Agnieszka Beśka-Zasadowska

Agnieszka Beśka-Zasadowska trener umiejętności
psychospołecznych,
terapeuta TSR,
tre...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

WARSZTATY OTWARTE - 7 grudnia 2012 r.w Bydgoszczy!

WARSZTATY OTWARTE - 10 GRUDNIA 2012 r. w Poznaniu!

Zapraszamy PANIE na warsztaty autorskie "KREOWANIE WIZERUNKU Z ELEMENTAMI AUTOPREZENTACJI":
kobiety gotowe na wielkie zmiany w swoim życiu, damską kadrę zarządzającą, przedsiębiorców, menedżerów, asystentki, kobiety biznesu, panie i panny doświadczone zawodowo oraz te, które dopiero rozpoczynają pracę, szukające partnera i te, które po powrocie z warsztatów pragną zadziwić drugą połowę, kobiety zdecydowane na podniesienie samooceny i uwolnienie osobistego wdzięku.

Program szkolenia:
1. Co to jest wizaż, kreowanie wizerunku, stylizacja, profesjonalna autoprezentacja i po co mi to?
2. Rola pierwszego wrażenia i efekt aureoli, czyli jak nas widzą, tak nas piszą.
3. Bilans „Ja” – każdy z nas ma swój potencjał.
4.Typy sylwetki – jak tuszować, jak eksponować małe co nieco.
5.Otaczają nas kolory – o „magii’ i psychologii kolorów słów kilka.
6.Mój jest ten typ urody – pokaz analizy kolorystycznej.
7.Ważna rola dodatków – niby nic a znaczy tak wiele.
8.Dobór garderoby do osoby i okazji – projektowanie „własnej szafy”.
9. Mowa ciała, czyli jak pokazać bez słów, kim jesteś.
10.Język to też element wizerunku – mówię po polsku, mówię poprawnie.
11.Savoir-vivre w kontaktach interpersonalnych, czyli kultura na co dzień.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8h (od 9.00 do17.00)/ bardzo intensywnie!

Miejsce szkolenia: BYDGOSZCZ - 7 XII, POZNAŃ - 10 XII)
UWAGA!!! Termin mogą ulec zmianie po sugestiach Pań zapisujących się na warsztaty.

Jesteśmy w stanie zorganizować szkolenie w każdym innym miejscu. Po złożeniu zamówienia od 6 osób, rozpoczynamy oficjalne przygotowania w Warszawie, Olsztynie, Gdańsku, Krakowie... Szkolenie może być przeprowadzone w formie zamkniętej, u Ciebie w firmie. Namów szefa na innowacyjny warsztat, po którym wszystkie Panie poprawią swój wizerunek, lepiej poczują we własnej skórze, a atmosfera w pracy stanie się istotnie świąteczna.

Cena promocyjna! - tylko w Bydgoszczy 390zł/os., w Poznaniu 470zl/os.
Zapewniamy bufet kawowy oraz obiad!
Uczestnicy otrzymują pakiet materiałów dydaktycznych orazzaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie ma formę warsztatów. Z dbałości o efektywność pracy i realizację celów szkoleniowych oferta jest LIMITOWANA! Tylko 12 miejsc! Zapisy trwają. Pospiesz się!

Zapisy na warsztaty: w Bydgoszczy do 3 grudnia, w Poznaniu do 5 grudnia

Zajęcia prowadzi: Agnieszka Beśka-Zasadowska (trener umiejętności psychospołecznych, doradca wizerunkowy, filolog)

Panie i Panów zapraszamy na warsztaty 2-dniowe „Wystąpienia publiczne a kreowanie wizerunku profesjonalisty”
Szczegóły na: http://www.optimumtraining.pl
Kontakt:
szkolenia@optimumtraining.pl
tel. 608667444

Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 29.11-2.12.2012
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera40 godzin
ZJAZD 2 - 11-13.01.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 - 8-10.02.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera30 godzin
ZJAZD 4 - 8-10.03.2013
Moduł V Kreatywność trenera w szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 - 12-14.04.2012
Moduł VII Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam,

Zapraszam na szkolenie:

"Weryfikacja raportów o oddziaływaniu planowanych inwestycji drogowych na środowisko w aspekcie oddziaływań na płazy"

