Monika Kacz

Monika Kacz -, Sygnis Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo! W imieniu firmy Sygnis serdecznie zapraszam na szkolenie z zakresu technologii drukowania 3D!

Najbliższy termin - 23.03.2014, Warszawa


Zafascynowała Cię technologia druku 3D, ale nie wiesz jak zaprojektować obiekt do wydruku?
Wdrażasz druk 3D w swojej firmie, ale nie posiadasz wystarczających umiejętności do projektowania pod wydruk 3D? Chcesz wiedzieć więcej jak drukować, poznać specyficzne techniki drukowania na dwugłowicowych drukarkach? BLENDER, REPLICATOR G, DRUKARKA 3D – nauczymy Cię obsługi już podczas 8h warsztatów!
Najlepsze warsztaty z 3dDruku w Polsce składają się z kilku prostych elementów, zrealizowanych w nieszablonowo skutecznym programie:
• Nauczysz się całego procesu drukowania przedmiotów jak i możliwości modyfikacji już istniejących projektów.
• Będziesz brać czynny udział w całym procesie tworzenia: od projektu do gotowego wydruku
• Uczysz się poruszać w środowisku programu Blender. Poznajesz zasady tworzenia obiektów przestrzennych i ich modyfikacji.
• Uczysz się jak plik .stl przygotować pod specyfikę druku 3D w programie Replicator G oraz MakerWare.
• Poznasz zasady BHP pracy z drukarką i jej wewnętrzną budowę.
• Uczysz się jak przygotować drukarkę do druku, jak wyspecyfikować temperatury głowic, stołu itd. w zależności od używanego materiału do druku.
• Uczysz się jak projektować wydruki, by oszczędzać czas pracy drukarki.
• Uczysz się jak drukować skutecznie!
• Grupa max. 10 osobowa.
• Cena za osobę - 550 zł. W cenę wliczone są przerwy kawowe i lunch.

Z warsztatu wyjdziesz ze swoim własnym wydrukiem!
Więcej informacji na temat szkolenia dostępne jest drogą mailową: kontakt@sygnis.pl, lub pod numerem tel. 506 804 992
Sławomir Waśniewski

Sławomir Waśniewski
Trener/coach/copywri
ter/autor/AkademiaKr
eatywnejEdukacji....

Temat: Szkolenia otwarte

Akademia Kreatywnej Edukacji w Łodzi
zaprasza na szkolenie e-learningowe

“NAUCZYCIELU, PUBLIKUJ!”

prowadzone w ramach programu

„Medialna Szkoła”

ADRESACI
Nauczyciele, wychowawcy, terapeuci oraz animatorzy ze szkół, placówek opiekuńczo-wychowawczych, kulturalnych i artystycznych.

ZAŁOŻENIA
Podczas szkolenia Uczestnicy poznają 25 form drukowanych i elektronicznych publikacji wraz z zasadami ich tworzenia, promowania, rozpowszechniania i wykorzystywania jako:
- skutecznych narzędzi kreowania wizerunku oraz promowania szkoły/placówki,
- nośników informacji adresowanych do potencjalnych kandydatów podczas naboru uczniów,
- innowacyjnej metody zawodowej autopromocji nauczyciela,
- formy realizacji zadań związanych z uzyskiwaniem kolejnych stopni awansu zawodowego.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Każdy Uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA
1. Pomysł, czyli co chcę publikować?
2. Zasady gromadzenia i opracowywania materiałów oraz tworzenia własnych publikacji.
3. Publikacje drukowane:
- gazetka szkolna, czasopisma oświatowe, lokalna prasa,
- twórczość literacka: proza (opowiadania, bajki, teksty relaksacyjne itp.), poezja,
- własne czasopismo, biuletyn.
4. Publikacje internetowe:
- specjalistyczne serwisy,
- szkolna strona WWW,
- własna strona WWW, blog, wirtualne portfolio (autopromocja),
- portale społecznościowe i fora dyskusyjne,
- dziennikarstwo obywatelskie,
- e-booki, audiobooki,
- newslettery i e-ziny,
- podcasty (pliki dźwiękowe, zdjęcia, grafika, filmy),
- presell pages, listy sprzedażowe, artykuły sponsorowane, recenzje itp.,
- kursy online (e-kursy, e-learning).
5. Zasady wydawania, promowania i sprzedaży własnych publikacji.
6. Budowanie wizerunku oraz promowanie szkoły/placówki poprzez publikacje.

