Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ZAPRASZAMY NA NASZE WRZEŚNIOWE SZKOLENIA OTWARTE

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - WARSZTAT PRAKTYCZNY


Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BĄDŹ ASERTYWNY I WYGRAJ ZE STRESEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkach. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu
a także odczuwaniu objawów stresu.
WArsztat obejmuje także podstawowe zagadnienia z zakresu asertywności,
która jest elementem zarządzania stresem na co dzień.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności zarówno zapobiegania,
jak i radzenia sobie na bieżąco z pojawiającym się stresem

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.
• Umiejętności asertywnego zachowania i wyrażania siebie

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)
• Stresogenne sposoby myślenia
• Test: Czynniki wywołujące stres
• Stres a osobowość

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza

5.Elementy asertywności
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Czym jest asertywność - definicja
• Autogianoza własnego poziomu asertywności postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa agresywna
• Asertywność w praktyce - podstawowe umiejętności
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały, asertywne przyjmowanie komplementów
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności
• Komunikat typu "Ja"
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu

6.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Pracownia Rozwoju Osobistego Kreska zaprasza na warsztaty:

MOJA OSOBOWOŚĆ, MÓJ TEMPERAMENT

29 września 2013, niedziela, 10.00-18.00 (z godzinną przerwą obiadową)

"Życzę ci siły, abyś pogodził się z tym, czego zmienić nie możesz; odwagi, abyś zmienił to, co zmienić możesz;
i mądrości, abyś potrafił odróżnić jedno od drugiego."
(R. Niebuhr)

Głębokie, prawdziwe samopoznanie jest punktem wyjścia do zrozumienia siebie samego, a także do pracy nad sobą. Wgląd w mechanizmy swojego życia psychicznego oraz samoświadomość swojego indywidualnego sposobu przeżywania świata są niezastąpione w procesie rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego. Zdobywanie wiedzy o sobie samym pomaga w radzeniu sobie ze stresem, w budowaniu poczucia własnej wartości, w komunikacji, w tworzeniu relacji przyjacielskich i miłosnych. A przy tym jest fascynującą podróżą, być może najciekawszą ze wszystkich dotąd przez nas odbytych.

Podczas zajęć za pomocą różnorodnych ćwiczeń będziemy odkrywać cechy naszej osobowości i temperamentu, siebie samego, także w relacji z innymi osobami. Zamiast zalet i wad będziemy rozmawiać o tym, co jest dla nas użyteczne i co pozwala nam osiągać swoje cele, jednocześnie pozostając w prawdziwych i dających satysfakcję relacjach z innymi, a także o takich obszarach naszego Ja, które chcielibyśmy rozwijać i doskonalić.

Prowadzi: Karolina Kasprzak-Tomys - psycholog
Miejsce: Pracownia Rozwoju Osobistego Kreska, ul. Grunwaldzka 37a/15, Poznań
Cena 1 warsztatu: 60 zł

Zniżki, zapisy i inne informacje:
http://pracowniakreska.com/
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do udziału w dwóch projektach edukacyjnych:

1.

"Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski"

projekt dla województwa małopolskiego
80% dofinansowania z UE

NAJBLIŻSZE ZAJĘCIA:

Przywództwo w biznesie. Moduł: Warsztat skutecznego menedżera MMP

11-12 września – Skuteczne zarządzanie

19-20 września – Skuteczna komunikacja

26-27 września – Zarządzanie rozwojem pracowników

Miejsce: Wieliczka.

cele szkolenia:
Podniesienie zdolności adaptacyjnych do wyzwań rynkowych i pokonywania bieżących barier wśród małopolskich mikro i małych przedsiębiorstw przez wzrost umiejętności zarządczych przedstawicieli kadry kierowniczej i właścicieli pełniących funkcje kierownicze.

