Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 10.09.10 o godzinie 09:11
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 10.09.10 o godzinie 09:11
Monika Goszczyńska

Monika Goszczyńska Promocja, Marketing,
PR

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

ZOSTAŃ PRAKTYKIEM NLP!

Już od 1 października rusza nowa edycja szkolenia PRAKTYK SZTUKI NLP organizowanego przez ACT Advanced Corporate Training na licencji The Society of NLP firmowanej przez współtwórcę NLP
dr. Richarda Bandlera!


CHCESZ ŻYĆ SZCZĘŚLIWIEJ?
PRAGNIESZ ŚWIADOMIE I Z ZADOWOLENIEM KSZTAŁTOWAĆ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ?
MARZYSZ BY W PEŁNI KORZYSTAĆ ZE SWOICH UMIEJĘTNOŚCI?

Naucz się stosować NLP w praktyce!

• 12 dni szkoleniowych
• kameralna grupa
• licencjonowany trener Zbigniew Kieras
• dwie indywidualne sesje coachingowe

Do 10.09 specjalna oferta cenowa - 3 800zł (normalna cena 4 300 zł)

Zgłoś się na szkolenie już dziś! Aplikacje przyjmujemy tylko do 15 września!

Formularz zgłoszeniowy: http://tinyurl.com/Praktyk-NLP

Opinie uczestników szkolenia: http://tinyurl.com/uczestnicy

Więcej informacji: http://act.edu.pl/praktyk-sztuki-nlp.html
Edyta Gabryś

Edyta Gabryś International
Marketing Manager -
edyta@wyzwanie28dni.
pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

WYGRAJ 1 z 4 Darmowych biletów na jednodniowe szkolenie Core Trasformation!!

Zasady ? Proste!

Przeczytaj artykuł i skomentuj go na naszej stronie. Wśród "komentujących" rozlosujemy 4 bilety o wartości ponad 3000 PLN. Do dzieła!

Michał jako jedyny w Polsce ma bezpośredni kontrakt z twórcą C.T. - Coniare Andreas!

Artykuł i więcej informacji o szkoleniu znajdziesz na stronie: http://www.mentalway.pl

Pozdrawiam i do zobaczenia
Edyta Gabryś
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Inspiration Parteners zaprasza właścicieli i zarządzających firmami na
Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości 18.09.2010


Otoczenie ekonomiczne stawia przez przedsiębiorcami olbrzymie wyzwania. Chociaż polscy biznesmeni znani są z proaktywności, optymizmu i wiary w swoje siły, ograniczenia, z jakimi przychodzi im się mierzyć, są często przyczyną stresu, stagnacji a często nawet upadłości.

Co sprawia, że firmy upadają?

Na podstawie danych GUS* szacuje się, iż największy odsetek upadłości i likwidacji odnotowuje się dziś wśród firm zatrudniających do pięciu pracowników. Statystycznie aż 30% MŚP nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku swojej działalności, a tylko 30% przetrwa pierwsze 5 lat. Obecnie, jak wynika z raportu Coface, statystyki te są jeszcze bardziej niepokojące**.

Przyczyn takiej sytuacji jest bardzo wiele: nieprzyjazne, niskiej jakości i zmienne prawo, skomplikowane relacje z administracją publiczną, wysokie natężenie konkurencji, brak lub trudności w uzyskaniu zasobów finansowych, brak inwestycji w rozwój, wiedzy i doświadczenia do prowadzenia biznesu, nieprawidłowa kontrola finansowa, nieefektywne zarządzanie kapitałem.

Często pomijanymi aspektami wpływającymi na przetrwanie firm są odporność, wytrwałość i poziom motywacji przedsiębiorców. Prowadzący działalność gospodarczą muszą cechować się kreatywnością i innowacyjnością w reagowaniu na trudności oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Aby odnieść sukces powinni wykazać się siłą charakteru i pokonać czyhające na nich przeciwności. Muszą przetrwać trudne chwile i nauczyć się przezwyciężać własne słabości, radzić sobie ze zwątpieniem we własne siły oraz możliwości. Bez motywacji i ambicji do osiągania wysokich wyników nie jest możliwe realizowanie zakładanych celów biznesowych.

Jak przetrwać i działać skuteczniej?

