konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Witaj,
Czy wiedziałeś że, w tym roku w Krakowie zbierze się niezwykła grupa?
Już w tą niedzielę (17 X 2010) rozpoczyna swoją działalność Klub StuGO.

Co to będzie?
W trakcie spotkania odbędą się dwa, półtorej godzinne warsztaty, w trakcie których ...

Kto?
Wojtek Wychowaniec - Warsztat Zarządzania Czasem. Dowiesz się na nim jakie popełniasz błędy i gdzie możesz zyskać dodatkowe minuty, tak aby zaoszczędzić przynajmniej 1 godzinę w ciągu dnia (czas trwania: 90 min.)

Marcin Pawelec - Warsztat Komunikacji i Wywierania Wpływu. Poznasz zasady działania ludzkiego umysłu, dostaniesz zawsze działający sposób nawiązywania dobrego kontaktu, a do tego poznasz magię sekretnych słów, których używasz co dzień. (czas trwania: 90 min.)

Gdzie i Kiedy?
Kraków 17 X 2010 godz. 16:00
Dom studencki UJ "Nawojka" - ul. Władysława Reymonta 11

Ile?
Koszt całości to 10 zł (koszt kawy, którą dostaniesz w trakcie warsztatów). Cała reszta to prezent od trenerów!

Oprócz tego czekają na Ciebie dodatkowe atrakcje. Jakie?
Przyjdź i zobacz sam.
Zgłoś się na biuro@stugo.pl, a pieniądze zabierz ze sobą na szkolenie.
CZEKAMY NA CIEBIE!!

Marcin i Wojtek
StuGO.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszamy na szkolenie otwarte
„Doskonałość w Obsłudze Klienta”

Termin: 16 listopada 2010r. Poznań

Czas trwania: Szkolenie trwa 1 dzień (osiem godzin lekcyjnych)
Szkolenie rozpoczyna się o godz. 8.30,
a kończy o godz. 16.00

Miejsce szkolenia: Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy CBT
Poznań, ul. Mickiewicza 20/5
Cena szkolenia: 570 zł / 1 osobę brutto

Cena obejmuje: udział w szkoleniu (1 dzień zajęć warsztatowych),
materiały szkoleniowe, lunch i dwie przerwy kawowe,
certyfikat zaświadczający o ukończeniu szkolenia

Szkolenie skierowane jest do: pracowników działu obsługi klienta, pracowników call center, pracowników biurowych, handlowców.

Cel szkolenia:

Zrozumieć na czym polega doskonała obsługa klienta i bezpośredni wpływ jaki pracownicy mają na jej kreowanie w firmie.

Wykorzystać umiejętność pracy w zespole w celu osiągnięcia najwyższych wyników.

Usprawnić umiejętności komunikacyjne tak aby lepiej zarządzać relacjami z klientem poprzez lepsze zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań.

Potraktować skargę jako okazję do wzmocnienia więzi z klientem oraz wzmocnienia pozytywnego wizerunku firmy.

Budować lojalność klienta w taki sposób, aby stworzyć najlepszą reklamę przekazywaną „z ust do ust”.

Stworzyć osobisty plan działania na własnym stanowisku pracy wykorzystując poznane na szkoleniu zasady doskonałej obsługi klienta.

Tradycyjny wykład ograniczony będzie do niezbędnego minimum. Szkolenie będzie przeprowadzone metodami warsztatowymi w taki sposób, aby uczestnicy aktywnie w nim uczestniczyli (grupy dyskusyjne, gry, testy,symulacje rozmowy z klientem)Ponadto szkolenie zawiera szereg przykładów i użytecznych ciekawostek dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w Polsce i w Europie.

W celu zgłoszenia pracownika na szkolenie pt„Doskonałość w Obsłudze Klienta” należy pobrać formularz zgłoszenia dostępny na naszej stronie internetowej, wypełnić i przesłać na info@ambtraining.com.pl

Dodatkowych informacji udzielamy pod numerami telefonów:
+48 794315678
+48 793266298
+48 794640581

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

http://ambtraining.com.pl/pl/oferta/

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Drogie Panie!

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie „Ja jestem kobieta pracująca".
Załóżcie z nami firmę!

Odważcie się marzyć! Wykorzystajcie swoje pomysły! Zróbcie pierwszy krok w stronę zawodowej samodzielności!

Głównym celem naszego projektu jest przygotowanie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej poprzez podniesienie poziomu i aktualizację wiedzy oraz umiejętności zawodowych uczestniczek, niezbędnych do uruchomienia i prowadzenia własnej firmy, na co mogą otrzymać do 40 tysięcy złotych dofinansowania.
Więcej na: http://www.supermama.vizja.pl
Aleksandra Suchowiejko

Aleksandra Suchowiejko Trener Biznesu,
Psycholog

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szkolenie dofinansowane, bezpłatne.

AUTOPREZENTACJA ORAZ WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, – CZYLI JAK SKUTECZNIE PRZEKONYWAĆ INNYCH

Szkolenie dla pracowników mikro, małych i dużych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego i śląskiego.

