konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Konferencja - Document Workflow, 28.02.2013

Już dziś zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.Magda Dawidziuk edytował(a) ten post dnia 25.02.13 o godzinie 14:28
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku. Mamy doświadczenie w sprzedaży, zarządzaliśmy i nadal zarządzamy działami sprzedaży, pionami handlowymi, odpowiadamy za wyniki w dużych i małych Firmach. Sprawdziliśmy co działa, a co zdecydowanie nie. Podzielimy się z Tobą wiedzą z zakresu consulitngu, coachingu oraz sprzedaży…

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zdobądź szeroką wiedzę na temat Scrum, rozwiąż trudne studia przypadku, zadaj równie trudne pytania trenerowi i uzyskaj oficjalny certyfikat Scrum.org - największej i najlepszej organizacji Scrum na świecie.

Professional Scrum Master (PSM) to nowa generacja szkoleń z metody Scrum, wynik doświadczeń i przemyśleń Kena Schwabera.

Zapraszamy do Krakowa 14-15 marca 2013!

Szkolenie PSM zostało stworzone by przekazać Ci szeroką wiedzę na temat Scrum, by osiągać jeszcze lepsze rezultaty niż dotychczas. Tematyka szkolenia została rozszerzona o wiele istotnych zagadnień, tj. problem optymalizacji wartości, produktywności i całkowitych kosztów wytwarzania systemów i produktów.

Dowiesz się o:
- Podstawach teoretycznych Scrum,
- Różnicach między Scrum, a Waterfall,
- Zarządzaniu wymaganiami w Scrum,
- Roli i metodzie przygotowania oszacowań,
- Planowaniu oraz monitorowaniu postępów prac w Scrum,
- Kwestiach zarządzania ryzykiem,
- Dynamice samoorganizujących się zespołów,
- Jakości technicznej wobec kosztów i wartości oprogramowania,
- Pracy w Scrum przy większej liczbie zespołów,
- Przeprowadzaniu zmian niezbędnych dla wdrożenia Scrum i uzyskania z niego maksymalnych korzyści,
- Zadaniach i roli Scrum Mastera.

Zapraszamy do zapisów na agileszkolenia.pl.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - WARSZAWA

Start już 06 kwietnia 2013.


Obrazek


Więcej informacji
Roman Warkocz

Roman Warkocz Zarządzanie kadrami,
szkolenia, rozwój,
rekrutacja.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Ostatnie wolne miejsce na warsztat narzędziowy „Rola konsultanta procesowego w pracy trenerskiej”.
Ośrodek Edukacyjno-Dydaktyczny OPN (Hotel Pod Kazimierzem), Ojców 12
1-3 marca 2013.
Prowadzenie / konsultacja procesowa: Cyprian Szyszka, Rafał Siwa
Cena 198 zł (bez wyżywienia, po kosztach)
Zapisy na mail: roman.warkocz@gmail.com lub telefonicznie 509057572.
Strona spotkania na FB: http://www.facebook.com/events/460402710692807/
Decyduje kolejność zgłoszeń:)
bo mamy to coś...

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Sekulska

Magdalena Sekulska ,,Podstawą sukcesu
jest dostrzeżenie
możliwości tam,
gdzi...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkoła Trenerów Biznesu - ponad 140 godzin intensywnej pracy warsztatowej pod okiem doświadczonych trenerów, przygotowującej do pracy z grupami i zespołami w roli szkoleniowca, trenera, lidera...

Profesja Plus zaprasza do kontaktu!

tel. 502 467 267
e mail: biuro@profesja-plus.pl

Szczegółowe informacje:
http://profesja-plus.pl/index.php?option=com_content&v...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapoznaj się z regulaminem naszej promocji i rozpocząnij dobrą zabawę, której efektem może być zdobycie darmowego szkolenia.

Sposób jest prosty!

Ty polecasz jedno z naszych otwartych szkoleń, a osoba, której je poleciłeś opłaca swój udział i podaje Twoje dane kontaktowe jako osoby polecającej. W zamian otrzymujesz od nas 100 zł zniżki na wybrane przez Ciebie szkolenie. Skala zniżki zależy tylko od Ciebie - im większej liczbie osób nas polecisz, tym mniej zapłacisz!