KOSZT
40zł
Przy grupie 5 nauczycieli z jednej Szkoły/Placówki rabat – 20%!

KONTAKT/ZAPISY
AKADEMIA KREATYWNEJ EDUKACJI
tel.: +48 535 633 636, e-mail: e-pedagog@e-pedagog.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Małgorzata Kaźmierska

Małgorzata Kaźmierska Trener Biznesu.
Coach. Manager.

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Jeżeli

• Na myśl o wykonaniu telefonu do Klienta Twój puls przyśpiesza;
• Zbyt często słyszysz „Nie” zanim w ogóle powiesz o co chodzi;
• Klienci nie chcą ze Tobą rozmawiać;
• Nie wiesz co zrobić, żeby przynajmniej wysłuchali propozycji do końca;
• Nie wiesz co więcej możesz zrobić, by podnieść skuteczność swoich rozmów;
• Zastanawiasz się jak zainteresować klienta swoim produktem/usługą przez telefon;
• Szukasz sposobów na zwiększenie swojej sprzedaży;

... czytaj dalej, bo nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Umiejętne wykorzystanie telefonu pozwala zyskać potężne narzędzie nie tylko do kontaktów z naszymi klientami, ale również narzędzie sprzedażowe. Szkopuł jest jednak taki, że tak jak rozmowa handlowa z klientem face to face, tak i rozmowa telefoniczna rządzi się swoimi prawami. Wymaga ona od nas dodatkowych kompetencji i umiejętności, których opanowanie zapewni maksymalnie wykorzystanie telefonu do wzrostu sprzedaży naszych usług lub produktów.

Po szkoleniu będziesz wiedział:

• Jak od A do Z poprowadzić rozmowę handlową opartą o jedną z najbardziej skutecznych metod sprzedaży spin selling;
• Co jest niezbędne do prowadzenia efektywnej telefonicznej rozmowy handlowej;
• Jak budować dobrą relację z klientem przez telefon;
• Jak rozpoczynać rozmowę z klientem omijając początkowy opór;
• Jak zbadać prawdziwe potrzeby i interesy klienta;
• Jak w trakcie rozmowy rozpoznać z jakim typem klienta masz do czynienia oraz jak dostosowywać do niego sposób prezentacji;
• Czym jest a czym nie jest język korzyści w sprzedażowych rozmowach telefonicznych;
• Jak radzić sobie z pojawiającymi się obiekcjami i jak je wykorzystywać do osiągnięcia celu;
• Jak skutecznie finalizować transakcję przez telefon;

Jeżeli jesteś:

• Mikroprzedsiębiorcą samodzielnie prowadzącym rozmowy handlowe;
• Doradcą klienta;
• Pracownikiem działu sprzedaży bądź obsługi klienta;
• Przedstawicielem handlowym;
• Zainteresowany tematyką sprzedaży przez telefon;

… to szkolenie sprawi, że staniesz się bardziej SKUTECZNY

Szkolenie zawiera kompleksowy zestaw informacji, narzędzi oraz technik wykorzystywanych w telefonicznej rozmowie handlowej, ułożonych zgodnie z etapami metody sprzedażowej spin selling. Program ten wzbogacony jest o trening umiejętności – w proporcji 50% wiedzy 50% praktyki. W odróżnieniu od innych tego typu propozycji, szkolenie prowadzi krok po kroku przez każdy z elementów telefonicznej rozmowy handlowej. Wyznacza ramy, które wypełnisz swoimi indywidualnymi treściami.

BONUS!

Otrzymasz dwie godziny indywidualnych sesji coachingu poszkoleniowego lub konsultacji (do wyboru), w trakcie których będziesz mógł wyznaczyć swoją ścieżkę rozwoju kompetencji sprzedażowych, skonsultować skrypty rozmów, uzyskać pomoc w rozwiązaniu najczęściej pojawiających się problemów. To wszystko możesz wykorzystać nawet do dwóch miesięcy po szkoleniu!

