konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Nowi trenerzy na start!

Uwaga, uwaga! Już 26. stycznia rozpoczynamy kolejną edycję Szkoły Trenerów. Limit miejsc powoli się wyczerpuje – wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://www.wszechnica.uj.edu.pl/know_how/index.php?id=25

Przy okazji zachęcamy do odsłuchania wywiadu-niespodzianki ;-)
O założeniach programu, a także o istocie roli trenera opowiada Iwona Sołtysińska – kierownik merytoryczna Szkoły Trenerów.
http://www.youtube.com/watch?v=hhsoFxjjo_g

A to nie koniec atrakcji! Zapraszamy do udziału w webinarium prowadzonym przez Iwonę. O możliwościach rozwoju kompetencji trenerskich i o programie Szkoły Trenerów można będzie porozmawiać 30. stycznia o godz. 10:00. Zapisy na webinair przyjmujemy pod adresem: malgorzata.gwozdz@wszechnica.uj.pl Ilość miejsc ograniczona!
Anna Wronka

Anna Wronka Wsparcie dla biznesu

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie z zakresu zamówień publicznych – poziom podstawowy.
Najbliższe szkolenie: 2.02.2013, 9:00-17:00

Szkolenie opis:
Szkolenie kierowane jest do pracowników firm wykonawczych, które składają oferty w przetargach, a w szczególności pracowników zajmujących się przygotowaniem ofert, pracowników działu marketingu, przedsiębiorców, handlowców, dostawców, jak również dla klientów indywidualnych, które chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe i poszerzyć swoją wiedzę.

Program szkolenia:
1. Zamówienia publiczne w Polsce - ogólne uwarunkowania:
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- zakres przedmiotowy stosowania ustawy
- zakres podmiotowy stosowania ustawy
2. Źródła informacji o zamówieniach publicznych
- miejsca publikacji ogłoszeń przez zamawiających
- Biuletyn Zamówień Publicznych
- w jaki sposób szukać informacji o zamówieniach
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
4. Zasady przygotowywania ofert
- oferta, jej zakres i typy
- na co zwrócić uwagę przy przygotowywaniu oferty
- na co zwrócić uwagę przy składaniu oferty
5. Przebieg procesu otwarcia i oceny ofert
- otwarcie ofert
- odrzucenie, wezwanie do uzupełnienia, wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania
- komunikowanie się z zamawiającym
6. Umowy w sprawie zamówienia publicznego
- informacje ogólne
- zabezpieczenia umowy
- zmiany i odstąpienia od umowy
7. Środki ochrony prawnej
-odwołanie
-skarga

Szkolenie zakończone jest egzaminem, na podstawie którego uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające udział w kursie.

Koszt szkolenia 450zł + VAT/osobę

UWAGA - PROMOCJA!
Osoby, które zgłoszą chęć uczestnictwa w kursie do 25.01.2013 roku do godziny 12:00 zapłacą za kurs 250zł + VAT.

Liczba miejsc ograniczona! (max 15 osób)

Zapisy:

Osoby zainteresowane prosimy o wpłatę pieniędzy na konto:

Agencja C4 Sp. z o.o.
Ul. Gdańska 25c/2
01-614
Tytył – Opłata za szkolenie ZP
93 1240 2063 1111 0010 3743 4981

Potwierdzenie przelewu prosimy o przesłanie na adres: sekretariat@c4.pl. W mailu prosimy o przekazanie danych do faktury.

W razie problemów prosimy o kontakt z koordynatorem szkoleń:
Anna Wróbel: anna@c4.pl
Małgorzta Kospin

Małgorzta Kospin Process Executive at
Infosys
BPO/Trener/Andragog/
Gerontolog

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie otwarte dla kadry placówek OPS „Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów oraz nawiązywanie dobrej komunikacji w relacji w realizacji pracownik – mieszkaniec„

Termin szkolenia: 12 marca 2013
Miejsce szkolenia Katowice

Więcej informacji: biuro@andago.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Hanna Szymanowska

