Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


OSTATNIE WOLNE MIEJSCA - RABAT 20%

Psychologia nowoczesnej sprzedaży - czyli co każdy handlowiec wiedzieć powinien

Cel szkolenia: Poznanie nowoczesnych zasad sprzedaży zgodnych z Perswazyjnym Formatem Sprzedaży. Rozwijanie umiejętności składania deklaracji potencjału. Uświadomienie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z Klientami. Wypracowanie standardów sprzedaży swojej oferty.

Program

1. Perswazja – etyczne wywieranie wpływu
- etyka w sprzedaży,
- różnica między manipulacją a perswazją,
- siła perswazji w sprzedaży.

2. Nowy rynek i nowoczesna sprzedaż
- oczekiwania Klientów wobec handlowców,
- sprzedaż perswazyjna – czy da się tego nauczyć,
- cechy sprzedawcy na nowym rynku,
- krytyczne umiejętności nowoczesnego handlowca.

3. Zasady perswazyjnej komunikacji w kontakcie z Klientem
- komunikacja sprawna a skuteczna,
- narzędzia skutecznej komunikacji,
- kanały porozumiewania się i zasada dostrajania,
- co mówi mowa ciała Klienta,
- matryca aktywnego umysłu a sprzedaż.

4. Co wyznacza efektywność w sprzedaży
- uniwersalny model sprzedaży,
- gdzie skuteczny handlowiec kieruje swój czas i energię,
- planowanie wizyt – czy warto,
- historia Klienta punktem wyjścia w planowaniu pracy,
- metoda SMART w planowaniu wizyt u Klienta.

5. Rola standaryzacji pracy handlowców
- standardy pracy działu handlowego,
- perswazyjny Format Sprzedaży,
- definiowanie deklaracji potencjału,
- metody sondowania i kreowania potrzeb Klienta,
- zasada: Potrzeba Cecha Korzyść,
- język korzyści,
- zastrzeżenia Klienta jako element procesu sprzedaży.

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wypracowaną wiedzę do własnej praktyki i wypracowują indywidualne standardy sprzedażowe swojej oferty.

Termin 12 - 13 września 2011 roku

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na
Facebooku
- kliknij "Lubię to" i otrzymaj 5% zniżkę na wybrane szkolenie!
:)

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)

Temat: Szkolenia otwarte

Weekendowy Warsztat i Kurs NUMEROLOGII

Jak uważali Pitagorejczycy „ świat jest Liczbą” i formą energetyczną, która niesie określone wibracje i ma znaczenie w każdym momencie naszego życia. Liczby stanowiące pewien system- działają według określonych zasad i prawd. Dlatego też numerologia pozwala nam interpretować i zrozumieć drogę życia, relacje partnerskie. Pozwala tez poznać własne potencjały, potrzeby, zdolności i predyspozycje zawodowe, a nawet skłonności do danych chorób.

Te i inne zagadnienia będą tematem naszych Warsztatów.

PROGRAM WARSZTATÓW :
- Zapoznanie się z liczbami podstawowymi 1-9 i ich znaczenie w naszym życiu
- Lekcje karmiczne i liczby mistrzowskie
- Liczenie i analiza portretu numerologicznego w tym cykli życiowych i punktów zwrotnych, liczby duszy, ekspresji i inne.
- Wyliczanie roku osobistego i potencjałów imienia i nazwiska
- Liczby w związkach partnerskich i omówienie różnych kombinacji .
- Predyspozycje zawodowe i nasze zdrowie w aspektach numerologii
- Ćwiczenia PSYCHOLOGICZNE i ENERGETYCZNE WZMACNIAJĄCE NASZE POTENCJAŁY.

W trakcie zajęć przewidziana jest NAUKA RELAKSACJI i medytacji oraz inne ciekawe niespodzianki.

WARSZTATY PROWADZĄ:
*Krystyna Smoczyńska – bioterapeuta, parapsycholog
*Agnieszka Mikusek- psycholog

TERMIN ZAJĘĆ:
dnia 24.09.11 oraz 25.09.11 w godz. 9- 18

ZAPISY
i informacji udziela : według kolejności zgłoszeń
e-mail krystyna.smoczynska@op.pl lub Tel 607-78-78-28.
e-mail amikusek76@wp.pl lub Tel 604-24-87-01

CENA WARSZTATÓW - 400 zł
W cenę warsztatów wliczone są materiały szkoleniowe oraz napoje i ciastka.
Zaliczkę w wysokości 100 zł należy wpłacić po uprzednim zgłoszeniu i zapisie. Zaliczka jest bezzwrotna. W przypadku niespodziewanych wydarzeń losowych istnieje możliwość przeniesienia zaliczki na kolejny warsztat.
Nr. Konta mBank 55 1140 2004 0000 3302 6570 3178

S E R D E C Z N I E Z A P R A S Z A M Y
Kinga Łakomska

Kinga Łakomska Seksuolog,
Psychoterapeuta
NLPt, Trener NLP,
Coach, Szk...