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni

Miejsce szkolenia: Kraków centrum

Data szkolenia: 01-03 grudzień 2010

Godziny szkolenia: 9.00-15.30

Grupa szkoleniowa: 18 - 20 osób

Prowadzący szkolenie: Aleksandra Suchowiejko

Program szkolenia:
- Autoprezentacja, czyli jak budować wizerunek człowieka sukcesu?
- Pewność siebie – cecha wrodzona czy umiejętność?
- Moc sprawcza wynikająca z gestów.
- Charyzma – co się na nią składa?
- Zasady kształtowania wrażenia.
- Przemowa, za którą pójdą tłumy.
- Jak radzić sobie z pustką w głowie, podczas przemawiania?
- Cztery wymiary wizerunku: wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna oraz dominacja.
- Czy można tworzyć relację będąc osobą dominującą?
- Pomocne strategie w wystąpieniach publicznych.
- Uzyskanie przychylnego nastawienia u rozmówcy.
- Uzyskanie przychylnego nastawienia u publiki.
- Reguły wywierania wpływu.
- Pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi publiczności.
- Podobieństwa jako najskuteczniejsza technika nawiązywania kontaktu.
- Sztuka ujawniania emocji.
- Przekonanie o własnej sprawczości.
- Jak powstaje stres i sposoby radzenia sobie ze stresem.
- Praktyczny trening z kamerą, informacje zwrotne, analiza postaw, gestów i mowy werbalnej.
- Podsumowanie oraz wypracowanie indywidualnego planu rozwoju.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Jedyny koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez wynagrodzenie szkolącego się pracownika wyliczone proporcjonalnie w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II – Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 – Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie – 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach realizowany jest pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie województwa małopolskiego lub śląskiego
- posiadają wykształcenie wyższe lub średnie,
- są zatrudnieni na obszarze województwa małopolskiego lub śląskiego,
- zgodzą się na wniesienie wkładu własnego do projektu (w postaci wynagrodzeń).

W przypadku oddelegowania kilku pracowników z jednego przedsiębiorstwa w ramach tego samego szkolenia wynagrodzenie dla jednego pracownika stanowi średnią arytmetyczną z wszystkich wynagrodzeń. W przypadku, gdy uczestnikiem szkolenia jest właściciel firmy wkład własny w postaci wynagrodzenia stanowi wysokość podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia zdrowotne ustalone przez ZUS na dany okres.
Szczegółowy regulamin znajduje się pod adresem:
http://www.kuzniakadr.edu.pl

REKRUTACJA
Rekrutacja uczestników prowadzona jest poprzez Regionalne Biuro Projektu w Sosnowcu. Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.kuzniakadr.edu.pl/pl/7/2/dokumenty_do_pobra...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

Zgłoszenia przyjmowane są aż do wyczerpania miejsc.
Monika Goszczyńska

Monika Goszczyńska Promocja, Marketing,
PR

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek


ACT Advanced Corporate Training we współpracy z Portalem Rynku Pracy HRK.PL zapraszają Pracowników działów HR na BEZPŁATNY warsztat specjalistyczny z języka angielskiego , mający na celu zdobycie wiedzy językowej z zakresu negocjacji. W programie m.in.: podstawy negocjacji, style i taktyki negocjacyjne, radzenie sobie z konfliktami, stosowanie zasady wygrany-wygrany.
Warsztat, prowadzony całkowicie w języku angielskim, odbędzie się 19 listopada 2010r. (10:00-17:00) w Warszawie, w siedzibie ACT (ul. Wilcza 31 lok.5). Poniżej prezentujemy szczegółowy harmonogram, zasady uczestnictwa oraz sylwetkę lektora.

Szczegółowy program szkolenia dostępny jestTUTAJ

Sylwetka Trenera:

Dominika Uzar - Kierownik Metodyczny ACT Advanced Corporate Training. Dominika posiada międzynarodowe uprawnienia lektorskie i metodyczne: CELTA (2003) i DELTA (2005). Ukończyła również wydział filologii angielskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej WSP TWP w Warszawie z tytułem licencjata (1999-2002). Od dziesięciu lat pracuje w branży szkoleniowej jako lektorka prowadząca kursy ogólne Business English i specjalistyczne (np. z zakresu języka spotkań, prezentacji, HR, finansów, czy korespondencji biznesowej) dla szerokiego wachlarza klientów biznesowych. Dominika to energiczna, wesoła i wymagająca lektorka, która potrafi stworzyć wyjątkową atmosferę ułatwiającą bezstresowe przyswajanie nawet trudniejszych partii materiału. Więcej o Dominice

Warunki uczestnictwa:
Szkolenie językowe English for Negotiations przeznaczone jest dla Pracowników działów HR, odpowiedzialnych za organizację szkoleń firmowych, posługujących się językiem angielskim na poziomie min. B2 w skali europejskiej CEFR.

Uczestnicy szkolenia zostaną wyłonieni na podstawie wypełnionego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO oraz krótkiej (10-15 minut) rozmowy telefonicznej z metodykiem ACT Advanced Corporate Training, określającej potrzeby uczestnika oraz poziom językowy. Proces rekrutacyjny wspiera internetowa aplikacja Talent Finder.