Szkolenie poprowadzi znany specjalista: dr Marek Sołtysiak

Kiedy? - 11.12.2012
Gdzie? - Warszawa

Pełny opis oraz formularz zgłoszenia dostępny na: http://ekodialog.pl/szkolenia

OPIS SZKOLENIA:

Wszystkie 18 występujących w Polsce gatunków płazów objęte są ochroną prawną. Jako zwierzęta mało mobilne są one jednocześnie najbardziej narażoną gromadą kręgowców na zagrożenia wynikające z realizacji inwestycji budowlanych, zwłaszcza infrastrukturalnych. Istnieje szereg skutecznych metod ochrony płazów. Aby jednak skutecznie chronić płazy, konieczna jest rzetelna, podstawowa wiedza o tych drobnych kręgowcach. Wiedza ta powinna dotyczyć aspektów biologii płazów oraz ich wymagań siedliskowych. Dodatkowo konieczna jest umiejętność zdobywania informacji o tych zwierzętach w terenie a także podstawowa wiedza z zakresu sposobów realizacji prac budowlanych. Dopiero znajomość wszystkich wyszczególnionych elementów daje możliwość znajdowania kompromisowych rozwiązań umożliwiających realizację inwestycji z poszanowaniem istniejącego prawa dot. ochrony gatunkowej, jak również gwarantujących przetrwanie tych zwierząt w środowisku poddanym antropopresji, której przejawem są inwestycje budowlane.

Szkolenie jest przeznaczone dla:

• specjalistów ochrony środowiska biorących udział w przygotowywaniu raportów oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć związanych z inwestycjami budowlanymi,
• przedstawicieli firm zajmujących się środowiskowymi aspektami realizacji projektów inwestycyjnych.
• przyrodników wykonujących badania terenowe w ramach inwentaryzacji
i monitoringu,

PROGRAM SZKOLENIA:

A. Część prezentacyjna
1. O czym należy pamiętać analizując oddziaływania inwestycji na płazy.
2. Wymogi prawne dla raportu OOS w kontekście oddziaływań na płazy.
3. Podstawy prawne weryfikacji.
4. Wymagania merytoryczne dla raportów.
5. Sposoby minimalizacji negatywnych oddziaływań na płazy.
6. Sposoby kompensacji negatywnych oddziaływań na płazy.

B. Część ćwiczeniowa
1. Weryfikacja wybranych raportów OOS na płazy:
- analiza map pod kątem konfliktu planowanej inwestycji z siedliskami płazów
- analiza zakresu kompensacji przyrodniczych na wybranym przykładzie
- analiza raportu OOS
- analiza przykładowych elementów projektu budowlanego pod kątem wpływu na płazy
2. Propozycje poprawek do wybranych raportów OOŚ
3. Analiza decyzji środowiskowej w aspekcie ochrony płazów. Skutki raportów i decyzji środowiskowej.

C. Dyskusja i podsumowanie

WYKŁADOWCA: dr MAREK SOŁTYSIAK

Praktyczną ochroną płazów zajmuje się od 1996 r. Specjalizuje się w ochronie płazów przy inwestycjach drogowych. Autor inwentaryzacji i ekspertyz batrachologicznych oraz szeregu publikacji z zakresu ochrony płazów. W 2010 roku członek zespołu wykonującego strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko dla programu budowy dróg krajowych na lata 2011-2015. Członek regionalnej komisji ds. OOS w Katowicach.

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz dodatkowy rabat!!!
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Barbara Bobikau

Barbara Bobikau Excel Expert,
Trener, Analityk

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

IKSKOM Instytut Excela serdecznie zaprasza na jednodniowe warsztaty komputerowe z Excela we Wrocławiu:

Obrazek


Najbliższe terminy warsztatów:

1. Zaawansowane funkcje i narzędzia Excela – praktyczne zastosowania - 30.11.2012 - 200zł

2. Praktyczne wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w domu - 05.12.2012 - 200zł

3. Początki w Excelu – czyli jak zrobić proste zestawienia - 10.12.2012 - PROMOCJA - 100zł

4. Najczęściej używane funkcje Excela – praktyczne zastosowania - 11.12.2012 - 200zł

5. Wizualizacja danych w Excelu - 19.12.2012 - 200zł

Inne ciekawe szkolenia (2-dniowe) w promocji 50%:
1. Excel Master - poziom zaawansowany - 03-04.12.2012 - 430,50 zł

Dodatkowe informacje:
biuro@ikskom.pl
tel.: (71) 798-14-42
www.: http://ikskom.pl
Monika Dreger

Monika Dreger Psycholog,
Warszawska Grupa
Psychologiczna

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

http://facebook.com/SzkoleniaDlaPsychologowIPsychotera...

