Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Warsztaty Active Image-Biznesowy wizerunek-aktywność-rozwój osobisty

Kraków 18.05 – 25.05.2012


Obrazek


->Jak robić dobre pierwsze wrażenie ?
->Jak nabrać pewności i otwartości w komunikacji ?
->Jak wyróżnić się z szarego tłumu ?
->Jak wygrać rekrutację ?
->Jak mieć energię kiedy już Ci się nie chce ?

Właśnie.... JAK ?
Poznaj sprawdzone metody->SAWARESu

Oryginalny program warsztatów Active Image został stworzonyspecjalnie dla Ciebie! Ułatwia funkcjonowanie we współczesnym wymagającym świecie. Pomaga sprostać wyzwaniom biznesu. Rozwija pro-aktywność, otwartość i swobodę nawiązywania kontaktów, daje energię do działania i niewymuszoną samodyscyplinę.

Warsztaty Active Image to sensowna inwestycja w siebie ! ZAPRASZAMY :)

KONTAKT: Paula 609 336 929, paula@sawares.eu
ORGANIZATOR: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Studentów- SAWARES
DODATKOWE INFORMACJE: ZNAJDZIESZ TUTAJ

Polub nas na FacebookuZostań naszym FANEM

SAWARES- Z nami bliżej do sukcesu !
Katarzyna B.

Katarzyna B. Aktor, nauczyciel

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy serdecznie na Wakacyjne Inspiracje Teatralne!!!

Warsztaty mają na celu zapoznanie Uczestników z nowoczesnymi technikami aktorskimi (treningi aktorskie, rozgrzewki energetyzujące, koncentrujące, wyciszające itp.) oraz polepszenie emisji głosu (autorska metoda pracy nad głosem "Relaks Głosu").
Podczas warsztatów zapoznamy się również z improwizacją, interpretacją tekstu, dykcją i ruchem scenicznym.

Wakacje to dobry czas aby rozwijać swoje pasje!

Warsztaty prowadzi Katarzyna Borowiec - ""aktorka, magister sztuki. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu na kierunku aktorstwo dramatyczne oraz Kwalifikacyjnych Podyplomowych Studiów Pedagogicznych. Pracę w teatrze łączy z działalnością
edukacyjną. Współpracowała ze Studium Aktorskim przy Teatrze Śląskim w Katowicach gdzie
prowadziła przedmiot "sceny wierszem". Była również nauczycielem przedmiotu "zajęcia poetycko -
sceniczne" w Zespole Szkół Prywatnych Fundacji „Serce szkole” w Dąbrowie Górniczej. Obecnie wykłada w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego w Zabrzu przedmiot "Muzyka i ruch".
Opracowała Treningi Aktorskie oraz Treningi Emisji Głosu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Współpracuje z Teatrem William - Es z Zamku Książ w Wałbrzychu oraz Teatrem Moich Marzeń z Chorzowa."

Zapraszamy młodzież oraz osoby dorosłe.

Termin: 2-6 lipca
Miejsce: MDK pod Lipami w Katowicach

kontakt: proacting@op.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w szkoleniu, które przygotowaliśmy razem z Zarządem Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego pt. "Presentation skills and public speaking".

Na program składają się dwa, 3-godzinne spotkania z Richardem Berkeley'em na Uniwersytecie Warszawskim 16 i 18 maja. Podczas zajęć będziemy pracowali nad umiejętnościami prezentacyjnymi, które tak ogromne znaczenie mają nie tylko w naszym życiu zawodowym, ale i prywatnym. Od tego, jak prezentujemy swoje pomysły zależy sukces zarówno w pracy, jak i w związkach między ludźmi. Nasza pewność siebie, wewnętrzna pasja i mowa ciała są w stanie nie tylko umożliwić przekonywanie innych do swoich racji, ale także podnieść nasz prestiż w oczach otoczenia. Efekt takiego szkolenia jest od razu widoczny zwłaszcza w Polsce, gdzie miękkie umiejętności są tak często zaniedbywane przez system edukacji. Teraz jest czas na to, żeby uzupełnić te braki.

Pamiętaj, według badań ponad 75% osób boi się wystąpień publicznych, a przez to ich unika nie realizując w pełni swojego potencjału podczas studiów i pracy. Jeszcze bardziej zaskakujący jest fakt, że każdy może pokonać ten strach i stać się dobrym lub nawet wybitnym mówcą, jeżeli tylko poświeci trochę czasu na naukę.

W publicznym prezentowaniu swoich racji jest ukryte dużo więcej, niż tylko przekazanie informacji. Wszyscy znamy osoby, które brakiem odpowiedniego przygotowania są w stanie zanudzić rozmówców najbardziej fascynującym tematem. Na szczęście istnieje też druga grupa osób – ludzi, którzy są w stanie podtrzymać i rozniecić zainteresowanie osób, wśród których prezentują swoje racje. Chcemy, żebyś należał właśnie do tej drugiej grupy!

