Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Perswazja, wywieranie wpływu, skuteczna komunikacja... któż z nas nie chciałby mieć większego wpływu na innych ludzi? Dobrze się zaprezentować, przekazać bliskim swoje poglądy i wartości?

Na spotkaniu dowiesz się jak określone słowa wpływają bezpośrednio na umysł drugiej osoby.

Poznasz mechanizmy zmiany przekonań i punktu widzenia, dowiesz się jak zmieniać negatywne przekonania innych i jak budować pozytywny obraz tego, o czym mówisz.

Poprzez Model Miltona i Sleight of Mouth Patterns dostaniesz się niemal bezpośrednio do doświadczeń i decyzji innych osób.

Spotkanie ma formę wykładu połączonego z warsztatem, przygotuj się więc na kreatywną praktykę, dzięki której lepiej zrozumiesz siebie i komunikację z innymi ludźmi.

Trener Prowadzący: Michał Jankowiak

Data Spotkania: 29.10.2009 r. w godz. 18.30 - 21.30

Temat: Perswazja NLP, czyli jak wpływać na myśli i działania innych ludzi

Miejsce Spotkania: Warszawa, al. Jerozolimskie 44, Budynek Metro-Projekt, informacja o numerze sali zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń przy windach.

Koszt udziału w spotkaniu: 30 zł
Koszt karnetu na 4 kolejne spotkania: 100 zł

Kliknij w link, zarejestruj się i zapisz się na spotkanie na stronie Master Mind Club

Obrazek
Tomasz D.

Tomasz D. zawsze ciekawy
ciekawych wyzwań ;-)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Homo Projectus - doskonalenie kompetencji kadr w zakresie zarządzania projektami [woj. dolnośląskie]

Na terenie woj. dolnośląskiego rozpoczynamy projekt szkoleń Homo Projectus, wzbogacający wiedzę i rozwijający umiejętności z zakresu zarządzania projektami. Do udziału zapraszamy kadrę menedżerską, kierowniczą i pracowników - słowem wszystkich na co dzień zajmujących się zarządzaniem projektami. Warunkiem udziału jest zatrudnienie na terenie województwa dolnośląskiego. Projekt szkoleniowy jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://homoprojectus.eu
Zapraszam również do kontaktu mailowego:
tomasz.dzik@invictus.pl
Magdalena Wójcik

Magdalena Wójcik Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Akademia Rozwoju Twórczego "SKY" zaprasza na organizowane szkolenia otwarte z tematów:

5-6 listopad - Jak skutecznie zarządzać swoim czasem

16-17 listopad - Asertywność - jak zyskać poczucie emocjonalnej wolności, harmonię w życiu prywatnym i zawodowym oraz szacunek do siebie i innych

19-20 listopad - Budowanie relacji z Klientem - warsztat umiejętności

26-27 listopad - Zarządzanie zmianą w organizacji

7-8 grudzień - Telefoniczna obsługa Klienta - warsztat umiejętności

15-16 grudzień - Z korzyścią dla obu stron: negocjacje w procesie
sprzedaży

Więcej informacji w biurze ARTSKY
tel 022 253 17 70
artsky@artsky.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam,
po październikowej edycji zapraszam w listopadzie - jest jeszcze kilka wolnych miejsc:


Obrazek
Łukasz Krzysztof P.

Łukasz Krzysztof P. Aude aliquid
dignum...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Definicja słowa SUKCES:

"Sukces to wracać do domu i z radością patrzeć na kochającą rodzinę;

Sukces to kochać i być kochanym;

Sukces to odpoczywać i płacić wszystkie rachunki w tym miesiącu i następnym;

Sukces to wiedzieć do kogo się zwrócić gdy sprawy nie idą po twojej myśli;

Sukces to praca, która nazywa się „hobby”;

Sukces to wstać rano i czuć się dobrze;"

ZIG ZIGLAR


Obrazek


Master Of Life to intensywne 2 dniowe szkolenie realizowane w formie warsztatu skierowane do ambitnych osób, które chcą odnosić w życiu sukcesy lub już odnoszą sukcesy, ale chcą osiągnąć wyniki jeszcze lepsze, budując jednocześnie równowagę pomiędzy życiem zawodowym i osobistym.

