Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Hr compass wraz z Europejskim Funduszem Społecznym, zaprasza właścicieli i pracowników mikro i małych firm z woj. małopolskiego do udziału w szkoleniu menadżerskim z zakresu doboru i adaptacji pracowników. W ramach projektu przeszkoliliśmy już ponad 150 osób z Małopolski!
Szkolenie współfinansowane aż w 80% z funduszu Unii Europejskiej.

„Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie”
Obecnie trwają zapisy na XIII, ostatnią edycję szkolenia w terminie:
26-27 MAJA, KRAKÓW

Korzyści z uczestnictwa

• Podniesienie umiejętności i wiedzy z zakresu:
• Tworzenia pozytywnego PR pracodawcy
• Płatnych i Bezpłatnych źródeł ogłoszeń
• Zasad prowadzenia wywiadu wstępnego
• Zadawania trafnych pytań na interview
• Jak skutecznie promować firmę
• Stosowania nowoczesnych technik wyboru pracowników: AC

Gwarancją wysokiego poziomu szkolenia są autorzy programu(więcej o autorach na stronie:http://hrcompass.pl/pracodawcy/28).
Przygotowaliśmy nowoczesne narzędzia szkoleniowe. Szkolenie ma charakter warsztatowy i aktywny.

Wielkość grupy: 12 osób

Cena: 191 zł za 2 dni szkolenia.

W cenie szkolenia:

• 16 godzin dydaktycznych szkolenia,
• Profesjonalne materiały szkoleniowe, w tym obszerny podręcznik
rekrutacyjny o wartości 150 złotych
• Catering
• Dyplom ukończenia szkolenia

Zapisy prosimy kierować na adres:
bpefs@hrcompass.pl

Więcej informacji na : http://www.efs.hrcompass.pl

To już ostatnia okazja, aby wziąć udział w szkoleniu!
Pozdrawiam
_______________________
Pozdrawiam serdecznie,
tel. 12 34 100 15

Obrazek

„Wyznaczamy wspólny kierunek”
Agnieszka Sochar

Agnieszka Sochar Psycholog,
Terapeuta, Trener,
Coach

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Stowarzyszenie Inicjatyw Edukacyjnych Semper In Altum

Asertywność – sztuka życia w zgodzie ze sobą i z innymi.

7 maja 2011, godz. 9.00 – 14.00, Lublin

Charakterystyka szkolenia

Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną poprawić jakość swojego funkcjonowania w relacjach z innymi, nauczyć się asertywnych sposobów zachowania, podnieść poziom własnej skuteczności w kontaktach z otoczeniem. Co zyskasz jako uczestnik warsztatu?

określisz poziom własnej asertywności
poznasz swoje asertywne prawa
nauczysz się asertywnie wyrażać swoje emocje oraz własne zdanie
nauczysz się asertywnie odmawiać
nauczysz się reagować na krytykę oraz przyjmować komplementy
zastosujesz w praktyce poznane metody asertywnego zachowania

Metody pracy: ćwiczenia praktyczne, scenki symulacyjne, ćwiczenia integracyjne, autodiagnoza, dyskusja

Program szkolenia
1. Mapa asertywności – autodiagnoza własnego poziomu asertywności
2. Czym jest asertywność?
• Definicja asertywności
• Zachowania asertywne a agresja, uleganie i manipulacja
• Kto jest OK, kto nie jest OK
3. Lista praw asertywnych. Tworzenie własnej listy praw asertywnych.
4. Trening wyrażania uczuć pozytywnych i negatywnych.
5. Asertywna odmowa
• Pułapki nieasertywnej odmowy
• Zasady i techniki asertywnej odmowy
• Asertywne formułowanie wypowiedzi
6. Asertywne reagowanie na krytykę
• Błędy w reagowaniu na krytykę
• Przydatne techniki: potwierdzenie, zamglenie, sondowanie
7. Asertywne przyjmowanie komplamentów – scenki
8. Trening zachowań asertywnych – odgrywanie ról
9. Grupa: 12 - 15 osób

Uczestnik otrzyma:
certyfikat potwierdzający odział w szkoleniu
materiały szkoleniowe w wersji drukowanej i elektronicznej

Koszt szkolenia: 110 zł

Prowadzenie

Agnieszka Sochar – psycholog, trener kompetencji miękkich, trener metod szybkiego uczenia się i zapamiętywania, polonistka.