Udział w szkoleniu zapewnia Organizator. Natomiast koszty związane z lunchem, dojazdem bądź noclegiem pokrywa uczestnik. Szczegółowe warunki udziału w szkoleniu znajdziecie Państwo TUTAJ.

O ACT Advanced Corporate Training

ACT Advanced Corporate Training od ponad 10 lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu ogólnych i specjalistycznych umiejętności językowych, rozwoju osobistego, coachingu oraz NLP dla środowiska biznesowego z całej Polski, ciesząc się zaufaniem renomowanych klientów. Wyróżnia się jakością szkoleń oraz wieloletnim doświadczeniem w podejściu do potrzeb klienta biznesowego. Słowo ACT (z angielskiego działaj, bądź aktywny) właściwie określa podejście oraz metody szkoleniowe firmy.

Więcej informacji: http://www.act.edu.pl;act@act.edu.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do udziału w szkoleniu otwartym:

„Ocena pracy, czyli jak prowadzić rozmowy oceniające i udzielać informacji zwrotnych?”

Termin: 4-5 listopad Warszawa
Cena: 800 zł za dwudniowe szkolenie (cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały poszkoleniowe, lunch, przerwy kawowe)

Uczestniczy:
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Cele szkolenia

1. Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
2. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
3. Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
4. Rozwijanie umiejętności związanych z udzielaniem informacji zwrotnych
5. Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej

Program szkolenia

Blok wstępny
Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
Integracja
Prezentacja programu i celów szkolenia
Kontrakt

Ocena pracy
Cele oceny
Korzyści wynikające z oceny pracy
Na czym polega system ocen?
Rozmowa oceniająca
Funkcje rozmowy oceniającej
Techniki prowadzenia rozmowy oceniającej
Zasady i kryteria oceny (odwoływanie się do faktów, zasada jasności kryteriów oceny)

Przygotowanie do rozmowy oceniającej
Przygotowanie pracownika do spotkania oceniającego prace
Zbieranie informacji i argumentów
Przygotowanie do przekazywania trudnych informacji

Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
Czym jest informacja zwrotna?
Cele udzielania feedbecku?
Kiedy informacja zwrotna jest efektywna i skuteczna?
Korzyści wynikające z udzielania feedbecku
Feedbeck podczas rozmowy oceniającej
Udzielanie pochwał- kiedy i z za co chwalić?- zasady i model udzielania pochwał
Korygowanie zachowań- kiedy i w jaki sposób korygować zachowanie?- zasady i model korygowania

Rozmowa oceniająca- struktura rozmowy oraz zasady o których warto pamiętać
Zasady dobrej komunikacji podczas rozmowy oceniającej (efektywne pytania, koncentracja, słuchanie na poziomie globalnym)
Motywowanie podczas rozmowy oceniającej
Cele biznesowe i rozwojowe
Struktura rozmowy oceniającej
Rozmowa oceniająca- plan rozwoju (identyfikacja potrzeb rozwojowych i budowanie planu rozwoju)
Ustalenie celów rozwojowych
Ustalenie działań pozwalających zrealizować cele (model prowadzenia rozmowy mającej na celu ustalenie planu działań)
Podsumowanie i zakończenie spotkania

Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej
Opór pracownika
Agresywne zachowanie

Ewaluacja
Podsumowanie szkolenia
Zakończenie

Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
1. Wzrost umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających
2. Skuteczne udzielanie informacji zwrotnych
3. Rozwój kompetencji podległych pracowników

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w warsztacie proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: ewelina.zdzieszynska@gmail.com, tel. 500 029 886 .Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszenia.

W związku z tym, że zależy mi na dostosowaniu programu do oczekiwań uczestników po dacie zamknięcia zapisów, czyli po 26-10-2010 z każdą osobą zostanie przeprowadzone badanie potrzeb szkoleniowych.

Forma prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone są przy wykorzystaniu metod aktywnych

Trener prowadzący:
Ewelina Zdzieszyńska - Od 6 lat związana ze szkoleniami. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno - Pedagogicznej w Łowiczu na Wydziale Pedagogicznym. Ukończyła szkołę trenerów na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego w ramach studiów podyplomowych: Szkolenia i Rozwój. Studentka szkoły coachów w Nobel Manhattan Polska.
Doświadczenie zawodowe w obszarze szkoleń rozpoczęła od stanowiska trenera wewnętrznego w w dużej firmie ubezpieczeniowej. Kolejne miejsce pracy to firma medyczna, gdzie zajmowała stanowisko terener/coach i odpowiedzialna była za szkolenia pracowników (kadra zarządzająca, lekarze, pielęgniarki, pracownicy recepcji, pracownicy działu reklamacji, pracownicy Call Center) oraz realizowanie projektów mających na celu podnoszenie poziomu obsługi Klienta. Od listopada 2008 pracowała w instytucji finansowej na stanowisku Kierownika ds. Szkoleń. Dodatkowo prowadzi zajęcia ze studentami z zakresu: kompetencje menedżerskie w Wyższej Szkole Humanistycznej w Łodzi. Specjalizuje się w projektach mających na celu wzrost efektywności obsługi Klienta, budowanie polityki szkoleniowej w organizacji. W ramach realizowanych projektów tworzy programy szkoleniowe, projektuje narzędzia oceny itd.
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

LAST MINUTE (-21%)

Imperium Szkoleniowe zaprasza do uczestnictwa w szkoleniu:

Excel 2007 Zaawansowany

Termin: 23-24.10.2010 (weekend)

Cena: 474 zł

MS Excel 2007 Tabele przestawne

Termin: 25.10.2010

Cena: 355,5 zł

Miejsce: Warszawa, siedziba Imperium Szkoleniowego

Więcej informacji o promocjach na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/harmonogram.html.