Zajrzyj na http://mindskills.pl

PS. Pamiętaj, że do 14.11.2009 r. wpisując w polu kupon rabatowy hasło

Mind Skills

otrzymujesz specjalną zniżkę w wysokości 410 pln...

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam wszystkich,

Miło mi poinformować, że firma Questus organizuje w Krakowie kolejną edycję programu PROFESSIONAL DIPLOMA IN MARKETING na licencji brytyjskiego CIM.

Termin rozpoczęcia:
04 grudnia 2009

Serdecznie zapraszam do udziału!
Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Sabina Bryś
sbrys@questus.pl
Questus
Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Czy zastanawiałeś się nad tym jak wielu umiejętności możesz nauczyć się samemu?

Jeżeli czytasz ten tekst to oznacza że prawdopodobnie:

- zastanawiasz się jak spędzić wieczór i bierzesz pod uwagę nowe ciekawe możliwości,

lub

- już od jakiegoś czasu zdarzało Ci się myśleć o tym jak by to było uczyć się kilka/kilkanaście razy szybciej i doszedłeś do wniosku że warto wreszcie przejść od słów do czynów i rozwinąć nowe umiejętności.

Zapisz się na darmowe spotkanie promocyjne z szybkiego czytania na stronie spotkania:
Szybkie czytanie, techniki pamięciowe, notatki skojarzeniowe - spotkanie promocyjne - 03.11.2009

Jako trener szybkiej nauki mogę Cię zapewnić o tym że jeżeli tylko zechcesz zacząć się dobrze bawić i wyciągnąć jak najwięcej z tego co mam Tobie do przekazania pokarzę Ci zasoby, z których posiadania prawdopodobnie nigdy do tej pory nie zdawałeś sobie sprawy.

Niezależnie od tego co jest Twoim celem podczas przyswajania wiedzy, niezależnie od tego jakiego rodzaju teksty zdarza Ci się czytać najczęściej, możesz zwiększyć prędkość, efektywność przyswajania wiedzy.

Podczas tego spotkania dostaniesz solidną porcję wiedzy, będącą próbką tego co robimy podczas prawdziwego szkolenia.

Zajmiemy się zwiększeniem Twojej prędkości czytania, abyś już podczas spotkania mógł zobaczyć jak skuteczne są techniki których się z nami nauczysz.

Poznasz podstawę technik superpamięci, dzięki czemu już od tego spotkania będziesz mógł zapamiętywać wiele łatwiej.

Z umiejętności szybkiej nauki korzysta coraz więcej osób na całym świecie.

Dla przykładu Bill Gates nie poddał się nigdy oficjalnemu testowi, ale słynie ze swoich czytelniczych weekendów na jachcie. Zabiera wówczas torbę podróżniczą po brzegi wypełnioną książkami i pochłania je jedna za drugą.

Arie de Geus powiedział:
"Umiejętność uczenia się szybciej niż Twoi konkurenci może być jedyną trwałą przewagą nad konkurencją".

Prowadzę szkolenia z szybkiej i efektywnej nauki.
Wiem że wykorzystanie szybkiej nauki może pomóc Ci w staniu się ekspertem w każdej dziedzinie. Czytając z przeciętną prędkością 100-200 słów na minutę ciężko jest Ci znaleźć czas na czytanie, czy też naukę. W zasadzie przy normalnym tempie pozyskiwania wiedzy nauka bywa odstraszająca i nudna.
Każdy może zwiększyć swoją szybkość i efektywność nauki – to prosta zasada – kiedy coś ćwiczysz idziesz do przodu – warunkiem jest wykonanie odpowiednich ćwiczeń a osiągniesz efekt.

Szkolenie na które Cię zapraszam zostało przygotowane specjalnie po to by w jak najszybszym przekazać Ci umiejętności które zaczniesz poznawać już podczas tego spotkania.

O naszych efektach naszych szkoleń możesz przeczytać na naszej stronie: http://projektgeniusz.pl/nasze-sukcesy.html.

Już teraz możesz także zapisać się na szkolenie przez stronę: http://projektgeniusz.pl/terminy-szkole.html lub na GL dołączając się do listy uczestników spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/szybkie-czytanie-te....

