konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw Gigacon" - 10 grudnia 2013
Warszawa, Hotel Lord (Al. Krakowska 218)

Konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw to wydarzenie, podczas którego dokonamy przeglądu i podsumowania dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży jaką reprezentuje.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY! Wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.

Firmy uczestniczące: Touk, A+C Systems, Jabra, Alcatel-Lucent, Veracomp

Wybrane wykłady:
- Doradztwo we wdrażaniu rozwiązań IT w przedsiębiorstwie – usługi Krajowej Sieci Innowacji dofinansowane ze środków UE (Jerzy Bagiński - Krajowa Sieć Innowacji)
- Praktyczne podejście do zarządzania zasobami IT oraz bezpieczeństwem danych – systemy statlook® i bizlook™ (Piotr Kubiak - A plus C Systems)
- Jak zapewnić bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie. (Dariusz Deptała - Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych)
- Jak wykorzystać nowe trendy w CRM do zwiększenia sprzedaży (Michał Skurowski - CRM w praktyce)
- Kompletacja w Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku – proces i konfiguracja (Wojciech Gała - JYSK)
- Wybrane zagadnienia formalno-prawne dotyczące realizacji przedsięwzięcia informatycznego (Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Filipowicz)

Zakres tematyczny spotkania obejmie:
- technologie stosowane w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa
- dobór odpowiednich produktów, usług i rozwiązań IT
- szereg technologii teleinformatycznych (budowę i rozwój) stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji
- platformy sprzętowe i systemowe
- aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy
- oraz wiele innych...

Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.

Pod koniec konferencji zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: 2 zaproszenia na indyjską kolację w restauracji Ganesh, książki ufundowane przez wydawnictwo PWN, 3 podwójne zaproszenia na wybrane spektakle w Teatrze Dramatycznym, 12 butelek wina ufundowanych przez Sklep Czerwone Wino, 5 zaproszeń na lecznicze masaże kręgosłupa w Instytucie Zdrowia i Urody Feniks Spa oraz voucher uprawniający do lotu testowego w symulatorze ufundowany przez Szkołę Awiacji SILVAIR.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Więcej informacji na stronie konferencji: http://gigacon.org/sdp/warszawa

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org//sdp/rejestracja/network_warszawa_2013

W konferencji może uczestniczyć dowolna ilość reprezentantów firmy. Wymagana jest jedynie każdorazowo bezpłatna rejestracja. Osoby zarejestrowane będą miały dostęp do materiałów konferencyjnych online. Przed konferencją wyślemy również informację przypominającą o spotkaniu i szczegółowy program.

W razie wszelkich pytań, zapraszam do kontaktu:
Justyna Cieślak
justyna.cieslak@gigacon.org
tel. 600 814 645
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

"Wiesz co jest naj­większą tra­gedią te­go świata?

Ludzie, którzy nig­dy nie od­kry­li, co nap­rawdę chcą ro­bić i do cze­go mają zdol­ności. Sy­nowie, którzy zos­tają
ko­walami, bo ich oj­co­wie by­li ko­wala­mi. Ludzie, którzy mog­li­by fan­tastycznie grać na fle­cie, ale starzeją się i umierają, nie widząc żad­ne­go in­stru­men­tu mu­zyczne­go, więc zos­tają oracza­mi. Ludzie ob­darze­ni ta­len­tem, które­go nig­dy nie poz­nają. A może na­wet nie rodzą się w cza­sie, w którym mog­li­by go od­kryć." T. Pratchett

A jakie są Twoje talenty?
Jak możesz pełniej wykorzystywać je w swoim życiu osobistym i zawodowym?


Jeśli chcesz poszukać odpowiedzi na te pytania, zapraszamy Cię na warsztat ODKRYJ SWOJE TALENTY!, podczas którego:

• zatrzymasz się i zastanowisz nad sobą;
• dowiesz się, czym są talenty i w jaki sposób możesz je rozwijać;
• będziesz mógł/mogła lepiej poznać swoje naturalne zdolności oraz odkryć lub wydobyć z zapomnienia te, które w Tobie drzemią;
• uświadomisz sobie, w jaki sposób możesz jeszcze pełniej wykorzystywać swoje predyspozycje, w życiu osobistym i zawodowym

Warsztat odbędzie się w poniedziałek 16 grudnia 2013 r. w godz. 18.00-21.00 w "Rozwijalni" (Wrocław)

Prowadząca: Anna Kosińska - life coach, ACC (Associated Certified Coach), trener, psycholog

Dodatkowe informacje na stronie: http://www.rozwijalnia.pl/odkryj_swoje_talenty
Edyta Walęciak-Skórka

Edyta Walęciak-Skórka Trener biznesu i
rozwoju osobistego,
coach i mówca

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Rewolucyjne warsztaty PROJEKTANTKI PRZYSZŁOŚCI, czyli jak zaplanować swój sukces

Witaj serdecznie!

Chciałabym zaprosić Cię na długo obiecywane i oczekiwane warsztaty Projektantki Przyszłości, które po raz kolejny odmienią życie wybranym Kobietom. Te warsztaty już zostały okrzyknięte ŻYCIOWĄ REWOLUCJĄ!