W ramach szkolenia gwarantujemy:

16 godzin szkolenia połączonego z intensywnym treningiem umiejętności;
Dwie godziny indywidualnych sesji coachingu lub konsultacji, które możesz wykorzystać do dwóch miesięcy po szkoleniu (wartość 200zł);
• Opiekę merytoryczną dwóch trenerek z kilkuletnim doświadczeniem w call center;
• Materiały szkoleniowe;
Dyplom ukończenia szkolenia;
• Zimne napoje, kawę, herbatę, poczęstunek

Dokładny program szkolenia i inne szczegółowe informacje znajdziesz tu:
Szczegóły szkolenia Spin Call Selling

Bądź bardziej skuteczny! Rozwijaj się!
Zapraszamy!


Zespół
Emergo Coaching
biuro@emergocoaching.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl

Joanna Kobza

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta G.

Marta G. Menadżer Operacyjny

Temat: Szkolenia otwarte

[lubelskie]

Bractwo Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta zaprasza osoby długotrwale bezrobotne z woj. lubelskiego do udziału w projekcie "W stronę sukcesu". W ramach projektu planowane są m.in.: BEZPŁATNE SZKOLENIA ZAWODOWE, PŁATNE 6-MIESIĘCZNE STAŻE ZAWODOWE oraz ZATRUDNIENIE dla min. 20% uczestników.

Celem projektu jest zwiększenie szans 50 osób długotrwale bezrobotnych na regionalnym rynku pracy poprzez objęcie ich kompleksowym wsparciem w postaci:

- doradztwa zawodowego – indywidualnych oraz grupowych spotkań z doradcą zawodowym, prowadzących do opracowania Indywidualnego Planu Działania,
- wsparcia psychologicznego - warsztatów psychologiczno-motywacyjnych,
- szkoleń zawodowych prowadzących do podniesienia, uzupełniania lub zmiany kwalifikacji zawodowych:

• Pracownik budowlany z pracą na wysokości + język angielski
• Rachunkowość w mikro i małym przedsiębiorstwie + MS Office
• Pracownik biurowo-administracyjny + język angielski
• Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + MS Office

- 6-miesięcznych staży zawodowych, których wynikiem będzie zdobycie doświadczenia zawodowego w zakresie kwalifikacji nabytych podczas szkoleń zawodowych.

W projekcie mogą wziąć udział osoby zamieszkałe (zgodnie z Kodeksem cywilnym) na terenie powiatów: janowski – gmina Chrzanów, Modliborzyce, Janów Lubelski; kraśnicki - gmina Annopol, Dzierzkowice, Gościeradów, Kraśnik, Wilkołaz, Kraśnik – miasto; opolski - gmina Chodel, Józefów nad Wisłą, Karczmiska, Łaziska, Opole Lubelskie, Wilków.

Zapewniamy m.in. stypendia szkoleniowe i stażowe, ubezpieczenie, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe. Po zakończeniu udziału w projekcie minimum 20% uczestników podejmie zatrudnienie na umowę o pracę na okres minimum 3 miesięcy.

Okres realizacji projektu: od 01.03.2014 roku do 30 czerwca 2015 roku.

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Więcej informacji:
tel. 81 46059 82, 81 532 64 37
Osoba do kontaktu: Marta Golec
e-mail: sukces@albert.lublin.pl
http://www.albert.lublin.pl/bractwo-milosierdzia,sukces

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie i Przywództwo" organizowane w ramach Akademii Lidera.

Grupa docelowa:
- właściciele firm, kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim
- specjaliści biorący udział zarządzaniu
- osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie procesów budowania i zarządzania zespołem pracowników

Jeśli planujesz awans bądź podjęcie pracy na stanowisku kierowniczym to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Szczegóły i zgłoszenia: http://www.studiokompetencji.pl/profil-dzialalnosci/ak...


Obrazek

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.03.14 o godzinie 09:38

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Otwarta Automatyzacja testów (JAVA) w Agile

Potrzebujesz wydajniejszego i efektywniejszego sprawdzania kodu niż manualne scenariusze testowe? Czy wiesz, że automatyzacja testów jest rozwiązaniem Twojego problemu? Obecnie na całym świecie coraz większą popularność zdobywają zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania, czyli Agile!


Obrazek


Spotkajmy się w Krakowie 7-9 kwietnia 2014 podczas warsztatów Od zera do Inżyniera!. Podczas trzech dni intensywnych warsztatów pomożemy Ci zdobyć praktyczną wiedzę, potrzebną by samodzielnie rozpocząć automatyzowanie testów.