Podczas spotkania dostaniesz od nas specjalną zniżkę na najbliższy termin szkolenia: 7-8.11 i 14-15.11 – zniżka obowiązuje przy opłacie za szkolenie wniesionej podczas spotkania (szkolenie odbędzie się w 20 godzinnej wersji rozszerzonej w cenie normalnego szkolenia – w godzinach 10:00-15:00).

Aby dowiedzieć się więcej o tym szkoleniu wejdź na stronę: http://kursszybkiegoczytania.projektgeniusz.pl

Termin spotkania: 03.11.2009 godz. 18.30-20.00

Miejsce spotkania: Cafe Galeria Foto STUDIO18
Warszawa, ul. Bracka 18
- za Domem Handlowym SMYK.

Wstęp: dobry humor;)

Zapisz się na darmowe spotkanie promocyjne z szybkiego czytania na stronie spotkania:
Szybkie czytanie, techniki pamięciowe, notatki skojarzeniowe - spotkanie promocyjne - 03.11.2009

Za udostępnienie lokalu odwdzięczamy się zamówieniem przy barze:)

Na spotkanie zabierz ze sobą książkę, której jeszcze nie czytałeś.

Serdecznie zapraszam
Trener Projektu: Geniusz
Iwona Wyszomirska
tel. 600-217-033
e-mail: iwona@projektgeniusz.pl
Beata Arendarska

Beata Arendarska Senior Internal
Communication
Specialist

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Czy chcesz:
- zapewnić stały rozwój i doskonalenie swojego systemu zarządzania jakością w firmie?
- mieć elastyczną i szybko reagującą na potrzeby Klientów oraz przyszłe wyzwania organizację?
- pokazać zaangażowanie w ciągłe podnoszenie jakości?
- zwiększyć swoje szanse na nowych rynkach?

Weź udział w szkoleniu
"WPROWADZENIE DO SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ"

Szkolenie w ramach Projektu:
"Podniesienie kwalifikacji kadry technicznej w przedsiębiorstwach woj.świętokrzyskiego"

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Podczas szkolenia przewidziane są dyskusje na temat interpretacji omawianych wymagań w odniesieniu do specyfiki działalności przedsiębiorstwa. Realizowane ćwiczenia ukierunkowane będą na rozwijanie praktycznych umiejętności związanych z procesem wprowadzenia zarządzania jakością we własnej firmie. Omówione zostaną wymagania normy ISO 9001, która ukierunkowana jest na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta, a więc określonych potrzeb względem usług danej organizacji.

Ze względu na specyfikę normy ISO 9001, może ją stosować każda organizacja, niezależnie od wielkości, rodzaju, czy branży, w której się specjalizuje.

Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, oraz będzie miał możliwość przystąpienia do egzaminu zakończonego wydaniem certyfikatu ISO (jednostka certyfikująca SGS Sp. z o.o.) - Certyfikat zgodny z rozporządzeniem MEN z 03.02.2006 r.

Posiadanie certyfikatu to nie tylko gwarancja polepszenia funkcjonowania własnej firmy, ale również zwiększenie konkurencyjności usług na rynku.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

TERMINY SZKOLEŃ:
17-18.11.2009 oraz 19-20.11.2009


Osoby zainteresowane udziałem w projekcie, zachęcam do odwiedzenia strony internetowej www.KwalifikacjeKadr.pl oraz do kontaktu
z Biurem Projektu

BIURO PROJEKTU
ul. Urzędnicza 13 (X piętro)
25-729 Kielce
tel. 041 345 42 43 lub 512 340 452


Chęć udziału w projekcie można również zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy:
info@kwalifikacjekadr.pl

Zapraszam Państwa do udziału w szkoleniach!

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.11.17 o godzinie 15:29

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.11.17 o godzinie 15:30
Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam Cię serdecznie na czwartkowe spotkanie Warszawskiego Klubu Rozwoju Osobistego Master Mind Club.

Wróże, jasnowidze, mentaliści... czyli osoby potrafiące czytać w myślach.

Wielu z nich wykorzystuje w swojej praktyce tzw. sensory acuity, czyli zdolność interpretacji myśli na podstawie drobnych zmian w ciele drugiej osoby.