Imperium Szkoleniowe
http://www.imperiumszkoleniowe.pl/
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 226 84 39

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ProActive Clubs - Inteligencja emocjonalna

Po krótkiej wakacyjnej przerwie zbliżamy się do kolejnego spotkania na szkoleniach Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive! Tym razem będziemy wspólnie poznawać, zgłębiać, ćwiczyć i rozwijać umiejętności z dziedziny Inteligencji Emocjonalnej. Czegoś czego nie można dotknąć, ani zmierzyć jedną obiektywną miarą, a co odgrywa w życiu każdego z nas tak bardzo istotną rolę. Ma ogromny wpływ na jakość życia i Twoje relacje z ludźmi.

Spotykamy się w 11 miastach wojewódzkich w czterech różnych terminach, w zależności od miasta: 16,17,23,24 listopada.

Klikając poniższy link, znajdziesz pełną zapowiedź szkolenia, datę spotkania w każdym z miast i przycisk do rezerwacji miejsca:
Inteligencja emocjonalna z ProActive

Galerie zdjęć z dotychczasowych szkoleń:
Galeria spotkań Klubów ProActive

Informacje o konkursie, w którym do wygrania jest książka "Rozwój inteligencji emocjonalnej" i darmowe wejściówki na spotkania Klubów. Kliknij i dowiedz się jak zgłosić się do konkursu:
Jak wziąć udział w konkursie

Strona spotkania na GoldenLine

Wydarzenie na Facebook

Szkolenie trwa 6h, opłata za uczestnictwo to jedynie 35zł!

Bądź tego dnia z nami i podnieś swoje EQ. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze. Zapraszamy!
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Firma szkoleniowa NERAIDA - szkolenia z pasją zaprasza na szkolenie otwarte

KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA W BIZNESIE

Umiejętność przekonywania ludzi przydaje się każdemu i w każdej dziedzinie życia – począwszy od sfery prywatnej, poprzez pracowników marketingu i reklamy, menedżerów i sprzedawców, skończywszy na osobach podpisujących wielomilionowe kontrakty, więc skorzystasz na niej także i Ty.
Na pewno często zastanawiasz się, czy sam ulegasz perswazji innych ludzi, więc nasze szkolenie jest odpowiedzią na nurtujące Cię pytania.
Szkolenie łączy w sobie teorię komunikacji perswazyjnej, bardzo dużo przykładów „z życia” oraz ćwiczenia praktyczne, a to oznacza że wszystko czego się nauczysz będziesz mógł zastosować w praktyce. Na szkoleniu poruszone zostaną najważniejsze teorie wpływania na innych poprzez zastosowanie odpowiedniej komunikacji (von Thun, Cialdini, Milton).

CELE SZKOLENIA

Głównym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy o mechanizmach wpływu społecznego i komunikacji perswazyjnej oraz nabycie przez nich umiejętności wykorzystywania podstawowych technik perswazyjnych w biznesie.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają i zrozumieją najważniejsze metody wpływania na innych ludzi, nauczą się budować komunikaty perswazyjne w oparciu o przyswojoną wiedzę oraz stosować ją w życiu codziennym.
To nie jest szkolenie z manipulowania ludźmi, tylko komunikacji perswazyjnej. Manipulacja zakłada krzywdę drugiego człowieka, a więc postępowanie nieetyczne. Dlatego proponujemy Państwu bardzo rozległy temat jakim jest wywieranie wpływu na ludzi bez oszukiwania ich.

ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA (8 godzin szkoleniowych)

1. Między perswazją a manipulacją – różnice i cechy wspólne
2. Wprowadzenie do komunikacji – jak komunikują się ludzie
- Między świadomością a podświadomością
3. Automatyzmy w procesie komunikowania się, czyli mózg myślący „na skróty”
- Dlaczego słuchamy autorytetów?
- Stereotypy
4. Perswazja w komunikacji interpersonalnej
- Czteropoziomowa komunikacja Schulza von Thuna
- Autoprezentacja
- Mówić językiem rozmówcy
- Metody zwiększania wiarygodności
- Przekonywanie „w pięć minut” – budowa komunikatu
5. Metody wpływu społecznego – R. Cialdini
6. Język jako narzędzie perswazji
- Małe słowa o wielkiej wadze
- Najważniejsze mechanizmy modelu Miltona: cytat, presupozycje, trzy fakty
7. Podstępne techniki negocjacyjne – jak się przed nimi bronić?
8. Perswazja w reklamie – przykłady
9. Wykorzystanie komunikacji perswazyjnej w biznesie

PROWADZĄCY: Marcin Krukar

GRUPA: do 16 osób

TERMIN: 15 października 2010 (piątek), 9:00 - 17:00

MIEJSCE: ul. Filipa 23/6 (ARCHEION)

INWESTYCJA: 200 zł

Zniżki:

dla studentów - 180 zł
dla dotychczasowych klientów, uczestników mini szkoleń i grup zorganizowanych - 160 zł

W cenie:

* Bogate materiały szkoleniowe
* Zaświadczenie o uczestnictwie
* Obsługa poszkoleniowa uczestników
* Serwis kawowy

ZAPISY: Mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).

