konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenia Obsługa Klienta | Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie | Szkolenia Call Center



Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Call Center, którzy komunikują się z Klientami przez telefon.



Cele szkolenia:

•Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
•Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
•Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta

ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firm
Izabela  Sadowska-Trzcińs ka

Izabela
Sadowska-Trzcińs
ka
Koordynator działu
sprzedaży usług i
rozwiązań Isolution
...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Gate Method to nowe narzędzia do coachingu.

Kojarzą się przede wszystkim z błyskawicznymi efektami!
Klient przy tym zachowuje swoje sekrety dla siebie, ponieważ praca z gate method bazuje nie na treści lecz na procesie zmiany.

Bardzo ciekawy i nietypowy sposób prowadzenia zajęć.


Obrazek


Projekt KAWA z MIASTEM w Warszawie
to poranne (w weekned) lub wieczorne spotkania grup coachingowych w 4-6 osobowym składzie.

Sesja warsztatowa to
- konkretna zmiana w krótkim czasie
- możliwość nauczenia się podstaw pracy z gate method do autorozwoju
- niezwykle kreatywne doświadczenie
- możliwość poznania ciekawych osób
- a przede wszystkim trwała zmiana

W najbliższym czasie zapraszamy na dwa niezależne spotkania:

1. Lepsza RELACJA, święty SPOKÓJ Piątek, 15 czerwca godz. 17:30 - 19:30 w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 140

Irytuje Cię relacja z konkretną osobą? Stresuje Cię kontakt z kimś z Twojego otoczenia? Chcesz odzyskać spokój?
A może chcesz znaleźć lepszy kontakt z wybraną, bliską osobą?

Spotkanie coachingowe jest ukierunkowane na dwa cele: poprawę relacji z kimś bliskim lub obniżenie stresu w relacji konfliktu. Sam lub sama wybierz, co chcesz zmienić w piątkowy wieczór.

2. O jeden STRES mniej Wtorek, 19 czerwca godz. 19:15 - 21:15 w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 140

Na tym warsztacie pożegnasz się z jednym ze stresów :)

------------------------------------------------

Kawa z miastem to projekt badawczy. Uczestnicy zostaną poproszeni o wypełnienie ankiety przed spotkaniem oraz powtórnie w okresie od września do października.
Dane osobowe, są oczywiście bezwzględnie chronione.
Wyniki badań posłużą do stworzenia materiałów do publikacji psychologicznych.
W zamian oferujemy 50% zniżki :D

Po prostu weź udział.
To niepowtarzalna okazja, by sprezentować sobie kreatywne chwile z głęboką zmianą.
Ilość miejsc jest bardzo ograniczona. To kameralne badanie.
Wybierz zatem grupę i zapisz się teraz, by zarezerwować miejsce.

O gate method możesz poczytać tutaj - na stronie projektu=
Katarzyna R.

Katarzyna R. Specjalista ds.
projektów

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam serdecznie!

Zapraszam do zapoznania się z ofertą bezpłatnych kursów w ramach
projektu „Wygraj z bezrobociem” współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, wsparcie jest skierowane do:

• Osób niezatrudnionych w wieku aktywności zawodowej (15 – 64
lata) zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu: bezrobocia i
ubóstwa
• Osób zamieszkałych na terenie województwa opolskiego w
powiatach: Nyskim, Brzeskim i Namysłowskim (w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego)

Obecnie trwa rekrutacja w Powiecie Brzeskim!!!

Celem główny projektu jest aktywizacja społeczno-zawodowa
90 osób niezatrudnionych w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat)
zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu ubóstwa i bezrobocia
na terenie województwa opolskiego z powiatów: Nyskiego Brzeskiego
i Namysłowskiego.

Zapraszamy na kursy zawodowe obejmujące jeden z poniższych
modułów do wyboru:

- Technik prac biurowych (120 h),
- Aktywny sprzedawca (120 h),
- Technik prac administracyjnych (120 h).

Poza wybranym kursem uczestnicy projektu obligatoryjnie biorą
udział:

- w kursie języka angielskiego w praktyce (180 h) – 3 poziomy
zaawansowania,
- poradnictwie psychologiczno-zawodowym (60 h),
- warsztatach kompetencji miękkich (30 h).