Hanna Szymanowska szkolenia IT,
produkcja,
wdrożenia Lean
Manufacturing, ...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych realizowanych przez firmę SAGES w Warszawie w następujących terminach :

1.Modelowanie z użyciem notacji UML2 – 28 stycznia 2013

2.Tworzenie wydajnego oprogramowania w języku Java – Techniki zaawansowane – 18 luty 2013

3.Nowoczesne aplikacje internetowe oparte na Spring Framework , JSF, JPA i AJAX – 25 lutego 2013

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji

Kontakt:
Hanna Szymanowska
SAGES Sp. z o.o.
02-796 Warszawa; ul. Wąwozowa 11
k: +48.537.41.00.42

h.szymanowska@sages.com.pl
h.szymanowska@officeria.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Szkolenia otwarte

Szkolenie ,,Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowego”, 04.02.2013, Warszawa.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/b...

Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.
Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.
Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.
Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
Szkolenie polecamy dla menedżerów i specjalistów marketingu (B2B, B2C) chcących zwiększyć zyski firmy z działań marketingowych.

METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIA:
Studia przypadków - Polska i świat
Dyskusja
Ćwiczenia grupowe i indywidualne

Temat: Szkolenia otwarte

Blue Idea. Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniowa. Wspomagamy naszych Klientów w procesie zarządzania firmą, oferujemy także doradztwo w zakresie zwiększenia efektywności prowadzonej działalności.

Prowadzimy szkolenie otwarte „Skuteczna rozmowa handlowa” przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży. Celem szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych uczestników.

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zwiększenie kompetencji w zakresie:
- Poznania etapów rozmowy handlowej
- Skutecznego pokonywania zastrzeżeń Klienta
- Efektywnego rozwiązywania reklamacji
- Przeprowadzania rozmowy z trudnym Klientem
- Pozyskiwania nowego Klienta
- Utrzymywania dobrych relacji z Klientem

Organizujemy szkolenia w maksymalnie 12-osobowej grupie, dzięki czemu możliwe jest efektywne zrealizowanie założeń oraz celu szkolenia.

Nasze szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z naciskiem na umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.

Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia: 25-26 lutego 2013
Miejsce szkolenia: Kraków
Warunki cenowe: Cena za jednego uczestnika wynosi 829 zł netto. W przypadku większej ilości uczestników wytypowanych z jednej firmy, gwarantujemy rabat.

Blue Idea – Sprawdzone rozwiązania w biznesie.

http://www.blueidea.pl

Kontakt:
Milena Parfieniuk Tel. 533 866 900 milena.parfieniuk@blueidea.pl
Anna Pietraszko Tel. 533 868 900 anna.pietraszko@blueidea.pl


Obrazek

Temat: Szkolenia otwarte

Blue Idea. Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniowa. Wspomagamy naszych Klientów w procesie zarządzania firmą, oferujemy także doradztwo w zakresie zwiększenia efektywności prowadzonej działalności.

Prowadzimy szkolenie otwarte „Skuteczne zarządzanie zespołem” dla menadżerów niskiego i wysokiego szczebla . Celem szkolenia jest uporządkowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem oraz doskonalenie umiejętności menadżerskich.

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zwiększenie kompetencji w zakresie:
- Roli menadżera w zespole
- Wybranych stylów zarządzania
- Efektywnego komunikowania się menadżera z zespołem
- Sztuki motywowania pracowników
- Wyznaczania celów oraz ich egzekwowania
- Rekrutacji pracowników

Organizujemy szkolenia w maksymalnie 12-osobowej grupie, dzięki czemu możliwe jest efektywne zrealizowanie założeń oraz celu szkolenia.

Nasze szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, z naciskiem na umiejętność praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy.

Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia: 21-22 lutego 2013
Miejsce szkolenia: Kraków
Warunki cenowe: Cena za jednego uczestnika wynosi 980zł netto. W przypadku większej ilości uczestników wytypowanych z jednej firmy, gwarantujemy rabat.