Podczas warsztatów omówimy poniższe narzędzia i zagadnienia:

- Wstęp do Agile.
- Rola automatyzacjo testów i nie tylko.
- Podstawy programowania (tworzenie testów automatycznych).
- Wstęp do Clean Code – tworzenie testów łatwych i tanich w utrzymaniu.
- Automatyzacja testów na różnych poziomach aplikacji.
- Testy jednostkowe przy użyciu Junit, FestAssert lub Nunit w przypadku .Net.
- Testy funkcjonalne przy użyciu Selenium WebDriver.
- Jak i dlaczego NIE używać Selenium IDE?
- Systemy kontroli wersji na przykładzie SVN.
- Budowanie szkieletu aplikacji i uruchamianie testów przy użyciu narzędzia Maven lub Nuget.
- Continous Integration przy użyciu narzędzia Jenkins lub TeamCity.
- IDE Programistyczne (Eclipse) lub Visual Studio.
- Testowanie aplikacji z rodziny WEB 2.0 (Ajax, JavaScript).
- Data Driven Testing.
- Page Object Pattern.
- Efektywne utrzymywanie dużej ilości przypadków testowych.

Automatyzacja testów wcale nie jest taka trudna, jak mogło by się wydawać - przekonaj się sam!
Zapisz się już dziś na naszej stronie internetowej .
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na warsztat dotyczący wzmacniania własnej odporności psychicznej.

Jeśli chcesz:
- dowiedzieć się, jak sobie radzić w trudnych sytuacjach życiowych;
- poznać swoje mocne strony i nauczyć się je wzmacniać;
- wypracować sposoby na polepszenie swoich relacji z innymi;
ten warsztat jest dla Ciebie.

Warsztat odbędzie się w dniu 12 kwietnia 2014 r. w Krakowie.

Szczegółowe informacje znajdziesz pod linkiem:
http://gabinet-psychoterapeutyczny.com.pl/warszataty-w...
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

Odpowiadanie na zastrzeżenia Klientów
Kategorie zastrzeżeń
Metody uchylania zastrzeżeń
Asertywność podczas rozmowy telefonicznej
Zachowanie asertywne
Asertywna odmowa

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Alicja Kościuszko

Alicja Kościuszko Asytenka, Biuro
rekrutacji

Temat: Szkolenia otwarte

Bezpłatne szkolenia oraz indywidualne doradztwo dla branży produkcyjnej, (finansowane z EFS).
Trzy tematy do wyboru:
Blok I – Ekoinnowacje (4 dni - 32 godziny)
Blok II – Dotacje na ekoinwestycje (4 dni - 32 godziny)
Blok III – Gospodarka odpadami, opakowania (4 dni - 32 godziny)
REKRUTACJA TRWA! Zajęcia odbywają się w Krakowie.
Szczegóły pod nr tel: 690-619-062
http://zieloneswiatlo-produkcja.pl
Zapraszam,
Alicja Kościuszko
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Zapraszam na darmowy webinar o delegowaniu zadań.

Jeśli jesteś: menadżerem, właścicielem firmy, kierownikiem, który chce zwiększyć swoje umiejętności:
- skutecznego delegowania zadań i uwolnić czas
- rozliczania pracy w sposób motywujący
- budowania zespołu i rozwijania się jako lider

to zapraszam. Spotkajmy się wirtualnie 28 kwietnia o 20:00.

zapisz się tu
poleć znajomym na FB
zapraszam na stronę Zostałem Szefem na FB

Trochę o mnie:

Piotr Mazurowski. Business & Leadership Coach
kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, od 5 lat jestem trenerem biznesu oraz coachem. Pracuję z właścicielami i zarządami firm, między innymi z Zarządami Firm: Grupa Atlas, Jumi, Plannja, Stargres, BZA, oraz wieloma przedsiębiorcami i freelancerami. Jestem mówcą oraz wykładowcą na ASBIRO, MBA oraz w SWPS.

Moja strona

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych, objętych zniżką Last Minute (-21%), organizowanych w Warszawie.

MS Excel 2010Zaawansowany
Termin: 8-9.05.2014
Koszt szkolenia: 474 zł netto

MS Excel 2010 Podstawy programowania w języku VBA
Termin: 8-9.05.2014
Koszt szkolenia: 592,5 zł netto

MS Excel 2010 Tabele przestawne
Termin: 9.05.2014
Koszt szkolenia: 355,5 zł netto

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.05.14 o godzinie 10:30
Agnieszka B.

