Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia
(kod zawodu 242310,242307)


Obrazek


Miasto: Kraków
Termin: 05.07.2014 - 27.07.2014
Cena: 783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Dlaczego warto?
Chcesz zdobyć stabilną i ciekawą pracę?
Stawiasz na rozwój i karierę?
Chciałbyś lepiej znać prawo pracy, system ubezpieczeń społecznych i dowiedzieć się, na co przeznaczane są Twoje pieniądze?

Jeśli tak, nie szukaj dalej - trafiłeś w dobre miejsce!

W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie rozliczać pracowników
-poznasz prawo pracy, system ubezpieczeń, opodatkowania dochodów podatkiem dochodowym od osób fizycznych
-nabędziesz umiejętność poprawnego naliczania listy płac z tytułu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, rozliczania umów cywilno-prawnych, naliczania poszczególnych składników płacowych, zasiłków i przerw w pracy
-nauczysz się rozliczać składki ZUS, sporządzać deklaracje podatkowe
-dowiesz się, jak posługiwać się programem Płatnik i Symfonia
-nauczysz się prowadzić dokumentację pracowniczą i akta osobowe
-nie tylko zdobędziesz nowy zawód, ale także poznasz swoje prawa i obowiązki pracownicze
(będziesz wiedział z czego wynika stawka Twojego wynagrodzenia)

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów 30% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 70% ćwiczenia praktyczne
-celem kursu jest zdobycie umiejętności, a nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy
-trenerzy to specjaliści-praktycy
-pod okiem trenera rozwiązujesz liczne ćwiczenia, przykłady, case study, naliczasz listy płac, zasiłki, rozliczasz składki ZUS, sporządzasz deklaracje podatkowe, wypełniasz druki
-w programie kursu aż 20 h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi Płatnika oraz Symfonii Kadry i Płace
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia) – znajomość tego oprogramowania jest konieczna w codziennej pracy w każdym dziale personalnym.

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność rozliczania pracowników
-będziesz potrafił prowadzić dokumentację personalną, akta osobowe, wypełniać deklaracje podatkowe, rozliczać składki ZUS
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej pracy w działach personalnych, human resources, przedsiębiorstwach zatrudniających pracowników
-będziesz posiadał wiedzę potrzebną do zarządzania i rozliczania swoich pracowników (będziesz mógł także samodzielnie ich rozliczać, co pozwoli na oszczędności)
-realne podniesiesz swoją wartość na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)
-gwarantujemy miesięczną opiekę poszkoleniową (jeśli będziesz miał pytania, pomożemy rozwiać Twoje wątpliwości)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie miałeś styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń i prawa pracy
(kurs prowadzony jest od podstaw)
-masz niewielką wiedzę z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, płac i chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach personalnych, HR
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś samodzielnie rozliczać swoich pracowników
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność obsługi programów Płatnik oraz Symfonia
-posiadasz co najmniej średnie wykształcenie

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/267-CERTYFIKOWAN...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na szkolenie

Jak stworzyć opowieść - warsztaty literackie prowadzone metodami coachingowymi.


Obrazek


Informacje wstępne:

Program dedykowany jest dla wszystkich osób zafascynowanych opowieściami i marzących o tym, aby samemu je tworzyć i opowiadać - przede wszystkim poprzez słowo pisane.

Warsztat obejmuje 2 dni szkoleniowe (16 godzin)



Opis szkolenia:

Program łączy w sobie warsztaty dotyczące podstaw budowania opowieści i warsztatu literackiego z podejściem coachingowym, a więc nakierowanym na wydobywanie twórczego potencjału drzemiącego w każdym uczestniku, koncentrujacym się na zasobach, motywacji i inspiracji każdego z nich. Jest to kompleksowe podejście, uwzględniające nie tylko pomocną teorię i kreatywną praktykę pisania, lecz także nierzadko wyboistą i niezmiennie fascynującą drogę stawania się pisarzem, scenarzystą, autorem.