ZAPRASZAMY!!!Judyta Gutowska edytował(a) ten post dnia 13.10.10 o godzinie 22:24
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenie pt. Podstawy Zarządzania Projektami, organizowane przez firmę InProgress.
Szkolenie to powstało by przekazać Państwu podstawy dobrych i sprawdzonych metod zarządzania projektami, które w znacznej mierze ułatwiają prowadzenie projektu, zwiększając szanse na osiągnięcie sukcesu i założonego celu, a także pomagają w kontrolowany sposób prowadzić projekt.
Miejsce: Kraków
Termin: 4-5.11.2010r.
Cena: 1280 zł
Więcej informacji: tutaj

Pozostało tylko 5 wolnych miejsc, dlatego zachęcam do szybkiego zgłaszania uczestnictwa za pośrednictwem naszej strony http://inprogress.edu.pl lub telefonicznie 123 579 579
Beata Polańska

Beata Polańska GOKSiR Dobromierz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

SFR- Doradztwo Personalne zaprasza na szkolenie:

ZMIANY W KODEKSIE PRACY W 2010 I 2011 ROKU

Termin szkolenia: 15.11.2010 rok, w godzinach: 9.00- 15.00.
Miejsce szkolenia: ŚWIEBODZICE

PROGRAM SZKOLENIA:
- Nowe zasady podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników.
- Dodatkowe uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem.
- Czas pracy od 1 stycznia 2011 roku.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
- dla jednej osoby 250 zł/osobę
- dla dwóch lub więcej osób z firmy 220 zł/osobę.
Przy zgłoszeniu uczestnictwa do 1 listopada 2010 roku udzielamy 10% rabatu.

Cena zawiera: udział w szkoleniu,materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, zaświadczenie o udziale w szkoleniu,

SFR- DORADZTWO PERSONALNE
ul. Piłsudskiego 31C
58- 160 Świebodzice

Więcej informacji na http://sfr-doradztwo.pl lub pod numerem +48 698 887 539

ZAPRASZAMYBeata Polańska edytował(a) ten post dnia 15.10.10 o godzinie 11:11
Klaudia K.

Klaudia K. Customers Experience
Support Specialist

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zapraszam do udziału w Projekcie "Czas na aktywność” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

W ramach projektu:
•Warsztaty rozwoju osobistego (20h) – styczeń i październik 2011
•Trening umiejętności interpersonalnych (20h) – luty i październik 2011
•Doradztwo zawodowe (20h) – marzec i październik 2011
•Coaching (6h) – styczeń-marzec 2011
•Sześciomiesięczny staż – kwiecień-wrzesień 2011
Staże będą realizowane w instytucjach sektora publicznego i prywatnych firmach funkcjonujących na lubelskim rynku pracy. Osoba chcąca wziąć udział w projekcie określa preferowany profil pracodawcy, u którego będzie odbywać staż. Informacje te będą zawarte w dokumentach rekrutacyjnych.

Uczestnik/czka projektu korzysta ze wszystkich form wsparcia (poradnictwo indywidualne, poradnictwo grupowe, staże).

Możesz zostać uczestnikiem projektu jeśli:
•Pozostajesz bez zatrudnienia
•Mieszkasz na terenie województwa lubelskiego
•Masz więcej niż 18 lat, ale mniej niż 59 (kobiety) lub 64 (mężczyźni)
•Jesteś zainteresowany/a podniesieniem lub nabyciem nowych umiejętności zawodowych
W projekcie weźmie udział 30 osób (20 kobiet i 10 mężczyzn)
Pierszeństwo do udziału w projekcie mają osoby do 25 roku życia


Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
•Bezpłatne poradnictwo
•Staż z wypłatą stypendium stażowego
•Zwrot kosztów dojazdu na szkolenia i staże
•Materiały szkoleniowe i dydaktyczne
•Poczęstunek podczas zajęć

11 października rozpoczęliśmy rekrutację do projektu.
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt z Biurem Projektu.


BIURO PROJEKTU „Czas na aktywność”
Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” Sp. z o.o.
20-150 Lublin, ul. Bursaki 6 G-H

Katarzyna Kałczyńska
tel. 081 748 94 34 wew. 34
e-mail: k.kalczynska@eureka.lublin.pl

Klaudia Kawecka
tel. 081 748 94 34 wew. 35
e-mail: k.kawecka@eureka.lublin.pl

www.czasnaaktywnosc.eureka.lublin.pl

Projekt „Czas na aktywność” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

...zapraszają na szkolenie Negocjacje w praktyce!