Na sam koniec przypomnę Ci informacje praktyczne:

Nazwa szkolenia Presentation skills and public speaking
Termin szkolenia 16 i 18 maja, godziny 15:00 - 18:00
Miejsce Mały Dziedziniec Uniwersytetu Warszawskiego, sala. 200 (po wejściu przez główną bramę, zaraz po prawej stronie)
Inwestycja 150 zł dla użytkowników GoldenLine
Prowadzący Richard Berkeley-Dennis http://www.youtube.com/watch?v=JqzL1SDZBhg
Anna Nikiel

Anna Nikiel Specjalista ds.
promocji

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Jeśli masz wątpliwości co do podjęcia nauki systemem online przeczytaj artykuł http://www.eip.pl/dlaczego-warto-uczyc-sie-on-line.html a wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane.

Polecam jednocześnie kursy językowe w Szkole Języków Obcych Shamrock prowadzone właśnie online, przez skypa.
Rozpoczynamy właśnie liczne kursy wakacyjne. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Szkoła Języków Obcych Shamrock oferuje kursy dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę. Obejmują one naukę słownictwa z wielu popularnych dziedzin zawodowych, a także pomoc w tłumaczeniu niezbędnych dokumentów, czy doboru właściwych zwrotów w planowanej rozmowie kwalifikacyjnej. Znajomość specjalistycznego języka pozwoli Ci na podniesienie swoich kwalifikacji i otworzy możliwości aplikowania na stanowiska dotąd niedostępne. Sprawdź- awans jest w zasięgu Twojej ręki. Nauka odbywa się on-line i jest dostępna z każdego miejsca na świecie.
Zapoznaj się z naszą ofertą na stronie http://www.szkola-shamrock.pl/cennik/promocje/.

Zapraszamy!

http://www.szkola-shamrock.pl/
Pn - Pt: 09:00 - 16:00
Gadu - Gadu: 28643507
Tel: 00 48 77 466 18 18

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

POTĘGA IMPROWIZACJI


Obrazek

Czy chciałbyś w trakcie wystąpienia publicznego poczuć się tak swobodnie jak dziecko na trampolinie? Marzysz, by Twoje przemówienie było tak efektowne, jak fikołki wykonywane na skoczni?

Wyobraź sobie, że każde pytanie Twojego słuchacza, to grunt od którego się odbijasz, nabierasz prędkości i energii. Potem wykonujesz kilka trudnych manewrów, ale odczuwasz przy tym ogromną satysfakcję, radość i dumę. A potem ponownie dotykasz nogami trampoliny i wybijasz się jeszcze wyżej!

Tak właśnie możesz czuć się na perfekcyjnie przygotowanym wystąpieniu. Oczywiście, że tuż przed rozpoczęcie przemówienia prawdopodobnie będziesz się obawiał jak wypadniesz, ale w chwili, gdy padnie pierwsze słowo prezentacji poczujesz jak nabierasz wiatru w żagle. Bez żadnych ograniczeń wywołanych stresem, niekompetencją i obawą przed słuchaczami będziesz wykorzystywał spontaniczność i kreatywność w swobodnym przemawianiu.

Dlaczego kładziemy tak duży nacisk na spontaniczność, często nazywaną również improwizacją? Ponieważ uważamy, że występować publicznie to nie tylko przemawiać do wypełnionej po brzegi auli – to coś znacznie więcej. To otwarty i nieskrępowany kontakt z ludźmi.

Praca nad doskonałym przemówieniem skupiać się powinna na dostosowaniu do predyspozycji mówcy metod antystresowych czy też szlifowaniu umiejętności słuchania i obserwowania. Dlatego właśnie przygotowanie do wystąpienia nie może ograniczać się jedynie do części merytorycznej. Ważne jest, abyśmy dbali m.in. o nasze umiejętności interpersonalne.

Szkolenie jest kierowane do osób, które chcą wnieść w przebieg prezentacji odrobinę świeżości i koloru. To wyzwanie zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki jak i dla tych, którzy chcą się bardziej rozwinąć. Będzie się ono odbywało w grupie pod okiem doświadczonego trenera.

Będziemy pracować nad tym,:
• co zrobić, aby wykorzystywać propozycje, które płyną od publiczności.
• jak reagować w różnych, trudnych sytuacjach zgodzie z tym jacy jesteśmy.
• w jaki sposób obniżyć swój stres w czasie wystąpień.
• jak podsycać swoją kreatywność i spontaniczność.
• w jaki sposób prowadzić dialog ze słuchaczami.