W celu zgłoszenia się na szkolenie lub uzyskania dodatkowych informacji prosimy o wysłanie informacji na adres

agnieszka.sochar@gmail.com
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenie:
Zarządzanie zakupami w procesie zaopatrzenia - metody redukcji kosztów w zakupach

Termin 18-20 maja 2011r., Kraków - Hotel Chopin
Szczegóły http://szkolenia.progressproject.pl/szczegoly/zarzadza...

Cele szkolenia
Procesy zaopatrzenia i realizacji zakupów warunkują ciągłość zarówno procesów produkcji jak i sprzedaży. Zarządzanie gospodarką materiałową decyduje o planowej realizacji procesów produkcyjnych, rzutując na poziom obsługi klienta na docelowym rynku. Koordynacja gospodarki materiałowej, zapasów, transportu i realizacji dostaw (niejednokrotnie w systemie Just in Time lub Just in Sequence) z potrzebami produkcji, wymaga od menedżerów specjalistycznej wiedzy logistycznej oraz wiedzy z zakresu finansów, controllingu i zarządzania. Znaczący udział kosztów materiałowych i zaopatrzenia w produkcie finalnym, wywołuje potrzeby szczegółowej analizy dostawców i rynków materiałów oraz dobór metod współpracy z dostawcami. Zapotrzebowanie na wykwalifikowanych menedżerów ds. zaopatrzenia wzrasta wraz z postrzeganiem znaczenia procesów zaopatrzenia, w planowej realizacji procesów gospodarczych przedsiębiorstwa - głównie procesów produkcji i sprzedaży (obsługi klienta). Całokształtem działań zaopatrzenia należy tak sterować, aby przedsiębiorstwa mogły szybko, skutecznie i elastycznie reagować na wszelkie zmiany planów produkcji lub dystrybucji, w konsekwencji zmian zachodzących na rynku.

Program szkolenia

1. Dział zakupów i zaopatrzenia w przedsiębiorstwie:
* rola zakupów i bezpieczeństwa materiałowego w działalności gospodarczej przedsiębiorstwa,
* otoczenie gospodarcze i czynniki wpływu na sposoby pozyskania surowców i materiałów, ocena warunków rynku zaopatrzenia,
* cele zaopatrzenia przedsiębiorstwa i poziomy decyzji w zaopatrzeniu,
* sposoby zaopatrzenia (single sourcing, multiple sourcing),
* uwarunkowania wewnętrzne zaopatrzenia przedsiębiorstwa,
* gospodarka materiałowa i cykl zaopatrzenia przedsiębiorstwa.

2. Organizacja zakupu i procesu zaopatrzenia:
* pozyskania informacji o materiałach i dostawcach - serwisy informacyjne, katalogi elektroniczne,
* sposoby ofertowania,
* analiza danych dostawcy i metody oceny, kryteria selekcji i oceny konkurencyjności dostawców,
* analiza ABC i XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem materiałowym,
* planowanie i prognozowanie potrzeb materiałowych,
* specyfikacja zaopatrzenia,
* negocjacje zakupowe,
* procedury kwalifikacji i okresowej oceny dostawców,
* kontrakt zaopatrzeniowy.

3. Współpraca z dostawcą i minimalizacja ryzyka zakupu:
* proces i procedura składania zamówień do dostawcy,
* systemy komunikacji i współpracy z dostawcą, wymiana dokumentów elektronicznych, platformy zakupowe i portale zarządzania zaopatrzeniem,
* sposoby realizacji zamówień i systemy planowania dostaw,
* kontrakt zaopatrzeniowy i warunki jego realizacji,
* realizacja dostaw i operacje przyjęcia zaopatrzenia (procedury odbioru),
* obsługa zwrotów,
* kontrola w operacjach przyjęcia zaopatrzenia, dokumentacja i ewidencja przyjęcia materiałów,
* zastosowanie narzędzi automatycznej identyfikacji w procesie zaopatrzenia - systemy identyfikacji, kody kreskowe, EPC (RFID), etykiety logistyczne,
* mechanizmy kontroli i sterowania jakością w zaopatrzeniu, standaryzacja.

4. Transport i realizacja dostaw materiałów:
* zakres zarządzania i sposoby realizacji transportu w procesie realizacji dostaw,
* międzynarodowe reguły handlowe INCOTERMS 2000,
* spedycja i usługi transportowe,
* stawki i taryfy transportowe.