W ciągu 3 dni, które spędzisz z nami, zabiorę Cię w głęboką wewnętrzną podróż, byś mogła odszukać swoje marzenia i zdobyć potencjał do ich urzeczywistnienia.

To będzie wyjątkowy czas! Czas zmiany!

Karl Pillemer, profesor gerontologii pracujący na Cornell University przestrzega ludzi, by unikali klątwy niewykorzystanych okazji i korzystali z okazji, jakie przynosi im życie. Mówi, byśmy byli gotowi do działania, gdy pojawiają się nowe wyzwania czy szanse do wykorzystania, a nie będziemy musieli nigdy żałować, że z nich nie skorzystaliśmy.

Projektantki Przyszłości dają Ci taką okazję!
Wystarczy, że zrobisz sobie prezent na Mikołaja i się zapiszesz!
Później już nic nie będzie takie same...

Kiedy: 6 grudnia 2013 – 8 grudnia 2013
Gdzie: Katowice, ul. 3 Maja 36
Kto prowadzi: Edyta Walęciak-Skórka, dyplomowany trener biznesu i rozwoju osobistego, coach ICF
Specjalna cena mikołajkowa: tylko 199 zł

Więcej na http://wyzszypoziom.pl
Link bezpośredni: http://wyzszypoziom.pl/od_marzenia_do_spelnienia.html

Uwaga! Ograniczona liczba miejsc!
Dołącz do Nas - i odmień swoje życie!

Pozdrawiam serdecznie!

Edyta Walęciak-Skórka
+48 664 062 350
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenie KLIENT CHCIEĆ - NIE POTRZEBOWAĆ

Kiedy 5231 lat temu otwarto dwa hipermarkety, nie spodziewano się jeszcze, jak bardzo odmieni to pogląd na sprzedaż. Podczas gdy w jednym hipermarkecie 5231 lat temu sprzedawano ciastka francuskie z nadzieniem jabłkowym, chleb razowy i rogale marcińskie, buty z zapięciem na rzep oraz spodnie Levisa, w drugim na półkach leżały kina domowe, które powstały 5200 lat później, telefony komórkowe z dotykowym kamieniem polerowanym na błysk, oraz telewizory na których leciały programy, których jeszcze nie było.
Szybko się okazało, że do drugiego hipermarketu przyjeżdżało znacznie więcej tirów z towarem, autostradami, które były budowane w Polsce. Zaczęto sobie zadawać pytanie: dlaczego? Po długich badaniach marketingowych, prowadzonych przez firmy, które powstały w 2001 roku, zauważono, że klienci nie kupują tego co potrzebują, ale to co chcą mieć. Ich racjonalne podejście do zakupów ma się nijak do tego co faktycznie kupowali.
Efekt jest logiczny: klientem sterują emocje, które jednocześnie chcą i potrzebują.

Co będzie na szkoleniu:

Warsztaty szkoleniowe „Klient chcieć, nie potrzebować” ukierunkowane są na emocjonalne podejście do zakupów i sprzedaży. Każdy człowiek, kupuje coś z jakiegoś powodu. Sam zakup w sobie nie ma żadnego sensu, jeśli nie jest on potwierdzony stanem emocjonalnym. Kupujesz kolejną parę butów, ponieważ chcesz lepiej wyglądać, przez co czujesz się dobrze i Twoja pewność siebie idzie w górę. Począwszy od codziennych zakupów, poprzez elektronikę, ubrania, nieruchomości, samochody wszystko jest kupowane z jakiegoś powodu. Poznanie motywu działania klienta, da Ci narzędzie, które okaże się bombą sprzedażową.
Co da Ci szkolenie?

dowiesz się co kieruje klientem podczas zakupów i jak możesz to wykorzystać;

poznasz sposoby wpływania na emocje drugiej osoby i sprawdzisz od razu jak to działa;

rozwiążesz problem tak zwanego „trudnego klienta”;

zwiększysz pewność siebie, poprzez dużą liczbę narzędzi sprzedażowych i komunikacyjnych;

spędzisz czas w śmiechowej atmosferze jednocześnie stając się profesjonalistą swojego fachu;

pokonasz obawy przed odrzuceniem oferty przez klienta;

odkryjesz dar, który ułatwi Ci pozyskiwanie klientów;

stworzysz narzędziowy fundament, na którym będziesz budować swoją sprzedaż;​


Więcej na http://www.szkolenialeszno.pl/#!klient-chciec-nie-potr...

Miejsce:
Leszno - Wielkopolska
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam serdecznie

Chciałabym zaprosić do zapoznania się z zimową promocją w Ekspedite Szkole Trenerów Biznesu! Super cena + dodatkowe rabaty. Szczegóły: http://www.ekspedite.edu.pl/index.php?id=5
Liczba miejsc w grupie ograniczona do 10 osób.
Marzena  Litwin-Gratkowsk a

Marzena
Litwin-Gratkowsk
a
Specjalista ds.
Ochrony Środowiska

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo
Zapraszamy na szkolenie "Sprawozdawczość podmiotów oraz gmin w zakresie odebranych odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych, wymagane poziomy odzysku i recyklingu".
Pierwsze sprawozdania mamy już za sobą, jednak wątpliwości i pytania niekiedy pozostają do rozpatrzenia…
Przeszkoliliśmy w tym zakresie już około 50 osób. Zapraszamy na kolejne szkolenie.