Przebieg:



Moduł I - Ekwipunek, czyli co każdy Autor powinien zabrać w Drogę.

w trakcie którego skupimy się na podstawowych zagadnieniach dotyczących tworzenia opowieści, takich jak budowanie wielowymiarowch postaci, koncepcja podróży bohatera, znaczenie konfliktu czy wykorzystanie archetypów. Skoncentrujemy się także na indywidualnych pisarskich wyzwaniach uczestników oraz na tym, co czyni twórczość każdego oryginalną i niepowtarzalną - czyli na stylu - oraz na detalach sprawiających, że opowieść nabiera kolorów.

Moduł II - Ja jako Autor, czyli: w Drogę!

Jest to warsztat rozwoju, w trakcie którego uczestnicy zaprojektują swoją własną Podróż Bohatera-Autora. Jest to doskonała okazja do wykreowania wizji siebie w roli pisarza/scenarzysty, identyfikacji posiadanych zasobów a także do przyjrzenia się potencjalnym ograniczeniom i trudnościom oraz możliwościom poradzenia sobie z nimi.



Korzyści dla uczestników - podczas szkolenia uczestnik:

· Pozna warsztat autora-rzemieślnika, dzięki czemu nauczy się tworzyć wielowymiarowych bohaterów i konstruować zajmujące fabuły

· Wzbogaci swój warsztat literacki i pobudzi kreatywność

· Pozna innych ludzi dzielących tę samą pasję, co da mu możliwość podzielenia się przemyśleniami, poznania innych perspektyw i otrzymania cennych informacji zwrotnych o swojej twórczości

· Otrzyma wsparcie w wyzwaniach, z którymi się mierzy,

· Stworzy wizję siebie jako Autora, zaprojektuje swoją drogę do realizacji swojej pasji i marzeń





Metody pracy:

· Ćwiczenia indywidualne i grupowe, pobudzające kreatywne myślenie

· Próbki twórczości

· Karty, kości (story cubes), gry

· Mini-prezentacje

· Dyskusje

· Action learning

· Techniki coachingowe





Trenerka:


Ewa Marchwińska


Obrazek


· Trenerka kompetencji miękkich, coach (life coaching, coaching kreatywności)

· Ponad 1000 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej

· Z wykształcenia psycholog, szczególnie zainteresowana psychologią twórczości i rozwoju osobistego

· Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Akademii SET oraz Szkołę Coachingu Zespołowego i Grupowego realizowaną przez Pracownię Coachingu NOVO

· Pasjonatka pisania i opowiadania historii, autorka opowiadań i krótkich form scenariuszowych

Bilety można nabyć za pośrednictwem portalu Evenea:
http://evenea.pl/imprezy/rozwoj-zawodowy-i-osobisty/lu...

lub pisząc na adres szkolenia@aha-cs.pl
Agnieszka G.

Agnieszka G. Instytut
Fundraisingu

Temat: Szkolenia otwarte

Firma APEXnet zaprasza na szkolenie "Certyfikowany kurs na Specjalistę ds. Zamówień Publicznych".

Zapraszamy do udziału w kursie, którego celem jest kompleksowe przygotowanie od strony merytorycznej i praktycznej do wykonywania zawodu Specjalisty ds. Zamówień Publicznych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 27 kwietnia 2010 r. (kod zawodu 242225). Kurs kończy się egzaminem potwierdzającym zdobytą wiedzę oraz wydaniem Certyfikatu. Podczas kursu będą omawiane także kontrowersje i wątpliwości wynikające ze znowelizowanych przepisów.

Kurs odbędzie się w dniach 9-11 lipca 2014 r. w Warszawie. Kurs poprowadzi wybitny specjalista, Grzegorz Czaban. Cena kursu to 1290 zł netto + 23% VAT.

Serdecznie zapraszamy!

http://www.apexnet.com.pl/home/szkolenie/551/szkolenie...
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Szkolenia otwarte

Witam,

Serdecznie zapraszam na warsztaty literackie - zostały ostatnie wolne miejsca.