Agnieszka B. Psycholog, Trener,
Coach ACC ICF

Temat: Szkolenia otwarte

Potencjał Rodziny oraz Meli-Melo Akademia Rozwoju Osobistego Kobiet
zapraszają rodziców na krótki warsztat:

EMOCJE I UCZUCIA W ŻYCIU RODZINY, czyli:
jak rozmawiać o przeżywanych emocjach?
jak radzić sobie z trudnymi uczuciami?


Warsztat odbędzie się w Krakowie w dniu 17 maja w godzinach 10.30-12.45.

Szczegółowe informacje oraz zapisy pod linkiem
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: Szkolenia otwarte

Jak zwiększyć sprzedaż, dzięki poleceniom z Twojej sieci kontaktów - Sukces z rekomendacji

UWAGA!! tYtylko na tym szkoleniu: ćwiczenia praktyczne w terenie na Stadionie Narodowym!

CEL SZKOLENIA:
Włączenie rekomendacji do systemu sprzedaży i pozyskiwanie klientów z polecenia
Rozwinięcie umiejętności networkingowych, budowania i zarządzania siecią kontaktów
Polepszenie umiejętności komunikacyjnych

METODA SZKOLENIA:
Szkolenie prowadzone metodami interaktywnymi. Warsztaty i ćwiczenia w grupach oraz indywidualne, scenki, omówienie i analiza przykładów z życia uczestników, mini wykłady. Udział w wydarzeniu o charakterze networkingowym z możliwością przećwiczenia „w terenie” umiejętności rozwijanych na szkoleniu oraz omówienie i analiza spotkania.

KORZYŚCI UDZIAŁU W SZKOLENIU DLA UCZESTNIKÓW:
Zidentyfikowanie własnego potencjału rekomendacyjnego
Zmiana postaw i ograniczających przekonań
Rozwinięcie umiejętności networkingowych
Przełamanie lęku przed poznawaniem nowych ludzi
Umiejętność tworzenia i podtrzymywania relacji biznesowych
Wdrożenie poleceń do aktualnego systemu sprzedaży
Rozwinięcie ważnych kompetencji sprzedażowych
Umiejętność pozyskiwania zleceń bez twardej sprzedaży i cold-calls

KORZYŚCI DLA FIRM:
Wykorzystanie potencjału rynku i pracowników
Zwiększenie sprzedaży, nawet o 20-50% (w zależności od branży, rynku i aktualnego poziomu sprzedaży możliwe jest osiągnięcie wzrostu w stosunku do aktualnych obrotów)
Pozyskanie nowych klientów i umocnienie relacji z obecnymi
Poprawa wyniku finansowego
Zmotywowany i efektywniejszy zespół
Powiększenie przewagi konkurencyjnej
Lepsza informacja zwrotna z rynku

Pierwszego dnia szkolenia:
Zrozumiesz co to są profesjonalne rekomendacje
Poznasz jak przebiega proces rekomendowania
Dostaniesz wskazówki i podpowiedzi jak pozyskiwać rekomendacje
Zwiększysz swoją pewność siebie i efektywność w proszeniu o rekomendacje
Rozwiniesz swoje umiejętności niezbędne do generowania biznesu przez rekomendacje

Drugiego dnia szkolenia:
Zrozumiesz jak ilość rekomendacji zależy od Twojej wiarygodności
Poznasz pięć elementów budowania zaufania
Dostaniesz wskazówki i podpowiedzi jak budować Twoją biznesową wiarygodność by otrzymywać więcej rekomendacji
Nauczysz się jak opracować Twoją własną strategię budowania wiarygodności

Udział w wydarzeniu networkingowym:
Przećwiczysz nabyte umiejętności w prawdziwych okolicznościach (na realnym spotkaniu biznesowym/ konferencji)
Sprawdzisz w działaniu swoją wiedzę i umiejętności
Otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego zachowania i postępów
Przełamiesz opory i zaczniesz praktykować networking
Zaczniesz sprzedawać bez sprzedawania
Będziemy aktywnie ćwiczyć umiejętności podczas IT FUTURE EXPO na Stadionie Narodowym w Warszawie

Termin: 10-11 czerwca 2014 r.
Miejsce realizacji szkolenia: Warszawa Centrum

Zajęcia odbywają się w godzinach:
I Dzień: 10:00-16:00
II Dzień: początek 09:00-10:00 - IT FUTURE EXPO Stadion Narodowy kontynuacja 10:45-16:00

