Marcin L.

Marcin L. Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych

Temat: reklamacje......

Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:

Reklamacje w przedsiębiorstwie – budowanie systemów obsługi oraz prawne aspekty reklamacji

Umiejętności nabyte podczas szkolenia/korzyści:

• Poznanie kluczowych elementów procesu reklamacji;
• Poszerzenie wiedzy na temat zasad planowania procesu obsługi reklamacji;
• Jak się zachować w sytuacjach potencjalnie konfliktowych;
• Zapoznanie się z podstawami prawa w zakresie zobowiązań wynikających z umów handlowych;
• Zapoznanie się z przepisami regulującymi odpowiedzialność sprzedawcy i/lub usługodawcy (rękojmia, niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gwarancja jakości itp.);

Program szkolenia został opracowany przez prawnika specjalizującego się w szkoleniach z zakresu prawa praktykującego w obszarze reklamacji i zobowiązań wynikających z umów.
W programie m.in.:

o Reklamacja jako jeden z elementów sprzedaży;
o Komunikacja z klientami w procesie obsługi reklamacji;
o Planowanie procesu obsługi reklamacji;
o Charakterystyka stosunków prawnych i umów w obrocie gospodarczym;
o Odpowiedzialność prawna sprzedawcy i usługodawcy w relacjach B2B i B2C;

Szkolenie odbędzie się 22 – 23 marca w Krakowie.

W razie chęci uczestnictwa bądź pytań proszę o kontakt na priv lub 0 606 836 728
http://szkolenia-aktywne.pl