Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Gnych

Adam Gnych Psycholog społeczny,
Konsultant, Trener
biznesu, Coach, K...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Marci Shimoff w Polsce! 20 maja 2012 w Warszawie nauczycielka w filmie i książce THE SECRET w Polsce!

Witam serdecznie,

Z przyjemnością informuję, iż światowej sławy trener rozwoju osobistego, poprowadzi seminarium w Polsce, na zaproszenie firmy Invest Success i Success University.


Obrazek


20 maja w Warszawie, Marci Shimoff, wystąpi z seminarium: "Jak być szczęśliwym bez powodu"

Seminarium na podstawie bestsellerowej książki: "Happy for No Reason"!

Więcej na stronie http://www.marcishimoff.pl

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Organizator - Success University - http://successuniversity.pl

http://www.facebook.com/pages/Success-University-Sp-z-...

Książki Marci Shimoff sprzedały się w ponad 14 milionach egzemplarzy na całym świecie!

http://www.facebook.com/pages/Marci-Shimoff-Polska/188...

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam

Adam Gnych
P.S. 3 marca 2012 gościliśmy w Warszawie Pana Bodo Schafera. Poniżej krótka relacja z tego wydarzenia

http://www.youtube.com/watch?v=z-Xjn3CQ7yM&feature=pla...

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra Potykanowicz

Aleksandra Potykanowicz Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

Polecam!
Aleksandra Potykanowicz

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych / szkolenia miękkie w Kielcach.

11-04-2012 - ORGANIZACJA I ZADANIA DZIAŁU KADR W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH

24-04-2012 - E-MARKETING

Szczegóły na naszej stronie internetowej: http://abpraca.pl
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

SZANOWNI PAŃSTWO,

Centrum Szkoleń Twardych zaprasza Państwa na marcową edycję Akademii Lean
Pierwsze szkolenie otwarte związane z tematyką Lean, pt. „Wprowadzenie do Lean oraz 5W i 1H” odbędzie się w dniach 31.03. – 01.04. w Katowicach.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Siemieńczuk

Ewelina Siemieńczuk młodszy specalista
ds. PR, Bordman
Training

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Spontaniczność i kreatywność w wystąpieniach publicznych

Wstępować publicznie to nie tylko przemawiać do wypełnionej po brzegi auli – to coś znacznie więcej. Ile razy do tej pory zdarzyło Ci się stanąć przed wyzwaniem przekonania innych do swojej racji? Ile razy musiałeś przekonywać, nakłaniać, prezentować, zabraniać, mobilizować, nakazywać, udowadniać, ale również rozczulać i rozbawiać? Wszystkie te czasowniki tworzą zbiór, który definiuje zjawisko wystąpień publicznych. Nie zupełnie się z tym zgadzasz? Czym więc jest toast w trakcie ważnej uroczystości? Czym jest spotkanie w gronie przyjaciół i dyskusja o kontrowersyjnych zagadnieniach? I wreszcie, czym jest wypowiedz w zespole i przekonywanie ludzi do prezentowanych racji?

Przygotowana prezentacja nie musi być nudna i schematyczna – bez względu na cel wystąpienia, zawsze najcenniejsza jest skuteczność. Zyskamy ją dzięki autentyczności i spontaniczności. Niestandardowa forma przemówienia przykuwa uwagę słuchacza i właśnie dlatego doskonalenie się w tej dziedzinie, to również pobudzanie własnej kreatywności.

Szkolenie prowadzone w tym nurcie wyzwoli naszą skrywaną spontaniczności. Wzmocni również przekonanie, że idea doskonałego przygotowania nie kłóci się z improwizacją w trakcie wystąpienia.

Będziemy pracować nad tym,:
• co zrobić, aby wykorzystywać propozycje, które płyną od publiczności.
• jak reagować w różnych, trudnych sytuacjach zgodzie z tym jacy jesteśmy.
• w jaki sposób obniżyć swój stres w czasie wystąpień.
• jak podsycać swoją kreatywność i spontaniczność.
• w jaki sposób prowadzić dialog ze słuchaczami.

Kiedy?

27 kwietnia, w godzinach 18.00 – 21.00

Gdzie:

Warszawa

Ilość osób:

12

Cena:

75 zł

Kto prowadzi?

Daniel Bordman – aktor, trener wystąpień publicznych i technik improwizacji.

Więcej o kursie i zapisach na naszej stronie.

ZAPRASZAMY!!Ewelina Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 23.03.12 o godzinie 12:22
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do