Cena obejmuje:
uczestnictwo w szkoleniu
materiały szkoleniowe
lunch, serwis kawowy
certyfikat ukończenia szkolenia

Cena: 1490 zł + 23% VAT

Informacji udziela:
Broker Szkoleń/ Broker Training
Robert Gałązka
Tel: 606-839-719
Fax: (22) 378-29-79
E-mail: g.robert@brokerszkolen.pl
Więcej informacji na stronie szkolenia
Monika Żeglińska

Monika Żeglińska Manager Hotelu ,
Sklep Zuzolandia,

Temat: Szkolenia otwarte

Oferta Hotelu Tadeusz***

Hotel Tadeusz w Uszwi położony jest w dolinie rzeki Uszwicy, na malowniczych wzniesieniach Pogórza Wiśnickiego, przy drodze krajowej 75 na trasie Brzesko - Nowy Sącz. Odległość od Brzeska wynosi 5 km i zajmuje 4 minuty jadąc samochodem w kierunku Nowego Sącza.
Hotel oferuje 60 miejsc noclegowych, sale konferencyjne w pełni wyposażone,
a także regionalną Gospodę. Niesamowity klimat, daje możliwość wspaniałego relaksu
i regeneracji, a także sprzyja nauce i spotkaniom biznesowym.

Hotel dysponuje 25 pokojami jedno-, dwu- i trzy- osobowymi. Przestronne, eleganckie
i funkcjonalne pokoje, wyposażone są, w to wszystko, co czyni pobyt w hotelu wygodnym
i komfortowym, stwarzając doskonałe warunki do pracy i odpoczynku. W pokojach znajduje się telefon, telewizor, a na terenie całego hotelu internet bezprzewodowy. Wszystkie pokoje posiadają łazienkę
z kabiną prysznicową.



Sale przystosowane są do organizacji wszelkiego typu wydarzeń: szkoleń, konferencji, narad, sympozjów, pokazów, zjazdów, a także bankietów liczących do 300 osób. Istnieje możliwość dowolnej aranżacji sali w zależności od potrzeb, gwarantując organizatorom prestiż, a uczestnikom swobodę spotkania.
Sala konferencyjna jest klimatyzowana i wyposażona w podstawowy sprzęt konferencyjny, tj. ekran, rzutnik, flipchart. Sala Szlachecka posiada dużą powierzchnię, może pomieścić nawet do 200 osób. Nadaje się do zorganizowania spotkań dla firm, instytucji państwowych, stowarzyszeń, itp. Ponadto jest znakomitym miejscem na organizację wystawnych kolacji oraz bankietów.



Hotel Tadeusz posiada regionalną Gospodę, która stanowi znakomite dopełnienie obiektu.
W Gospodzie serwowane są dania oparte o tradycyjne, lokalne receptury potraw z regionu małopolski. Przestronna sala urządzona w Góralskim stylu mogąca pomieścić do 100 osób, jest idealnym miejscem do organizacji staropolskich uczt i biesiad przy klimatycznej muzyce góralskiej i wspaniałej oprawie artystycznej połączonej z tańcami.






Tuż przy Gospodzie, w pięknym ogrodzie otoczonym zielenią, usytuowany jest staw rekreacyjny wraz
z grillem do 60 osób. Jest to doskonałe miejsce na integracyjne, ciepłe wieczory. Potrawy serwowane na świeżym powietrzu nawiązują do Kuchni Staropolskiej i doskonale komponują się z "nalewką na lipnickim miodzie". Biesiady w stylu góralskim z tradycyjnym pieczeniem potraw regionalnych, np. prosiaka lub jagnięcia, okraszone góralską muzyką na długo zapadną w Państwa pamięci.