5. Wpływ zaopatrzenia na wynik finansowy przedsiębiorstwa:
* analiza kosztów zakupu i procesu zaopatrzenia,
* analiza wartości w procesie zaopatrzenia,
* centrum kosztów czy centrum wydatków,
* budżetowanie kosztów materiałowych,
* system mierników kompleksowej oceny zaopatrzenia,
* wpływ zakupu i zaopatrzenia na wynik przedsiębiorstwa.

SKORZYSTAJ Z 5% - 20% RABATU

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 460 46 12
http://progressproject.pl/
Milena Piasecka

Milena Piasecka Specjalista ds.
dotacji UE

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam osoby zatrudnione w mikro-, małym lub średnim przedsiębiorstwie na terenie Wielkopolski na dofinansowane szkolenia z następujących tematów:

• Podatek od towarów i usług

• E-biznes i marketing internetowy

• Grafika komputerowa

• Konsultant firmy ds. pozyskania funduszy UE

Udział w szkoleniu jest możliwy na podstawie zgłoszenia danego pracownika przez pracodawcę i uiszczenia jednorazowego wkładu własnego stanowiącego 20% ceny kursu- czyli 526,50 zł. 80% wartości szkolenia jest dofinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Każde szkolenie trwa 90 godzin ( 5,80 zł /godzina szkolenia). Szkolenia są przygotowywane przez ekspertów z danej branży i mają za zadanie tworzenie kadr specjalistów w danym zakresie. W ramach szkolenia gwarantujemy m.in. opiekę wykwalifikowanej kadry trenerów i materiały szkoleniowe. Szkolenie kończy się certyfikatem.

Szczegóły na stronie:
http://www.pozyskiwaniedotacji.eu/index.php/szkolenia

Ilość miejsc jest ograniczona!
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Witam serdecznie,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Profesjonalna obsługa klienta”.

Celem szkolenia jest taka zmiana postaw i umiejętności uczestników szkolenia, aby potrafili budować poczucie odpowiedzialności za pracę i relacje z klientami oraz wzmocnili swoją satysfakcję z wykonywanej pracy. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta nauczy pracowników takiego prowadzenia rozmowy z klientem aby niezależnie od sprawy, w jakiej dzwoni lub przychodzi zawsze wracał zadowolony. Przećwiczone zostaną sytuacje przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na zachowanie i stan emocjonalny klienta. Szkolenie dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi profesjonalnego dbania o relacje i zadowolenie klienta tak, aby zaspokajać potrzeby klienta i sprawiać, aby nie tylko był wierny firmie, ale gorąco polecał ją innym.

Data i miejsce szkolenia:
09-10.05.2011 - Centrum Europrofes ; Katowice, ul. Stawowa 10

Szkolenie poprowadzi Marta Miechowicz - Absolwentka m.in. Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. Doświadczenie trenerskie z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta oraz coachingu biznesowego zdobyła min. w firmie Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Catman Consulting, Wektor Consulting, Communication One Consulting, Call Center Training oraz firmie outsourcingowej ContactPoint, gdzie pracowała jako trener wewnętrzny szkoląc kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta.

W ramach 2-dniowego szkolenia zapewniamy:

- materiały szkoleniowe;
- lunch x2;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu

Całkowity koszt szkolenia wynosi jedynie 790 PLN netto. Płatności są regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.



Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie formularza.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=110



Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220

Pozdrawiam,

Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

Po bardzo udanym zjeździe szkoleniowym w Zakopanem mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w kolejnym Specjalnym Wydarzeniu – Letniej Edycji Szkoleń nad Bałtykiem.
Przygotowaliśmy dla Państwa 10 zróżnicowanych szkoleń, prowadzonych przez naszych najlepszych trenerów.
Tematyka szkoleń została zaplanowana tak, aby każdy znalazł szkolenie odpowiednie dla siebie.
Ponadto specjalnie dla Państwa wybraliśmy wyjątkowe miejsce, którego bogata oferta stanowi gwarancję nie tylko udanego szkolenia, ale również całego pobytu.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.

* Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy - 16-17 czerwca 2011r.
* Gospodarka magazynowa z elementami projektowania zagospodarowania magazynów istniejących i nowoplanowanych - 15-17 czerwca 2011r.
* Zastosowanie Excel w biznesie - 16-17 czerwca 2011r.
* Negocjacje zakupowe i zarządzanie dostawcami - 15-17 czerwca 2011r.
* Kierowanie zespołem pracowniczym - 16-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji - 16-17 czerwca 2011r.
* Lean Manufacturing - 15-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie łańcuchem dostaw - 16-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie projektami zadaniowymi w oparciu o metodykę PMI - 15-17 czerwca 2011r.
* Zarządzanie polityką szkoleniową - od analizy potrzeb do oceny efektywności - 16-17 czerwca 2011r.