Termin: 14/15 czerwca

Miejsce: Lublin, ul. Narutowicza 22

Przyjdź i odkryj swój literacki potencjał.

W programie - warsztaty literackie, ciekawe narzędzia, techniki tworzenia opowieści, kreowania bohaterów, a także elementy coachingu grupowego, wspierającego rozwój i motywację.

Zapraszam serdecznie

Więcej informacji na stronie wydarzenia:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/jak-stworzyc-opowie...
Kamila Kwiatkowska

Kamila Kwiatkowska Koordynator ds.
marketingu i public
relations w EDORADCA

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy na: http://iszkolenia.pl

Portal internetowy iSzkolenia.pl działa na rynku ponad 5 lat, powstał po to, aby wspomagać rynek szkoleniowy w Polsce. Na naszej stronie mogą Państwo wyszukać szybko kursy i szkolenia w wielu różnych branżach i na terenie całego kraju, a także ogłosić się i znaleźć jeszcze łatwiej osoby nimi zainteresowane.
Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli bez zbędnej zwłoki osiągnąć zamierzony cel. Jeżeli szukają Państwo szkolenia, zachęcamy do odwiedzenia naszej bazy już teraz można zapoznać się z dostępnymi ofertami i skontaktować się z usługodawcą http://iszkolenia.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym, objętym zniżką Super Last Minute (-50%).

MS Excel 2010 Zaawansowany
Termin: 16-17.06.2014
Koszt szkolenia: 300 zł netto

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy Cię na niezwykłe szkolenie – „Misja - Firma warta Milion Euro™”, które odbędzie się 16 sierpnia 2014 r. w Warszawie !

Jest to event z mocno ograniczoną liczbą miejsc, na którym spotkasz praktyków biznesu i weźmiesz udział w warsztatach na najwyższym światowym poziomie. Spotykamy się, by pokazać Ci jak zbudować i/lub rozwinąć Twoją Firmę i zwiększyć jej rentowność. Skupimy się na technikach, metodach i narzędziach. Nie oczekuj od nas teorii, zbyt wielu dygresji i chaosu. Jesteśmy przedsiębiorcami i szanujemy zarówno Twój, jak i swój czas.

https://www.youtube.com/watch?v=M7FfaoY5-Fg

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.

Obrazek
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach w nadchodzącym miesiącu:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
Terminy:
19-20.07. - Szczecin
19-20.07. - Poznań
19-20.07. - Kraków

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności ISO 22000/HACCP
Terminy:
26-27.07. - Warszawa
26-27.07. - Wrocław

Wymagania GMP, GHP oraz system HACCP*
Termin: 18.07. - Warszawa
* Szkolenie zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (z dnia 25 sierpnia 2006 r Dz.U. nr 171 poz. 1225 z 27.09.2006 oraz Rozporządzeniem 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych)

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025
Termin: 05-06.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Energią wg ISO 50001
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy wg PN-EN 18001/OHSAS 18001
Termin: 26-27.07. - Warszawa

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością w branży motoryzacyjnej wg ISO/TS 16949
Termin: 19-20.07. - Warszawa

Harmonogram szkoleń

W celu zgłoszenia swego udziału na szkoleniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Martyna Wenszka
Kierownik ds. Szkoleń
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Szkolenia otwarte

Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™ - szkolenie , które odbędzie się 17 sierpnia 2014 r. w Warszawie !
Niezwykły warsztat, który wyrósł na bazie potrzeb, marzeń i doświadczenia. Zapraszamy na głębokie spotkanie, różniące się znacznie od wszystkiego tego, co znasz. Będzie to intymna praca kontaktowania się z kompleksami, lękami, złodziejami energii i radości. Na podstawie metod coachingowych, psychoanalitycznych, buddyjskich i autorskich technik zapraszam Cię do kontaktu z wewnętrznym spokojem.
https://www.youtube.com/watch?v=fi9ygEWzlgk

Więcej o szkoleniu na stronie http://www.jbbcoaching.pl/jesli-chcesz-byc-szczesliwy-..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szkolenie: Antymanipulacja i sztuka zwyciężania sporów

Każdy kto prowadzi swój biznes prędzej czy później natrafi na manipulatorów.