Blue Idea – Sprawdzone rozwiązania w biznesie.

http://www.blueidea.pl

Kontakt:
Milena Parfieniuk Tel. 533 866 900 milena.parfieniuk@blueidea.pl
Anna Pietraszko Tel. 533 868 900 anna.pietraszko@blueidea.pl


Obrazek
Milena Parfieniuk edytował(a) ten post dnia 22.01.13 o godzinie 13:11
Aleksandra B.

Aleksandra B. HR, marketing

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Zapraszamy wszystkich menedżerów przygotowujących się do przeprowadzenia rozmów rocznych z pracownikami na szkolenie KONSTRUKTYWNY DIALOG, które odbędzie się 19.02.2013, 09:00-17:00 w Poznaniu.

Szkolenie KONSTRUKTYWNY DIALOG to intensywny, praktyczny warsztat mający na celu wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia prowadzenia prospektywnych rozmów rocznych - podejmowanych z myślą o przyszłości. Szkolenie to szansa na pogłębienie relacji z podwładnymi, budowanie ich zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz wzmacnianie pozycji i autorytetu szefa.

Podczas 1-dniowego warsztatu dowiesz się, jak prowadzić rozmowę roczną, aby pracownicy nie definiowali jej w kategoriach "wyrok", "werdykt", "osąd", tylko "szansa", "możliwość", "perspektywa".

Po szkoleniu będziesz miał możliwość skorzystania z dodatkowego wsparcia w postaci indywidualnych konsultacji z trenerem.

PROGRAM:

1. Rozmowa roczna - wprowadzenie

2. Rozmowa roczna a rozmowa oceniająca

3. Jak przeprowadzić rozmowę roczną, aby zmotywować pracownika?

4. Efektywność ponad wszystko czyli "results"

5. Modele STAR i SMART

6. Praktyczne ćwiczenia rozmowy rocznej

7. Sesja informacji zwrotnych

8. Pytania i odpowiedzi

CENA:

- 700,00 zł netto/os. (bez konsultacji)
- 950,00 zł netto/os. (z godzinnymi konsultacjami)

MIEJSCE:

- Hotel IBIS, ul. K. Wielkiego 43, Poznań

Więcej informacji o szkoleniu oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: KONSTRUKTYWNY DIALOG

Odwiedź i polub nasz profil na Facebooku, dzięki czemu będziesz na bieżąco z wydarzeniami z branży szkoleniowej: http://facebook.com/sensehumancapital

Zapraszam!

Aleksandra Wasak
a.wasak@senseconsulting.pl
695 647 500
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte

Zachęcam do wzięcia udziału w szkoleniu Professional Scrum Master w Gdyni, które odbędzie się 25-26 luty.

Jest to najlepsze szkolenie dla osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat Scruma. Jest ono prowadzone przez jedną z najbardziej doświadczonych w metodach zwinnych osób w Polsce. Składa się z dwóch pełnych dni w formie warsztatu z użyciem technik przyspieszonego uczenia i wykorzystuje problemy, które uczestnicy przynoszą ze sobą na szkolenie.

Koszt szkolenia to 3400 zł netto.

Jak się zapisać?
Tutaj: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/psm-25...
albo skontaktuj się pisząc na kontakt@brasswillow.pl

Pozdrawiam,
Katarzyna Kowalska
Daria  Sowińska-Milewsk a

Daria
Sowińska-Milewsk
a
koordynatorka - NGO,
MSP, trenerka,
doradczyni

Temat: Szkolenia otwarte

Trening interpersonalny za darmo?
Tak!! Okazja dla trenerów i trenerek biznesu w ramach projektu Stowarzyszenia STOP

Dla trenerek i trenerów, którzy:
- mają przeprowadzone 80h szkoleń dla przedsiębiorców
- nie brali dotąd udziału w projektach trenerskich nadzorowanych przez PARP (2.2.2 PO KL)
- mają własną działalność lub będą delegowani przez MŚP

oferujemy 160h w ramach „Szkoły Pracy Warsztatowej w oparciu o proces grupowy”

Zajęcia od 5 lutego 2012r.

Ostatnie 2 miejsca – termin zgłoszeń do 29 stycznia 2012!

