Beata Kalinowska

Beata Kalinowska Wszystko jest
możliwe, a
ograniczenia są
tylko w naszej g...

Temat: INTERWIZJA DLA COACHÓW I TRENERÓW

Interwizja grupowa dla coachów,trenerów-praktyków

Co to jest Interwizja?
To świadome przyglądanie się temu co dzieje w naszej pracy z klientami, co robimy, co działa i gdy utknąłem i nie wiem co dalej. W naszej pracy skupiamy się nad tym co sprawia nad trudność, chcemy coś zmienić lub poprawić.
Podczas spotkania grupa również daje informacje o tym co wykorzystujesz w swojej pracy i jak to działa na klienta, jakie wykorzystujesz zasoby.

Interwizja to sposób gdzie grupa pracuje razem z tobą. Daje możliwość przyjrzeniem się temu co się dzieje , co jest ważne .
Interwizja nie jest grupa terapeutyczną i nie służy do rozwiązywania problemów osobistych. Podczas spotkań nie formułuję się ocen zawodowych, moralnych, związanych z kompetencjami ani używanymi technikami pracy.
Nie stawia się diagnoz i nie udziela ,,dobrych rad’’, nie ocenia.
Interwizja może być początkiem pracy nad obszarem który klient rozpozna podczas spotkania interwizyjnego i obszarem do rozwoju.


Dla kogo przeznaczona jest Interwizja i organizacja?

Spotkania odbywają się w grupach do 18 osób, które odbywają się cyklicznie według ustaleń grupy.

Interwizja przeznaczona jest dla osób które:
pracują z drugim człowiekiem, a którym zależy na doskonaleniu swojego warsztatu pracy z klientem,
chcieliby odkryć coś nowego w swojej pracy
chcą być bardziej świadomi tego co wykorzystują podczas swojej pracy i jak to służy klientowi i coachowi
szukają możliwości własnego rozwoju


Cele spotkań interwizyjnych:
 Podnoszenie jakości pracy i pomagania
 Rozwój własny
 Udoskonalanie i widzenia pracy z klientem oczami innych uczestników
 Uświadamianie sobie i umiejętność rozpoznawania własnych potrzeb i uczuć w relacji z klientem
 Rozpoznawanie ograniczeń w budowaniu zdrowej relacji z klientem







Zasady pracy grupowej podczas interwizji:
 Grupa koncentruje się na osobie która przedstawia swój przypadek -by móc wspomóc go w jego pracy
 Nie wchodzimy w dyskusję na temat stosowania technik pracy, kompetencji czy umiejętności
 Nie wydajemy sądów, czy ocen pracy z klientem , nie opiniujemy i nie diagnozujemy
 Podczas spotkań wymagane jest zaangażowanie wszystkich członków grupy
 Na spotkaniach ustalamy zasady, które obowiązują uczestników
 Podczas spotkania klient w każdym momencie może powiedzieć ,,stop’’


Przebieg spotkań

I. Zapoznanie się . Przedstawienie przebiegu spotkania.
II. Ustalenie kontraktu na spotkanie.
III. Zebranie oczekiwań i potrzeb.
IV. Praca nad konkretnymi przypadkami i sytuacjami.
V. Zamknięcie spotkania.

Korzyści z udziału w interwizji:

 Pogłębisz wiedzę o sobie, o swoich umiejętnościach i potrzebach
 Zainspirujesz się do dalszego działania oraz dokonywania zmian w pracy
 Pogłębisz refleksję nad własnym sposobem pracy
 Wzrośnie poziom ich profesjonalizmu i efektywności
 Polepszenie relacji coach-klient
 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
 Rozszerzenie kompetencji w budowaniu relacji
 Pogłębienie umiejętności komunikacyjnych
 Wpłynięcie na jakość i komfort pracy z klientem



Spotkanie jedno trwa od 6 do 8 godzin. Koszt wzięcia udziału w spotkaniu to 450 zł.

Terminy spotkań: 26.05.09 o godz. 8-16.00

21.05.09 w godz. 14.00-20.00

04.06.2009. w godz.8-16.00

15.06.2009 w godz. 14.00-20.00

23.06.2009 w godz.8-16.00

Zainteresowanych proszę o wypełnienie formularza zgłoszeń, wysłanie go meilem na adres: kontakt@coaching-ccr.pl oraz o dokonanie opłaty na podane konto w formularzu .


W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu:
691 387 477