Program
1. Sposób wypełniania i zakres poszczególnych sprawozdań:
- Wzór kwartalnego sprawozdania sporządzanego przez podmiot odbierający
odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
- Wzór kwartalnego sprawozdania sporządzanego przez podmiot prowadzący
działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu
nieczystości ciekłych.
- Wzór rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania
odpadami komunalnymi, sporządzanego przez wójta, burmistrza lub
prezydenta miasta.
2. Poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji
odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła.
3. Poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami
innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych.
4. Obliczanie masy odpadów ulegających biodegradacji zebranych ze strumienia
odpadów komunalnych z obszaru danej gminy w roku rozliczeniowym, przekazanych
do składowania.
5. Kary za nierzetelne i nieterminowe przygotowanie sprawozdań.
6. Sposób wyliczenia morfologii odpadów.
7. Panel dyskusyjny

Koszt 250 zł netto
Termin 14 grudnia 2013r., godz. 9.00-14.00
Miejsce szkolenia – Złotoryja, woj. dolnośląskie, Hotel Qubus
Prowadzący – Przemysław Rogowski
Termin przyjmowania zgłoszeń – 6 grudnia 2013r.

Szczegóły dotyczące szkolenia pod adresem http://srodowiska.wordpress.com/category/szkolenie-dla...

Informacji udziela: Marzena Litwin – Gratkowska
tel. kom. 506 067 102
m.gratkowska@wp.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Gorąco zachęcamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez Abilit Szkolenia i Doradztwo.

A już w styczniu szkolenia otwarte:

ABC programu Płatnik
Nowy PŁATNIK 9.01.001
Podatki 2013/2014 Efektywna komunikacja
Specjalista ds. kadr i płac
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
Obsługa klienta urzędu
Efektywne negocjacje w biznesie
Motywowanie zespołu
Negocjacje w praktyce
Nowelizacja ustawy Prawo Budowlane 2013/2014
ABC Prawa Zamówień Publicznych
Prawo budowlane
Prawo zamówień publicznych dla zaawansowanych
Specjalista ds. zamówień publicznych
Telefoniczna sprzedaż usług
Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych

Znajdź nas w Warszawie,Poznaniu,Krakowie czy Wrocławiu!

Zapraszamy: http://abilit.pl
Sprawdź,co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

http://abilit.pl, http://szkoleniaidoradztwo.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

W JAKIEJ KONDYCJI JESTEŚ TY I TWOJA FIRMA?

Jeśli chcesz mieć w swoim składzie pierwszoligowych pracowników to już dzisiaj firma szkoleniowo-rozwojowa AKTYWNA WIEDZA zaprasza na:
• BEZPŁATNE
• 3 GODZINNE
• PILOTAŻOWE
szkolenia, podczas których przekonasz się w jaki sposób można:
- poszerzyć wiedzę z wykorzystaniem odpowiedniej dyscypliny sportu
- doświadczenia z treningu przenieść na płaszczyznę zawodową lub prywatną
- połączyć rozwój fizyczny, osobisty i duchowy.

Na spotkania zapraszamy do Poznania, Gdańska i Wrocławia w styczniu 2014 roku.
W każdym mieście odbędą się szkolenia o różnej tematyce:
• Poznań - OBSŁUGA KLIENTA - 9 lub 11.01.
• Gdańsk - ZARZĄDZANIE CZASEM - 23 lub 25.01.
• Wrocław - MOTYWACJA - 14 lub 18.01.

Zapraszamy również przedstawicieli firm, które poszukują firm szkoleniowych do współpracy.
Dla 2 pierwszych przedstawicieli firm, które zgłoszą chęć udziału w szkoleniach przygotowaliśmy
OFERTĘ SPECJALNĄ.

Ilość miejsc ograniczona, dlatego zachęcamy do dokonania zapisów już dziś!!!
Dla uczestników szkoleń są przewidziane dodatkowe niespodzianki.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.aktywnawiedza.pl/bezplatne.html
Zgłoszenia i pytania proszę kierować na adres: biuro@aktywnawiedza.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Centrum Edukacji Biomedycznej. Cykl Szkoleniowy dla branży biotechnologicznej
oraz life sciences.
Szanowni Państwo!

Trwają zapisy na styczniowe szkolenia:

"Zastosowanie metody REAL - TIME PCR w diagnostyce medycznej oraz mikrobiologicznej" 30- 31 stycznia

"Sekwencjonowanie Dna" 13-14 stycznia 2014- 2 ostatnie miejsca

"Mikromacierze DNA" 27- 28 stycznia- 3 ostatnie miejsca

"Projektowanie starterów i sond do Real Time PCR" 15 stycznia 2014

Kładziemy duży nacisk na zajęcia praktyczne w laboratorium.

Zapraszamy na szkolenia z kryminalistyki.

Miejsce szkolenia: Poznań

Centrum Edukacji Bio-Medycznej Sp. z o. o.
ul. Kobaltowa 6,
62-002 Złotniki
Tel: 61 659-38-62, Kom: 502-302-531
e-mail: szkolenia@cebim.pl

więcej na stronie http://cebim.pl Zapraszamy serdecznie!!!