*****************************************************************
Szczegóły: http://stowarzyszeniestop.pl/trener/?page_id=40

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte

Czy chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów?

Dla Ciebie i Twojej firmy stworzyliśmy warsztaty, które pozwolą elastycznie i szybko budować produkty wysokiej jakości oraz utrzymywać wysoką jakość na każdym etapie procesu tworzenia oprogramowania.

Zapraszamy 21-22 lutego 2013 do Krakowa. W atrakcyjnej cenie szkolenia gwarantujemy dyplomy dla uczestników warsztatów oraz catering.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie.
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia otwarte

Odmień swoje życie osobiste i zawodowe w 1 dzień
13.02.2013 Wrocław



Obrazek


Cel szkolenia


Rozwój postaw umożliwiających twórcze rozwiązywanie problemów
Rozwój kompetencji twórczych
Zapoznanie z technikami kreatywnego rozwiązywania problemów
Trening praktycznego stosowania technik i umiejętności w wykonywaniu zadań

Uczestnicy


Osoby, które na stanowisku pracy często napotykają nowe, nie posiadające standardowych rozwiązań zadania. Osoby działające w zmiennym środowisku pracy.

Program


1. Niepowodzenie jako etap procesu twórczego

Ukazanie znaczenia niepowodzenia w drodze do sukcesu
Rozwój umiejętności reagowania na niepowodzenia

2. Rozwój umiejętności twórczego rozwiązywania problemów - techniki

Rozwój umiejętności abstrahowania i stosowanie jej w praktyce
Trening dokonywania skojarzeń
Wykroczenie poza schemat w procesie rozwiązywania zadań

3. „Stare" umiejętności w nowej sytuacji

Poszukiwanie analogii
Trening stosowania poznanych technik w połączeniu z posiadanymi umiejętnościami

Metody


Aktywne warsztaty z wykorzystaniem zarówno pracy indywidualnej, jak i grupowej. Samopoznanie, dyskusja, analiza przypadku, praca w grupie oraz mini wykłady.

Cena: 290 zł netto

Zapraszamy do kontaktu:


Agencja SEDNO sp. z o.o.
Tel. (76) 722-88-33
Faks (76) 722-88-34
e-mail: biuro@agencjasedno.pl
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenie:

"OCHRONA ŚRODOWISKA PRZED HAŁASEM - Zagadnienia techniczne i przegląd podstawowych problemów" - Wykład + Konsultacje

Szkolenie poprowadzi znany i ceniony specjalista: dr inż. Radosław Kucharski

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Doktorat z budownictwa ogólnego – akustyki architektoniczno budowlanej w Instytucie Techniki Budowlanej. Studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej z zakresu systemów jakości.
Wieloletni pracownik (do chwili obecnej) Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego; Kierownik Zakładu Akustyki Środowiska, w ramach którego działa od ponad 10 lat Akredytowane Laboratorium badań hałasu transportowego i przemysłowego oraz pomiarowych ocen skuteczności ekranów akustycznych „in-situ”.
Współpracownik Resortu Środowiska, a w szczególności – Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska. W ramach tej współpracy tworzył i tworzy merytoryczne podstawy przepisów prawnych w dziedzinie ochrony środowiska przed hałasem , sprawuje merytoryczny nadzór nad systemem monitorowania hałasu oraz prowadzi współpracę międzynarodową w szczególności w ramach sieci EIONET (współpraca z Europejską Agencją Środowiska) jako NRC (National Reference Center), lecz także – współpracując z grupami roboczymi powoływanymi przez KE.
Biegły Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa oraz Biegły Wojewody w zakresie sporządzania ocen oddziaływania na środowisko. Obecnie członek Krajowej Komisji Ochrony Środowiska przy Ministrze Środowiska oraz członek Mazowieckiej Komisji OOŚ.

