Joanna
C.
coach, trener,
freelancer, (w
zmianach...)
Temat: Coaching menedżerski - trening
Coaching menedżerski - treningMotto: Pomóż sobie i innym przenosić góry!
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Dziś złożoność relacji w procesie zarządzania stawia managerów przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Manager powinien dysponować szerokim wachlarzem umiejętności i narzędzi interpersonalnych. O jednym z nich traktuje właśnie to szkolenie. Coaching jako proces pomaga ustrukturyzować relacje
i oczekiwania, zarówno przełożonego, jak i podległych pracowników. Pomaga również w osiąganiu wcześniej założonych celów. Jest narzędziem nowoczesnym, kompleksowym i opartym na wieloletnich obserwacjach ludzkich zachowań w różnych sytuacjach. Coaching wykorzystuje elementy psychologii, NLP
i socjologii, będąc zarazem procesem przystępnym i intuicyjnym, co pozwala na proste jego przyswojenie i używanie w życiu codziennym (nie tylko zawodowym!).
Szkolenie nakierowane jest na takie obszary jak:
- Coaching
- Zarządzanie
- Rozwój pracowników
- Komunikacja
Profil uczestników:
Szkolenie skierowane jest do każdej osoby, która zarządza
w sposób bezpośredni lub pośredni zespołem roboczym. Tematyka szkolenia zainteresuje i usatysfakcjonuje zarówno tzw. "rookie managers", jak i doświadczonych managerów. Osoby, które żywotnie zainteresowane są doskonaleniem swoich kompetencji managerskich oraz kształtowaniem wizerunku jako przełożonego / współpracownika odnajdą tu wiele kompleksowych narzędzi, które okażą się pomocnym wsparciem. Kompleksowość treści gwarantuje, iż nawet osoby, które nigdy się z coachingiem nie zetknęły wyjdą ze szkolenia z wiedzą gwarantującą jej użyteczność już następnego dnia w codziennych czynnościach zawodowych. Szkolenie przeznaczone jest również dla osób, które mimo braku podległych pracowników w swojej pracy zawodowej zajmują się wspieraniem rozwoju pracowników firmy (pracownicy działu personalnego, etc.).
Szkolenie składa się z kilku wyraźnie zarysowanych części:
Wprowadzenie do tematyki Coachingu.
Kim jest Coach?
Coaching jako proces.
Cel jako fundamentalny element Coachingu.
Korzystanie z narzędzi Coachingu.
Coaching a inne style wspierające rozwój pracowników.
Manager jako Coach.
Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z ideą Coachingu oraz przygotowanie do stosowania w codziennym procesie zarządzania podległymi pracowniami, jak i kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi. W trakcie zajęć Uczestnicy zapoznają się i praktycznie przećwiczą etapy prowadzenia sesji coachingowych z uwzględnieniem specyfiki procesu oraz własnych predyspozycji. W wyniku szkolenia uczestnicy poznają jak:
. wspierać podległych pracowników,
. precyzować cele i wspierać przy dążeniu do ich realizacji,
. poprawiać relacje na linii przełożony-podwładny,
. lepiej rozumieć siebie i innych,
. przezwyciężać przeszkody zewnętrzne i wewnętrzne,
. umiejętnie (kiedy? Jak?) stosować różne style wspierania (Coaching, Mentoring, etc.)
Zagadnienia omawiane na szkoleniu:
- Coaching jako proces
- Coaching a inne metody wsparcia
- wykorzystanie Coachingu w procesie zarządzania i rozwoju pracowników
Metody szkoleniowe:
Szkolenie odbywa się głównie w formie warsztatów, przy czynnym udziale Uczestników. Trener analizuje wraz z Uczestnikami konkretne przykłady w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń
w małych grupach, analizy przypadków (case study), dyskusji moderowanych. Trener pełni role integratora, moderatora
i organizatora pracy grupy, a nie wykładowcy. Dzieli się wiedzą
i zachęca do tego też innych Uczestników szkolenia. Dba również o zapewnienie przyjaznej, pełnej wzajemnej życzliwości atmosfery podczas szkolenia.
Szersze informację:
firma@ers-szkolenia.pl
Typ:
Spotkanie publiczne
Adres:
Wrocław
Czas:
od 5 maja, 10:00 do 6 maja, 17:00
Kontakt
firma@ers-szkolenia.pl
Założyciel:
JoAnna Maria Czarnecka - coach, trener, organizator artystyczny, terapeuta,