Proponujemy Ci do wyboru szkolenia z naszej oferty:

Scrum:

- Professional Scrum Master,

Kreowanie produktu w Scrum:

- Budowanie wizji produktu,

- Wprowadzenie do Usability,

- User Stories,

Programowanie i jakość w Agile:

- Agile QA,

- Automatyzacja testów,

- Szkolenie BDD (Behavior Driven Development),

- Szkolenie TDD (Test-Driven Development),

Szkolenia techniczne:

- Wprowadzenie do języka Scala,

- Warsztaty z systemu kontroli wersji Git,

- Gamifikacja:

- Gamified Agile,

- HydroExtreme,

- TwistedMind,

- Spotkania integracyjne,

- Wsparcie rekrutacji.

Nie zwlekaj - im wcześniej zaczniesz, tym więcej zaoszczędzisz!

*Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.agileszkolenia.pl


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 14-15 marca 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 14-15 marca 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 999 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________
Beata K.

Beata K. odkryć źródło w
sobie :)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Proste tworzenie zaawansowanych stron z systemem Drupal

Zapraszamy serdecznie na kurs Drupal. Kurs pozwala na opanowanie umiejętności tworzenia własnego serwisu www w systemie cms Drupal oraz jego skutecznej administracji.
Uczestnik pozna główne pojęcia i elementy systemu Drupal, nauczy się jak dostosowywać go do indywidualnych potrzeb, efektywnie tworzyć treść, zarządzać użytkownikami, dodawać potrzebne funkcjonalności.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
http://quali.pl/index.php?page=school&kurs=drupal&menu...
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam serdecznie na pierwszy warsztat w ramach cyklu dla kobiet "Przebudzenie do...", który odbędzie się we Wrocławiu. Już 15 marca będziemy w kobiecym gronie odkrywały nasze talenty. Od 6 do 14 marca można zapisać się ze zniżką!

Więcej informacji pod linkiem http://eepurl.com/wkn_v

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:

Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!*

Język angielski dla HR
Termin kursu: 23 marca – 7 kwietnia 2013 r.
Uwaga: Ostatnie wolne miejsca!

Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 6-21 kwietnia 2013 r.

Język angielski w biznesie
Termin kursu: 11-26 maja 2013 r.

Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 20-21 kwietnia 2013 r.
Specjalna cena: tylko 599 zł!
Czas trwania: 16 godzin

Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy.
Czas trwania kursów: 30 godzin.
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

STUDENCIE!! Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny. (Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).

UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

*Kurs języka niemieckiego w specjalnej cenie.

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Chciałbym zaprosić na prowadzone przeze mnie warsztaty otwarte!

Tematyka najbliższych warsztatów:

/ Autoprezentacja: PEWNOŚĆ SIEBIE - 23.03.13 /
/ Autoprezentacja: TECHNIKA MOWY- 24.03.13 /

Warsztaty ujmują zagadnienie wystąpień publicznych z dwu perspektyw - od strony nastawienia do wystąpień publicznych, jak również od strony techniki mowy osoby występującej. Każdy warsztat jest odrębną całością, natomiast każdy z nich stanowi również dopełnienie drugiego.

Koszt uczestnictwa w jednym warsztacie wynosi 120 zł (uczniowie i studenci) / 140 zł (pozostałe osoby), a w obu warsztatach - 190 zł / 240 zł.

Po więcej informacji zapraszam na: http://paweltempczyk.pl/autoprezentacja1.htm

Prowadzący:
Paweł Tempczyk - trener, psycholog, aktor. Jestem absolwentem Wydziału Psychologii UW, gdzie byłem na specjalizacji przygotowującej do pracy z grupą nieterapeutyczną: Wspieranie rozwoju osobowości. Prócz wykształcenia psychologicznego mam również wykształcenie aktorskie. m. in. ukończone Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia.
Doświadczenie w pracy warsztatowej zdobyłem jako asystent facylitatorki - Oksany Dąbrowskiej w Interaktywnym Teatrze Procesu oraz prowadząc warsztaty rozwojowe w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 i w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas, MGOPS Drohiczyn, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki). W ramach współpracy z Fundacją Dobra Wioska odbyłem również staż jako delfinoterapeuta.
Obecnie współpracuję na stałe m. in. z firmą szkoleniową KnowBOX (http://knowbox.pl/pawel-tempczyk), w której prowadzę warsztaty rozwojowe, oraz z portalem dla szkoleniowców treco.pl, gdzie piszę cykl artykułów na temat prowadzenia warsztatów w nurcie psychologii zorientowanej na proces (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/pr...