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam serdecznie na pierwszy w Polsce taki cykl rozwojowy organizowany przez Positive Consulting.

Link do wydarzenia na Goldenline:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/positive-life-club-...

Link do wydarzenia na Facebook:

https://www.facebook.com/events/1404696663107093/?ref=n...

Zapraszam serdecznie.
Mariusz Lipski
http://positiveconsulting.pl
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Kiedy 5231 lat temu otwarto dwa hipermarkety, nie spodziewano się jeszcze, jak bardzo odmieni to pogląd na sprzedaż. Podczas gdy w jednym hipermarkecie 5231 lat temu sprzedawano ciastka francuskie z nadzieniem jabłkowym, chleb razowy i rogale marcińskie, buty z zapięciem na rzep oraz spodnie Levisa, w drugim na półkach leżały kina domowe, które powstały 5200 lat później, telefony komórkowe z dotykowym kamieniem polerowanym na błysk, oraz telewizory na których leciały programy, których jeszcze nie było.
Szybko się okazało, że do drugiego hipermarketu przyjeżdżało znacznie więcej tirów z towarem, autostradami, które były budowane w Polsce. Zaczęto sobie zadawać pytanie: dlaczego? Po długich badaniach marketingowych, prowadzonych przez firmy, które powstały w 2001 roku, zauważono, że klienci nie kupują tego co potrzebują, ale to co chcą mieć. Ich racjonalne podejście do zakupów ma się nijak do tego co faktycznie kupowali.
Efekt jest logiczny: klientem sterują emocje, które jednocześnie chcą i potrzebują.

Szkolenie 22 LUTEGO
Trwa promocja! Sprawdź na http://szkolenialeszno.pl lub http://szkolenialeszno.shoparena.pl

Co będzie na szkoleniu:

Warsztaty szkoleniowe „Klient chcieć, czy potrzebować?” ukierunkowane są na emocjonalne podejście do zakupów i sprzedaży. Każdy człowiek, kupuje coś z jakiegoś powodu. Sam zakup w sobie nie ma żadnego sensu, jeśli nie jest on potwierdzony stanem emocjonalnym. Kupujesz kolejną parę butów, ponieważ chcesz lepiej wyglądać, przez co czujesz się dobrze i Twoja pewność siebie idzie w górę. Począwszy od codziennych zakupów, poprzez elektronikę, ubrania, nieruchomości, samochody wszystko jest kupowane z jakiegoś powodu. Poznanie motywu działania klienta, da Ci narzędzie, które okaże się bombą sprzedażową.

Co da Ci szkolenie?

dowiesz się co kieruje klientem podczas zakupów i jak możesz to wykorzystać;

poznasz sposoby wpływania na emocje drugiej osoby i sprawdzisz od razu jak to działa;

rozwiążesz problem tak zwanego „trudnego klienta”;

zwiększysz pewność siebie, poprzez dużą liczbę narzędzi sprzedażowych i komunikacyjnych;

spędzisz czas w śmiechowej atmosferze jednocześnie stając się profesjonalistą swojego fachu;

pokonasz obawy przed odrzuceniem oferty przez klienta;

odkryjesz dar, który ułatwi Ci pozyskiwanie klientów;

stworzysz narzędziowy fundament, na którym będziesz budować swoją sprzedaż;​

Więcej na http://szkolenialeszno.shoparena.pl/ lub http://szkolenialeszno.pl

Miejsce w promocyjnej cenie!
Zapraszam serdecznie.
DB
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Przypominam, że w Ekspedite Szkole Trenerów Biznesu w Lublinie nadal trwa zimowa promocja - cena za uczestnictwo w kursie tylko 4500 zł + możliwe dodatkowe rabaty. Szczegóły na http://ekspedite.edu.pl

Serdecznie zapraszam i polecam!

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych – warsztat dla kierowników i menedżerów instruujący jak zaplanować i osiągnąć sukces..

Pobierz formularz zgłoszenia

Termin szkolenia: od 16.01.2014r.do 17.01.2014r. Miejsce: Kraków

Grupa docelowa:
Warsztat stworzony z myślą o potrzebach osób, które odpowiadają za wyznaczanie, planowanie i osiąganie biznesowych celów, a więc dedykowany jest w szczególności:
- kierownikom i pracownikom działów sprzedaży;
- kierownikom projektów;
- kierownikom operacyjnym;
- właścicielom firm i przedsiębiorcom;
- szefom zespołów;

Cele szkolenia, czyli zamierzamy:
- wesprzeć Cię w osiąganiu szybkich, efektywnych zmian i widocznych rezultatów;
- pomóc Ci zaplanować, rozpocząć lub dokończyć ważny projekt;
- dostarczyć Ci narzędzi do zaplanowania sukcesu i zapewnienia realizacji celów biznesowych.
- pomóc Ci odzyskać utracony impet w biznesie lub przygotować Cię na nadchodzące wyzwania.
- wesprzeć Cię poprzez narzędzia, techniki i taktyki skutecznego osiągania celów i zarządzania czasem, dostosowanie do wyzwań czasów smartfonów, tabletów i laptopów.
- przepracować sytuacje, w której zbyt często gasisz pożary i pracujesz w zbyt dużym stresie
- dostarczyć Ci narzędzia ratowania niezrealizowanych planów sprzedażowych lub nieukończonych ważnych projektów na czas;
- pomóc w zmianie nawyków, jeżeli odkładasz sprawy na później i nie wiesz, jak to zmienić;
- dać Ci impuls do wprowadzenia zmian, o których do tej pory tylko myślałeś;