Co to jest?
Wiele osób w swoim codziennym życiu prowadzi negocjacje, choć często nie zdaje sobie z tego sprawy. Inni ludzie robią to zawodowo.
Każdy, kto kiedykolwiek miał okazję negocjowania, zastanawia się "jak odbierał mnie partner negocjacyjny, jak daleko mogłem posunąć się w żądaniach, co bym ugrał gdyby…"???

Szkolenie, które proponujemy adresowane jest do wszystkich chcących poznać, bądź utrwalić zagadnienia i techniki negocjacyjne.
Negocjacje to ta dziedzina, gdzie powiedzenie „Trening czyni Mistrza” sprawdza się wyśmienicie.
Dlaczego? Przyjdź i zobacz.

Wizja:
Podczas tego szkolenia przedstawimy Wam nieco przydatnej teori popartej przykładami z życia i przede wszystkim ćwiczeniami.
Wymienimy doświadczenia, bo nie ma lepszego nauczyciela niż Twój ewentualny przeciwnik przy stole negocjacyjnym.
Pragniemy, by zdobywane przez Was doświadczenie nie było oparte tylko i wyłącznie na własnych błędach, lecz również na błędach innych.
Chcemy, byś po zgłębieniu niezbędnych informacji i zastosowaniu ich w praktyce, nigdy nie miał poczucia przegranej w kontaktach z innymi ludźmi.

Cel szkolenia:
Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów pozwoli Ci poznać praktyczne podejście do negocjacji.

Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć:
- różne style negocjowania
- techniki stosowane w negocjacjach
- sposoby manipulacji i jak się przed nimi bronić
- stosowane formy nacisku negocjacyjnego

Nauczysz się negocjować z wykorzystaniem technik pozwalających Ci odejść od stołu negocjacyjnego z poczuciem dobrze przeprowadzonych rozmów!

Czas:
4-5 grudnia 2010r. (2 dni), godz. 9-17

Miejsce:
Sala szkoleniowa w Warszawie

Program szkolenia:
- czym są negocjacje? ;
- style negocjacyjne – który, kiedy i jak sobie z nimi radzić? ;
- jakim jestem negocjatorem? – analiza ;
- przygotowanie negocjacji ;
- model BATNA ;
- fazy negocjacji teoria i praktyka ;
- manipulacje w negocjacjach ;
- podstawowe zasady negocjacji ;
- formy nacisku negocjacyjnego ;
- emocje w negocjacjach ;

Za ile?
1050 PLN płatne do 18stego listopada 2010r.
1170 PLN płatne po 18stym listopada 2010r.

PROMOCJA!
Zaproś drugą osobę na szkolenie, a cena dla niej będzie wynosić 700 PLN (to ponad 60% rabatu) - nie trzeba nikomu mówić, że wówczas cena dla dwóch osób to: 700PLN+1170PLN=935PLN/os (a w przedpłacie jeszcze mniej)!

UWAGA!Po pierwszym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z trenerami ekspertami! (eksperci odpowiedzą na pytania uczestników, dotyczące wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji – żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Kontakt
Katarzyna Wójcik, 665 151 715, katarzyna.wojcik@tadopartners.pl
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

O Provocative Change Works™
Zapraszamy Cię na spotkanie warsztatowe powstałe na bazie Provocative Change Works™ Nicka Kempa które czerpie inspirację i strategie z pracy Franka Farrelly'ego i Miltona Ericksona oraz innych osób i stanowi potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany. Można go "opisać" w kategoriach Terapii Prowokatywnej i Hipnozy, jednak różni się od każdej z tych dyscyplin.

Poznasz, nauczysz się i przetrenujesz:

Unikalny proces dający najszybsze, najskuteczniejsze i najtrwalsze rezultaty w pracy z klientem
Zasady i reguły Provocative Change Works™
Zastosowanie "prowokatywnych elementów komunikacji" w połączeniu z narzędziami NLP i hipnozy
Potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany skutecznie pomagający w rozwoju osobistym klienta, osiąganiu celów, stawianiu wyzwań, przekraczaniu barier oraz leczeniu problemów, w których klient czuje się przytłoczony intensywnymi odczuciami
Fenomenalne podejście używane w pracy z klientami indywidualnymi oraz w pracy z korporacjami

możliwe że coś się zadzieje a może nic …

Mamy też nadzieję że spotkanie to stanie się „zalążkiem” pod stworzenie Klubu Coacha w Trójmieście? :)

Termin: 03.11. 2010 godzina 18:30- 20:30

Koszt 25 zł

Szersze informacje: Joanna Czarnecka, Tomasz Kowalik – priveJoAnna C. edytował(a) ten post dnia 26.10.10 o godzinie 10:10
Joanna C.

