konto usunięte
Temat: SZKOLENIE GAZETY BANKOWEJ "STRATEGIE ZWIĘKSZANIA...
SZKOLENIE GAZETY BANKOWEJ "STRATEGIE ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH"24 - 25 MARCA 2009 - WARSZAWA - HOTEL JAN III SOBIESKI
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się:
- Jak sprawdzić własne umiejętności sprzedaży usług finansowych na symulowanym rynku w grze Sales Management in Finance.
- Jak poznać narzędzia wykorzystywane w praktyce do oceny efektywności działań sprzedażowych.
- Jak wykorzystać w codziennej pracy specjalne narzędzia w Excelu, przekazane uczestnikom szkolenia na własność.
- Jak optymalnie kształtować kanały sprzedaży w zależności od budżetu i sytuacji rynkowej.
- Jak efektywnie planować pracę zespołu sprzedażowego.
- Jak poznać praktyczne narzędzia budowania relacji z klientami na rynku usług bankowych.
- Jak poznać w praktyce strategiczne zasady komunikacji z partnerami rynkowymi oraz klientami.
- Jak zidentyfikować własny potencjał ról w zespole sprzedażowym i odpowiednio go wykorzystywać.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży usług finansowych.
- Osoby obsługujące kluczowych klientów, korporacyjnych i indywidualnych
- Pracownicy obsługi klienta
- Menedżerowie i specjaliści obsługujący call center, telemarketing relacyjny i sprzedażowy.
- Menedżerowie i specjaliści marketingu usług finansowych, pragnących usprawnić współpracę ze sprzedażą.
Ekspertem podczas warsztatów będzie:
Michał Dziekoński-
Trener, konsultant i praktyk biznesu. Na co dzień związany z jedną z firm Grupy Siemens, gdzie kieruje zespołem marketingu - odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy. Zawodowo zajmuje się przede wszystkim opracowywaniem strategicznych planów marketingowych, badaniami marketingowymi na szczeblu strategicznym i oceną efektywności działań marketingowych i sprzedażowych.
Posiada dyplomy marketingu: AE Katowice, the Chartered Institute of Marketing (UK) oraz Marketing Training (Orlando, USA). Ukończył również studia podyplomowe z zarządzania zespołami GWSH/Traininig Partners oraz studia podyplomowe z metod badań marketingowych UJ / CEM. Obecnie kończy studia MBA Oxford Brookes University, pisze również pracę doktorską poświęconą efektywności działań w zakresie marketingu i sprzedaży.
Więcej informacji na stronie: http://www.seminaria.gazetabankowa.pl/pl/seminaria/mar...