ODBIERZ RABAT 5% - 20%

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 829 55 55
http://progressproject.pl/
Katarzyna B.

Katarzyna B. Aktor, nauczyciel

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszamy na Intensywny Trening Aktorski.

Trening będzie składał się z kilku bloków tematycznych:
- koncentracja
- rozgrzewka aktorska
- improwizacja
- praca z partnerem
- emisja głosu (grupowa i indywidualna)
- podstawy dykcji
- praca z tekstem

Zajęcia adresowane są do osób dorosłych:

· które mają ochotę popracować nad własnymi emocjami
· które chcą wydobyć z siebie nie odkryte dotąd pokłady energii
· które chcą usprawnić swój aparat mowy, emisję głosu
· których onieśmielają publiczne wystąpienia
· które pragną pokonać fizyczne opory w kontakcie z drugim człowiekiem
· pragnących w miły i twórczy sposób spędzić wolny czas

Zajęcia z pewnością będą przydatne:

- pedagogom
- animatorom kultury
- trenerom
- kulturoznawcom
- osobom występującym publicznie
- telemarketerom

cena: 120 zł

zapisy oraz szczegółowe informacje: proacting@op.pl

http://proacting.pl

28-29 maja
godziny 9 - 15
miejsce: Regionalny Ośrodek Kultury
ul. PCK 19
Katowice
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszam na jednodniowe, intensywne szkolenie „Inwestowanie w nieruchomości 101”.

Pigułka wiedzy z praktycznych doświadczeń inwestorów, współpracy z podmiotami na rynku nieruchomości, pozyskiwania najlepszych ofert, pozyskiwania finansowania.

Uczestnikom przekazywana jest wiedza dotycząca praktycznych aspektów inwestowania z uwzględnieniem wielu ciekawostek, trików i historii naszych inwestorów. Ponadto szkolenie stanowi doskonałą okazję do poznania innych inwestorów oraz osób zajmujących się profesjonalnie inwestowaniem.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie.
Termin najbliższej edycji – 4 czerwca 2011r.

Dla osób, które zarejestrują się do 15 maja 2011 oferujemy zniżkę w wysokości 240 PLN brutto

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl
Magdalena Trepczyńska

Magdalena Trepczyńska psycholog, trener
umiejętności
psychospołecznych,
trener ...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam na szkolenie:
10 KROKÓW SKUTECZNEJ AUTOPROMOCJI - BEZPŁATNY WARSZTAT KOMUNIKACJI DLA KOBIET

Jak porozumiewać się, by podkreślać swoje kompetencje i umiejętności? Jaki jest twój styl komunikacji i jak możesz go wykorzystać w sytuacjach zawodowych? Aby się przekonać, przyjdź na bezpłatne szkolenie.

Szkolenie odbędzie się w Warszawie przy ulicy Żurawiej 43, w weekend 14-15 maja w godzinach 9-17. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://naszestrony.eu/10krokow/


Obrazek
Magdalena Trepczyńska edytował(a) ten post dnia 03.05.11 o godzinie 20:35

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie: "Leasing", które odbędzie się 18.05.2011 w Warszawie (ul. Bagno 2, Metro Świętokrzyska)
Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 430 zł plus VAT (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku).
Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Anita Waniewska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Jędrzej Bochyński

Jędrzej Bochyński Kierownik ds.
Strategii Jakości

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam,

Zapraszam na warsztaty jakościowe z Metody 8D (G8D), szczegóły:

http://www.qualityskills.pl/14-05-skuteczne-rozwiazywa...

14 maja 2011 Wrocław (ul. Leszczyńskiego blisko Rynku)

Pozdrawiam
Jędrzej Bochyński

kom. 508 170 170
tel. 71 733 62 82
fax. 71 733 62 43
jedrzej@qualityskills.pl
http://QualitySkills.pl
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Anna K.

Anna K. Life coach,
psycholog, trener,
ICF ACC

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy do udziału w kolejnym kursie coachingowym w ramach AfT Leadership Coaching School:

Coaching w zarządzaniu (6-7 czerwca, Wrocław)

Kurs skierowany jest do osób pracującym z ludźmi, które chciałyby wzbogacić swój warsztat pracy, o niezbędne w biznesie XXI wieku, umiejętności coachingowe:

- kierowników, menadżerów, dyrektorów,
- coachów wewnętrznych w organizacjach

Uczestnictwo w tym szkoleniu, umożliwi Państwu zdobycie praktycznych umiejętności coachingowych, które stanowią podstawę jednego ze stylów przywódczych (wg K. Blancharda, D. Golemana).