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na szkolenie Roberta Diltsa i Marka Rudzińskiego
14-15 listopada 2011 NLP Neuroedukacja
Warszawa, Pure Sky Club, Budynek Skylight
ul. Złota 59 Warszawa
Warsaw, Poland

Temat:Rola przywództwa i kolektywnej inteligencji w tworzeniu koalicji na rzecz zmian.

Prowadzący:
Robert Dilts i Marek Rudziński

Współpraca ludzi w grupach i zespołach jest coraz bardziej powszechnym i ważnym elementem nowoczesnego biznesu oraz współczesnego życia. Zespoły osiągające wysokie wyniki charakteryzują się cechą nazywaną kolektywną inteligencją. Dotyczy ona zdolności ludzi w zespołach, grupach lub organizacjach, do myślenia i działania w sposób skoordynowany i wyrównany. Podobnie jak łączą się wodór i tlen, tworząc trzecią substancję - wodę, kolektywna inteligencja transformuje oddzielne jednostki w spójną grupę i tworzy zespół, w którym całość jest naprawdę większa, wspanialsza niż suma jej części.

Więcej na:
http://www.neuroedukacja.pl/szkolenia-otwarte/rola-prz...
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szkolenie: Raliability Centered Maintenance
Termin: 6 - 7 października 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem największą ilość działań. Warsztat jest rozbity na cztery bloki, podczas których przeprowadza się szczegółowe analizy zaczynając od badania funkcjonalności maszyn i urządzeń, poprzez analizę pojawiających się błędów, na wypracowaniu odpowiednich metod diagnostycznych kończąc. Zakres działań poruszanych podczas warsztatów obejmuje zagadnienia dotyczące stworzenia pakietu zadań obsługi technicznej maszyn roboczych. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą na stworzenie właściwych programów profilaktycznych dostosowanych do danej maszyny lub instalacji technologicznej. Zadania te zostaną w odpowiedni sposób oszacowane pod względem i ich wykonywalności jak i kosztów bezpośrednio z nimi związanymi.
Cele szkolenia:
• poznanie natury powstawania uszkodzeń,
• poznanie technik przeprowadzania analizy FMEA,
• zastosowanie diagramu decyzyjnego RCM,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń,
• oszacowanie kosztów przeprowadzanych zadań obsługi technicznej,
• analiza ryzyka zakresu zadań obsługi technicznej.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Katarzyna Ć.

Katarzyna Ć. Rozliczeniowiec,
naliczeniowiec,
archiwsta:)

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszam na szkolenia:

Prawo dla asystentek zarządu

Termin: 26-27 września 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/ekonomiczno...

Obliczanie czasu pracy

Termin: 26 września 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/dla-hr/obli...

Marketing partyzancki

Termin: 17 października 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/marketingow...

Umowy i faktury w obrocie gospodarczym

Termin: 17-18 października 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/ekonomiczno...

Negocjacje handlowe

Termin: 3-4 listopada 2011

Więcej informacji na stronie:
http://www.aridotacje.pl/szkolenia/otwarte/sprzedazowe...

Kontakt
szkolenia@aridotacje.pl
71/ 354 07 93
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Budowanie i motywowanie zespołu – czyli trening skutecznego lidera

Cel szkolenia: Rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu budowania i motywowania zespołów zorientowanych na osiąganie rezultatów. Praktyczny trening umiejętności przywódczych, analiza konkretnych narzędzi zarządczych.