Kiedy? - 28.02.2013
Gdzie? - Warszawa

Pełny opis oraz formularz zgłoszenia dostępny na: http://ekodialog.pl/szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wybrane podstawy ochrony środowiska przed hałasem
2. Unijna polityka w zakresie ochrony środowiska przed hałasem – Dyrektywa 2002/40/WE, implementacja do warunków polskich.
3. Długookresowe wskaźniki oceny hałasu
4. Kryteria oceny poziomów hałasu w środowisku, w tym – poziomy dopuszczalne
5. Metody pomiarów i obliczeń poziomów hałasu w środowisku – podstawowe wymagania.
6. Mapy akustyczne – wymagania formalne
7. Etapy techniczno - organizacyjne realizacji map akustycznych.
8. Programy ochrony środowiska przed hałasem jako konsekwencja map akustycznych – ogólny przewodnik metodyczny ich opracowywania.
9. Wskaźniki techniczno – ekonomiczne stosowane w ocenach skuteczności i efektywności programu.
10. Przegląd sposobów ograniczania hałasu w środowisku – zarys katalogu rozwiązań.
11. Ekrany akustyczne – fakty i mity
12. Oceny oddziaływania na środowisko – zakres analiz akustycznych w szczególności w odniesieniu do obiektów liniowych.
13. Obszary ograniczonego użytkowania
14. Obszary ciche na terenie aglomeracji i na terenach niezurbanizowanych
15. Ochrona środowiska przed hałasem a planowanie przestrzenne (możliwości wykorzystania metod planistycznych w ochronie środowiska przed hałasem).

Więcej na http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!
Paweł Kosiarz

Paweł Kosiarz Szukam ciekawych
wyzwań a w
międzyczasie pracuje
dla fabr...

Temat: Szkolenia otwarte

AUTOMOTYWACJA – czyli zamiana „muszę” na „mogę i chcę”


Obrazek


Odnalezienie sposobów na skuteczne mobilizowanie się do działania zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym nie jest łatwe. Podczas szkolenia poznasz źródła swojej motywacji oraz dowiesz się jak wzbudzać w sobie siłę do realizowania postanowionych przed sobą celów.

Program ramowy:
1. Czym jest motywacja
2. Czynniki motywujące oraz demotywatory
3. Cel – czyli po co? Zasadnicza jego rola w procesie motywacji
4. Automotywacja w realizacji zadań
5. Przekonania i nawyki
6. „Nowe pomysły” – w jaki sposób pobudzić kreatywność

Dodatkowo w cenie szkolenia:
* Zaprezentowanie skutecznych technik motywacyjnych, do wykorzystania od razu
* Wskazanie metod stałego zwiększania stopnia zadowolenia z podejmowanych działań
* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Przerwy kawowe, obiad

Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Miejsce szkolenia: Łódź

Termin szkolenia: 16. lutego 2013

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: mkcommunications.pl/automotywacja.html
Karolina K.

Karolina K. Kierownik ELPRO Sp.
z o.o. Oddział
Warszawa

Temat: Szkolenia otwarte

Autoryzowane Centrum Szkoleniowe i Certyfikacyjne AUTODESK zaprasza na szkolenia STUDENTÓW 50% zniżki !

*AutoCAD - poziomy podstawowy, zaawansowany, 3D
*AutoCAD Architecture - poziom podstawowy i zaawansowany
*Autodesk Inventor - poziomy podstawowy i zaawansowany
*Autodesk 3ds Max Design - poziom podstawowy, zaawansowany oraz wizualizacje.

AutoCAD poziom podstawowy i 2D/42h

Najbliższe terminy:
20/24 luty 2013
13/17 marzec 2013
10/14 kwiecień 2013

Miejsce: Mińska 63A, 03-828 Warszawa

Organizator: Oddział ELPRO Sp. z o.o. w Warszawie
http://elpro.lublin.pl

Adresaci szkolenia:
Studenci z ważną legitymacją studencką

Forma przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenia przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej http://elpro.lublin.pl

Link do szkolenia:
http://elpro.lublin.pl/index.php?page=autocad---i-i-ii...