Korzyści związane z treningiem to:
• większa pewność wchodzenia w nieznane
• umiejętność lepszego słuchania i obserwacji
• większy komfort w sytuacjach towarzyskich i biznesowych
• rozwinięcie umiejętności podejmowania szybkich decyzji
• mniejszy strach przed porażką.

Kiedy?
22 czerwca, w godzinach 18.00 – 21.00

Gdzie:
Warszawa

Ilość osób:
12

Kto prowadzi?
Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.

Informacje o zapisach na naszej stronie internetowej
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Helios Edukacja sp. z o.o. zaprasza!


Obrazek


Szkolenie „Rekrutacja skutecznych sprzedawców do działów handlowych”


Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi to kluczowy element i fundament finansowy firmy. Bez odpowiednich handlowców najlepsza firma, najlepszy produkt, najlepsza usługa, nie znajdą nabywców.
Efektywna rekrutacja jest kluczem do budowania zespołów handlowych oraz zwiększania poziomu sprzedaży w firmie.

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą procesów rekrutacji pracowników działów sprzedaży. Zapoznają się ze skutecznymi i nowoczesnymi narzędziami rekrutacyjnymi, testami kwalifikacyjnymi wraz z ich analizą.

Szkolenie kładzie nacisk na proces pozyskiwania skutecznych pracowników działów handlowych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane wszystkich osób chcących zdobyć i poszerzyć wiedzę dotyczącą skutecznego procesu rekrutacji pracowników działów handlowych i przedstawicieli handlowych.
- Managerowie i kierownicy działów handlowych
- Managerowie i kierownicy HR
- Specjaliści zajmujący się rekrutacją
- Właściciele firm

Forma zajęć:
- Wykład wraz z prezentacją multimedialną
- Ćwiczenia i warsztaty grupowe
- Role playing – odgrywanie ról
- Analiza przykładowych testów rekrutacyjnych wraz z interpretacją
- Dyskusje i podsumowania

Czas trwania szkolenia:
Szkolenie w małych grupach, uwzględniających indywidualne potrzeby szkoleniowe uczestników.
Czas trwania szkolenia – 2 dni, 2x8 godz edukacyjnych
Miejsce szkolenia zostanie podane w terminie późniejszym.
Do zgłoszenia należy dołączyć zapotrzebowanie na nocleg


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do procesu rekrutacji do działów handlowych:
- Rekrutacja zewnętrzna – zalety i wady
- Rekrutacja wewnętrzna – zalety i wady

2. Przygotowanie do procesu rekrutacji:
- Identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
- Ustalenie profilu kandydata do pracy
- Wybór medium ogłoszeń rekrutacyjnych
- Przygotowanie idealnego ogłoszenia o pracy

3. Wstępna selekcja kandydatów
- Analiza CV i listów motywacyjnych
- Prerozmowa telefoniczna z kandydatami

4. Zaplanowanie i przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej:
- Ustalenie liczby etapów rekrutacji
- Rodzaje etapów rekrutacyjnych – wiedza którą można uzyskać podczas każdego z etapów
- Ilość rekruterów na rozmowie kwalifikacyjnej

5. Narzędzia wspomagające rekrutację:
- Ankiety
- Testy osobowościowe
- Testy wiedzy
- Zadania praktyczne

6. Przebieg rozmowy rekrutacyjnej:
- Atmosfera rozmowy kwalifikacyjnej
- Pytania do kandydata – zadawanie właściwych pytań i interpretacja odpowiedzi
- Analiza zachowania kandydata podczas oczekiwania na rozmowę oraz podczas rozmowy
kwalifikacyjnej
- Analiza pozawerbalnych komunikatów wysyłanych przez kandydata

7. Ocena kandydata i dalszy proces selekcyjny:
- Unikanie błędów podczas oceny kandydatów
- Niezbędne cechy osobowości sprzedawców
- Rozpoznanie osób wewnątrz i zewnątrzsterowalnych

8. Zakończenie procesu rekrutacji

Trener : Anna Maria Naściszewska

Trener biznesowy i konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie pisze doktorat w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ z zakresu technik wpływu społecznego, emocji oraz mowy ciała. Wykładowca studiów podyplomowych na WSZiB w Krakowie. Cyklicznie prowadzi zajęcia dla studentów UJ oraz UEK. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z kompetencjami miękkimi: zwiększenia skuteczności sprzedaży, budowania i zarządzania zespołami handlowymi, negocjacjami, obsługą klienta oraz autoprezentacją. Od wielu lat działa jako rekruter i konsultant procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