Równolegle do kursów zawodowych odbywać się będzie kurs języka
angielskiego, poradnictwo psychologiczno-zawodowe oraz warsztaty
kompetencji miękkich prowadzone pod okiem psychologa. Osoby
zakwalifikowane do udziału w projekcie uczestniczą obligatoryjnie
w całym cyklu szkoleniowym.

W ramach projektu odbędą się trzy cykle kursów zawodowych, do
każdego cyklu zakwalifikuje się po 30 uczestników:
I cykl: Powiat Nyski
II cykl: Powiat Brzeski
III cykl: Powiat Namysłowski

W ramach projektu dodatkowo każdy uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe,
- stypendium szkoleniowe za każdą godzinę obecności na
zajęciach ,
- catering ,
- zaświadczenia o ukończeniu kursów.

Rekrutacja trwa! Przyjdź, dowiedz się więcej, przystąp do
projektu!

ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Biuro Projektu
ul. Piastowska 4/2 (I piętro)
48-303 Nysa

Szczegółowe informacje są dostępne pod nr tel: 519 323 885 oraz
na stronie internetowej: http://www.wygrajzbezrobociem.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ABC trenera - szybki start


Obrazek


Lubisz pracować z ludźmi? A może chciałbyś czuć się pewniej w
relacjach z innymi?
Zdarza Ci się prowadzić szkolenia lub prezentacje?
Jesteś handlowcem i prezentujesz swój produkt przed klientami?
Jesteś przełożonym i chcesz skutecznie przekazać wiedzę?
Szukasz ciekawej alternatywy dla zawodu, który aktualnie
wykonujesz?
Chciałbyś zarabiać dodatkowe pieniądze przekazując innym swoją
wiedzę i umiejętności?
A może po prostu stawiasz na rozwój osobisty?

Nie ważne czy powodują Tobą korzyści zawodowe czy osobiste –
każdy z powodów jest dobry, aby zyskać nową wiedzę i
umiejętności, spotkać ciekawych ludzi i przeżyć niezwykłą
przygodę wcielając się w rolę trenera biznesu.

Czy chciałbyś szybko i skutecznie pozyskać niezbędną wiedzę i
umiejętności, aby móc zostać trenerem?
Jeżeli TAK,

zapraszamy Cię na pierwszy stopień wtajemniczenia Szkoły
Trenerskiej – szkolenie
“ABC trenera – szybki start”

Zarezerwuj sobie miejsce na szkoleniu
http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/

Co zyskasz przychodząc na szkolenie?

Dowiesz się:

* jak ważna jest komunikacja interpersonalna w pracy trenera
* jak być partnerem i autorytetem dla uczestników szkoleń
* jak prowadzić prawidłową komunikację z grupą
* jak aktywizować grupę
* jak przygotowywać i przeprowadzać ćwiczenia
* jak powinna wyglądać prawidłowa struktura szkolenia

Będziesz potrafił:

* aktywnie słuchać
* lepiej się komunikować
* przygotować i zrealizować program szkoleniowy
* udzielać informacji zwrotnej
* pracować aktywnie z grupą
* asertywnie się komunikować
* precyzyjnie się wypowiadać
* pracować z pytaniami
* prowadzić szkolenia tak, by były ciekawe i wartościowe

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz:

* Certyfikat ukończenia szkolenia

Zarezerwuj sobie miejsce na szkoleniu
http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/

Zapoznaj się z bogatym programem szkolenia.

Program szkolenia:

Część I – Trener zawodowiec
*Portret idealnego Trenera
*Etyka zawodowa Trenera
*Różne style pracy z grupą

Część II – Uczenie dorosłych
*Poziomy kompetencji
*Cykl Kolba
*Systemy reprezentacji i indywidualne style uczenia się
*Jak wykorzystać krzywą uwagi rodzaje i typy pamięci
*Mnemotechniki