Skutecznym sposobem jest praca z coachem pozwalająca wykorzystać całość indywidualnych zasobów posiadanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Metoda ta daje możliwość skupienia się na stawianiu i realizacji celów lepiej i szybciej niż dotychczas. Sprzyja szukaniu rozwiązań chroniących firmę od bankructwa i jednocześnie wspiera budowanie przewagi konkurencyjnej nad otoczeniem. Coaching pozwala współtworzyć własną rzeczywistość w przeciwieństwie do ciągłego dostosowywania się do otaczających warunków. Wzrost motywacji to tylko jeden z wielu aspektów tej relacji. Oprócz wymienionych wyżej elementów dodatkowo praca z coachem oddziałuje na podniesienie decyzyjności i zwiększenie proaktywności. Daje szersze spojrzenie na sytuację firmy a co za tym idzie dostrzeganie większej liczby szans i możliwości. Coaching to szukanie nowych dróg rozwoju, generowanie pomysłów i zarządzanie emocjami. Takie podejście do prowadzenia przedsiębiorstwa może być kluczem do odniesienia sukcesu.

Jak znaleźć odpowiedniego coacha?

Najważniejszymi elementami tego wyboru są przede wszystkim potrzeby Klienta, odpowiadający im styl pracy i dopasowana osobowość coacha. Ważnym jest, aby osobiście zapoznać się z kilkoma ofertami, mieć możliwość sprawdzenia umiejętności, doświadczenia i metod pracy danego coacha. Dobrą okazją zaznajomienia się z tematem coachingu oraz osobistego przetestowania na czym polega indywidualna praca z coachem jest Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości. Został on zorganizowany przez Inspiration Partners oraz współpracujących coachów i odbędzie się 18 września 2010 w Warszawie. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się jakie są zasady pracy klient-coach, jak działa coaching oraz jak metoda ta wspiera prowadzenie firmy. Sesje próbne są doskonałą okazją do nawiązania stałych relacji z coachem lub wybrania coacha dla swoich współpracowników. Dodatkowo podczas spotkania zostaną zaprezentowane warsztaty mastermind, na których zadany przez uczestników problem rozwiążą oni wspólnie przy wsparciu ze strony coacha, wykorzystując efekt synergii swojej wiedzy i doświadczenia.

Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy od kilku lat i poszukują skutecznych sposobów i narzędzi mogących ich wspomóc w realizacji założonych celów. Dzień otwarty został zorganizowany również z myślą o tych, którzy chcą w pełni wykorzystać swój potencjał i wsparcie pochodzące z innych źródeł. Drugą grupą osób, którą zapraszamy na spotkanie są młodzi stażem biznesmeni, którzy rozpoczęli swoją działalność w ciągu ostatniego roku i za cel stawiają sobie znalezienie się wśród tych, którzy przetrwają.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Inspiration Partners

Data: 18.09.2010
grupa I: w godzinach 09:00 - 13:00
grupa II: w godzinach 15:00 - 19:00
Koszt uczestnictwa: 70zł brutto
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza na stronie internetowej:
http:/www.inspiration-partners.com/zgloszeniedo.pl.php
lub kontakt telefoniczny +48-508-761-315.


* Raport GUS z 2009 roku, „Warunki Powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2003 – 2007”
** Raport Coface nt. upadłości firm w Polsce w I półroczu 2010 roku.
Justyna S.

Justyna S. w odpowiednim
miejscu:)

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

O prowokacji w relacji warsztat w Lublinie
1-2 października

w trosce o zdrowie psychiczne i bezpieczeństwo lojalnie ostrzegamy warsztat nie jest dla ludzi o słabych nerwach, ludzie delikatni nie wyjdą cali z tego warsztatu......
Zapraszamy tych w których ciele drzemie dusza Prowokatora

Warsztat: O prowokacji w relacji

cele:
- poznanie założeń twórcy podejścia prowokatywnego Franka Farelly'ego
- poznanie charakterystyki prowokacji jako metody pracy z ludźmi - zalety i wady
- ja a prowokacja - poznanie warunków skuteczności pracy prowokacją - odpowiedź na pytanie co konieczne by prowokować skutecznie
- poznanie i praca narzędziami prowokatywnymi (F.Farelly'ego)
- ocena przydatności narzędzi prowokacyjnych w relacjach z ludźmi oraz w środowisku zawodowym
- ocena indywidualnych granic prowokacji w pracy z grupą - z perspektywy grupy i trenera

