Tomasz P. Manager Finansowy
Temat: B-XPERT czyli jak być ekspertem w obsłudze Klienta -...
SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA:Jest to 1-dniowe szkolenie przeznaczone głównie dla pracowników zajmujących się obsługą klienta indywidualnego w oddziałach i biurach firmy, salonach sprzedaży, call centre, ale także osób nie związanych na codzień z bezpośrednią obsługą klienta, choć mających wpływ na pracę tych pierwszych.
Celem szkolenia jest przekazanie w ciekawej formie zagadnień obsługi klienta, tak aby obie strony klient - pracownik pozostały usatysfakcjonowane, a pracownik firmy zachował twarz i dobry humor.
Sprawą kluczową podejmowaną na tym szkoleniu jest najwyższa JAKOŚĆ obsługi - od pierwszego kontaktu z klientem - do całkowitego zamknięcia procesu obsługi czy sprzedaży produktu.
Nie będzie tu nudnej teorii w formie wykładu, czytania materiałów czy ogladania filmów instruktażowych – wszystko w schemacie interaktywnych ćwiczeń i dyskusji dodatkowo wspartych dobrą zabawą i humorem.
CENA SZKOLENIA zamkniętego (dla firm): 2,799 PLN (z VAT) dla grup do 10 osób.
Szkolenie prowadzone w siedziebie klienta. W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, ceryfikat ukończenia szkolenia.
CENA SZKOLENIA otwartego: 399 PLN (z VAT) dla 1 osoby. Szkolenie prowadzone w dogodnych lokalizacjach miasta. W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, ceryfikat ukończenia szkolenia, catering (kawa, herbata, napoje), lunch.
Następne terminy dla szkoleń zorganizowanych (otwartych i zamkniętych) to:
27 Luty 2017 - Warszawa
28 Luty 2017 - Warszawa
Tylko teraz oferujemy szkolenie w atrakcyjnej cenie. Cena szkolenia na wybrany termin w lutym to jedyne £349 PLN (z VAT). Zapraszamy.
Informacje i zapisy: http://firstclassconsulting.co.uk