Część III – Komunikacja
*Komunikacja niewerbalna (kontakt wzrokowy z grupą, mimika, gestykulacja, strój, postawa, ruch)
*Komunikacja werbalna (natężenie głosu, dykcja, pauzy, rytm przekazu, natężenie głosu)
*Słownictwo (błędy i chwasty językowe, słownictwo specjalistyczne, zwroty obcojęzyczne
*Sugestia, perswazja, NLP, dno… Kilka słów o zgubnym wpływie manipulacji

Część IV – Przygotowanie do szkolenia
*Znajomość celu szkolenia – widza, umiejętności, postawy
*Struktura szkolenia – budowa ćwiczeń i modułów szkoleniowych
*Sala szkoleniowa – wyposażenie i aranżacja
*Wyposażenie trenera – kufer niezbędnych drobiazgów
*Znajomość różnych narzędzi szkoleniowych

Część V – Początek szkolenia
*Pierwsze wrażenie
*Nawiązanie kontaktu z uczestnikami
*Budowanie relacji
*Czym jest hak na uwagę
*Wstęp i jego rola w strukturze szkolenia
*Elementy wprowadzenia (powitanie, przybliżenie celów i korzyści, agenda, poznanie oczekiwań uczestników)
*Czym jest pre-test

Część VI – Metody pracy w trakcie szkolenia
*Lodołamacze i ożywiacze
*Prezentacja
*Dyskusja moderowana
*Burza mózgów
*Ćwiczenia w grupach
*Ćwiczenia indywidualne
*Studium przypadku (case study)
*Inscenizacja (scenka)
*Informacja zwrotna
*Testy i quizy
*Inne metody aktywizujące

Część VII – Zakończenie szkolenia
*Rola zakończenia w strukturze szkolenia
*Podsumowanie
*Runda informacji zwrotnych
*Ewaluacja szkolenia
*Zadania wdrożeniowe
*Czym jest post-test

Część VIII – Dynamika grupy
*Proces grupowy i jego fazy
*Znaczenie procesu grupowego dla przebiegu szkolenia
*Identyfikacja ról grupowych i ich znaczenie dla trenera

Część IX – Sytuacje trudne w pracy trenera
*Trudni uczestnicy czy trudne sytuacje
*Niewerbalne sygnały wysyłane przez grupę
*Drabinka interwencji

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu
http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Maximum Sukcesu 1.0 to projekt, który krok po kroku, poprowadzi Cię do osiągnięcia sukcesu w we wszystkich orbitach Twojego życia.
Jeśli brakuje Ci prostych i skutecznych strategii na to jak efektywnie realizować swoje plany i cele, jak żyć pełnią i czuć spełnienie - obejrzyj ten materiał video.

http://www.maximumsukcesu.pl/

Wiedza jaką otrzymasz, oglądając film:
- poznasz 10 sabotaży, które utrudniają nam osiąganie sukcesów
- pokażemy Ci sposoby, na to jak zauważać te sabotaże u siebie
- jak wprowadzać w życie nowe strategie, tak aby Twoje działania były skuteczne

Aplikacji tej wiedzy jest bardzo wiele - obejrzyj film i zrównoważ swoje życie, tak aby umiejętnie dbać o wszystkie jego strefy i osiągać w nich sukcesy.

Wejdź na stronę i obejrzyj bezpłatny materiał video:
http://www.maximumsukcesu.pl/
Iza Mazur

Iza Mazur Kadra Zarządzająca

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Wszystkich zainteresowanych pełnomocników ISO i audytorów wewnętrznych zapraszamy na najbliższe terminy szkoleń:


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
02-03 lipca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
21-22 czerwca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBI ISO 27001
01-02 sierpnia 2012

Cele zabezpieczeń i zabezpieczenia SZBI wg Zał. A normy ISO 27001
03 sierpnia 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBHP OHSAS 18001 (PN-N 18001)
28-29 czerwca 2012


Obrazek

Kierownik Laboratorium i Audytor SZJ ISO 17025
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i ISO 14001
25-27 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i OHSAS 18001
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001
09-12 lipca 2012

Kalendarz szkoleń

WIĘCEJ NA http://IKMJ.COM
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 14:22
Katarzyna Spiridonow

Katarzyna Spiridonow psychoterapeuta i
trener rozwoju
osobistego -
600138011

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Śpieszę z informacją o dwóch inicjatywach QUO VADIS:

1. Dla osób, które uczestniczyły w warsztatach „Asertywność w pracy - pierwsze kroki ku zmianie” mam propozycję cyklicznych comiesięcznych warsztatów doskonalących.