Korzyści, czyli otrzymują Państwo:
- do dyspozycji metodę 5 kroków, dzięki której osiągniesz swoje cele w 30 dni.
- potężną dawkę motywacji, zapału i całkowitej koncentracji na swoich celach.
- zbiór 5 najczęstszych powodów nie osiągania założonych celów i szansę wyuczenia się sposobów, jak unikać blokujących pułapek.
- możliwość rozwinięcia nawyku szybkiego podejmowania wstępnych decyzji odnośnie wszystkich podległych spraw i projektów.
- wypracowanie skutecznych nawyków organizacji pracy, które uchronią przed stresem i wypaleniem zawodowym.
- możliwość opracowania planu osiągnięcia celu, a także motywację do działania już w czasie szkolenia.
- wiedzę i umiejętności pozwalające na radzenie sobie z nadmierną ilością pracy i natłokiem obowiązków.
- konkretne narzędzia w postaci formularzy osiągania celów.

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/otwarte/item/212-zarzadzani...

Koszt szkolenia: 1250.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

>>Osoby, które dokonają zgłoszenia udziału w przedmiotowym szkoleniu do dnia 10 stycznia 2014r. do godz.12.00 będą nagrodzone 20% rabatem<<

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.


Obrazek


Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651

http://abilit.pl
http://szkoleniaidoradztwo.pl

mail: otwarte@abilit.pl
gadu gadu: 48923654
skype: Abilit_szkolenia

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Abilit Szkolenia i Doradztwo zaprasza na szkolenie otwarte:

Specjalista ds. zamówień publicznych – certyfikowany 3 dniowy warsztat praktyczny.

Termin szkolenia:
od 22.01.2014r.do 24.01.2014r. | Zakopane - ZIMOWA EDYCJA!!!
od 10.03.2014r. do 12.03.2014r. | Warszawa

Program szkolenia:
http://abilit.pl/index.php/zamowienia-publiczne/item/3...

Koszt szkolenia: 1600.00 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Przy zgłoszeniu od 2 do 5 Uczestników zachęcamy do negocjacji ceny szkolenia!!!
Przy zgłoszeniu min. 5 uczestników 6 uczestnik całkowicie gratis!


Warunki uczestnictwa w szkoleniu:
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu zachęcamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza i przesłanie mailem na adres: otwarte@abilit.pl bądź za pośrednictwem faksu pod numerem (61) 41 52 651.

Pobierz formularz zgłoszenia

Obrazek

Abilit Szkolenia i Doradztwo
tel: (61) 41 52 650
kom: 509 161 316
fax: (61) 41 52 651
mail: otwarte@abilit.pl
Anna S.

Anna S. Specjalista ds.
zaburzeń odżywiania

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Centrum Terapii Zaburzeń Odżywiania
ul.Poplińskich 12/14
61-574 Poznań

26.01.2014 - Kiedy jedzenie staje się wrogiem...Jak radzić sobie z anoreksją i bulimią u uczniów? Szkolenie dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców klas, psychologów i dyrektorów.

Adresaci: nauczyciele, wychowawcy klas, pedagodzy szkolni, psycholodzy, dyrektorzy

Cele:
* pogłębienie wiedzy nauczycieli/pedagogów/psychologów szkolnych na temat objawów, przebiegu, przyczyn, skutków, metod i form leczenia anoreksji i bulimii;
* rozwijanie umiejętności uczestników w zakresie pedagogicznego diagnozowania anoreksji i bulimii u uczniów;
* kształtowanie umiejętności w zakresie prawidłowego postępowania pedagogicznego w przypadku wystąpienia anoreksji i bulimii u młodzieży szkolnej;
* rozwijanie umiejętności pedagogicznego wspomagania uczniów chorujących na zaburzenia odżywiania i ich rodziców/opiekunów.
Problematyka:
1. Zaburzenia odżywiania – istota i rodzaje. Charakterystyka anoreksji i bulimii – symptomatologia, przebieg i przyczyny. Metody i formy leczenia anoreksji i bulimii.
2. Pro-ana i pro-mia. Analiza treści blogów i forów internetowych dziewcząt promujących w Internecie anoreksję i bulimię.
3. Pedagogiczne diagnozowanie zaburzeń odżywiania u uczniów:
* stany i zachowania uczniów, które mogą wskazywać na występowanie u nich zaburzeń odżywiania;
* prezentacja autorskiego kwestionariusza do diagnozowania nieprawidłowości w zakresie stosunku do odżywiania się i własnego ciała u młodzieży;
* rozmowa jako podstawowa metoda pedagogicznego diagnozowania zaburzeń odżywiania u uczniów (scenariusz rozmowy z uczennicą/uczniem, zestaw pytań użytecznych w toku prowadzenia rozmowy).
4. Etapy postępowania nauczyciela/pedagoga/psychologa szkolnego w sytuacji wystąpienia objawów anoreksji i bulimii u uczennicy/ucznia.
5. Formy pedagogicznego wspomagania uczniów chorujących na anoreksję i bulimię i ich rodziców/opiekunów.
6. Gdzie szukać pomocy? Adresy ośrodków terapeutycznych, szpitali, poradni specjalistycznych, gabinetów psychologicznych w Polsce, które zajmują się leczeniem zaburzeń odżywiania.
Liczba godzin: 5 x 45 min (w ciągu jednego dnia)

Minimalna ilość uczestników potrzebna do zorganizowania szkolenia: 5

Maksymalna ilość uczestników: 30

Koszt: 100zł

Wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu!