Szczegóły i formularz zapisu>>>

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem?”, które odbędzie się 29.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, handlowców, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy naszych treningów, podczas których uczestnicy uczą się skutecznej komunikacji, rozpoznawania potrzeb klientów, rozmawiania językiem korzyści klienta, przewodzenia kontaktem, prezentowania oferty, obrony ceny i zgrabnego finalizowania transakcji. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Stopnie negocjacji i przykład strategii oraz możliwych pułapek przy prowadzeniu rozmowy w fazie analizy potrzeb.” - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Komunikacja wielopoziomowa jako narzędzie skutecznej sprzedaży” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 24.05.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszam na ostatnie terminy szkoleń, realizowanych w ramach projektu Akademia PARP - Zostań ekspertem ds. e-learningu Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw związanych z edukacją i szkoleniami oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą o podobnym profilu.

Pozostałe terminy:
E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP: Warszawa 28-30.05.2012
Treści szkolenia w formule on line: Warszawa 28-30.05.2012
Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski: Warszawa 4-5.06.2012

Wszystkie szkolenia są w 100% finansowane ze środków EFS Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.ekspert-elearningu.akademiaparp.gov.pl

Osoby zainteresowane bardzo proszę o kontakt:

Anna Kacprzyk
22 53 39 838
akacprzyk@betacom.com.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do nowoutworzonej grupy http://www.goldenline.pl/forum/nauka-jezyka-rosyjskieg... w której przedstawiam bezpłatny kurs JR dla rozpoczynających/kontynuujących naukę tego języka.

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam,

4-5 czerwca 2012 w Warszawie odbędzie się szkolenie " Praktyczne podstawy rachunkowości bankowej".

Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy zamierzają rozpocząć pracę lub startują w sektorze bankowym oraz pracowników instytucji finansowych, obejmujących nowe obowiązki z obszaru rachunkowości bankowej

Wymagania wstępne:
Podstawowa wiedza z rachunkowości i finansów.

Po więcej informacji zapraszam http://www.wib.org.pl/index.php?p=su&idg=32172,32213

Marzena Cieślak
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z naszej promocji na szkolenie: Administracja bazami danych Oracle

Cena: 1890 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

Nasze szkolenia prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę. Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo. Kliknij tutaj


Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: (12) 444 77 48
Mob: +48 534 860 820
e-mail: dortwein@jsystems.pl
Marta Barbara M.

Marta Barbara M. biolog wykształcony,
psycholog kształcący
się, twórca - a...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

MDU 2012 - darmowe warsztaty dla wszystkich już 3 czerwca między innymi w Krakowie

Już 3 czerwca na Krakowian czeka niecodzienna okazja do wspólnej nauki poprzez zabawę - a raczej grę, bo to ona jest motywem przewodnim drugiej edycji Małopolskiego Dnia Uczenia się. W ramach wydarzenia, w wielu punktach miasta odbędą się bezpłatne warsztaty. Polska Izba Firm Szkoleniowych wraz ze swoimi partnerami (MindLab Games, Szkoła Języków Obcych Prolog, Europejski Instytut Edukacji Engram, Helen Doron Early English i Elearningowo.pl) zaprasza na własne warsztaty, które odbędą się przy ulicy Karpińskiego 22 oraz przy ulicy Bronowickiej 37.

W pierwszej lokalizacji młodzi ludzie poznają tajniki szybkiej i efektywnej nauki, a ich rodzice i nauczyciele dowiedzą się, jak je w tym wspomóc. Będzie można (szybko) nauczyć się angielskiego oraz żonglerki. Przedszkolaki twórczo spędzą czas w ‘Bąbelkowej Krainie’.

W drugim miejscu zaprosimy do świata gier szkoleniowych MindLab Games, poprzez które będzie można nauczyć się strategicznego planowania, efektywnego zarządzania sprzedażą i gospodarowania czasem. Równolegle w różnorodny sposób poszerzymy Państwa kompetencje w zakresie języka angielskiego i niemieckiego. Dzieci (od najmłodszych) wezmą udział w lekcjach Early English i quizach językowych.

W obu lokalizacjach, przez cały dzień będzie można wziąć udział w e-learningowych szkoleniach z zarządzania stresem i technik planowania.

Gorąco zachęcamy do udziału w wydarzeniu - jego pełen program dostępny jest na stronie http://dniuczeniasie.pl/. Patronat nad MDU objęły Województwo Małopolskie i Wojewódzki Urząd Pracy.

Zapisy prowadzą organizatorzy warsztatów (nr telefonów na stronie http://dniuczeniasie.pl/) oraz WUP w dniach od 16 do 31 maja pod nr tel.: 12 619 84 12 (czynnym od godz. 8.00 do 18.00) lub mailowo: mdu@wup-krakow.pl



Wyślij zaproszenie do