Adrian T. www.autor.biz
Temat: Szkolenie praktyczne: COPYWRITING TO SPRZEDAŻ! Jak pisać...
Szkolenie: COPYWRITING TO SPRZEDAŻ! Jak pisać skuteczne teksty reklamowe.2 dni
Szkolenie praktyczne dla pracowników działów marketingu, PR, reklamy, przedsiębiorców, copywriterów.
Praktycznie, treściwie, z nowymi ćwiczeniami.
Porady, wskazówki, przykłady i ĆWICZENIA. Dowiedz się, jak zwiększyć siłę słów bez zmieniania faktów oraz jak konstruować skuteczny przekaz reklamowy. Jak stworzyć skuteczny nagłówek, slogan, jak napisać list marketingowy, tekst do ogłoszenia prasowego, ulotki, strony www, reklamy radiowej, list do trudnego klienta.
Uwaga - to NIE jest szkolenie ukierunkowane na tworzenie sztuki dla sztuki lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).
PROWADZĄCY: senior copywriter (Ogilvy, Young&Rubicam, Polymus, V&P, Hypermedia), doświadczony i cierpliwy szkoleniowiec. Gwarancja 100% praktycznego podejścia.
======================================
PROGRAM:
CZĘŚĆ 1: ZACZNIJMY OD PODSTAW
Podejście: we sell or else (D. Ogilvy)
Reklama a biznes
Jak pisać skutecznie?
Motywacja konsumenta - co JA z tego będę miał?
To wcale nie musi być monolog
Włączmy odbiorcę do akcji
Język korzyści
Jak „mówią” marki?
Wyjaśnijmy to w końcu! Czym jest i czym nie jest: claim (selling line), headline, body copy, lead
Prowadźmy wzrok czytelnika - wyróżnianie słów kluczowych
CZĘŚĆ 2: SUBTELNE RÓŻNICE - DUŻY EFEKT: JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SŁÓW BEZ ZMIENIANIA FAKTÓW?
Kiedy, jeśli, gdyby
Ale, a, lecz
Niemoc słowa „móc”
Oszczędność - jak komunikować ją skuteczniej?
Kto tu rządzi?
Jak słowo „teraz” przybliża przyszłość
Gwiazdki i nawiasy
Sprawdzona skuteczność słowa „jeszcze”
Stara, poprzednia, dotychczasowa
Jak zwiększyć wartość produktu/usługi?
Uważajmy na to, co obiecujemy
Trzeba, zrób, wystarczy że, przeczytaj, zapoznaj się
Wszyscy i każdy
Wyobraź sobie...
Dodajmy trochę przypraw do tekstu
CZĘŚĆ 3: LICZYMY SIĘ ZE SŁOWAMI - LICZEBNIKI
60 minut, godzina, 7 dni, tydzień...
Działajmy na wyobraźnię, zwiększmy dramaturgię
Zero - szara eminencja
Dokładne liczby
Stary numer z liczbami, ale czy znamy wszystkie jego sekrety?
Dodajmy mocy liczbom
CZĘŚĆ 4: TWORZYMY SKUTECZNE NAGŁÓWKI
Jak stworzyć skuteczny nagłówek?
Cechy skutecznego nagłówka
Czy nagłówek (tytuł) musi być krótki?
To działa! Nagłówki w akcji
Droga do nagłówka - przykłady
Dobre wzorce
CZĘŚĆ 5: TWORZYMY HASŁO FIRMOWE
Metody tworzenia
Przykłady - droga do hasła
CZĘŚĆ 6: TWORZYMY OFERTĘ: LIST BIZNESOWY
Tworzenie ofert biznesowych
Mailing - jako przykład oferty biznesowej
Mailing - najważniejsze elementy i najczęstsze błędy
List biznesowy
CZĘŚĆ 7: LIST DO "TRUDNEGO" KLIENTA
CZĘŚĆ 8: TEKST DO REKLAMY PRASOWEJ
Tekst reklamy prasowej
Tekst reklamy prasowej wspierającej marketing bezpośredni
CZĘŚĆ 9: TEKST DO ULOTKI
CZĘŚĆ 10: TEKST DO REKLAMY RADIOWEJ
CZĘŚĆ 11: TEKST DO STRONY INTERNETOWEJ
Optymalizacja tekstu (treści)
Wybór słów (fraz) kluczowych
Konkretnie: co i gdzie napisać?
18 pomysłów na teksty (i nie tylko) do strony www
CZĘŚĆ 12: DOBRZE CZY ŹLE? NAJCZĘSTSZE BŁĘDY JĘZYKOWE
=================================
METODOLOGIA: wykład, dyskusja, dużo ćwiczeń, obszerna prezentacja przykładów praktycznych.
=================================
KTO SKORZYSTA NA SZKOLENIU
To szkolenie da Ci najwięcej, jeśli jesteś:
- pracownikiem działu sprzedaży, marketingu, PR, dziennikarzem, copywriterem,
- samodzielnym specjalistą odpowiedzialnym za marketing i promocję,
- osobą odpowiedzialną za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.),
- przedsiębiorcą chcącym zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej Twojej firmy,
=================================
CELE SZKOLENIA:
- samodzielnie twórz skuteczne, perswazyjne oferty,
- poznaj sposoby zwiększania perswazyjności komunikatu marketingowego,
- poznaj metody pracy nad skutecznym komunikatem (dobór słów, różnice między słowami).
=================================
KORZYŚCI:
- zwiększysz skuteczność komunikacji realizowanej za pomocą słów,
- zwiększysz skuteczność samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,
- zwiększysz skuteczność komunikacji bezpośredniej i pośredniej (rozmowy telefoniczne, komunikacja e-mailowa, listowna),
=================================
TERMIN: 28-29.07.2009,
MIEJSCE: Katowice
Letnia CENA szkolenia: 1050 zł brutto.
Szczegółowy PROGRAM i ZGŁOSZENIE: http://www.autormedia.pl/szkol-copywriting.html
WIĘCEJ INFORMACJI: Adrian Tomaszewski, tel.: 0504 17 90 65 i na priv.
=================================
Osoby zainteresowane noclegiem otrzymają na życzenie ofertę apartamentów w Katowicach i Gliwicach.
-----------------------------
.... Są jeszcze wolne miejsca.