W programie:

- zrozumienie zasad coachingu i ich wykorzystania (M. Erickson)
- ustalanie kontraktu coachingowego
- 3 poziomy doceniania pracowników w organizacjach
- 3 poziomy słuchania w coachingu oraz ich zastosowanie
- zadawanie pytań otwierających i pogłębiających
- główne modele coachingu i korzystanie z nich w pracy menedżera (J. Whitmore)
- wykorzystanie feedback i feedforward (M. Goldsmith)
- wyznaczanie celów i tworzenie planów działań
- relacja coach-pracownik – jak ją budować i pogłębiać?
- jak wykorzystać umiejętności coachingowe w rozmowie z pracownikiem?
- jak coaching pomaga budować postawy proaktywne?

Szkolenie rozwija wybrane kompetencje coacha, zgodne ze standardami ICF, dostarczając 10 godzin akredytowanych przez ICF.

Kurs poprowadzi trener AfT, menadżer, certyfikowany przez ICF Coach ACC – Wojciech Paździor.

Inwestycja:
1250 zł + 23% VAT

Szczegółowy opis wraz z formularzem zgłoszeniowym znajduje się pod linkiem:
Coaching w zarządzaniu

Kontakt:
Adventure for Thought
Tel.: 71 789 52 64
e-mail: coaching@AdventureForThought.com

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenie z AUTOCAD w wymiarze 100 godzin (na 3 poziomach zaawansowania) zakończone certyfikatem AUTODESK połączone ze szkoleniem elastyczny pracownik w wymiarze 50 godzin.

Całość adresowana jest do kobiet zatrudnionych w małych przedsiębiorstwach (<50 pracowników) lub będących przedsiębiorcami – z takich branż jak: produkcja mebli, maszyn, odzieży, sprzętu AGD, transport drogowy, motoryzacja oraz branża stalowa.

Osoby zainteresowane muszą być zatrudnione bądź zamieszkiwać na terenie woj. wielkopolskiego.

Szkolenie odbędą się w trybie weekendowym (czerwiec - sierpień) w Poznaniu. W czasie trwania zajęć zapewniamy wyżywienie oraz niezbędne materiały i narzędzia edukacji.

Szkolenie jest w 80% finansowane ze środków POKL. Istnieje możliwość sfinansowania również pozostałych 20% wkładu pracodawcy.

Kurs „AutoCad – nowoczesne narzędzie inżyniera” będzie podzielony na 3 moduły:

I poziom: wprowadzenie do pracy z programem, wyświetlenie rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie rysunku, współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe, warstwy, komendy rysowania, komendy edycyjne, tworzenie i modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej, zarządzanie cechami obiektów, techniki konstrukcyjne, obiekty tekstowe i style, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowani

II poziom: zaawansowane typy obiektów, bloki i ich atrybuty, rysunki odnośników zewnętrznych, obrazy rastrowe, przestrzeń modelu, rzutnie, skala, karty arkuszy, obiekty zagnieżdżone, i łączone, wymiarowanie przestrzeni modelu i papieru, elementy dostosowawcze programu

III poziom: 3D – wprowadzenie do przestrzeni 3D, operacje 3D, widoki rysunków trójwymiarowych, system współrzędnych 3D i współrzędne użytkownika, modele liniowe i powierzchniowe, powierzchnie i polipowierzchnie, modele bryłowe, fazowanie, przekroje, generowanie rysunków dwuwymiarowych z obiektów bryłowych, widoki izomeryczne, wizualizacja.

Uczestniczki otrzymają mulimedialne materiały szkoleniowe. Po zaliczeniu każdego poziomu kursu, otrzymają uznawane na całym świecie certyfikaty AUTODESK.

Całość dopaełnia szkolenie „Elastyczny pracownik” – obejmie m.in. zagadnienia z organizacji pracy własnej, radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, planowanie celów, zadań itp.

Zapraszam do kontaktu:
Maciej Leszczyński
Em.leszczynski (at) gmail.com
+48 698 166 354
Beata K.

Beata K. odkryć źródło w
sobie :)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy na kurs PHP + MYSQL.
Termin rozpoczęcia 23 maja
Zajęcia będą się odbywały w poniedziałki i piątki w 4 osobowych grupach od godziny 16.30 do 18.45

więcej informacji:
http://www.quali.pl/index.php?page=school&kurs=php_js_...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Wystąpienia Publiczne Po Godzinach w Instytucie NLP Coaching
Serdecznie zapraszam do udziału w nowym projekcie Instytutu NLP Coaching - Po godzinach.