Prowadzi:

Marta Kowalczuk – Walędziak – doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Metodologii Badań Pedagogicznych Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Zainteresowania naukowo – badawcze dotyczą głównie problematyki sprawstwa społecznego pedagogów, twórczego wiązania teorii i praktyki pedagogicznej oraz pedagogicznej diagnozy i profilaktyki zaburzeń odżywiania u dzieci i młodzieży. Autorka kilkudziesięciu publikacji na ten temat, w tym dwóch książek autorskich: Poczucie sprawstwa społecznego pedagogów. Studium teoretyczno-empiryczne (2012) oraz Pedagogiczna diagnoza i profilaktyka zaburzeń odżywiania u młodzieży szkolnej (2008) oraz licznych szkoleń dotyczących zaburzeń odżywiania u dzieci młodzieży dla nauczycieli, pedagogów, psychologów i rodziców. Prezes Zarządu Fundacji Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji Społeczno-Pedagogicznych. Partner merytoryczny projektu „Ogólnopolskie Centrum Zaburzeń odżywiania”. Autorka programu profilaktycznego „Powstrzymać anoreksję i bulimię”, rekomendowanego przez liczne instytucje oświatowe i realizowanego w kilkunastu szkołach różnych szczebli na terenie całej Polski.

ZAPISY: http://www.uczestnicy.pl/event/kiedy-jedzenie-staje-si...
Witek Sysiak

Witek Sysiak Specjalista ds.
Szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie działająca przy Instytucie Dziennikarstwa UW zaprasza na szkolenie:
KOREKTA JĘZYKOWA
WARSZAWA, 3 LUTEGO 2014
KOSZT: 690 zł brutto
TRENER: TERESA KRUSZONA


Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam na szkolenie, którego celem jest rozwinięcie umiejętności sporządzania pism urzędowych, komunikatów wewnątrzkorporacyjnych, tekstów promocyjnych zgodnie z przyjętymi normami językowymi. Szkolenie skierowane jest do osób piszących komunikaty prasowe, newsletter, redagujących strony internetowe oraz wiadomości do Intranetu. Na warsztaty zapraszamy pracowników działów HR, promocji, rzeczników prasowych oraz wszystkie osoby prowadzące korespondencję biurową.

Prowadzić je będzie p. Teresa Kruszona , członkiem Komisji Ortograficzno-Onomastycznej przy Radzie Języka Polskiego, redaktor sekretariatu redakcji, odpowiada za pierwszą i drugą stronę „Gazety Wyborczej” oraz jej język.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółową ofertą szkolenia na stronie: http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/szkolenie-otwarte-ko...
Kinga Ekert

Kinga Ekert HR/marketing

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Umiejętności interpersonalne czyli praca w grupie, komunikowanie swoich emocji, słuchanie i rozumienie potrzeb innych, budowania porozumienia w sytuacjach konfliktu – są dziś kluczem do sukcesu. Tak zawodowego jak i w życiu osobistym. To tych kompetencji oczekują pracodawcy. To od tych zdolności zależą relacje. To z nich wynika powodzenie w związkach.

Te umiejętności można szkolić, trenować i rozwijać!


Obrazek


I dlatego wszystkich, którzy chcą zainwestować w siebie – zapraszamy do udziału w specjalnym programie rozwoju umiejętności interpersonalnych. Zaproszenie to kierujemy do tych, którzy wkraczają na rynek pracy i widzą potrzebę lepszego funkcjonowania w zespołach, tych, którzy zmagają się z codziennymi trudnościami, wynikającymi z relacji oraz młodych kierowników i menadżerów, a także tych, którzy myślą o ścieżce przywództwa.

Ten program to dobra propozycja dla osób, dla których praca z ludźmi, działanie w zespole, komunikowanie się – jest codziennością. Dla których umiejętności te wyznaczają granice sukcesu.

Program:

Trening interpersonalny (5 dni, 40 godzin) poświęcony jest rozwojowi osobistemu i społecznemu poprzez doświadczenie. Wymaga od uczestników zaangażowania i aktywności. Ma na celu:

- rozwój kompetencji społecznych i osobistych
- zwiększenie samoświadomości zachowań, uczuć, motywów i postaw
- nauczenie się wyrażania myśli i emocji
- większe rozumienie zachowań własnych i innych ludzi
- zwiększenie kompetencji w zakresie radzenia sobie z konfliktem

Uczestnicy doświadczą tego w trakcie procesu grupowego oraz będą mieli możliwość zaobserwowania relacji pomiędzy sobą a procesami społecznymi zachodzącymi w grupie. Efektem treningu jest też wysokie poczucie bezpieczeństwa i zaufania w grupie oraz większa przestrzeń do dalszej współpracy i uczenia się razem. Trening interpersonalny nie ma struktury programowej, nie opiera się na ćwiczeniach, ale jest wynikiem procesu interpersonalnego, współtworzonego przez uczestników. To wyjątkowa forma rozwoju osobistego.