Jeżeli nie możesz uczestniczyć w warsztatach, chciałbym zaprosić na indywidualne sesje rozwojowe, które również poruszają tematykę autoprezentacji i wystąpień publicznych (http://paweltempczyk.pl/indywidualne%20spotkania%20roz...


Obrazek
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Bądz produktywny!


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Bądź produktywny!- NOWOŚĆ
Mądre zarządzanie sobą w czasie dzięki Narzędziom Efektywności
Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/badz-produktywny-szkolenie-zarzadz...
Joanna Paula Dubin

Joanna Paula Dubin Senior Customer Care
Representative with
Spanish

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Fundacja Kierunek Rozwój zaprasza na STAŻ – SZKOŁĘ TRENERÓW PROFILAKTYKI!

STP jest idealnym miejscem do zdobycia kompetencji zawodowych oraz wiedzy i umiejętności trenerskich!

W PROGRAMIE:
- ponad 160 h zajęć
- teoria
- warsztat integracyjny
- bezpłatne konsultacje life coachingowe
- profilaktyka – rodzaje , style , kierunki , idee;
- specyfika pracy warsztatowej – proces grupowy, role, diagnoza, techniki, narzędzia;
- drama – metoda pracy z grupą; Praca z głosem – głos jako narzędzie pracy trenerskiej;
- konstruowanie scenariuszy, tematy profilaktyki: uzależnienia, hiv -aids, przemoc, integracja, umiejętności psychospołeczne;
- specyfika rozwojowa odbiorców działań profilaktycznych;
- standardy i etyka pracy trenerskiej.

STP- SZKOŁA TRENERÓW PROFILAKTYKI profesjonalnie przygotuje Cię do prowadzenia zajęć!

Warsztat integracyjny już 26-28 kwietnia!

Fundacja Kierunek Rozwój zaprasza na STAŻ – SZKOŁĘ TRENERÓW PROFILAKTYKI!

STP jest idealnym miejscem do zdobycia kompetencji zawodowych oraz wiedzy i umiejętności trenerskich!

W PROGRAMIE:
- ponad 160 h zajęć
- teoria
- warsztat integracyjny
- bezpłatne konsultacje life coachingowe
- profilaktyka – rodzaje , style , kierunki , idee;
- specyfika pracy warsztatowej – proces grupowy, role, diagnoza, techniki, narzędzia;
- drama – metoda pracy z grupą; Praca z głosem – głos jako narzędzie pracy trenerskiej;
- konstruowanie scenariuszy, tematy profilaktyki: uzależnienia, hiv -aids, przemoc, integracja, umiejętności psychospołeczne;
- specyfika rozwojowa odbiorców działań profilaktycznych;
- standardy i etyka pracy trenerskiej.

Warsztat integracyjny już 26-28 kwietnia!

Czas trwania: kwiecień 2013 – czerwiec 2014,
warsztaty ostatnie weekendy miesiąca
piątki (17 - 20) – soboty (9– 16)*
praktyki: poniedziałki – piątki godziny popołudniowe
*terminy do ustalenia podczas naboru

CENA: 4 800 zł – 12 x 400 zł/mc
Dla osób wpłacających jednorazowo pełną kwotę :4 400 zł,
dla osób wpłacających w dwóch ratach: 4 600 zł (2 x 2 300zl),
dla osób wpłacających miesięcznie: 400 zł (płatne do 20-go każdego miesiąca.)

Kontakt:
Maciej Barczyński tel. +48 608 054 878
kierunkerozwojfundacja@gmail.com
http://fundacjakierunekrozwoj.pl/index.php/szkolenia/s...



Wyślij zaproszenie do