Szkolenia w ramach modułów odbywają się w formie trzech 2-dniowych zjazdów, w grupach 15-osobowych.

cena szkolenia: 400zł (zawiera część merytoryczną szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikat, wyżywienie oraz nocleg w pokoju 2 osobowym pomiędzy dniami szkoleniowymi
dla osób mieszkających powyżej 50 km od miejsca szkolenia).

Harmonogram pozostałych edycji, szczegółowe informacje oraz zgłoszenia:

Biuro Projektu
Al. 29 Listopada 130, pok. 516 E
31-406 Kraków
Osoba kontaktowa: Magdalena Fojcik; tel. 512-341-422; 124162740

Strona Projektu – szczegółowe informacje:

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2.

"OPTYMALIZACJA KOSZTÓW MŚP"

bezpłatny, otwarty projekt dla województwa małopolskiego

NAJBLIŻSZE ZAJĘCIA:

12-13 września – Budowanie relacji i komunikacji

19-20 września – Optymalizacja kosztów

26-27 września – Optymalizacja podatków

Miejsce: Kraków.

grupa docelowa:
Właściciele i pracownicy firm z sektora MŚP, wykonujący pracę na terenie woj. małopolskiego.
W szczególności zapraszamy osoby niepełnosprawne, powyżej 50 roku życia oraz posiadające wykształcenie maksymalnie średnie.

Realizowane w ramach projektu szkolenia ujęte są w trzy dwudniowe sesje:

cena szkolenia: udział w projekcie jest BEZPŁATNY. W ramach projektu zapewniamy: wyżywienie (obiady i pr zerwy kawowe), nocleg dla osób dojeżdżających, udział w zajęciach, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz materiały szkoleniowe.

Harmonogram pozostałych edycji, szczegółowe informacje oraz zgłoszenia:

Biuro Projektu
Al. 29 Listopada 130, pok. 516 E
31-406 Kraków

Osoba kontaktowa: Michał Świerczek; tel. 515268322; 124162740.

Strona Projektu – szczegółowe informacje:

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Samanta Zarzycka

Samanta Zarzycka Trenerka Tańca
Terapeutycznego,
Lingwistka,
Germanistka

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dzień dobry

wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji trenerskich polecam listopadowy na trening wykorzystania technik dramowych w prowadzeniu warsztatów i szkoleń
http://www.dramaway.pl/trening-dramowy-dla-trenerow/12...

Najbliższy trening 5-cio dniowy Trening Dramowy odbędzie się w Warszawie, w dniach 8-12.11.2013
Więcej informacji na Facebooku
https://www.facebook.com/events/587783371262787
oraz na stronie Drama Way
http://www.dramaway.pl/trening-dramowy-dla-trenerow/12...

Uczestniczyłam w treningu w 2012 roku i bardzo dużo skorzystałam.

Pozdrawiam,
Samanta
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek
referte - szkolenia i doradztwo zaprasza na szkolenie:

"Pozafinansowe formy współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną"

Szkolenie służy zapoznaniu jego uczestników z formami współpracy 3 sektora z administracją publiczną, z naciskiem na aspekt pozafinansowej współpracy. Omówione zostaną kwestie związane z rolą zespołów doradczych oraz tworzeniem programów współpracy.

Adresatami szkolenia są przede wszystkim pracownicy organizacji pozarządowych, takich jak: fundacje czy stowarzyszenia. Szkolenie jest otwarte również dla pracowników administracji publicznej, którzy odpowiadają za kontakty z 3 sektorem.

Celem szkolenia jest analiza współdziałania organizacji pozarządowych z organami administracji publicznej różnych szczebli. Uczestnicy posiądą umiejętność tworzenia programów współpracy
z organami administracji publicznej. Nakreślona zostanie relacja programów współpracy z aktami prawa miejscowego. Poruszone zostaną kwestie związane z zespołami doradczymi i inicjatywnymi. Szkolenie ma na celu przybliżenie problematyki współdziałania organizacji pozarządowych
z administracją publiczną w oparciu o najnowszą praktykę w powyższym zakresie.



