konto usunięte

Temat: Szkoła Trenerów Sprzedaży "Winning"

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY „WINNING” WE WROCŁAWIU - LATO 2010

Jak można zrobić "niedźwiedzią przysługę" najlepszemu sprzedawcy? Można go awansować na menedżera lub na trenera sprzedaży. Jeśli to prawda, to kto ma szkolić sprzedawców, jeśli nie handlowiec, który osiąga ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży? Przecież w XXI wieku, już większość menedżerów zdaje sobie sprawę z wartości kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, a takim kapitałem są wiedza, umiejętności i doświadczenie najlepszych handlowców. Odpowiedzią na potrzeby rozwojowe handlowców i potrzeby biznesowe firm jest Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”.

CEL:
Rozszerzenie kompetencji trenerskich uczestników tak, aby po ukończeniu Szkoły mogli oni samodzielnie prowadzić szkolenia sprzedażowe, skutecznie przekazując rzetelną wiedzę o procesie sprzedaży oraz prezentując umiejętności sprzedażowe na prowadzonych przez siebie warsztatach,
Przygotowanie uczestników do upowszechniania wśród handlowców dobrych i najlepszych praktyk sprzedaży wynikających z ich doświadczenia zawodowego,
Doskonalenie umiejętności motywowania, inspirowania i angażowania handlowców w osiąganie stawianych celów sprzedażowych.

DLA KOGO:
Handlowcy, doradcy klienta, menedżerowie sprzedaży, koordynatorzy sprzedaży, trenerzy wewnętrzni oraz inne osoby dysponujące doświadczeniem w obszarze sprzedaży.

PROGRAM SZKOŁY TRENERÓW SPRZEDAŻY:
Program merytoryczny Szkoły Trenerów Sprzedaży „Winning” obejmuje pięć bloków tematycznych (modułów szkoleniowych):
MODUŁ I Odzwierciedlenie procesu sprzedaży w praktyce szkoleniowej
Celem pierwszego modułu jest rozszerzenie wiedzy uczestników dotyczącej efektywnego procesu sprzedaży oraz jego przełożenia na praktykę szkoleniową. Pierwszy moduł stanowi podstawę do doskonalenia kompetencji trenera sprzedaży oraz pozwala uczestnikom na dokonanie przeglądu różnorodnych szkoleń w obszarze sprzedaży. Uczestnicy analizując poszczególne fazy procesu sprzedaży mają możliwość zapoznania się z psychologicznymi i marketingowymi koncepcjami dotyczącymi sprzedaży, które mogą wykorzystać w swojej pracy trenerskiej.
MODUŁ II Projektowanie warsztatów sprzedażowych
Celem drugiego modułu szkoleniowego jest doskonalenie przez uczestników umiejętności tworzenia własnego programu szkolenia sprzedażowego, uwzględniając dane z diagnozy potrzeb szkoleniowych, informacje na temat grupy szkoleniowej, metodologię pracy szkoleniowej oraz własne doświadczenie handlowe. W ramach tego modułu uczestnicy zapoznają się z metodami rozpoznania potrzeb szkoleniowych w obszarze sprzedaży (jak przeprowadzić audyt sprzedaży). Następnie uczestnicy projektując szkolenie dopasowują odpowiednie metody szkoleniowe do realizacji celów szkoleniowych. Będą również w stanie przygotować narzędzia i pomoce dydaktyczne. W ramach zadania dla uczestników Szkoły, każdy z uczestników przygotuje własny program szkolenia, którego wybrany moduł zaprezentuje podczas ostatniej sesji ewaluacyjnej.
MODUŁ III Prowadzenie warsztatów sprzedażowych
Celem trzeciego modułu szkoleniowego jest rozwój kompetencji trenerskich pozwalających samodzielnie realizować opracowany program szkolenia sprzedażowego osiągając założone cele szkoleniowe, monitorować proces uczenia się i realizacji celów oraz elastycznie dostosowywać program do potrzeb. Ponadto uczestnicy udoskonalą umiejętności pozwalające im planować i kierować procesem grupowym, aby efektywnie realizować założone cele. W oparciu o wiedzę uzyskaną podczas warsztatów oraz własne doświadczenia, uczestnicy przygotują na następne zajęcia ćwiczenie, prezentację lub wykład stanowiące element zaprojektowanego szkolenia sprzedażowego.
MODUŁ IV Prowadzenie warsztatów szkoleniowych – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Celem czwartego modułu szkoleniowego jest doskonalenie umiejętności trenerskich związanych z prowadzeniem szkoleń sprzedażowych ze szczególnym zwróceniem uwagi na radzenie sobie w sytuacjach trudnych pojawiających się w trakcie szkoleń sprzedażowych. Uczestnicy zapoznają się z metodami radzenia sobie w takich sytuacjach, a następnie doskonalą umiejętności realizacji szkoleń sprzedażowych. W ramach warsztatów uczestnicy przeprowadzą przygotowaną formę szkoleniową i będą mieli za zadanie odeprzeć pojawiające się zastrzeżenia.
MODUŁ V Ocena efektywności warsztatów sprzedażowych
Celem czwartego modułu szkoleniowego jest doskonalenie umiejętności trenerskich związanych z ewaluacją szkoleń sprzedażowych i planowaniem działań utrwalających zdobytą wiedzę i nabyte umiejętności. Na warsztatach uczestnicy zdobędą umiejętności oceny przebiegu szkolenia pod kątem reakcji uczestników, pod kątem realizacji programu szkolenia i jego celów oraz efektów szkolenia oraz planowania działań wdrożeniowe dla efektów szkoleniowych.
SESJA EGZAMINACYJNA Certyfikacja
Celem sesji egzaminacyjnej jest ocena kompetencji trenerskich uczestników i certyfikacja. Uczestnicy Szkoły prowadzą przygotowany fragment szkolenia (z zastosowaniem różnorodnych form szkoleniowych) opierając się na zdobytej wiedzy oraz nabytych umiejętnościach trenerskich. Każdy z prowadzących szkolenie pokazowe (ok. 90 minut) otrzymuje informacje zwrotne od trenerów oraz pozostałych uczestników Szkoły. Oprócz ustnych informacji zwrotnych, każdy z uczestników otrzymuje również specjalny arkusz ocen, który zawiera wszystkie aspekty pracy trenerskiej ćwiczone w trakcie zajęć Szkoły Trenerów Sprzedaży.

TRENERZY:
Zajęcia w Szkole Trenerów Sprzedaży „Winning” prowadzą doświadczeni trenerzy biznesu posiadający długoletnią praktykę sprzedażową w polskich i międzynarodowych firmach oraz korporacjach – Jarosław Rubin i Marek Szewczyk – oraz towarzyszący im zaproszeni trenerzy – praktycy sprzedaży.

INWESTYCJA W KAPITAŁ INTELEKTUALNY:
Inwestycja w kapitał intelektualny uczestnika wynosi 4600 zł w przypadku płatności jednorazowej lub 4800 zł w przypadku płatności ratalnej (3 raty – 2400, 1200, 1200).

CZAS TRWANIA, TERMIN I MIEJSCE:
Zajęcia Szkoły Trenerów Sprzedaży „Winning” to 11 dni warsztatów szkoleniowych. Zajęcia odbywają się we Wrocławiu w trakcie czterech zjazdów: 16,17,18 lipca, 6, 7, 8 sierpnia, 27, 28, 29 sierpnia, 4, 5 września (sesja egzaminacyjna).

ZAPRASZAM

Więcej informacji na stronie www: Szkoła Trenerów Sprzedaży „Winning”