Metodologia - ćwiczenia warsztatowe pozwalające uczestnikowi doświadczyć osobiście działania prowokacji jako metody pracy z ludźmi.

prowadzący Bartosz Płazak
czas trwania – 16 godzin (dwa dni)

sobota 9-17
niedziela 9-17


Adres
Lublin Centrum - szczegóły wkrótce

maksymalna liczebność grupy 16 osób

zgłoszenia przyjmujemy pocztą elektroniczną stepniakjustyna@gmail.com; Anna Tworek biuro@metrum.edu.pl
w tytule maila prosimy o wpisanie: „zapis na prowokację-PAŹDZIERNIK 2010”
prosimy również o podanie nr telefonu kontaktowego

inwestycja - 350 zł
nr konta do przelewy podamy zwrotnie po przyjęciu zgłoszenia

Justyna Stępniak

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Zarządzanie wiekiem jako strategia osiągania korzyści biznesowych

Zapraszamy do udziału w jednodniowych bezpłatnych szkoleniach informacyjnych skierowanych do kadry zarządzającej, poświęconym nowemu podejściu do zarządzania kapitałem ludzkim, jakim jest zarządzanie różnorodnością.

Tematyka szkolenia:
Na szkoleniu zostanie przedstawione nowe podejście do zarządzania kapitałem ludzkim, jakim jest zarządzanie różnorodnością oraz jedno z rozwiązań stosowanych w ramach tego podejścia, tj. zarządzanie wiekiem.
Uczestnicy szkoleń poznają korzyści płynące z zarządzania wiekiem, m.in.: wzrost satysfakcji i efektywności pracowników, efekt synergii w zespole zróżnicowanym wiekowo, utrzymanie w firmie ekspertów 45+ i umiejętne wykorzystywanie ich wiedzy i wieloletniego doświadczenia.
Szkolenie da uczestnikom możliwość poznania metod zarządzania wiekiem, zwłaszcza grupą 45+.
Na szkoleniu zostaną zaprezentowane dobre praktyki z firm wdrażających strategie zarządzania wiekiem, szczególnie w takich obszarach jak planowanie zatrudnienia, rozwój pracowników, organizacja pracy.

Szkolenie jest w 100 % dofinansowane z EFS i odbywa się w każdym województwie polskim.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.seminaria.zwiekiem.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

„Zostań ekspertem ds. e-learningu”

Cykl szkoleń adresowany jest do firm zajmujących się edukacją i szkoleniami. Obecnie e-learning jest najnowocześniejszą i najbardziej skuteczną formą przekazu wiedzy i prowadzenia szkoleń.

Cykl Zostań ekspertem ds. e-learningu składa się z pięciu tematów szkoleń, a każdy uczestnik może uczestniczyć w dowolnej ich ilości. Dzięki temu możliwe jest poszerzenie wiedzy, z najbardziej interesujących Państwa obszarów.

Rodzaje szkoleń:

„E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP” (3-dniowe szkolenie stacjonarne)

„Treści szkolenia w formule on-line” (3-dniowe szkolenie stacjonarne)

„Tworzenie e-szkoleń na podstawie scenariuszy" (szkolenie blended – 5 dni stacjonarnych i 40h e-learninngu)

„Szkolenie E-learningowe jako proces mentorski”(2-dniowe szkolenie stacjonarne)

"Budowanie szkoleń e-learningowych dla własnej organizacji" (szkolenie blended – 5 dni stacjonarnych i 40h e-learningu).

Szkolenia będą prowadzone w grupach około 12 – osobowych przez nauczycieli akademickich i konsultantów ds. e-learningu.

Szkolenia są dofinansowane z EFS nawet do 80%.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej

http://www.ekspertelearningu.nf.pl/

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

tel. +48 /22/ 314 14 74, e-mail: ewelina.sojka@nowoczesnafirma.pl

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszam na:

TRENING ANTYSTRESOWY

Uczestnicy Treningu dowiedzą się:

1. Czy stres zawsze jest szkodliwy?
2. Jak rozpoznawać u siebie niebezpieczny poziom stresu?
3. Jakie są moje stresory i co można z nimi zrobić?
4. Jakimi sposobami/technikami można obniżać stres?
5. Jak się odżywiać, by łagodzić stres?
6. Jak radzić sobie z lękiem i złością?
7. Co robić z niezdrowym myśleniem?
8. Jak asertywnie odmawiać?
9. Co sprawia, że czas "zwalnia"?
10. Jak stawiać i realizować cele?