Szkolenie odbędzie się 26 października 2013 r. przy ul. Matejki 34a w Łodzi.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

1. Zasady i rodzaje współpracy organizacji pozarządowych z administracją publiczną
1.1. Definicja legalna a definicja funkcjonalna organizacji pozarządowych
1.2. Konstytucyjna zasada subsydiarności a ustawowe zasady współpracy
1.3. Rodzaje współpracy

2. Przerwa kawowa

3. Wzajemne informowanie i konsultowanie
3.1. Wzajemne informowanie o planowanych kierunkach działań
3.2. Konsultowanie projektów aktów normatywnych i aktów prawa miejscowego
3.3. Konsultowanie programów współpracy

4. Lunch

5. Programy współpracy
5.1. Tworzenie programu współpracy
5.2. Uchwalanie programu
5.3. Elementy składowe programu współpracy
5.4. Program współpracy a akt prawa miejscowego

6. Przerwa kawowa

7. Zespoły doradcze i inicjatywne
7.1. Rada Działalności Pożytku Publicznego przy ministrze właściwym do spraw zabezpieczenia społecznego
7.2. Wojewódzkie Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.3. Powiatowe i Gminne Rady Działalności Pożytku Publicznego
7.4. Rada sportu

8. Podsumowanie – dyskusja, pytania

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o multimedialną prezentację, warsztat oraz materiały szkoleniowe, które przekażemy Państwu przed rozpoczęciem szkolenia.

TRENER

mgr Ewa Kapusta - absolwentka prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Trzykrotnie uczestniczyła w międzynarodowej konferencji na Wołyńskim Uniwersytecie Narodowym im. Lesi Ukrainki w Łucku (Ukraina). Autorka publikacji z zakresu prawa organizacji pozarządowych. Wieloletni współpracownik Fundacji Instytut na Rzecz Państwa Prawa
w Lublinie. W marcu 2010 r. uzyskała potwierdzenie kwalifikacji Coacha Biznesu. W okresie od sierpnia 2010 r. do czerwca 2013 r. pełniła funkcję ambasadora marki Wolters Kluwer Polska. Obecnie redaktor prowadząca portalu http://www.student.lex.pl

Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.

Zajęcia rozpoczynają się od godziny 10:00 i trwają do godziny 16:00. Szkolenie jest jednodniowe. W cenie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch.

INWESTYCJA

492 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia jednej osoby z instytucji

442 PLN/osoba – w tym 23% VAT (słownie: czterysta czterdzieści dwa złote) –
w przypadku zgłoszenia dwóch lub więcej osób z instytucji

Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z koordynatorem szkolenia:

Łukasz Wiaderny @: lukasz.wiaderny@referte.pl mobile: 605 936 602

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

w imieniu Alior Instytutu Szkoleń zapraszam wszystkie zainteresowane firmy do współpracy.

Oferujemy Państwu szkolenia z obszarów sprzedaży, obsługi klienta, kompetencji menedżerskich oraz rozwoju osobistego.

Zebraliśmy najlepsze, sprawdzone wzorce szkoleniowe, najlepszych trenerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w biznesie i chcemy podzielić się z Państwem posiadaną wiedzą i praktykami.

Wyróżnia nas opatentowana metoda - Logical Training Process, która zwiększa efektywność szkoleń średnio o 20% co sprawdziliśmy w praktyce.

Zapraszam do kontaktu i spotkania w celu kontynuacji tematu:

Natalia Oleś
Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń
Tel. 695 200 753
E-mail: natalia.oles@aliorszkolenia.pl
http://aliorszkolenia.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE POZNAŃ
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Szkolenia sprzedażowe to warsztaty i cykle szkoleniowe dla handlowców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta, a także dla wszystkich tych, którzy chcą zdobyć przydatne informacje z zakresu mechanizmów sprzedaży. Tylko dobra orientacja w dziedzinie sprzedaży gwarantuje profesjonalną budowę i sukces każdej strategii .