Program

1. Budowanie autorytetu lidera- Role, cele i zadania lidera zespołu
- Normy i wartości jako fundament pracy grupy
- Cztery filary autorytetu lidera
- Zasady polityki otwartości

2. Komunikacja i przepływ informacji w zespole
- Odzwierciedlanie potrzeb i emocji na poziomie świadomym i nieświadomym
- Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- Siła pytań
- Konstruktywna krytyka
- Parafraza
- Argumentacja bazująca na potrzebach członków zespołu

3. Analiza (członków) zespołu
- Wiedza, umiejętności i poziom motywacji
- Potrzeby osobiste (rozwojowe) vs cele i zadania zespołu
- Formalne i nieformalne role pełnione w grupie
- Typy osobowości wg modelu (Meyers-Briggs)

4. Zarządzanie sytuacyjne
- Model Hersey’a-Blancharda
- Metaprogramy/modele zachowań członków zespołu(rozpoznawanie i adekwatne motywowanie)
- Konflikt w zespole (diagnostyka, zapobieganie, gaszenie)

5. Delegowanie i kontrola zadań

- Cele i korzyści wynikające z delegowania
- Co i komu można delegować
- Delegowanie vs „spychologia”
- Kontrola w trakcie realizacji

6. Coaching dla efektywności i rozwoju
- Pochwała vs motywująca nagana
- Feedback
- Pytania skalujące i naprowadzające
- Osobisty przykład lidera

7. Sesja konsultacyjna

Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników.

Termin 17-18 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Profesjonalne techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

Termin 30.09.2011

więcej informacji
biuro@systemysa.pl
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Szkolenia otwarte

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte Last Minute (-21%) w Warszawie:

MS Access 2007 Podstawowy -> 22-23.09 / 395 zł
MS Excel 2007 Średniozaawansowany -> 22-23.09 / 434,5 zł
MS Excel 2007 Zaawansowany -> 26-27.09 / 474 zł

Miejsce szkoleń: Warszawa

Imperium Szkoleniowe
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 402 15 04
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Skuteczne wystąpienia przed grupą – czyli jak zainteresować audytorium?

Cel szkolenia: Poznanie zasad przygotowania i prowadzenia prezentacji produktowych i inspiracyjnych wobec grupy. Rozwinięcie umiejętności tworzenia prezentacji i wystąpień publicznych zgodnie z zasadami perswazyjności przekazu. Poznanie tajników pozytywnego zwracania na siebie uwagi.

Program

1. Prezentacja jako skuteczna forma zwiększania efektywności biznesu
- zasady prowadzenia prezentacji produktowych
i wystąpień przed grupą-czyli Co?, Jak? i dla Kogo?
- psychologia wystąpień- czyli przechowywanie
i przetwarzanie informacji przez mózg
- wiarygodność mówcy- czyli jak zdobyć zaufanie audytorium i porwać autentycznością?

2. Umiejętności prezentacyjne a skuteczność osobista menedżera
- przyciąganie uwagi, troska o przekaz
- odpowiedzialność za słowa i gesty
- ruch sceniczny, uwolnienie ekspresji
- wykorzystanie terytorium i zapanowanie nad audytorium

3. Zarządzanie tremą podczas wystąpień publicznych-czyli jak zmniejszyć jej wpływ
- trema a efektywność prezentacji
- strategie walki z lękiem podczas wystąpień
- nauka zmiany relacji z lękiem

4. Konstrukcja prezentacji produktowej
i inspiracyjnej
- otwarcie prezentacji perswazyjnej - zasady budowania deklaracja potencjału firmy lub mówcy
- wprowadzanie w treść przekazu – budowanie sytuacji, która przyciąga uwagę
- zasady prezentacji właściwej tzw. rozwiązania
- zakończenie części merytorycznej prezentacji

5. Sesja pytań i odpowiedzi
- rodzaje pytań z audytorium
- na które pytania odpowiadać
- jak nie odpowiadać na tzw. Trudne lub zaczepne pytania
- ostatnie słowo prezentera- czyli jak wywołać efekt „wow”

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wiedzę do własnej praktyki i wypracowują krótkie prezentacje (prosimy o zabranie laptopa)

Termin 24 - 25 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Joanna Borysiewicz

Joanna Borysiewicz Pracownia Horse
Feedback -
współpraca z
HorseSense w obsz...

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na inspirujące szkolenia:

http://www.youtube.com/watch?v=wLy6XGx255Y
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Nasi Trenerzy:

Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.
Najbliższe szkolenia:

- Białystok: 24 - 25 września
- Rzeszów: 08 - 09 października
- Gdynia: 15 - 16 października
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!
Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

5 powodów, żeby zapisać się już dziś:

1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489

Następna dyskusja:

szkolenia otwarte - Wakacyj...




Wyślij zaproszenie do