Joanna C. coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

O Provocative Change Works™

Provocative Change Works™ czerpie inspirację i strategie z pracy Franka Farrelly'ego i Miltona Ericksona oraz innych osób i stanowi potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany. Można go "opisać" w kategoriach Terapii Prowokatywnej i Hipnozy, jednak różni się od każdej z tych dyscyplin.
Provocative Change Works™to proces, który ma na celu sprowokować, podczas konwersacji lub w stanie relaksu, przydatną zmianę u klienta, tak aby mógł on przejść w stan większej wolności osobistej.
Provocative Change Works™ stosuje filozofię "tu i teraz", którą stosuje także Frank Farrelly w Terapii Prowokatywnej, zatem wszystko, co się dzieje w trakcie sesji, dzieje się dokładnie w tym momencie. Wymaga to od terapeuty/coacha, by miał wielką wrażliwość na struktury językowe, umiejętność wchodzenia w neutralny stan receptywności i ostry umysł, aby mógł się komunikować na wiele sposobów zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie. Terapeuta/Coach może często przerywać klientowi i/lub ignorować żądania klienta, by podążać w czasie sesji jakąś konkretną ścieżką.
Więcej o Provocative Change Works™: http://provocativetherapy.info//content/view/42/1/
Więcej o Association for Provocative Therapy: http://www.associationforprovocativetherapy.com
http://www.warsztatymistrzow.pl/?page_id=52

Poznasz, nauczysz się i przetrenujesz:

Unikalny proces dający najszybsze, najskuteczniejsze i najtrwalsze rezultaty w pracy z klientem
Zasady i reguły Provocative Change Works™
Zastosowanie "prowokatywnych elementów komunikacji" w połączeniu z narzędziami NLP i hipnozy
Potężny zestaw narzędzi błyskawicznej zmiany skutecznie pomagający w rozwoju osobistym klienta, osiąganiu celów, stawianiu wyzwań, przekraczaniu barier oraz leczeniu problemów, w których klient czuje się przytłoczony intensywnymi odczuciami
Fenomenalne podejście używane w pracy z klientami indywidualnymi oraz w pracy z korporacjami

Oto, co o tym warsztacie pisze trener – sam Nick Kemp:

W latach dziewięćdziesiątych zainteresowałem się Hipnozą i innymi przyjętymi metodami zmiany, następnie posze-dłem dalej i stworzyłem moje własne podejście, którego zacząłem także uczyć. W roku 2006 seria wydarzeń sprzysięgła się, bym zaczął coraz bardziej pracować indywidualnie z klientami. Rozgłośnia BBC Radio zwróciła się do mnie, namawiając do pracy z osobami mającymi przez wiele lat fobie. Praca ta zaczęła się jako pojedyncza audycja i przekształciła się w cykl dwudziestu sześciu cotygodniowych godzinnych audycji, podczas których pracowałem z klientami na żywo w studio BBC, a następnie wracałem na antenę, aby omówić uzyskane rezultaty. Gdy masz zaledwie godzinę na pracę z klientem, którego nigdy przedtem nie widziałeś, ten rodzaj pracy z całą pewnością wyostrza zmysły, szczególnie jeśli wiesz, że 50 000 ludzi słucha, by dowiedzieć się o rezultatach takiej sesji.

Te audycja radiowe w nieoceniony sposób nauczyły mnie pracować jednocześnie szybko i precyzyjnie. Dopiero później zacząłem w pełni doceniać, jak ten okres mojej aktywności medialnej nauczył mnie naprawdę dobrze wykorzystywać czas podczas takich sesji z klientami. Wielu moich kolegów po fachu było zupełnie zaskoczonych, w jaki sposób udaje mi sie generalnie zachowywać czas sesji w mojej prywatnej praktyce na poziomie 60 minut, które obejmują także wypalenie płytki CD z sesją i wręczenie jej klientowi, aby jej słuchał po zakończeniu sesji. To słuchanie nagranej sesji stało się kluczowym elementem mojego podejścia, a każde przesłuchanie nagrania przez klienta pomaga mu w uzyskaniu kolejnych użytecznych wglądów.

Odkryłem także, ze wiele z technik, których nauczyłem się na warsztatach i treningach na przełomie lat 90-tych i 2000-ych, niezbyt dobrze przekłada się na faktyczną pracę z klientami w mojej prywatnej praktyce, i że najlepszym sposobem wynalezienia właściwych i użytecznych umiejętności pomagania innym jest zanurzenie się w pracę z klientami o problemach z bardzo szerokiego zakresu. Tych 26 tygodni pracy dla BBC okazało się nieocenione i skupiło moją uwagę i rozwój na czymś, co nazwałem podejściem „Provocative Change Works™”.

Provocative Change Works™ w pracy z klientem obraca się wokół trzech kluczowych zasad:

Prowokowanie reakcji klienta przez komunikację werbalną i niewerbalną
Wywoływanie bardziej zrelaksowanego I bardziej „płynnego” stanu klienta przez użycie hipnozy i niespecyficznego języka
Wykorzystywanie ram czasowych do wywoływania zmian stanu klienta
Ten warsztat pokaże, w jaki sposób można zintegrować tak różne czynniki w celu generowania szybkiej i trwałej zmiany w klientach z rozmaitymi „problemami”. Te „problemy” obejmują Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, fobie, natręctwa, kwestie związane z żywnością, lęki, ataki paniki, uzależnienia, sprawy związane z zazdrością i agresją oraz wiele innych.