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszych propozycji.
1. Techniki sprzedażowe
2. Telemarketing
3. Wywierania wpływu
4. Magia relacji z Klientem
5. Skuteczny handlowiec
Nasza oferta skierowana jest do osób indywidualnych oraz firm.

Zapraszamy na nasz stronę.http://odksimp.pl
ZAPRASZAMY:
Tel: 61 853 80 37
e-mail: biuro@odksimp.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Kurs prezentacji

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:

► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu
► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy
► Rozwiną umiejętność posługiwania się przekonującą argumentacją

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Sylwia Rogala-Marciniak

Sylwia Rogala-Marciniak Erickson Coach,
Trener, Nauczyciel
Mindfulness (MBSR)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam serdecznie,

pragnę przedstawić Państwu studia podyplomowe z zakresu coachingu, które realizujemy przy Uniwersytecie Łódzkim.


Obrazek

W ofercie dwa rodzaje studiów - biznesowe oraz dotyczące rozwoju osobistego:

”Coaching i Mentoring Organizacyjny” to oferta dla osób pragnących rozwinąć swoje kompetencje zawodowe w obszarze coachingu biznesowego oraz mentoringu organizacyjnego.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Certyfikaty CoachWise Coaching & Mentoring Essentials™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 230 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów

Więcej informacji na http://coach-mentor.edu.pl

”Life-Coaching – studium wspierania relacji międzyludzkich” to oferta dla osób pragnących własnego rozwoju osobistego, a jednocześnie myślących o zawodzie life-coacha.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Międzynarodowy certyfikat Transforming Communication™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 220 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów
• Rok transformacji i pozytywnych zmian w życiu

Więcej informacji na http://life-coaching.edu.pl

Serdecznie zapraszamy – rekrutacja trwa do końca września!

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Lex Factory zaprasza na szkolenia prawne. Najbliższe terminy:

Rozliczanie projektów unijnych – kwestie finansowe (Poznań 20.10.2013):
http://www.lexfactory.pl/oferta/projekty-unijne/rozlic...

Ubezpieczenia komunikacyjne w praktyce (Wrocław 23.10.2013):
http://www.lexfactory.pl/oferta/ubezpieczenia/ubezpiec...

Pozyskiwanie Funduszy Unijnych (Warszawa 23.10.2013):
http://www.lexfactory.pl/oferta/projekty-unijne/pozysk...

Konsekwencje finansowe zdarzeń, wypadków i decyzji (Poznań 24.10.2013):
http://www.lexfactory.pl/oferta/ubezpieczenia/konsekwe...

Windykacja należności – skuteczne negocjacje przez telefon (Warszawa 25.10.2013):
http://www.lexfactory.pl/oferta/windykacja/windykacja-...

Powyżej 6 osób możliwość indywidualnego umówienia terminu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.10.13 o godzinie 16:26
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą ofertą:
- szkolenia (Terminy 2013 potwierdzone do realizacji!)
- warsztaty (wiele NOWOŚCI!)
- mentoring
Marlena Babicka

Marlena Babicka Trener biznesu,
Coach ICC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do wzięcia udziału w Dniach Akademii, otwartych warsztatach, w trakcie których prezentujemy nasze gry szkoleniowe w praktyce. Udział jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja. http://www.akademiagier.com/dniakademii/

Kolejny warsztat odbędzie się 4 października w Warszawie. Zapisz się już teraz!

http://akademiagier.com
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

New Employee Orientation.
Jak profesjonalnie wdrożyć nowych pracowników?

9-10 października 2013, Warszawa
Na hasło GL 10% rabatu!

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w firmie.
Blaski i cienie współpracy X, Y i Z.

17 października 2013r., Warszawa
Cena first minute 690 zł netto przy zgłoszeniu do 02.10.2013r.

Efektywność biznesowa szkoleń - jak to osiągnąć?
18 października 2013, Warszawa
Na hasło GL 10% rabatu!

Zarządzanie rozwojem pracowników.
Jak kształtować strategię szkoleń i rozwoju pracowników?