Szkolenie AutoCAD bazowy przeznaczone jest dla osób chcących rozpocząć pracę z programem AutoCAD. Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z podstawowymi poleceniami pozwalającymi na rozpoczęcie pracy z programem AutoCAD. W trakcie nauki uczestnicy poznają zasady poruszania się w przestrzeni 2D przy pomocy współrzędnych prostokątnych i biegunowych oraz trybów lokalizacji do istniejących obiektów. Prezentowane są sposoby ręcznego i półautomatycznego tworzenia i edycji szablonów rysunkowych, które stają się podstawą rysunków zawierających wszystkie niezbędne rodzaje linii, warstwy, style tekstu, style wymiarowania i inne.

Każdy uczestnik po skończonym szkoleniu, otrzyma międzynarodowy certyfikat Autodesk.

Zapraszamy!

ELPRO Sp. z o.o. Oddział/Warszawa
ul. Mińska 63A
03-828 Warszawa
tel. 22 247 29 07
mail: biuro.warszawa@elpro.lublin.pl
http://elpro.lublin.pl
Hanna Szymanowska

Hanna Szymanowska szkolenia IT,
produkcja,
wdrożenia Lean
Manufacturing, ...

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych realizowanych przez firmę SAGES w Warszawie w następujących terminach :


1. Tworzenie wydajnego oprogramowania w języku Java – Techniki zaawansowane – 18 luty 2013

2. Nowoczesne aplikacje internetowe oparte na Spring Framework , JSF, JPA i AJAX – 25 lutego 2013

3. Administracja serwerem aplikacji JBoss – 11 marca 2013

4. Android podstawy programowania - 20 marca 2013

5. Kompleksowe tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w oparciu o Google Web Toolkit, Guice i JPA – 18 marca 2013

6. Automatyzacja testów funkcjonalnych aplikacji internetowych z użyciem Selenium i Robot Framework – 4 marca 2013

7. Modelowanie procesów biznesowych, przepływu pracy oraz reguł biznesowych na przykładzie JBoss Rules i jBPM lub Activiti – 25 marca 2013

8. Przetwarzanie XML i tworzenie usług Webservice na platformie Java – 25 marca 2013

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji

Kontakt:
Hanna Szymanowska
SAGES Sp. z o.o.
02-796 Warszawa; ul. Wąwozowa 11
k: +48.537.41.00.42

h.szymanowska@sages.com.pl
h.szymanowska@officeria.pl
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: Szkolenia otwarte

Dzień dobry :)
Chciałam poinformować, że trwa rekrutacja do II Edycji SZKOŁY TRENERÓW DRAMY Drama Way, która rozpocznie się w kwietniu 2013 roku.

Szkoła, przygotowująca do uzyskania certyfikatu trenera warsztatu dramowego. adresowana jest w szczególności do:
- osób pracujących z grupami, trenerów,
- animatorów, instruktorów teatralnych,
- coachów, terapeutów,
- innych osób zainteresowanych metodą dramy.

Program Szkoły obejmuje łącznie 244 godziny szkoleniowe (kwiecień 2013 - czerwiec 2014) i jest podzielony na następujące moduły:

- Moduł Rozwojowy (self experience): Trening Interpersonalny (40 godzin), Grupa Rozwoju Osobistego (64 godziny)
- Moduł Metodyczny (professional traning): Warsztaty szkoleniowe w zakresie metodyki pracy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem metody dramy i projektów teatralnych (80 godzin)
- Moduł Treningowy (practice, sharing experience, supervision)[/b]: Trening umiejętności dramowych (40 godzin), realizacja autorskich warsztatów, Zjazd superwizyjny (20 godzin), praktyki w projektach dramowych.

Więcej informacji na:
- stronie Drama Way
- Facebooku
- GoldenLine

Atrakcyjna zniżka w ramach rekrutacji do II edycji Szkoły Trenerów Dramy: osoby, które zgłoszą się i wpłacą zaliczkę (800 PLN) do 19 marca 2013 otrzymają zniżkę - cena za Szkołę wyniesie wtedy 6.000 PLN (a nie 8.200 PLN).

Pozdrawiam i osobiście bardzo polecam,
Maria Depta-Jędrzejczak

Następna dyskusja:

szkolenia otwarte - Wakacyj...




Wyślij zaproszenie do