jeżeli jesteś:
• Mikroprzedsiębiorcą samodzielnie prowadzącym rozmowy handlowe;
• Doradcą klienta;
• Pracownikiem działu sprzedaży bądź obsługi klienta;
• Przedstawicielem handlowym;
• Zainteresowany tematyką sprzedaży przez telefon;
… to szkolenie sprawi, że staniesz się bardziej SKUTECZNY
Szkolenie zawiera kompleksowy zestaw informacji, narzędzi oraz technik wykorzystywanych w telefonicznej rozmowie handlowej, ułożonych zgodnie z etapami metody sprzedażowej spin selling. Program ten wzbogacony jest o trening umiejętności – w proporcji 50% wiedzy 50% praktyki. W odróżnieniu od innych tego typu propozycji, szkolenie prowadzi krok po kroku przez każdy z elementów telefonicznej rozmowy handlowej. Wyznacza ramy, które wypełnisz swoimi indywidualnymi treściami.
BONUS!
Otrzymasz dwie godziny indywidualnych sesji coachingu poszkoleniowego lub konsultacji (do wyboru), w trakcie których będziesz mógł wyznaczyć swoją ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych, skonsultować skrypty rozmów, uzyskać pomoc w rozwiązaniu najczęściej pojawiających się problemów. To wszystko możesz wykorzystać nawet do dwóch miesięcy po szkoleniu!
W ramach szkolenia gwarantujemy:
• 16 godzin szkolenia połączonego z intensywnym treningiem umiejętności;
• Dwie godziny indywidualnych sesji coachingu lub konsultacji, które możesz wykorzystać do dwóch miesięcy po szkoleniu (wartość 200zł);
• Opiekę merytoryczną dwóch trenerek z kilkuletnim doświadczeniem w call center;
• Materiały szkoleniowe;
• Dyplom ukończenia szkolenia;
• Zimne napoje, kawę, herbatę, poczęstunek
Dokładny program szkolenia i inne szczegółowe informacje znajdziesz tu:
Szczegóły szkolenia Spin Call Selling
Bądź bardziej skuteczny! Rozwijaj się!
Zapraszamy!
Zespół
Emergo Coaching
biuro@emergocoaching.pl