24-25 października 2013, Warszawa
Cena first minute przy zgłoszeniu do 08.10.2013 r.

Więcej szkoleń otwartych na http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Oferta Last Minute (-21%) na szkolenia komputerowe MS Office:

MS Word Średniozaawansowany.
Termin: 7-8.10.2013.
Koszt szkolenia: 434,5 zł netto.

MS Excel Średniozaawansowany.
Termin: 9-10.10.2013.
Koszt szkolenia: 434,5 zł netto.

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04

Obrazek

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Radość, uśmiech, brak rutyny- praca z pasją.
Chcesz zdobyć nowe umiejętności i łączyć pracę z dobrą zabawą? Zostań Animatorem! I już zawsze łącz pracę z uśmiechem!
Dowiedz się jakie przepisy na udaną zabawę mają osoby, które organizują imprezy i zajęcia dla dzieci na co dzień!
Szkolenie Animatorów Zabaw Dla Dzieci to 2-dniowy program ułożony przez praktyków, którzy w ciągu 16 godzin zegarowych postarają się przekazać Ci jak najwięcej wiedzy i umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać podczas animacji.

Zapraszamy na szkolenie 'Animator zabaw dla dzieci' , który odbędzie się w :

* Warszawie 19-20.10.2013r. info : https://www.facebook.com/events/385483171577595/?fref=ts
* Gdańsku 23-24.11.2013r. info : https://www.facebook.com/events/662586177093905/?fref=ts

Więcej informacji o naszej firmie oraz szkoleniach znajdziecie na stronie internetowej : http://happychange.com.pl

Do zobaczenia! :)
Monika Dreger

Monika Dreger Psycholog,
Warszawska Grupa
Psychologiczna

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Warszawska Grupa Psychologiczna zaprasza na szkolenie z zakresu podstaw diagnostyki seksuologicznej.

Choć zdrowie seksualne stanowi jeden z głównych wymiarów wpływających na jakość ludzkiego życia, nieczęsto jest tematem w gabinecie psychologa. Może to wynikać zarówno z oporów klientów/pacjentów przed poruszaniem seksualnych wątków, jak i z braku przygotowania terapeutów do pracy w obszarze seksualności.

Celem promocji zdrowia seksualnego klientów/pacjentów proponujemy warsztat skierowany do psychologów i psychoterapeutów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o problematykę seksuologiczną, z jaką mogą zetknąć się w pracy terapeutycznej z klientem/pacjentem.

Warsztat uczy:

charakteryzować najczęściej występujące dysfunkcje i problemy seksualne u kobiet i u mężczyzn,
narzędzi do diagnozy dysfunkcji seksualnych,
narzędzi do różnicowania medycznych i psychogennych przyczyn dysfunkcji seksualnych,
dobrych praktyk co do dalszej pracy terapeutycznej w zakresie seksualności klienta/ pacjenta.



Warsztat prowadzi seksuolog Małgorzata Szwarocka



Termin: 19 października (sobota) w godz. 11.00-15.00

Miejsce: Siedziba WGP w poradni przy ul. Czerskiej 18 lok. 130 (VI klatka VII piętro)



Koszt: 150 zł



Zgłoszenia przyjmujemy pod nr 22 402 88 89 lub szkolenia@wgp.org.pl



Zastrzegamy sobie prawo od zmiany terminu lub odwołania warsztatu jeśli nie zbierze się odpowiednio liczna grupa chętnych.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Polecam i zapraszam na szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 21-22.10. 2013, Kraków.

Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
Przyjmować i udzielać informację zwrotną
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
Monika C.

Monika C. Kierownik Sekcji
Higieny Komunalnej
w PSSE w Gdyni

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na szkolenie organizowane przez firmę isoQRS:

Specjalista ds. GLP Dobra Praktyka Laboratoryjna 28 paździenika w Gdańsku.