Po godzinach to szkolenia prowadzone wieczorem w godzinach 18:00-21:00, w czterech modułach, czyli w sumie dwa dni szkolenia. Jest to oferta dla tych, którzy nie mają jeszcze czasu na dłuższe szkolenie, a wieczór po pracy jest dla nich idealnym rozwiązaniem. Dzięki temu możesz rozwijać się w dogodnym dla Ciebie czasie i warunkach.

Adam Dębowski:
Spędziłem wiele czasu obserwując na całym świecie najlepszych
. Od polskich przywódców, przez europejskich, amerykańskich i światowych. Szkoliłem się u dr Richarda Bandlera, Johna La Valle, Briana Tracy, Denisa Waitley, dr Christine Hall, dr Tada Jamesa. Każde z nich ma swój styl i niezwykłe umiejętności prowadzenia grup, przemawiania i uczenia. Łącząc ich wiedzę z moim doświadczeniem prowadzenia szkoleń od grup pięcioosobowych do ponad stuosobowych, podczas 12 godzin przekażę Ci to co najlepsze i najskuteczniejsze w wystąpieniach publicznych.
Zajrzyj po szczegóły tutaj: Wystąpienia Publiczne Po Godzinach.
Pola K.

Pola K. Owner,
sklepnaturalny.pl
climbingacademy.pl
climb2change.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Darmowy coaching on line.

Zapraszam na darmowe sesje coachingowe telefonicznie lub on line (przez Skype).

Dla jednej osoby przewiduję do 4 darmowych live meetingów trwających maksimum godzinę.
Terminy sesji będą ustalane indywidualnie, odbędą się w dniach od 16.05 do 16.06.

Zainteresowanych proszę o kontakt przez skrzynkę goldenline.

Serdecznie zapraszam do wspólnej podróży:)
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Witam serdecznie,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń Sp. z o.o. uprzejmie zapraszam do uczestnictwa w szkoleniu „Zaawansowane techniki sprzedaży”.

Cele i korzyści: Dostarczenie umiejętności oraz narzędzi ułatwiających profesjonalną prezentację firmy oraz samego siebie i poprzez to zwiększenie zaufania do firmy, podniesienie umiejętności związanych ze sprzedażą produktów lub usług, ułatwienie pracy z klientami, podniesienie efektywności pracy zespołu sprzedażowego.

Data i miejsce szkolenia:
26-27.05.2011 - Centrum Europrofes ; Kraków, ul. Krasińskiego 10

Szkolenie poprowadzi Agata Pawłowska - Trener praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem. Ukończyła szkołę trenera w Ośrodku Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Obecnie doskonali swój warsztat w szkole dla trenerów zaawansowanych przy grupie szkoleniowej Kontrakt OSH. Karierę zawodową rozpoczynała w Claritas Sp. z o.o., obecnie Axciom Polska, gdzie odpowiadała za kierowanie projektem "Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi". Od 2001 roku związana z PLL LOT S.A. początkowo jako Project Manager. Opracowała i wdrożyła narzędzia informatycznego wspierającego kontakty z uczestnikami programu. Następnie w latach 2003-2007 odpowiedzialna była za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi klientami. Przez kilka lata pracy w PLL LOT S.A. pełniła również funkcję trenera wewnętrznego.

W ramach 2-dniowego szkolenia zapewniamy:

- materiały szkoleniowe;
- lunch x2;
- przerwy kawowe;
- indywidualne konsultacje z trenerem;
- certyfikat poświadczający uczestnictwo w szkoleniu

Poprzednia cena - 950 PLN netto. Tylko teraz całkowity koszt szkolenia wynosi jedynie 750 PLN netto. Płatności są regulowane w terminie do 10 dni roboczych po odbytym szkoleniu.



Zgłoszenia bez zbędnych formalności, wystarczy wypełnienie formularza.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
http://mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=59


Szczegółowe informacje dotyczące szkoleń mogą Państwo uzyskać bezpośrednio u naszych pracowników (22) 839-55-99 wew. 220

Pozdrawiam,

Bartosz Bartczak
Specjalista ds. Sprzedaży
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

.Bartosz Bartczak edytował(a) ten post dnia 09.05.11 o godzinie 13:09



Wyślij zaproszenie do