W świecie zmiany osobistej praktycy I terapeuci zbyt często mówią o „pracy z klientami”, ale ich doświadczenie ogranicza się do „pracy w okopach”.

W zeszłym roku na warsztacie Provocative Change Works™ wprowadziłem zestaw ikon „Provocative Icon System™”, który pomaga opanować narzędzia tej metody. Na warsztacie w roku 2010 będziemy kontynuować używanie tych 26 kart, i dodatkowo wprowadzimy kolejnych 10 kart, które pomogą rozwinąć jeszcze bardziej złożone i potężne sposoby komunikacji. Nowe elementy obejmują nakładanie truizmów, przerywanie piosenką czy też wyolbrzymianie wszystkiego!

Poświęcimy także więcej czasu rozwijając umiejętności użycia metafory klienta i jego języka w tworzeniu hipnotycznej pętli sprzężenia zwrotnego i generowaniu naprawdę wspaniałych rezultatów. Podczas tego warsztatu nacisk położymy na pracę z większą precyzją i większą szybkością. Będę także demonstrował, jak zmieniać stany klienta przy użyciu „truizmów” i „sugestywnych wzorców językowych”, które znakomicie budują rapport z klientem i na sesji i w kontekście sprzedaży. Głównym akcentem tych trzech dni będzie zdolność demonstrowania tych umiejętności za każdym razem w spójności i z poziomu czakramu serca.

Nick Kemp

termin: 26-28.11. 2010 Warszawa

szersze informacje: Tomasz Kowalik
Krystian Skrzyszewski

Krystian Skrzyszewski Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu

Jak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?

Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.

Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii

Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem - zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
- Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi

Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.

Cena: 140 PLN brutto

Psycholog, coach: Marta Woźny - Tomczak, założyciel i właściciel firmy Personia. Trener. Psycholog z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, warsztatów interaktywnych, wykładów i konsultacji o charakterze coachingu. Współpracuje m.in. z Klientami z branży doradczej, szkoleniowej, odzieżowej, paliwowej, budowlanej, informatycznej i finansowej.

Kontakt:
personia@personia.pl
http://www.personia.pl
tel.: 796 377 211

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam!

Serdecznie zapraszam do przejrzenia nowego numeru internetowego magazynu "Rozwój".
Tematem przewodnim jesiennej edycji pisma jest koncepcja ustawicznego doskonalenia - zarówno na polu organizacji, jak i rozwoju osobistego.

http://www.activechange.pl/public/_f/Rozwoj/Rozwoj_9-1...

Wszystkich coachów, trenerów i osoby, którym bliska jest idea świadomego rozwoju zachęcam również do współtworzenia magazynu.

Naszym celem jest tworzenie platformy spotkań i wymiany doświadczeń, pomysłów, inspiracji pomiędzy przedsiębiorcami, praktykami zarządzania oraz osobami zajmującymi się szeroko pojętym rozwojem.
Jeśli tylko masz chęć, dorzuć swoją cegiełkę do tej powstającej budowli, dołącz do skupiającej się wokół pisma społeczności ciekawych ludzi!

Zapraszam również na naszą facebookową stronę, gdzie zamieszczamy aktualności związane z tworzeniem magazynu:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001727557868...

Z życzeniami inspirującej lektury,
Ania Chojowska-Szymańska

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

Zapraszam na kursy Nowoczesnych Technik Uczenia się organizowane przez Akademię Kreatywnej Nauki „Mnemonika” w Krakowie!
Na kursach nauczysz się technik pamięciowych, strategii uczenia się, map myśli oraz odbędziesz trening koncentracji, wyobraźni i twórczego relaksu. To naprawdę działa!

Ogłaszam nabór na pierwszy kurs MnemoStudent dedykowany dla studentów i wszystkich zainteresowanych. Kurs trwa 1,5 miesiąca i zaczyna się 28 października, druga edycja rozpoczyna się 9 listopada, a trzecia 9 grudnia.

Tylko teraz: dla 5 pierwszych osób, które zgłoszą się na kurs 28 października przewidziana jest super zniżka- cena za kurs tylko 380 zł!

Polecam również szkolenie „Mapy Myśli” w ramach Kreatywnej Nauki w Górach 27 listopada. Szkolenie odbędzie się w Beskidach (wkrótce szczegółowe info).

Pierwsze 5 osób, które zapiszą się na szkolenie cena TYLKO 40 zł!!

Chcesz wiedzieć więcej, wejdź na stronę http://www.kreatywnanauka.pl lub kontaktuj się ze mną pod adresem marcin@kreatywnanauka.pl lub telefonem 668948851

Marcin KułakowskiMarcin Kułakowski edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 17:37
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Dwa powiązane szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot, zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE, przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA praktyczne

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TE SZKOLENIA?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE TYCH SZKOLEŃ
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego te szkolenia NIE są ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że nacisk na skuteczność reklamy jest poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tych szkoleniach.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

RABAT: Uwaga, w pakiecie taniej. Przy jednoczesnym zgłoszeniu na dwa szkolenia łączna cena za dwa dwudniowe szkolenia = 2400 zł/os. brutto.
Więcej o zniżkach na stronie http://autor.net.pl

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------



Wyślij zaproszenie do