Warsztat 1: praca w zespole (2 dni, 20 godzin)
będzie poświęcony trenowaniu umiejętności współpracy, komunikowaniu się w grupie, rozumieniu procesów, które w grupach zachodzą, metod budowania bezpieczeństwa w grupie i uczeniu się radzenia sobie w trudnych, kryzysowych i konfliktowych momentach działania zespołów. W efekcie uczestnicy będą z większą swobodą funkcjonowali w grupie i bardziej świadomie oddziaływali na to, co dzieje się w zespole.

Warsztat 2: komunikowanie się (2 dni, 20 godzin)
poświęcony będzie technikom komunikacji, od treningu inteligencji emocjonalnej poprzez komunikowanie swoich potrzeb i słuchanie potrzeb innych do reagowania w sytuacjach konfliktu i napięcia. W efekcie każdy uczestnik będzie bardziej świadomie funkcjonował w relacjach z innymi, lepiej budował kontakt i sprawniej komunikował się w sytuacjach konfliktowych.

Warsztaty będą realizowane w oparciu o najnowsze metody pracy grupowej: ćwiczenia, gry, zabawy, symulacje, ustawienia systemowe, drama, psychodrama, analizy przypadków, mini-wykład, praca w grupach, dyskusja. Tak by maksymalnie zapewnić uczestnikom możliwość rozwijania umiejętności w procesie doświadczania.

Trenerami programu są:

Paweł Dębek, coach, trener i doradca. Od 12 lat specjalizuje się w treningach umiejętności pracy w grupie i kompetencji komunikacyjnych. Przeprowadził 5000 godzin szkoleń. Jest autorem wielu programów z zakresu przywództwa oraz treningu trenerów. Prowadzi coaching indywidualny. Studiował psychologię i socjologię, szkolił się w zakresie treningu grupowego, psychoterapii i socjoterapii.

Kinga Ekert, trener i animator. Andragog, absolwentka Studium Socjoterapii oraz szkoleń z zakresu umiejętności społecznych i pracy z grupą. Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń , warsztatów i treningów z obszaru umiejętności społecznych, komunikacji i pracy w zespole.

szczegółowe informacje na http://ies.org.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

StartUp Coaching - I etap ścieżki Studium Coach LIFE - do stania się wyjątkowym i profesjonalnym coachem

Obrazek


Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Szkolenia

Szczegóły spotkania na GOLDENLINE

Dla kogo

Warsztat skierowany jest do osób zainteresowanych (za)stosowaniem coachingu w praktyce. Prowadzi przez doświadczenie coachingowych metod pracy.

Pokazuje coaching na tle innych dyscyplin i innych metod pracy z ludźmi. Kształtuje fundamenty postawy coacha. Otwiera możliwość świadomego wyboru dalszej specjalizacji w dziedzinie coachingu na Studium Coacha Life lub/i Studium Coacha Business.

Efekty

Po zajęciach uczestnik będzie:

- wiedział co to jest coaching
- rozumiał jak, kiedy i po co się go stosuje
- znał główne narzędzia i techniki coachingowe
- umiał odpowiedzialnie prowadzić sesje coachingowe według scenariusza
- twórczo podchodził do życiowych wyzwań
- skuteczniej porozumiewał się z drugim człowiekiem
- wspierał rozwój innych w zgodzie z ich predyspozycjami i możliwościami

Cele

Zajmujemy się coachingiem już kilkanaście lat. Widząc jak zbudowanie postawy coacha zmienia ludzkie życie, postanowiliśmy dotrzeć z tą wiedzą i umiejętnościami do szerszego grona odbiorców. Poprzez czterodniowy warsztat coachingu „w pigułce” pragniemy propagować twórcze podejście uczestników zarówno do realizowania indywidualnych marzeń, jak i inspirowania innych ludzi w ich własnej drodze do spełnienia.

Dzięki dwóm intensywnym weekendom uczestnicy zyskają podstawowe umiejętności coacha – będą w stanie prowadzić coaching według podanego scenariusza. Niezależnie od tego czy będą dalej rozwijać umiejętności coacha, w zasadniczo bardziej twórczy i skuteczny sposób będą podchodzić do siebie i stojących przed nimi wyzwań. Będą także sukcesywnie tworzyć coraz lepsze relacje, gdyż zmienią sposób odnoszenia się do drugiego człowieka tworząc bezpieczne warunki do współpracy, inspirując innych do samodzielności w myśleniu i rozwoju oraz budowaniu wiary w siebie.

