Marcin
L.
Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych
Temat: reklamacje......
Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:Reklamacje w przedsiębiorstwie – budowanie systemów obsługi oraz prawne aspekty reklamacji
Umiejętności nabyte podczas szkolenia/korzyści:
• Poznanie kluczowych elementów procesu reklamacji;
• Poszerzenie wiedzy na temat zasad planowania procesu obsługi reklamacji;
• Jak się zachować w sytuacjach potencjalnie konfliktowych;
• Zapoznanie się z podstawami prawa w zakresie zobowiązań wynikających z umów handlowych;
• Zapoznanie się z przepisami regulującymi odpowiedzialność sprzedawcy i/lub usługodawcy (rękojmia, niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gwarancja jakości itp.);
Program szkolenia został opracowany przez prawnika specjalizującego się w szkoleniach z zakresu prawa praktykującego w obszarze reklamacji i zobowiązań wynikających z umów.
W programie m.in.:
o Reklamacja jako jeden z elementów sprzedaży;
o Komunikacja z klientami w procesie obsługi reklamacji;
o Planowanie procesu obsługi reklamacji;
o Charakterystyka stosunków prawnych i umów w obrocie gospodarczym;
o Odpowiedzialność prawna sprzedawcy i usługodawcy w relacjach B2B i B2C;
Szkolenie odbędzie się 22 – 23 marca w Krakowie.
W razie chęci uczestnictwa bądź pytań proszę o kontakt na priv lub 0 606 836 728
http://szkolenia-aktywne.pl