Zdolność ta pozwala poznać, czy dana osoba mówi prawdę, czy kłamie. Dowiedzieć się, jakie jest jej prawdziwe zdanie na temat, o którym z nią rozmawiasz. Poznać prawdziwe intencje i emocje innych osób.

Jak wykorzystasz wiedzę o tym, o czym myślą inni, najpierw?

Przyjdź i przekonaj się jak wiele potrafisz!

Trener Prowadzący: Michał Jankowiak

Data Spotkania: 19.11.2009 r. w godz. 18.30 - 21.30

Temat: Czytania w myślach da się nauczyć. Poznaj tajemnice i sekrety ludzi, którzy potrafią to robić!

Miejsce Spotkania: Warszawa, al. Jerozolimskie 44, Budynek Metro-Projekt, informacja o numerze sali zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń przy windach.

Koszt udziału w spotkaniu: 30 zł
Koszt karnetu na 4 kolejne spotkania: 100 zł

Kliknij w link, zarejestruj się i zapisz się na spotkanie na stronie Master Mind Club

Obrazek
Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,


w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 19-20 grudnia 2009 roku w Poznaniu, odbędzie się 2dniowe szkolenie:



PUBLIC RELATIONS W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH



Miejsce szkolenia:

Poznań, sala konferencyjna w centrum miasta



Forma szkolenia:

Seminarium prowadzone jest metodami wykładowymi z elementami praktycznymi -przykłady, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe, burza mózgów.

Zajęcia odbywają się w godz 10.00 – 18.00 pierwszego dnia i 9.00 – 16.00 drugiego dnia.



Cele szkolenia:

Uczestnicy nabierają wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia relacji z mediami na podstawowym poziomie. Po szkoleniu potrafią napisać relację prasową, dobrać tematy do mediów, rozmawiać z dziennikarzami; utrzymywać dobre relacje z mediami, radzić sobie z sytuacjami przekłamań w mediach. Znają normy obyczajowe i prawne pracy z mediami. Poznają umiejętność wprzęgnięcia public relations do strategii działania organizacji. Poznanie możliwości i ograniczeń PR. Umiejętność wyznaczania celów, planowania, egzekwowania i pomiaru efektów public relations. W toku zajęć uczestnicy tworzą zręby strategii komunikacyjnej swojej organizacji.



Wykładowca:

ekspert, niezależny doradca i konsultant ds. public relations, wieloletni członek i współpracownik organizacji pozarządowych, współpracownik przędsiębiorstw prywatnych jak i instytucji publicznych. Autor licznych projektów wspomagających działalność takich podmiotów jak: Instytut Integracji Europejskiej czy Polska Akcja Humanitarna. Specjalista mający ogromne doświadczenie i wiedzę, autor wielu szkoleń i warsztatów poruszających tematykę public relations głównie w organizacjach samorządowych. Wieloletnik praktyk, znawca tematu, właściciel firmy na co dzień zajmującej się doradztwem w zakresie PR.



Program szkolenia:



Dzień I (sobota)

Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami

Główne zagadnienia:

● Nawiązanie relacji● Zasady współpracy – potrójne porozumienie, normy etyczne, prawne● Formy i narzędzia komunikacji z mediami:○ Komunikaty prasowe○ Materiały i zestawy prasowe○ Artykuły, eksperci, research○ Konferencje i spotkania z dziennikarzami○ Wypowiedzi, wywiady● Patronat prasowy – planowanie, dobór partnerów, zagadnienia organizacyjne i prawne● Korygowanie mediów● Planowanie relacji z mediami w kontekście strategii organizacji

Dzień II (niedziela)

Public relations w strategii organizacji

Główne zagadnienia:

● Definicje PR● Do czego może, a do czego nie może służyć PR● Krótki przegląd narzędzi PR● Ustalanie stanu wyjściowego – katalog źródeł, podstawy metodologii● Wyznaczanie celów PR● Pomiar efektów PR● Planowanie komunikacji organizacji





Koszt szkolenia:

990zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu,materiały szkoleniowe, obiady, serwisy kawowe, nie obejmuje natomiast noclegu



Zgłoszenia:

zgłoszenia bardzo proszę przesyłać na adres mailowy info@firma-semper.pl do końca listopada 2009r.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc będzie decydowała kolejność zgłoszeń.



