Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!
Temat: Motywowanie pracowników i delegowanie zadań
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu dedykowanemu osobom zarządzającym firmą i pracownikami.Dynamiczne zmiany rynku, przejście od konkurencji ilościowej do jakościowej, jak również wzrastająca świadomość pracowników powodują, że obecnie zarządzanie wymaga wielopłaszczyznowego podejścia warunkowanego przez następujące czynniki:
Motywowanie jako proces – kierunek, cel, zachowania
Pozafinansowe mechanizmy motywacyjne – 5 czy 6 podstawowych teorii motywowania w praktyce
Zachowania interpersonalne i czynniki komunikacyjne a poziomy motywowania – typy komunikacyjne i warunkowanie zachowań, „lejek” komunikacyjny, model potrzeb, styl dyrektywny vs. styl wspierający
Technika „jednominutowego managera” jako narzędzie stymulujące motywację – jednominutowa pochwała oraz jednominutowa reprymenda (tzw. reprymenda motywująca)
Delegowanie zadań i jego wpływ na motywację pracowników – poziomy delegowania, warunki skutecznego delegowania
Szczegóły na naszej stronie internetowej, lub po kontakcie mailowym justyna.hess@teamprevent.com