Negocjacje, rozmowy handlowe, sprzedaż, zarządzanie ludźmi, pozyskiwanie inwestorów - w każdym z tych kontekstów mogą znaleźć się nieuczciwe osoby, które będą stosować wyszukane techniki manipulacji, by oszukać Cię dla własnych korzyści.

Zdobądź kompetencje, które pozwolą Ci ochronić się przed nieetycznymi zagrywkami.

Podczas szkolenia:
• Poznasz zaawansowane techniki manipulacji stosowane przez guru sekt, przeszkolonych polityków, nieuczciwych sprzedawców i przywódców.
• Dowiesz się jak rozpoznawać i bronić się przed manipulacją.
• Nauczysz się jak rozbijać nieczyste zagrywki i mocno argumentować swoje racje.
• Łatwiej będzie Ci wygrywać negocjacje, a nawiązywanie relacji biznesowych stanie się bezpieczniejsze.

Miejsce szkolenia: Warszawa

Termin: 19-20.07.2014

LINK DO OPISU SZKOLENIA
Izabela Kuźnicka

Izabela Kuźnicka Key Account Manager,
SGP - SORTING GROUP
POLAND SP. Z O.O.

Temat: Szkolenia otwarte

Witam serdecznie,

Firma szkoleniowa SGP - Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie otwarte:

"Zagadnienia promocyjne i marketingowe w administracji publicznej"

TERMIN SZKOLENIA: 28-29 sierpnia 2014r.

Szczegóły:
http://www.szkoleniadlaadministracji.pl/zagadnienia-pr...

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: --> http://www.szkoleniadlaadministracji.pl/formularz-zglo...

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Izabela Kuźnicka
Specjalista ds. Szkoleń
tel. 34 361 31 18 w. 31
e-mail: kuznicka@sgp.biz.pl

Katarzyna Pielka
Specjalista ds. Szkoleń
tel. kom. 530 250 104
e-mail: pielka@sgp.biz.pl
Ewelina Władek

Ewelina Władek Marketing Specialist

Temat: Szkolenia otwarte

LETNIA OFERTA PROMOCYJNA


Obrazek


CTPartners ogłasza koniec kryzysu finansowego w działach IT [STOP] We wszystkich branżach [STOP] Końcem kryzysu dla każdej firmy będzie wykorzystanie nowoczesnej metody pozyskiwania cennego kapitału w postaci wiedzy i doświadczenia pracowników [STOP] W dobie recesji nie możesz dopuścić di ich utraty i przejęcia przez konkurencję [STOP] Zarządzanie talentami znajduje się również pośród priorytetów działów IT na kolejne lata [STOP] Dzięki CTPartners Ty także wyjdziesz z kryzysu! [STOP] Dowiedz się więcej na www.ctpartners.pl [STOP]
Z serdecznym pozdrowieniem Zespół do Walki z Kryzysem CTPartners [STOP]
Alicja Chmielewska

Alicja Chmielewska Koordynator
projektów
szkoleniowych, SQAM
Sp. z o.o. S. k.

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Zapraszamy Państwa do rejestracji na kolejny cykl szkoleń z Modelowania Procesów Biznesowych w BPMN 2.0

I moduł: Modelowanie Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
21-23 lipca 2014r.
18-20 sierpnia 2014r.
1-3 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/i-modul-podstawy-modelowania-procesow-b...

Cele szkolenia:
- przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
- zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
- wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Szkolenie dedykowane jest:
- kadrze zarządzającej firmą,
- menedżerom odpowiedzialnym za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracownikom ds. standardów i procesów - kierownikom, specjalistom,
-  pracownikom firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
-pracownikom działu IT, w szczególności: analitykom biznesowym, analitykom systemowym, konsultantom biznesowym, kierownikom projektów,
- osobom zainteresowanym tematyką zarządzania procesami biznesowymi. 