Serdecznie Państwa zapraszam

*****************************

Pozdrawiam

Magda Kesaria-Wolniewicz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
+48 517 222 232
magda@firma-semper.pl
http://firma-semper.pl
gg 5168708
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

TELEMARKETING - SZKOLENIA INTERNETOWE

Nareszcie odpocząłem po trzynastodniowym maratonie szkoleniowym z telemarketingu.

Po szkoleniu doszedłem do wniosku, że każda osoba zmaga się z innymi przeszkodami oraz wykorzystuje telefon w innym zakresie do rozwoju swojego biznesu.

Dlatego przygotowałem trzy szkolenia internetowe wsparte indywidualnymi konsultacjami e-mailowymi.

Jeśli chcesz otrzymać szczegółową ofertę szkolenia na interesujący temat, wyślij e-maila na adres: kompasszczescia@gmail.com

dopisując wybrany z poniższych temat oferty szkolenia:

1) Oferta - Umawianie spotkań przez telefon
2) Oferta - Wypalenie i motywacja w telemarketingu
3) Oferta - Pisanie scenariusza rozmowy telefonicznej

Mailem zwrotnym prześlę szczegółową ofertę szkolenia.

W razie pytań proszę dzwonić pod numer 660 913309.
Będę osobiście odpowiadał.

Z poważaniem
Dariusz Skraskowski
Joanna Glazik

Joanna Glazik Koordynator szkoleń,
Ekspert sp. z o.o.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Uwaga OSTATNIE MIEJSCE na szkolenie!!!


W INTERESIE PRACODAWCY. Profilowany kurs prawa pracy zorientowany na ochronę interesów pracodawcy.


Gdynia 7-8 grudnia 2009 r.

Wbrew pierwszemu wrażeniu jest to szkolenie nie tylko z prawa
pracy, ale i z praktycznego zarządzania.
Opiera się na modelu konfliktu interesów w relacji pracodawca-pracownik.
Uczy, jak skutecznie chronić interes pracodawcy wykorzystując całe
dopuszczalne prawnie pole manewru, z uwzględnieniem realiów wynikających z tzw. "zasady uprzywilejowania pracownika".
Bardzo przydatne zwłaszcza w okresie kryzysu gospodarczego i zawirowań na rynku pracy.
Bonus: omówienie „ustawy antykryzysowej”.


Prowadzący szkolenie: sprawdzony, bardzo wysoko oceniany przez uczestników szkoleń trener, aktywny praktyk biznesu, autor licznych publikacji fachowych.

Szczegóły dotyczące szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://szkoleniaekspert.pl

Zapraszam!
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

DZIĘKI SZKOLENIOM PROWADZONYM PRZEZ B&O NAVIGATOR KLIENCI ZOSTAJĄ WYPOSAŻENI W WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH ZDOBYCIE POPRZEZ ZBIERANIE DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO ZAJĘŁOBY IM MIESIĄCE LUB LATA PRACY.

Do prowadzenia szkoleń zapraszamy tylko TRENERÓW - PRAKTYKÓW, aktywnych zawodowo menedżerów posiadających unikalną wiedzę, doświadczenie i umiejętności w swojej dziedzinie. Wśród nich znajdują się Prezesi, Dyrektorzy Sprzedaży i Marketingu, Menedżerowie Personalni.


Obrazek
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce
i Centrum Szkoleniowe FRR w Katowicach serdecznie zapraszają na szkolenie:

„E-podpis rewolucja w obiegu dokumentów w polskiej gospodarce”
Termin : 10.12.2009 r.
Miejsce : ul. Moniuszki 4/8, Katowice
Szkolenie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej, dzięki temu koszt jednego uczestnika wynosi 42 zł .
Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej podpisu elektronicznego.
Kurs składa się z czterech elementów, całość trwa 8 godzin edukacyjnych:
Program szkolenia:
8.30 – 8.40 – rejestracja uczestników
8.40 – 9. 25 – Podstawy wiedzy o e-podpisie oraz obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne
(45 min.)
9.25 – 10.05 – Bezpieczeństwo e-podpisu (45 min.)
10:05 – 10.15 – przerwa
10.15 – 14:35 – Zastosowanie e-podpisu (225 min):
a. Obsługa zestawu do e-podpisu (zestaw standardowy i zestaw mobilny)
b. Obsługa portali aktualnie obsługujących podania złożone z e-podpisem: e-KRS,
e-REGON, e- deklaracje, e – PUAP
c. Zastosowanie e-podpisu w ramach e-faktury i e-sądu.
12.00 – 12.20 – lunch (w czasie powyższego bloku)
14.25 – 14.35 - przerwa
14.35 – 15.20 - Techniczna strona obsługi zestawu do e-podpisu – (45 min.)
a. procedura uzyskania e – podpisu
b. rejestracja e – podpisu na komputerze

W trakcie szkolenia zarezerwowany jest czas na dwie przerwy kawowe oraz na obiad, co jest wliczone w cenę szkolenia.
Każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe (teczka, notes, broszura informacyjna, pendrive z materiałami i oprogramowaniem) oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
W szkoleniu może wziąć udział: pracownik lub pracodawca z mikro, małej lub średniej firmy.

Warunki dodatkowe:
- uczestnikiem może być pracownik (zatrudniony na umowę o: pracę, dzieło, zlecenie) pracodawca/ właściciel;
- uczestnik jest zobowiązany do wpłaty przed szkoleniem (kwota 42 PLN) oraz do przyniesienia na szkolenie kopii odpisu z KRS lub EDG. Pozostałe dokumenty jakie należy uzupełnić (6 sztuk – liczba dokumentów wynika z prawa UE: pracownik firmy BBA Office kontaktuje się z każdym uczestnikiem i przesyła mu komplet dokumentów oraz fakturę proforma) można przysłać do biura firmy BBA Office przed szkoleniem, przynieść na szkolenie lub uzupełnić na szkoleniu i przekazać trenerowi.

Przykładowe grupy zawodów zainteresowane e-podpisem:

1. Nauczyciele – od 1.09.2009 istnieje możliwość prowadzenia elektronicznego dziennika ocen w oparciu o wykorzystywanie podpisu elektronicznego
2. Rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, zarządcy nieruchomości – szkolenie jest zarejestrowane na liście ministerstwie infrastruktury i daje 8 punktów edukacyjnych (prawo zmusza ich do zdobycia do końca roku 24)
3. pracownicy sektora finansów – na szkoleniu zaprezentowane jest jak zastosować podpis elektroniczny na portalach elektronicznych ZUS-u, Urzędu Skarbowego, GUS-u, Sądy rejestrowe (e-KRS).
4. pracownicy kancelarii - od 01.01. 2010 część pozwów można składać w formie elektronicznej (pozwy upominawcze).
e-podpis można wykorzystywać między innymi do:
 kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji,
 nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS),
 składania e-deklaracji podatkowych (http://e-deklaracje.gov.pl),
 pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (pdi.cors.gov.pl),
 podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
 zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
 wystawiania faktur w formie elektronicznej,
 uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych (np. http://e-przetarg.pl),
 podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
 zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
 składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG).
 nadawania elektronicznym odpisom i zaświadczeniom wydawanym przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, mocy prawnej dokumentów urzędowych
Zalety wykorzystywania e-podpisów:
 jeden certyfikat kwalifikowany służy do kontaktów z wieloma instytucjami/urzędami drogą elektroniczną,
 możliwość załatwiania spraw urzędowych, biznesowych, cywilno-prawnych za pośrednictwem internetu oraz skrócenie czasu ich realizacji,
 zastąpienie dotychczasowej „dyskietki” w kontaktach z ZUS przez urządzenia, które można podłączyć do standardowych portów dostępnych w każdym komputerze klasy PC (np. USB),
 zabezpieczenie podpisanych dokumentów elektronicznych przed zmianami przez osoby nieupoważnione,
 znacznie prostsze, szybsze i tańsze przeszukiwanie elektronicznych archiwów,
 dostępność urzędów elektronicznych on-line przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