Zapraszamy na stronę, na której znajdziecie Państwo informacje na temat szkoleń zawodowych dla psychologów, psychoterapeutów, seksuologów, trenerów itd. Polecamy również publikację informacji o szkoleniach z tego zakresu!

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
14 grudnia w Krakowie rusza 28 grupa programu Professional Diploma in Marketing organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
tel. (48) 603 480 155
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam serdecznie na pierwszą w Lublinie edycję Szkoły Trenerów Biznesu skierowaną do inżynierów.

TYLKO DO 15 GRUDNIA PROMOCYJNE CENY NA OTWARCIE SEZONU SZKOLENIOWEGO!!!

Specjalnie dla inżynierów, od których rynek pracy wymaga coraz większych umiejętności osobistych (a nie tylko wiedzy merytorycznej) przygotowaliśmy specjalną ofertę, w której studenci i absolwenci promowanych obecnie kierunków inżynieryjnych znajdą Kurs Edu-Inżyniera (oparty na programie Szkoły Trenerów Biznesu) oraz szkolenie z zakresu Podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów. Zarówno kurs Edu-Inżyniera jak i szkolenie są przeznaczone dla studentów i absolwentów kierunków inżynieryjnych, którzy wchodząc na rynek pracy bardzo często muszą posiadać również umiejętności interpersonalne czy edukacyjne niezbędne na niektórych stanowiskach. Z drugiej strony postęp technologii i nauki w sferze nauk ścisłych i technicznych zmusza inżynierów do ciągłego pogłębiania wiedzy merytorycznej i poznawania nowości. Często inżynier – lider jest zobowiązany do przekazywania tej wiedzy również swoim współpracownikom czy podwładnym.

Umiejętności, jakie są rozwijane na Kursie Edu-Inżyniera i szkoleniu z podstaw umiejętności trenerskich dla inżynierów można wykorzystać nie tylko na stanowisku szkoleniowców czy trenerów.

szczegóły: http://www.ekspedite.edu.pl/akademinz.html


Obrazek
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Już 9 grudnia we Wrocławiu odbędzie się wyjątkowe szkolenie organizowane przez Łukasza Krasonia. Będziesz miał na nim okazję posłuchać człowieka, który mimo tego, że większość swojego życia jeździ na wózku inwalidzkim zrealizował wiele swoich marzeń. Opowie on swoją inspirującą i zadziwiającą historię o odwadze, strachu, szczęściu, porażkach i sukcesie.

http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/

Dowiesz się z niej:

Co spowodowało, że mimo wielu ograniczeń, które towarzyszyły Łukaszowi od wielu lat ma głowę pełną pomysłów i wielką energię do ich realizacji !

Jak destruktywny wpływ ma na Ciebie strach i w jaki sposób się go pozbyć. Przestaniesz być sabotowany w drodze do Twojego sukcesu !

Czym są marzenia i dlaczego są tak ważne w drodze do szczęścia. Zaczniesz marzyć jak nigdy wcześniej. Uwierzysz, że jesteś w stanie zrealizować wszystko co zaplanujesz !


Obrazek


http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/

Ponadto

Poznasz Małgosię (żonę Łukasza), która podzieli się z Tobą wiedzą dotyczącą m.in. przekonań i ich wpływowi na realizację założonych celów. Opowie Ci również o magicznej sile miłości i wdzięczności, które przyciągają do Nas, to czego pragniemy. To sprawia, że czujemy się wyjątkowi, a uśmiechem bardzo często gości na Naszej twarzy.