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
4-6 sierpnia 2014r.
15-17 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/ii-modul-symulacja-procesow-z-modeli-bpmn

Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z symulacyjnymi metodami analizy i optymalizacji procesów biznesoowych z wykorzystaniem notacji BPMN (Business Process Model and Notation – Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych) i Swimlane,
- identyfikacja parametrów istotnych dla analizy procesów,
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania, budowania, symulowania i doskonalenia modeli procesów zgodnie z BPMN i Swimlane.

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej i zarządzającej oraz do:
- właścicieli procesów
- analityków procesów biznesowych
- specjalistów ds. kontrolingu
- konsultantów biznesowych
- green beltów i black beltów Six Sigma i Lean Six Sigma
- zespołów wdrożeniowych Lean Manufaturing
- zespołów wdrożeniowych narzędzi informatycznych (np. systemy WorkFlow, ERP/MRP)

Po ukończeniu całego cyklu, Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia "Analityk Procesów Biznesowych".

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
3500 PLN - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN"
3300 PLN - "Symulacja procesów z modeli BPMN"
6200 PLN + 23% VAT – Promocyjna cena zgłoszenia na cykl (zamiast 6 800 PLN) 

Kontakt w sprawie szkoleń:
Katarzyna Żuromska
Dział Szkoleń

tel. kom.: 600 462 211 / fax: 22 244 24 59
e-mail: katarzyna.zuromska@bamt.pl
SQAM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Postępu 17D, 02-676 Warszawa

http://bamt.pl
http://sqam.org

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym, objętym zniżką Last Minute (-21%).

MS Access Zaawansowany
Termin: 16-17.07.2014
Koszt szkolenia: 553 zł netto

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


-------------------------------------------LATEM W INCERT TOPNIEJĄ CENY------------------------------------------------

Zapraszamy do skorzystania z letniej oferty naszej firmy: obniżki ceny na wybrane szkolenia

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP - PROGRAM

02-03.08. - Szczecin

Promocyjna cena:
studenci - 314,88 zł brutto
osoby niestudiujące - 590,4 brutto

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025 - PROGRAM

09-10.08. - Bydgoszcz

Promocyjna cena:
studenci - 314,88 zł brutto
osoby niestudiujące - 590,4 brutto

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008 - PROGRAM

09-10.08. - Warszawa

Promocyjna cena:
studenci - 314,88 zł brutto
osoby niestudiujące - 590,4 brutto

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością w branży motoryzacyjnej wg ISO/TS 16949 - PROGRAM

16-17.08. - Wrocław

Promocyjna cena:
studenci - 320 zł brutto
osoby niestudiujące - 836,4 brutto

PROMOCJA NIE ŁĄCZY SIĘ Z INNYMI ZNIŻKAMI

Harmonogram szkoleń

W celu zgłoszenia swego udziału w szkoleniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Martyna Wenszka
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Szkolenia otwarte

W ubiegłym tygodniu na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się świetny, naprawdę niesamowity wpis! Oto kilka słów na jego temat od samego autora:

”Dojrzewałem do tego tekstu kilka tygodni... Wiem, że go PRZECZYTASZ. A skąd to wiem? Wiem! I cieszę się, bo to tekst, który da Ci odpowiedź na jedno bardzo ważne pytanie: DLACZEGO MARZENIA SIĘ NIE SPEŁNIAJĄ?”

Warto przeczytać. Polecam!

http://www.jbbcoaching.pl/marzenia-sie-nie-spelniaja,d...


