Paulina
Jóźwiak
********************
********************
*
Temat: Szkolenie z marketingu aptecznego - ustawa refundacyjna w...
USTAWA REFUNDACYJNA/ZAKAZ REKLAMY……i jej pływ na wybrane aspekty funkcjonowania apteki.
Jak skutecznie przygotować aptekę do zmian?
Jak wdrożyć nowe przepisy w aptece?
W planie szkolenia:
10.00 – 11.00 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Wpływ na wybrane aspekty funkcjonowania apteki/punktu aptecznego.
komentarz do nowych przepisów ustawy refundacyjnej w układzie „było – jest”
nowe obowiązki, które „ustawa refundacyjna” nakłada na kierowników i właścicieli aptek –
podpowiemy kiedy i jak wdrożyć poszczególne zapisy ustawy
stałe marże i ceny na leki refundowane – wyjaśnimy jak i kiedy wprowadzić
nowe odpłatności by nie naruszyć obowiązku zapewniania dostępności leków
jak wdrożyć nowe przepisy w aptece
jak zmienią się poszczególne zapisy i warunki umów z hurtownią farmaceutyczną
11.00 – 11.30 Panel dyskusyjny
czas na zadawanie pytań i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących nowych przepisów ustawy refundacyjnej
11.30 – 11.45 Przerwa kawowa
11.45 – 13.00 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Jak skutecznie przygotować aptekę/punkt apteczny do zmian?
praca z magazynami aptek
skuteczne i sprawdzone sposoby na zejście ze stanów magazynowych
praca na zamiennikach i terapiach
analiza preparatów nierotujących
analiza marży, obrotów, stanów magazynowych
strategie
skuteczne sposoby na wsparcie sprzedaży
systemy motywacyjne wspierające sprzedaż
13.00– 13.30 Panel dyskusyjny
czas na zadawanie pytań i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących nowych przepisów ustawy refundacyjnej
13.30 – 13.45 Przerwa kawowa
13.45 – 14.45 Ustawa refundacyjna w pigułce.
Zmienione zasady reklamy działalności apteki oraz stosowania programów lojalnościowych.
komentarz do nowych przepisów ustawy refundacyjnej w układzie „było – jest”
kiedy i jak dostosować aptekę do zakazu stosowania bonifikat, rabatów, zniżek i programów lojalnościowych
jak mimo nałożonych ograniczeń prowadzić reklamę działalności apteki w codziennej praktyce
jak szukać nowych form budowania przewagi konkurencyjnej
społeczna kampania tak dla zdrowia
14.45 – 15.00 Panel dyskusyjny
czas przeznaczony na zadawanie pytań i wyjaśnianie wszystkich wątpliwości dotyczących reklamy działalności apteki, programów lojalnościowych.
Szczegóły na http://www.kiwi-art.pl