Celem ich będzie dalsze rozwijanie asertywnych zachowań i postaw w przyjaznej atmosferze. Uczestnicy będą zapraszani do przedstawiania sytuacji, przed którymi stoją i wspólnie będziemy pomagać im przygotować się do asertywnego zachowania. Przedyskutujemy sprawy, o których nie zdążyliśmy porozmawiać podczas wstępnych warsztatów. Wprowadzimy kolejne, nowe schematy zachowań asertywnych i przećwiczymy je w grupie. Omawiane zagadnienia w dużej mierze będą zależeć od bieżących potrzeb uczestników.
Pomóżmy sobie wzajemnie uzyskać maksimum satysfakcji z pracy :)

Warsztaty będą się odbywały raz w miesiącu w czwartki lub piątki w godzinach 18.00-20.00. Koszt uczestnictwa to jedynie 25 zł. Miejsce: ul. Szczuczyńska 11 lok 17.

Pierwsze spotkanie odbędzie się 6 lipca w piątek w godzinach 18.00-20.00.

Osoby chętne zapraszam do zgłaszania się na mojego maila:
katarzyna.spiridonow@gmail.com

O uczestnictwie zdecyduje kolejność zgłoszeń i wpłat na konto, którego numer będę podawała zainteresowanym w mailu.

2. Osoby które jeszcze nie uczestniczyły w warsztatach „Asertywność w pracy - pierwsze kroki ku zmianie” a chciałyby wziąć udział w nich, a potem też w cyklicznych warsztatach doskonalących, zapraszam w sobotę 30 czerwca w godzinach 10.00-16.00 na ul. Szczuczyńską 11 lok 17.

Warsztat ten jest okazją do przyjrzenia się asertywnym zachowaniom z różnych perspektyw, obalenia wielu mitów wokół asertywności, rozpoznania własnych zasobów i braków w zakresie tej cennej umiejętności. Uczestnicy dowiedzą się jakie mają alternatywy i poznają ich możliwe skutki. Nauczą się dwóch podstawowych zachowań z zakresu asertywności: odmawiania i dawania informacji zwrotnej w specyficznych warunkach jakie stwarza firma i istniejąca w niej hierarchia.....

Koszt uczestnictwa to 100 zł. O uczestnictwie zdecyduje kolejność zgłoszeń i wpłat na konto, którego numer będę podawała zainteresowanym w mailu.

Zapraszam do korespondencji w razie wszelkich pytań, uwag i propozycji.
katarzyna.spiridonow@gmail.com

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:50

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

STUDIUM PSYCHOTERAPII W GDAŃSKU 2012-2014

Zachęcam do zapoznania się z ofertą Dwuletniego Studium Psychoterapii metodą Psychologii Zorientowanej na Proces. Jesienią rusza kolejna edycja w Gdańsku.

Więcej inormacji:
http://www.poprostu.gda.pl/szkolenia/dwuletnie_studium...

Pozdrawima,
Adam Chojnacki
arche.org.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam serdecznie na wakacyjny cykl szkoleń- WAKACJE Z LICENCJĄ.
W ramach programu odbędzie się kilka szkoleń, a każde urozmaicone wizytą w Zamku Pszczyńskim lub Tyskim Browarze.

1. 02-03 lipiec Pszczyna, APQP+PPAP
2. 04-05 lipiec Pszczyna, Flow Chart, FMEA, Plan Kontroli
3. 16-17 lipiec Wrocław, Podstawy metrologii warsztatowej
4. 16-17 lipiec Wrocław, SPC+MSA+VDA 5
5. 02-03 lipiec Pszczyna, Kurs kwalifikacyjny dla przyszłych Audytorów ISO TS 1 sza i 2ga strona
6. 04-06 lipiec Pszczyna, Przygotowanie oraz Egzamin dla Audytorów ISO TS 1sza i 2ga strona
7. 23-27 lipiec Pszczyna, Audytor Procesu VDA 6.3
Magdalena Fojcik

Magdalena Fojcik psycholog, trener

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy na cykl szkoleń, w ramach projektu:
Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski

Projekt realizowany przez Polską Fundację Badań nad Zarządzaniem prowadzącą placówkę kształcenia ustawicznego pod nazwą "Instytut Rozwoju Biznesu" (nr ewid. 336 K).