Wyjątkowym elementem Treningu będą zajęcia jogi (1,5 godz. dziennie)!!!

Uczestnikami Treningu mogą być wszystkie chętne osoby, również nie ćwiczące jogi. Zajęcia jogi będą na podstawowym, spokojnym poziomie.

Termin: 23-24.10.2010r.
Miejsce: Toruń
Cena: 240 PLN

Trener współprowadzący: Ewa Szprenger – dyplomowany nauczyciel Hatha Yogi metodą B.K.S. Iyengara

Informacje i zapisy: 605 211 231 osrodek@tor.edu.pl http://tor.edu.pl
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Oferta LAST MINUTE (-21%)

IMPERIUM SZKOLENIOWE zaprasza na szkolenie:

MS ACCESS 2007 Podstawowy

Termin: 20-21.09.2010
Cena: 395 zł

Miejsce: Imperium Szkoleniowe, Warszawa

** Szkolenia objęte promocją LAST MINUTE. Więcej informacji o promocjach na stronie: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/pages/last-minute.html

IMPERIUM SZKOLENIOWE
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
(22) 226 84 39
Paweł Gruszewski

Paweł Gruszewski Konsultant ds.
Wdrożeń ERP

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witam,

Studio Kreatywności CREOS

Beata Skowrońska

Zaprasza na

Seminarium hellingerowskie w Białymstoku!

SUKCES W PRACY I BIZNESIE

Wyobraź sobie, że wykonujesz zawód, w którym odczuwasz spełnienie, masz pracę, która w pełni Cię satysfakcjonuje, prowadzisz firmę, która dynamicznie się rozwija.
Może szukasz nowej pracy, nowego zawodu, drogi kariery, nowych możliwości rozwoju firmy, sposobów rozwiązania konfliktów lub problemów interpersonalnych i organizacyjnych w firmie

to seminarium jest dla Ciebie

Zapraszamy wszystkich, którzy poszukują rozwiązań problemów związanych z rozwojem swojej kariery zawodowej a także właścicieli firm i menadżerów, którzy chcą skuteczniej i efektywniej osiągać sukcesy w biznesie.

Terminy:

1) 20.październik 2010,
2) 10.listopad 2010, godz. 16-20,
3) 08.grudzień 2010, godz. 16-20

Beata Skowrońska
tel. (0) 664 63 99 86
szkolenia@creos.pl

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji wyślij swoje pytania na maila szkolenia@creos.pl

Pozdrawiam,

Paweł Gruszewski
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

w imieniu Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. z.o. miło mi poinformować Państwa,

że w dniach 28-30 września 2010r. w Krakowie odbędzie się szkolenie otwarte:

Administrator Bezpieczeństwa Informacji.

Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani między innymi z :
- zakresem obowiązków i uprawnień ABI
- systemowym podejściem do zarządzanie Bezpieczeństwem informacji
- zasadami tworzeni Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- zasadami zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji

Szkolenie zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu międzynarodowej jednostki certyfikującej ( w cenie szkolenia)

szczegółowe informacje na http://abi.czj-infox.pl
lub tel.12 653 20 13 , sekretariat@czj-infox.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi, dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3 dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony – oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy Was w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z pracownikami”:

- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę :-))

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi.
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 24h szkoleniowych
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Eksperci:
Katarzyna Wójcik
Grzegorz Dłużniewski
Michał Bloch

Profile ekspertów znajdziesz na http://tadopartners.pl

ZAPRASZAMY!
Anna Tomaszewska

Anna Tomaszewska Specjalista ds.
prawnych

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenie Podstawy Zarządzania Projektami organizowane przez firmę InProgress.
Szkolenie to jest propozycją dla osób zarówno realizujących projekty, jak również dla tych bez doświadczenia, które dopiero przygotowują się do zarządzania swoim pierwszym przedsięwzięciem.

