Paulina Jóźwiak

Paulina Jóźwiak
********************
********************
*

Temat: Szkolenie z marketingu aptecznego - ustawa refundacyjna w...

USTAWA REFUNDACYJNA/ZAKAZ REKLAMY

……i jej pływ na wybrane aspekty funkcjonowania apteki.

Jak skutecznie przygotować aptekę do zmian?
Jak wdrożyć nowe przepisy w aptece?

W planie szkolenia:

10.00 – 11.00 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Wpływ na wybrane aspekty funkcjonowania apteki/punktu aptecznego.

komentarz do nowych przepisów ustawy refundacyjnej w układzie „było – jest”
nowe obowiązki, które „ustawa refundacyjna” nakłada na kierowników i właścicieli aptek –

podpowiemy kiedy i jak wdrożyć poszczególne zapisy ustawy

stałe marże i ceny na leki refundowane – wyjaśnimy jak i kiedy wprowadzić

nowe odpłatności by nie naruszyć obowiązku zapewniania dostępności leków
jak wdrożyć nowe przepisy w aptece

jak zmienią się poszczególne zapisy i warunki umów z hurtownią farmaceutyczną

11.00 – 11.30 Panel dyskusyjny
czas na zadawanie pytań i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących nowych przepisów ustawy refundacyjnej

11.30 – 11.45 Przerwa kawowa

11.45 – 13.00 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Jak skutecznie przygotować aptekę/punkt apteczny do zmian?

praca z magazynami aptek
skuteczne i sprawdzone sposoby na zejście ze stanów magazynowych
praca na zamiennikach i terapiach
analiza preparatów nierotujących
analiza marży, obrotów, stanów magazynowych
strategie
skuteczne sposoby na wsparcie sprzedaży
systemy motywacyjne wspierające sprzedaż

13.00– 13.30 Panel dyskusyjny
czas na zadawanie pytań i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących nowych przepisów ustawy refundacyjnej

13.30 – 13.45 Przerwa kawowa

13.45 – 14.45 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Zmienione zasady reklamy działalności apteki oraz stosowania programów lojalnościowych.

komentarz do nowych przepisów ustawy refundacyjnej w układzie „było – jest”
kiedy i jak dostosować aptekę do zakazu stosowania bonifikat, rabatów, zniżek i programów lojalnościowych
jak mimo nałożonych ograniczeń prowadzić reklamę działalności apteki w codziennej praktyce
jak szukać nowych form budowania przewagi konkurencyjnej
społeczna kampania tak dla zdrowia

14.45 – 15.00 Panel dyskusyjny
czas przeznaczony na zadawanie pytań i wyjaśnianie wszystkich wątpliwości dotyczących reklamy działalności apteki, programów lojalnościowych.

Szczegóły na http://www.kiwi-art.pl