Doskonalenie i profesjonalizacja kadry zarządzającej mikro i małej przedsiębiorczości Małopolski jest regionalnym otwartym projektem szkoleniowym. Uczestnicy są rekrutowani z terenu województwa małopolskiego.

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom odpowiedzieć na pytania:
Jak pracować, aby w krótszym czasie realizować kluczowe zadania?
- Jak realizować projekty, aby kończyć je z sukcesem przy założonym budżecie?
- Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
- Jak usprawnić komunikację, aby nie tracić istotnych informacji, zwłaszcza przy rotacji personelu?
- Jak przy mniejszej kontroli wpływać na poprawną realizację zadań przez podwładnych?
- Jak budować otwartość na dynamiczne zmiany i elastyczność pracowników?
- Jak optymalizować realizowane zadania?

Korzyści dla uczestników i organizacji:
- Wzrost wyników firmy dzięki opracowaniu planu jej rozwoju.
- Optymalizacja procesów funkcjonowania firmy.
- Wzrost efektywności komunikacji, minimalizacja utraty istotnych informacji oraz skuteczne rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Budowanie silnych relacji między pracownikami.
- Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w realizację celów firmy, wzrost wydajności pracowników.
- Zmniejszenie kontroli pracowników i konieczności korygowania ich działań.
- Opracowanie narzędzi oceny i rozwoju pracowników sprzyjających realizacji zadań.
- Możliwość skonfrontowania własnej praktyki z doświadczeniami innych uczestników.

MODUŁ I - WARSZTAT SKUTECZNEGO MENEDŻERA MMP

Sesja 1. Skuteczne zarządzanie
- Planowanie strategiczne w myśleniu o rozwoju firmy.
- Czy małe przedsiębiorstwa potrzebuję misji, wizji oraz myślenia celami strategicznymi.
- Optymalizacja kluczowych procesów w przedsiębiorstwie.
- Metody budowania wspólnych celów i wizji dla zespołów oraz tworzenie wspólnych norm i zasad.
- Teorie przywództwa w praktyce.
- Styl kierowania jako ważny czynnik wpływający na zaangażowanie i motywację pracowników.
- Reguły precyzyjnego stawiania i skutecznego osiągania celów z uwzględnieniem stylów kierowania.
- Zarządzanie wdrażaniem strategii.
- Delegowanie jako ważny motywator i impulsu rozwoju dla liderów.
Sesja 2. Skuteczna komunikacja
- Tworzenie sprawnego sytemu komunikacji pionowej i poziomej o wymiarze relacyjno-informacyjnym.
- Rola komunikacji w motywowaniu.
- Metody i techniki komunikacji nakierowanej na cele.
- Metody i techniki komunikacji skuteczne w budowaniu relacji z pracownikami i informowaniu ich o oczekiwaniach oraz wynikach pracy.
- Wybrane techniki komunikacji perswazyjnej.
- Etapy eskalacji konfliktu i przyczyny powstawania konfliktów.
- Sposoby diagnozowania typów sytuacji konfliktowych.
- Wybrane strategie i metody rozwiązywania konfliktów.
- Informacja zwrotna jako kluczowa sprawność komunikacyjna menedżera.
- Metody i narzędzia prowadzenia trudnych - ważnych rozmów menedżerskich.
Sesja 3. Zarządzanie rozwojem pracowników
- Związek klimatu organizacyjnego z zaangażowaniem pracowników w organizację.
- Zarządzanie wartościami w organizacji - wartości i potrzeby jako czynniki motywacyjne.
- Proces i zasady motywowania.
- Katalog efektywnych narzędzi i technik budowania zaangażowania pracowników i sposobów motywowania pozafinansowego.
- Systemy ocen, rozmowy oceniające i rozwojowe jako ważne menedżerskie narzędzia motywowania i rozwoju.
- Zasady wytyczania celów rozwojowych dla pracownika stosowanych w zarządzaniu zespołem.
- Metody rozwijania i doskonalenia pracowników - coaching, mentoring.
- Zarządzanie Talentami a budowanie przewagi firmy na rynku.
- Ustalanie programu rozwoju pracowników - budowanie ścieżek rozwojowych, ścieżki karier, nowe zadania, nowe role w organizacji.