Miejsce: Warszawa
Termin: 11 - 12.10.2010
Cena: 1280 zł
Max liczba Uczestników: 12 osób

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi warsztatów -> kliknij tutaj.

Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej http://inprogress.edu.pl

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Piotr Kłusek

Piotr Kłusek doradca, trener,
przedsiębiorca

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

22 września 2010 zostaje powołana Fundacja OTWARTY BIZNES, która to będzie wspierać przedsiębiorców i oraz przedsiębiorczość w regionie tarnowskim (województwo małopolskie).

23 września o godzinie 16.00 zapraszamy na pierwsze spotkanie dla przedsiębiorców. Szczegóły na stronie fundacji.

Jednym z naszych działań będzie organizacja szkoleń dla sektora MŚP i osób fizycznych pragnących związać się z przedsiębiorczością. Już teraz chcielibyśmy zebrać informacje dotyczące możliwości przeprowadzenia szkoleń w regionie (szkolenia będą się głównie odbywać w Tarnowie).

W związku z powyższym, chcemy zebrać jak największą liczbę trenerów/szkoleniowców, którzy mogą przeprowadzić szkolenie lub szkolenia dla przedsiębiorczych. Co ważne – szkolenie musi być przydatne w biznesie.

Szczególnie poszukujemy osób, które chcą przekazać wiedzę, mają doświadczenie i oczywiście chcą zarobić pieniądze ;), ponieważ mało kto chce szkolić za darmo. Jednak jeżeli nie masz doświadczenia jako szkoleniowiec, musisz zapłacić „frycowe” i pierwsze szkolenie poprowadzić za darmo. Jeżeli się sprawdzisz, kolejne będą już komercyjne.

W związku z powyższym, aby trochę naprowadzić - poszukujemy trenerów w zakresie:
- szkoleń miękkich (np.: motywacja, zarządzanie czasem)
- szkoleń twardych (np.: windykacja należności, EXCEL)
- szkoleń z e-biznesu (np.: jak rozpocząć sprzedaż w sieci)
- inne…

Chcesz nam przesłać swoją ofertę? Wypełnij formatkę (WORD lub EXCEL), która jest dostępna pod adresem:
http://otwartybiznes.pl/uploads/szkolenia/formatka_szk...
http://otwartybiznes.pl/uploads/szkolenia/formatka_szk...

Jeżeli możesz poprowadzić kilka szkoleń, z różnej tematyki – dla każdego szkolenia wypełnij odrębną formatkę.

Wszystko wysyłaj na adres: kontakt [@] otwartybiznes.pl

Ponadto dodam, że jesteśmy w stanie zorganizować szkolenie w:
1. sali dostosowanej dla maks liczby 25-30 uczestników (sala jest wyposażona w rzutnik multimedialny, flipchart oraz krzesła audytoryjne, a za niedługo w tablicę multimedialną)
2. sali komputerowej dla 15 uczestników

Zachęcam do przekazania tej informacji dalej!

NASZE MOTTO:
działając razem, możemy więcej osiągnąć

DODATKOWO:
Zapraszamy do współpracy osoby mające pomysły na działania skierowane do przedsiębiorców w regionie.
Seweryn Ebertowski

Seweryn Ebertowski Wykładowca, Pedagog,
Trener szkoleniowy,
Tai Chi. Adept ZEN.

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Chciałam serdecznie zaprosić zainteresowanych psychologią sportu na
studia podyplomowe: Psychologia w sporcie- wizja pozytywnego sportu".
Jest to unikatowa oferta praktycznego nauczania pracy w sporcie dla
psychologów, zawodników, trenerów rodziców i innych osób
działających w sporcie.