Szkolenie przygotowuje do przeprowadzenia weryfikacji i wprowadzenia w sposób prawidłowy zasad Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (ang. Good Laboratory Practice - GLP) w laboratorium badawczym/ wzorcującym oraz we wszystkich laboratoriach wykonujących badania substancji i preparatów chemicznych, oraz kontroli spełnienia tych kryteriów - zobowiązanych prawnie do stosowania GLP (Dz. U. z 2003 r. Nr 116, poz. 1103).

Szkolenie przeznaczone jest dla Kierowników Laboratoriów, Kierowników ds. Jakości i wszystkich osób zaintersowanych prawidłowym wdrożeniem aktualnych wymagań Dobrej Praktyki Laboratoryjnej - wymaganej zapisami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005.

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów, ćwiczeń i prac w grupach.

O GLP sporo mówi się, a nie zawsze jest to podparte konkretną wiedzą.
My tę wiedzę posiadamy i chętnie się podzielimy.
isoqrs.plTen post został edytowany przez Autora dnia 14.10.13 o godzinie 13:32
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

INVESTIN Sp. z o.o. zaprasza do udziału w warsztacie pt. MODELOWANIE BIZNESOWE

Termin: 29 października 2013 r.
Miejsce: Warszawa

Opis warsztatu:
Warsztaty o tworzeniu modeli biznesowych. Poznaj i wypróbuj metody, które pomagają takim firmom jak 3M, GE i T-Mobile oraz przedsiębiorcom na całym świecie wygrywać na rynku.
Naucz się wykorzystywać w praktyce m.in. business model canvas - narzędzie opisane w bestsellerze Alexandra Osterwaldera "Tworzenie modeli biznesowych".
Poznaj dodatkowe metody projektowania i testowania nowych modeli biznesowych, np. Revenue Genes, Discovery Driven Planning i Customer Development.Otrzymasz "Business Model Toolkit", zawierający m.in. książkę Alexa Osterwaldera, kanwę do pracy nad modelem i szablon do weryfikacji potencjału finansowego modeli biznesowych.

Poznaj sprawdzone w praktyce narzędzia strategiczne, które pomogą Ci:
1. Generować modele biznesowe z Business Model Canvas Alexandra Osterwaldera
2. Projektować wartość oferowaną klientom z Value Proposition Canvas
3. Tworzyć opcje strategiczne dla firmy i produktów z kartami Business Model Poker
4. Szacować potencjał koncepcji z Reverse P&L
5. Testować i rozwijać modele biznesowe z Customer Development

Grupa docelowa:
Przedsiębiorcy i menedżerowie odpowiedzialnych za:
• Strategię
• Marketing i sprzedaż
• Zarządzanie produktami
oraz każdego, kto chce:
• znaleźć nowe źródła przychodów
• skutecznie wyróżnić się na rynku
• zwiększać wartość firmy
• budować stabilne, skalowalne i zyskowne biznesy
• być następcą Steve'a Jobsa, Richarda Bransona i Marka Zuckerberga :-)

Prowadzący:
Tomasz Rudolf - Współzałożyciel i Prezes Zarządu Innovatiki. Ekspert w obszarze innowacji modeli biznesowych i zwiększaniu przychodów firm. Ponad 15 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Aon, Arthur Andersen, Abbott, AkzoNobel, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Heinz Polska, Goodyear, Netia, Philips Lighting Poland, Renault, Deutsche Telekom, Telekomunikacja Polska. W 2013 roku uznany przez magazyn Brief za jedną z 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie.

Koszt uczestnictwa w warsztatach: jedna osoba 2000 zł + 23% VAT
Dla każdej, kolejnej osoby z tej samej firmy udzielamy 5% rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Cena nie obejmuje noclegu.

O uczestnictwie w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do dnia 18 października 2013 r. na adres m.okupinska-oborska@investin.pl lub faksem +48 22 205 08 85.

Szczegółowych informacji udziela:
Marta Okupińska-Oborska
e-mail: m.okupinska-oborska@investin.pl



Wyślij zaproszenie do