MODUŁ II - OPTYMALIZACJA PROCESÓW ZARZĄDCZYCH I ZARZĄDZANIA ZMIANĄ

Sesja 1. Zarządzanie czasem
- Praktyczne metody planowania i organizowania pracy.
- Rangowanie zadań, określania priorytetów.
- Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy.
- Skuteczne metody usprawniania organizacji własnej pracy.
- Kontrola monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach.
- Narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania czasem własnym i czasem współpracowników.
- Analiza czynników wspierających umiejętność pracy pod presją czasu.
- Identyfikacja i likwidowanie czynników zakłócających pracę.
- Metody zwiększania efektywności osobistej oraz zmniejszenia poziomu stresu związanego z ilością zadań.
- Metody pracy nad prawidłowymi nawykami i eliminowaniem podstawowych błędów organizacji czasu pracy.
- Koncentracja aktywności i potencjału na tym, co istotne z punktu widzenia stanowiska pracy.
Sesja 2. Zarządzanie projektami
- Rola zarządzania projektami dla spójnych działań ukierunkowanych na cel.
- Charakterystyka myślenia projektowego.
- Optymalizacja zasobów wykorzystanych podczas prowadzenia projektu.
- Narzędzia podnoszenia jakości prowadzonych działań projektowych.
- Zadania Lidera projektu oraz Członka grupy projektowej.
- Kluczowe elementy planowania projektu.
- Cechy efektywnej struktury i cyklu życia zespołu projektowego.
- Skład grupy projektowej i role poszczególnych jej członków.
- Formułowanie celów projektu.
- Zespołowe opracowanie planu projektu: cele, kamienie milowe, zadania.
- Identyfikacja potrzeb biznesowych interesariuszy projektu i skala ich wpływu na sukces.
- Sposobu planowania i realizowania komunikacji w projekcie.
- Przygotowanie koncepcji wdrożenia.
- Etapy wdrożenia projektu i sposoby kontroli.
Sesja 3. Zarządzanie zmianą
- Metody zarządzania zmianą stosowane przez organizacje.
- Metodyka przygotowania i wdrażania zmian organizacyjnych - kierowanie procesem zmian i projektowanie cyklu przewodzenia zmianą.
- Proces przygotowania zmian - etapy w procesie zmian.
- Etapy i prawidłowości wdrażania zmian.
- Psychospołeczne bariery wprowadzania zmian w organizacji.
- Identyfikacji indywidualnych i sytuacyjnych nastawień pracowników do zmian.
- Budowanie zaangażowania pracowników w zmianę.
- Komunikowanie zmiany w zespole w sposób, który zwiększa poczucie akceptacji dla zmian.

Inwestycja:
I moduł - 400 PLN
II moduł - 400 PLN

Cena obejmuje część merytoryczną szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu, wyżywienie oraz nocleg w pokoju 2 osobowym pomiędzy dniami szkoleniowymi, dla osób mieszkających powyżej 50 km od miejsca realizacji szkolenia.

Szczegółowe informacje:

Magdalena Fojcik – Krakowskie Biuro Projektu
tel. 512-341-422
m.fojcik@mtd.biz.pl

Strona projektu: http://www.irb.pl/?m=szkol&sec=szkol&h_szkol_id=239

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Projektowanie planów ciągłości działania
Business continuity plans
12-13 lipca 2012r., Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002). Program->

Do udziału w szkoleniu zapraszamy specjalistów i managerów:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Szkolenia ma formę wykładu połączonego z warsztatami. Zagadnienia omawiane są w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują ćwiczenia. Szkoelnie trwa dwa dni. Uczestnicy mają zapewnione przerwywy kawowe, lunch, certyfikat i uczestnictwa oraz maetriały szkoleniowe.