1. Są jeszcze miejsca ruszamy 30 października (I zjazd)

2. Studia trwają od października 2010 do marca 2012

3. Zjazdy raz w miesiącu (tylko w czerwcu 2011 dwa zjazdy )

4. Na studia zapraszamy: psychologów, trenerów,
zawodników oraz wszystkie osoby zaangażowane w działalność
sportową

5. Można się zapisać będąc na ostatnim roku studiów

6. Jakie przedmioty: skupiamy się przede wszystkim na
praktyce pracy w sporcie stąd zapraszamy do pracy u nas praktyków
min:

a) Olimpijczyków (Mistrz Olimpijski Robert Korzeniowski –
moja droga do mistrzostwa, Mistrz Olimpijski Adam Korol – Realia
pracy w sporcie, panel dyskusyjny z udziałem kobiet olimpijek –
Kobieta w sporcie oraz panel dyskusyjny „Etyka w sporcie”)

b) Psychologów pracujących w sporcie (Prof. Artur
Poczwardowski - Doświadczenia coachingowe, Beata Mieńkowska –
komunikacja interpersonalna w sporcie, Darek Parzelski warsztat pracy
psychologa, Ola Pogorzelska – coaching w pracy z zawodnikiem, Filip
Faliszewski – budowanie zespołów w sporcie)

c) Psychologów praktyków (najwyżej ocenione na studiach
warsztaty : „Świadomość ciała” – Wojciech Eichelberger)

d) Zajęcia sportowe: Trening sportowy – praktyka * zajęcia
na basenie, bieżni, siłowni, w terenie, na sali (Romek
Magdziarczyk – szósty zawodnik Igrzysk Olimpijskich )

e) Zajęcia z fizjoterapii i rehabilitacji – spotkania na
sali fizjoterapii

f) Zajęcia z dietetyki i żywienia

g) Praktyka pracy z kadrą narodową niepełnosprawnych
(zajęcia prowadzą trener, psycholog i zawodnik)

h) Warsztat pracy trenera (trenerzy kadry narodowej i
zawodników: judo, triathlon, gry zespołowe i Inn.) trenerzy
pokazują swoja filozofie pracy z zawodnikami, oraz podstawy treningu
sportowego

i) Studenci wezmą udział w:

- w 3-dniowym treningu relaksacyjno –regeneracyjnym

- w 3-dniowym obozie w ośrodku przygotowań olimpijskich w Spale
(obserwacja pracy trenera, psychologa i zawodników)

- w zawodach sportowych

- w obserwacjach i analizie treningów zawodników Kadry Narodowej



W razie pytań proszę pisać
(Aleksandra.pogorzelska@otwarte-drzwi.pl) i dzwonić 506-110-213



link:

http://www.podyplomowe.pl/index.php/sopot-psychologia-...

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Iwona W.

Iwona W. Ludzie są jacy są i
robią to co robią
...

Temat: Tablica Ogłoszeń - Zaproszenia

Witaj,

Lęk społeczny potrafi
niesamowicie utrudnić życie.

Masz wygłosić referat, zabrać głos
lub przedstawić się na zebraniu,
czy „zagadać” do nieznajomej osoby.

Jeśli odczuwasz lęk lub nadmierny stres
oczywiście niekoniecznie wyjdzie tak, jak chcesz.
Czy więc lepiej unikać kontaktu z ludźmi?

Oczywiście, że nie. Tym bardziej,
że istnieją już metody skutecznej
zmiany emocjonalnej
, dzięki którym
możesz obniżyć stres i zmienić go
w dowolny inny stan.

Możesz wybrać kreatywność,
byś umiał/a odpowiedzieć na ważne pytania.
Może to być ciekawość,
którą będziesz zarażać swoich słuchaczy.
Może to być radość przebywania z ludźmi
i komunikowania się z nimi.

Na najbliższym szkoleniu Magnes Sukcesu:
- pozycje percepcyjne (w tym podwójna dysocjacja – neutralizacja fobii),
- budowanie stanu Mówcy,
- oczyszczanie stresu – kotwice, submodalności (NLP),
- samokontrola emocjonalna podczas wystąpień publicznych,
- elementy negocjacji wewnętrznej (Core Transformation),
- dysocjowanie emocji metodą IEMT..

Naucz się pewności siebie i raz na zawsze
zapomnij o nerwach podczas wystąpień,
kontaktu z klientem czy poznawania
nowych znajomych!

Szkolenie prowadzi Michał Jankowiak
– doświadczony coach i trener zmiany osobistej.

To tylko jeden dzień, a zyskać możesz
lata spokoju, zadowolenia i pewności siebie.

Dołącz do nas:
Magnes Sukcesu – Pewność siebie podczas wystąpień publicznych <<<

Zapraszamy serdecznie,
Grupa Master Mind Training



Wyślij zaproszenie do