Po wytężonej pracy, proponujemy dla relaksu odrobinę atrakcji.
Idealnym dopełnieniem dnia szkoleniowego będzie biesiada z muzyką i tańcami w Gospodzie lub wspólne grillowanie na świeżym powietrzu.
Na Państwa życzenie zorganizujemy wycieczki krajoznawcze i turystyczne po okolicy.
W Wiśnicko-Lipnickim Parku Krajobrazowym znajdą Państwo dwa Rezerwaty Przyrody Nieożywionej- Kamień Grzyb oraz Kamienie Brodzińskiego, mające prawdopodobnie swoje energetyczne źródło. Spacer po urokliwej, zabytkowej Lipnicy czy Nowym Wiśniczu niewątpliwie sprzyja regeneracji sił.
W okolicy znajdują się szlaki turystyczne PTTK (w tym na Kamionną, 805 m n.p.m.) oraz Szlak Architektury Drewnianej i Szlak cmentarzy z I Wojny Światowej. Urozmaiceniem oferty może być także wyjazd do najstarszej w Europie Kopalni Soli w Bochni, Parku Archeologicznego „Osada VI Oraczy”, Ekomuzeum w Lipnicy Górej, krytych pływalni z różnego rodzaju atrakcjami wodnymi w Bochni
i Proszówkach. Latem zachęcamy do obejrzenia Jeziora Rożnowskiego i Czchowskiego, a także zapraszamy na baseny odkryte w Nowym Wiśniczu i Żegocinie, Zalew w Łapanowie wraz ze sprzętem wodnym i boiskiem do plażowej piłki siatkowej oraz brodzikiem dla dzieci. Zimą natomiast na narty do stacji Laskowa-Kamionna.
Dla Gości szukających niezapomnianych wrażeń zorganizujemy zabawy w terenie:
quady
paintball
„Wiejskie Harce” - strzyżenie owiec, dojenie kozy, wyrabianie masła
"Harce pod Kamieniem" czyli poszukiwanie ukrytego skarbu pilnie strzeżonego przez leśnego "Zbója". Po zdobyciu łupu chwila wytchnienia przy ognisku.
grupowe wędkowanie
gry zręcznościowe
przeciąganie liny
łucznictwo
poszukiwanie skarbów
wbijanie i wyciąganie gwoździ
oraz
zimą zjazdy na dętce od traktora, na worku z sianem
zjazdy grupowe czyli tzw. pociąg
konkurs „Kto większego bałwana ulepi?”
konkurs „Kto w bałwana z łuku trafi?”
budowanie śnieżnych fortec, a potem bitwa na śnieżki
turlanie kobit w śniegu
Imprezom towarzyszy ognisko, pieczenie kiełbasy, przepijane „lipnicką gorzałką”. Na przekąskę oferujemy chleb ze smalcem i kiszony ogórek oraz dodatkowo gorącą herbatę przez cały czas.
Dla zwycięzców konkursów czekają specjalne nagrody.

Zapraszamy Państwa również do naszego drugiego Hotelu „Pod Kamieniem” w Lipnicy Górnej usytuowanego
w malowniczej kotlinie Beskidu Wyspowego, w otoczeniu „Rezerwatu Skalnego”Kamienie Brodzińskiego. Hotel posiada 50 miejsc noclegowych, 3 sale konferencyjne z kompletnym wyposażeniem oraz regionalną Gospodę.

PROMOCYJNY PAKIET SZKOLENIOWY

Pakiet ten powstał z myślą o organizatorach szkoleń, spotkań biznesowych oraz konferencji. Kierowany jest do grup liczących powyżej 15 uczestników.

Pakiet zawiera:

Salę szkoleniową w dowolnej aranżacji
Wyposażenie Sali w podstawowy sprzęt tj. rzutnik multimedialny, ekran, flipchart
Standardową przerwę kawową
Obiad dwudaniowy
Ciepłą kolację
Nocleg w pokojach dwuosobowych i większych
Śniadanie w formie Stołu Szwedzkiego

Cena Pakietu:

Pierwsze szkolenie 160 zł/os/dzień
Każde następne 150 zł/os/dzień

Oferta ważna do końca roku 2014
Hotel i Gospoda " Tadeusz"
32-865 Uszew 502
tel. 14/68 58 845
kom. 535 666 569
e-mail: biuro@hotel-tadeusz.pl
http://hotel-tadeusz.pl
GPS: 49.909243, 20.603421

Hotel i Gospoda " Pod Kamieniem"
Lipnica Górna 317
32-724 Lipnica Murowana
tel./fax: 14 68 52 480
e-mail: biuro@hotel-lipnica.pl
http://hotel-lipnica.pl
GPS: 49.852442, 20.478837Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.05.14 o godzinie 12:09

Następna dyskusja:

szkolenia otwarte - Wakacyj...




Wyślij zaproszenie do