Oferta First Minute dla osób, które zgłoszą chęć uczestnictwa do 1.07.2012r. Zniżki przy zgłoszeniu większej liczby uczestników.

Możliwość organizacji szkolenia wewnętrznego dedykowanego Państwa firmie.

Rejestracja->
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

LETNI TRENING DRAMOWY DLA TRENERÓW

W imieniu Drama Way zapraszam wszystkich zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności trenerskich na intensywny trening wykorzystania technik dramowych w prowadzeniu warsztatów i szkoleń.

Do udziału w Treningu zapraszamy:
- wszystkich trenerów (biznesowych i pozabiznesowych), którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy o metodę dramy,
- coachów
- animatorów, wychowawców, nauczycieli - wszystkie osoby prowadzące zajęcia warsztatowe, w tym mające doświadczenie w pracy metodą dramy.

5-cio dniowy, intensywny Trening Dramowy odbędzie się Warszawie, w dniach 27-31.08. 2012 w godzinach 9.00-17.00.

Więcej informacji (m.in. opłaty, program, prowadzący, opinie uczestników poprzednich treningów) można znaleźć na:
stronie Drama Way
profilu na Facebooku

Trening jest uwzględniany w procesie certyfikacji trenerskiej Drama Way .

Pozdrawiam i osobiście polecam,

Maria Depta-Jędrzejczak

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to często czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy. My w czasie wakacji zajmiemy się rozwojem Państwa profesjonalnych kwalifikacji.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG), prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowane przez skills® :

PRINCE2®: 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Joanna Keller (Zając)

Joanna Keller (Zając) trener, psycholog,
lektor języków
obcych

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Centrum Rozwoju Kompetencji SOFTENA

zaprasza na LETNI TRENING KREATYWNOŚCI

Kreatywność to potencjał drzemiący w każdym człowieku, również w Tobie. Chcesz się o tym przekonać? Zapraszamy na Letni trening kreatywności.

Podczas warsztatu odpowiemy sobie na pytanie, co sprawia, że tak trudno jest znaleźć nowe i zarazem skuteczne rozwiązania. Przećwiczymy szereg technik, które w prosty sposób ułatwiają generowanie dobrych pomysłów. Pobudzimy szare komórki, również te rzadziej używane. Zastanowimy się, w jaki sposób można na co dzień rozwijać swoje twórcze umiejętności i czerpać z tego naturalną radość. Pamiętaj, kreatywność jest cechą wrodzoną, jednak niepielęgnowana, zanika. Nie pozwól, by to samo spotkało drzemiący w Tobie potencjał!

Zapewniamy certyfikat uczestnictwa, realne efekty i przyjazną atmosferę.

Cele szkolenia:

- odkrywanie osobistego potencjału kreatywnego
- rozwijanie elastyczności i spontaniczności w myśleniu
- identyfikacja indywidualnych barier ograniczających kreatywność
- prezentacja wybranych technik kreatywnego rozwiązywania problemów
- budowanie motywacji do dbania o osobisty twórczy potencjał

Udział w warsztacie:

- sprawi, że z większą łatwością będziesz znajdywać rozwiązania dla codziennych problemów w domu i pracy
- pozwoli Ci przekonać się o Twoim własnym twórczym potencjale
- nauczy Cię pokonywać bariery ograniczające Twoją kreatywność
- zmotywuje Cię do poszukiwania kreatywnych rozwiązań

Serdecznie zapraszamy wszystkich tych, którzy w codziennym życiu mierzą się z małymi jak i dużymi problemami, którzy pragną podnosić swoje kompetencje i dążą do rozwoju osobistego oraz tych, których ludzka kreatywność – również własna – ciekawi i fascynuje.

Cena szkolenia: 300 zł

Miejsce szkolenia: centrum Warszawy

Termin szkolenia: 4.08.2012 godz. 10-18

Atrakcyjne RABATY i PROMOCJE!
Informacji szukaj na stronie http://www.softena.pl/czas999/index.php/warsztaty.html

Do zobaczenia!Joanna Zając edytował(a) ten post dnia 05.07.12 o godzinie 15:03



Wyślij zaproszenie do