Obrazek
Andrzej Adamczyk

Andrzej Adamczyk radiowiec, a także
właściciel firmy
Web2Learn

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie (webinar): Zatrudnianie osób niepełnosprawnych - korzyści dla pracodawcy, korzyści dla pracownika

https://www.youtube.com/watch?v=TMEjrWfWtis#t=25

Typ: Szkolenie na żywo (webinar)
Data i godzina: 19.08.2014, godz. 10:00
Czas trwania: 1h 30min
Cena: 61.50 zł brutto, 50.00 zł netto
Zapisy: http://szkolimyonline.pl

Program szkolenia:

1. Pracownicy z niepełnosprawnością – pracownicy pełnowartościowi.
2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i dyskryminacji osób niepełnosprawnych w miejscu pracy – obowiązek pracodawcy? Obowiązek społeczeństwa? Obowiązek państwa?
3. Uprawnienia pracodawcy zatrudniającego osobę niepełnosprawną, czyli o korzyściach z zatrudnienia osoby niepełnosprawnej
Miesięczne dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego
Zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy
Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej
Zwrot kosztów szkolenia pracownika niepełnosprawnego
Zwrot kosztów zatrudnienia pracownika pomagającego pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy
Zwolnienie z wpłat na PFRON
4. Uprawnienia pracownika niepełnosprawnego, czyli o czym pracodawca musi pamiętać zatrudniając pracownika z niepełną sprawnością
Uprawnienie do dodatkowej przerwy w pracy
Prawo do dodatkowego urlopu wypoczynkowego
Prawo do korzystania ze zwolnienia od pracy
Czas pracy pracowników niepełnosprawnych
Racjonalne usprawnienia

Każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.

Przedstaw prowadzącej szkolenie swoje indywidualne pytania lub problemy związane tematem i uzyskaj odpowiedź podczas szkolenia! Wyślij swoje pytanie lub problem już teraz, korzystając z http://szkolimyonline.pl!

Temat: Szkolenia otwarte

Witam, zapraszam na szkolenia dla administracji publicznej, które przeprowadza firma szkoleniowo-doradcza AVENHANSEN.

Szkolenia dla Urzędów - dla Urzędników - to specjalny dział, stworzony z myślą o ludziach pracujących w Urzędach. Jest wiele szkoleń dla ludzi pracujących w biznesie. Mało kto jednak specjalnie tworzy profesjonalne szkolenia z myślą o ludziach, którzy w biznesie nie pracują, a też chcą być rzetelnie wyszkoleni, chcą podnosić swoje kwalifikacje i dbać o swój rozwój zawodowy. Mając duże doświadczenie w szkoleniu Urzędników, wsłuchując się uważnie w Ich potrzeby, postanowiliśmy wyjść Im na przeciw i stworzyć coś specjalnie skrojonego na Ich potrzeby.

W sprawie terminów szkoleń otwartych, prosimy o kontakt z naszymi Doradcami. Dostosujemy czas realizacji szkoleń do Państwa oczekiwań.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Wstęp do lean management

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom podstawowych informacji o zarządzaniu przedsiębiorstwem za pomocą Lean Management.

Profil uczestnika: właściciele przedsiębiorstw, prezesi przedsiębiorstw, dyrektorzy produkcji, kierownicy produkcji, kierownicy działów, brygadziści, specjaliści ds. organizacji produkcji, zarządzający procesami, technolodzy, operatorzy maszyn, monterzy, spawacze.

Zakres szkolenia obejmuje:
• Wstęp do Lean Management
• Zasady Lean Management
• Wartość dodana
• 5S
• Kanban
• SMED
• TPM
• Zarządzanie wizualne
• Mapowanie strumienia wartości
• Poka-Yoke

Czas trwania: 25-26.08.2014
Miejsce: Poznań
Cena: 1100 zł netto (+23% VAT)

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje:
• Komplet materiałów
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Przerwy kawowe oraz obiadową
• Możliwość konsultacji po szkoleniu

Więcej informacji na stronie:
http://arsprofectus.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-otw...

Ogranizator:
Ars Profectus
Ul. Lęborska 3b
80-386 Gdańsk
Tel: 58 500 84 31
Fax: 58 500 84 51
Mail: szkolenia@arsprofectus.pl

Następna dyskusja:

szkolenia otwarte - Wakacyj...




Wyślij zaproszenie do