Gościnnie wystąpi również certyfikowany trener motywacji: Tomasz Zębala, który pomoże Ci skutecznie zaplanować Twoje marzenia, tak aby jak najszybciej je urzeczywistnić. Jego inspirujące historie i sprawdzona w praktyce wiedza pomogą Ci przełamać ograniczenia stojące na drodze do spełniania kolejnych marzeń.

Serdecznie zapraszamy !

http://www.lukaszkrason.com/szkolenie/
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy na drugą edycję projektu edukacyjnego:

AKADEMIA DOBREJ PRAKTYKI WYTWARZANIA
Good Manufacturing Practice (GMP) 2013

Zajęcia rozpoczynają się w lutym 2013r.

Korzyści wynikające z uczestnictwa w projekcie:

- nabycie, aktualizacja oraz pogłębienie wiedzy z zakresu GMP,
- dostęp do najświeższych informacji oraz wytycznych z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania,
- możliwość konsultacji ze specjalistami i omówienia konkretnych przypadków problemowych z praktyki zawodowej.

Akademia GMP jest kompleksowym projektem, który stanowi spójną całość pod względem merytorycznym oraz metodycznym. Rekomendujemy uczestnictwo w pełnym cyklu zajęć, jednak dla osób zainteresowanym poszczególnymi modułami otwieramy możliwość zgłoszenia się na wybrane szkolenie, które traktowane będzie jak szkolenie otwarte.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:

ZOBACZ

ZAPRASZAMY
Karolina Romanowska

Karolina Romanowska psycholog, trener,
psychoterapeuta

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Firma GoWork zaprasza do wzięcia udziału w kursie Administratora Nieruchomościami.
Program kursu opracowany jest przez doświadczonych praktyków. Obejmuje on zarówno zagadnienia prawne, ekonomiczne, jak i techniczne.

Na kursie dowiesz się:
• Kto może dokonywać przeglądów i obowiązkowych kontroli i jakie one mają skutki
• Jaką dokumentacją powinien dysponować zarządca i kto ją może kontrolować
• Jak zwiększyć wartość danej nieruchomości
• W jaki sposób promować swoje usługi, jak pozyskiwać nowych klientów

Kurs ten pozwoli uzyskać podstawowe informacje dotyczące organizacji i obsługi firmy. Zostaną przedstawione praktyczne informacje dotyczące codziennej pracy Zarządcy. Program został rozszerzony o zagadnienia takie jak umiejętność negocjacji, czy też sposoby promocji firmy, uwzględniliśmy także elementy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz wyceny nieruchomości.
Zajęcia odbywają się w centrum miasta.
Zapraszamy do zapisu!
Kontakt oraz bliższe informacje:
marika.seklecka[at]gowork.pl
Tel. 22 622 13 09, 664978821
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zacznij Nowy Rok z ITIL®v3!

Poznaj zasady i podstawowe elementy charakterystyczne dla Zarządzania Cyklem Życia Usługi w Zarządzaniu Usługami IT według ITIL ®v3.

Szkolenie odbędzie się w Warszawie w terminie 21-23.01.2013r., a jego koszt cennikowy to 1800zł netto.

Istnieje możliwość zakończenia szkolenia egzaminem, którego koszt wynosi 135 € netto.

Główne cele
- Zrozumienie podstawowych procesów, relacji, korzyści i wyzwań w metodyce ITIL® v3,
- Wgląd w Cykl Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL® v3,
- Zrozumienie modelu procesowego, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną komórkę,
- Poznanie podstawowych definicji z zakresu tematyki ITIL® v3,
- Zapoznanie ze standardowym słownictwem z zakresu ITIL® v3,
- Przygotowanie do certyfikowanego egzaminu ITIL® v3 Foundation.

Korzyści
Kurs przygotowuje uczestników do egzaminu, który pozwala uzyskać certyfikat ITIL® v3 Foundation. Uczestnicy, którzy zdecydują się na opcję egzaminu są w pełni do tego przygotowani poprzez egzamin próbny oraz informację zwrotną przekazaną przez trenera. Jest to test wielokrotnego wyboru- 40 pytań. Zdany egzamin uprawniający do odebrania certyfikatu oznacza prawidłowe odpowiedzi na 26 pytań. Na specjalne życzenie wydajemy certyfikat pozwalający zakwalifikować punkty PDUs w organizacji PMI.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Kontakt z biurem:
biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do