Informacje dodatkowe oraz zapisy:
Olga Karwaczyńska
Tel./Fax. 32 353 09 26
Kom. 500-151-099

Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce
Centrum Szkoleniowe FRR Sp.zo.o.
ul. Moniuszki 4/8
40-005 Katowice

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Fundacja Centrum Promocji Kobiet zaprasza:

„Jak pogodzić to, co robię, z tym czego pragnę”

termin: 12 – 13 grudnia 2009r.
prowadzące: Monika Worch i Anna Białek

Warsztat dla wszystkich kobiet na progu i po trzydziestce, które myślą o swoim życiu i poszukują sposobów aby ze swoimi decyzjami, wyborami, zmianami i samymi sobą czuć się dobrze.

Wiek 30 lat to dobry moment na pierwsze podsumowania życiowe, a zbliżający się koniec roku wręcz zachęca do bilansu. Warto zobaczyć co jest już za mną a co przede mną.

Zmiany i podejmowanie decyzji to jedne z bardziej stresujących momentów. Często boimy się nowych doświadczeń, konsekwencji, chciałybyśmy mieć pewność, że podejmujemy słuszną decyzję, a wywołana nią zmiana przyniesie nam oczekiwane korzyści. Co zrobić, żeby dobrze przygotować się do procesu decyzji i zmian? Jak podejmować decyzje, żeby nie popadać w pułapki stereotypowego myślenia? Jakie zmiany są zgodne z nami samymi? Co ma wpływ na trwałość zmian?
Na tym warsztacie spróbujemy wspólnie znaleźć odpowiedzi na te pytania, zidentyfikujemy ograniczające nas stereotypy i damy Ci przestrzeń na przyjrzenie się ile jest Ciebie w tym co robisz. Będziesz mogła również przyjrzeć się temu co jest dla ciebie ważne i spotkasz kobiety tak jak Ty poszukujące...
Wierzymy, że trwałe są zmiany, które wynikają z nas, dlatego uczestniczkom tego warsztatu proponujemy pracę na ich potencjałach. Będziemy poznawać się, odkrywać i doświadczać.

Warsztat trwa dwa dni, pierwszego dnia pracujemy od 9.00 do 18.30, a drugiego od 10.00 do 18.00.

Organizacja warsztatu:

Termin: 12-13.12.2009
Miejsce: Fundacja Centrum Promocji Kobiet, Warszawa ul. Lwowska 17/3
Inwestycja: 250 zł.

Zapisy do 10 grudnia pod adresem centrum@promocjakobiet.pl (koniecznie podać tytuł warsztatu) lub telefonicznie 22 622-46-21
Jan Dżony Ś.

Jan Dżony Ś. freelancer, montaż
video, dtp, designer

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

.Jan „Dżony” Ś. edytował(a) ten post dnia 06.01.10 o godzinie 08:59
Adam Ostapiński

Adam Ostapiński Marketing: szukam
ciekawych zleceń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Promocja na szkolenia w Compendium CE.

Zapisując się na dowolne szkolenie z oferty Compendium Centrum Edukacyjnego otrzymają Państwo voucher o wartości 50% zamówionego szkolenia do wykorzystania na dowolne inne szkolenie w Compendium CE.

więcej na:
http://www.compendium.pl/info/1268/promocja-150-wiedzy...

Promocją nie są objęte kursy Sun Microsystems oraz IBM ISS.
Tomasz D.

Tomasz D. zawsze ciekawy
ciekawych wyzwań ;-)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Homo Projectus - doskonalenie kompetencji kadr w zakresie zarządzania projektami [woj. dolnośląskie]

Na terenie woj. dolnośląskiego prowadzimy projekt szkoleń Homo Projectus, wzbogacający wiedzę i rozwijający umiejętności z zakresu zarządzania projektami. Do udziału zapraszamy kadrę menedżerską, kierowniczą i pracowników - słowem wszystkich na co dzień zajmujących się zarządzaniem projektami. Warunkiem udziału jest zatrudnienie na terenie województwa dolnośląskiego. Projekt szkoleniowy jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://homoprojectus.eu
Zapraszam również do kontaktu mailowego:
tomasz.dzik@invictus.pl



Wyślij zaproszenie do