Na czym bazujemy

Naszą wiedzę i umiejętności opieramy na wieloletnim studiowaniu i doświadczaniu coachingu i treningu pod okiem wytrawnych coachów praktyków o międzynarodowym uznaniu, w tym między innymi: Roberta Diltsa, Josepha Riggio, Richarda Bolstada, Franka Farrelly’ego, Suzy Smith, Johna Grindera. Rozwijaliśmy także umiejętności z różnych innych obszarów oddziaływania na człowieka takich jak kinezjologia, gry rozwojowe, ruch spontaniczny, taniec pięciu rytmów, relaks, praca z oddechem, ustawienia rodzin, medytacja, hipnoza, joga, Qi-Gong… Zaplecze teoretyczne stanowią najnowsze wyniki badań psychologicznych, neurobiologicznych, medycznych, społecznych.

Program START UP Coaching

Podstawą dobrego coacha jak i obydwu ścieżek studium coachingu LIFE jest czterodniowy kurs START-UP Coaching dający podstawy coachingu i bazowy zestaw narzędzi.

Zajęcia trwają 4 dni (28h) i odbywają się w dwóch weekendowych blokach.
25-26 stycznia 2013
15-16 lutego 2014
koszt: 2950 zł
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ...

Program
Kształtowanie i wzmacnianie postawy coacha
...Coaching – czym jest?
...Mechanizmy w coachingu – jak to działa?
...Indywidualna strategia uczenia się
...Orientacja na problem i na rozwiązanie
...Postawa coacha
...Coaching vs doradztwo

Narzędzia pracy coacha w praktyce
...Kontakt
...Prowadzenie w kontakcie
...Pytania w coachingu
...Praca z celem
...Przekraczanie ograniczeń
...Pierwszy krok ku zmianie

Co osiągnęli nasi absolwenci

Prezentujemy niektóre z celów, których realizację deklarują absolwenci po ukończeniu Studium Coacha Life w Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym Szkolenia jednej z najstarszych szkół coachingu w Polsce:

„Rozwijanie zarówno siebie jak i innych…”

„Zdobycie wiedzy i umiejętności skutecznego zarządzania swoim życiem, by dzielić się tym z innymi…”

„Nowa szeroka perspektywa…”

„Super narzędzie do pracy ze sobą i otoczeniem…”

„Znalezienie swojego życiowego talentu…”

„Odważne podejście do zmian…”

„Efektywne planowanie i priorytetyzacja prywatnych oraz zawodowych zadań w czasie…”

„Pokonanie wewnętrznych blokad…”

„Własna działalność jako profesjonalny i konkurencyjny na rynku coach…”

„Spełnianie się na różnych płaszczyznach życiowych. Samorealizacja. Uwierzenie we własne siły, że potrafię, że dam radę, że może jest trudno, ale końcowy efekt jest tego wart…”
Elżbieta Pietras

Elżbieta Pietras asystent, K&T
BUSINESS SOLUTIONS
s.c.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Krakowska firma szkoleniowa K&T Buisness Solutions s.c. zaprasza na szkolenie z cyklu:
Zarządzanie sklepem.

Celem szkolenia jest nauczenie praktycznego aspektu zarządzania sklepem, zasad postępowania, wielopoziomowego spojrzenia na pracę menadżera by sklep osiągał oczekiwane wyniki, a kierownik wraz z zespołem odnosił sukcesy.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
• Nabycie praktycznych umiejętności i przydatnych wiadomości na temat budowania zespołu,
• Zdobycie praktycznej wiedzy na temat swojego zespołu i zarządzania mocnymi stronami swoich pracowników,
• Nauka radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w zespole i nabycie wiedzy na temat praktycznych wskazówek jak je rozwiązywać,
• Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów motywujących z pracownikami
• Zdobycie wiadomości z zakresu podstawowych aspektów prawnych, pomocnych przy dokumentacji rozmów oraz wypowiadania umów pracownikom,
• Nabycie wiadomości z zakresu analizowania wyników sprzedażowych oraz z zakresu kontroli stanu magazynowego,
• Nabycie umiejętności wykorzystywania analiz sprzedażowych do podwyższania motywacji współpracowników i ich wyników,
• Nabycie wiadomości z zakresu rekrutacji pracowników i przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych,
• Nabycie umiejętności łączenia zatrudniania właściwych ludzi oraz doboru odpowiednich ludzi do budowy zespołu z osiąganiem celów sprzedażowych,
• Nabycie użytecznej wiedzy z zakresu wdrażania nowego pracownika do pracy w zespole,
• Nabycie praktycznych umiejętności przyjaznego i skutecznego komunikowania się z różnymi ludźmi o różnych oczekiwaniach z różnych działów w firmie,
• Nauka raportowania ważnych dla sklepu i kierownika informacji.

Szczegóły szkolenia:
Termin : 19 – 20.02.2014 (2 dni)
Miejsce : Kraków,
Cena : 499 zł/osoba.

Zapraszamy do kontaktu:
biuro@interseller.pl lub tel. 533 760 969
Marta G.

Marta G. Trener & Coach

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

To może Cię zainteresować, jeśli prowadzisz własną firmę. 29 marca robię szkolenie w Warszawie. Pierwsze 5 biletów jest z duuużym rabatem. Każdy, kto weźmie udział otrzyma książkę: Up Marketing z autografem i zaproszenie na coaching indywidualny http://bit.ly/1b2V9F2

Zapraszam serdecznie :)



Wyślij zaproszenie do