konto usunięte

Temat: SZKOLENIE "GAZETY BANKOWEJ" - "SKUTECZNE STRATEGIE...

"SKUTECZNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA MARKĄ FINANSOWĄ" DLACZEGO TAK TRUDNO WYRÓŻNIĆ MARKĘ INSTYTUCJI FINANSOWEJ? CZY MARKA FINANSOWA MOŻE ODDZIAŁYWAĆ NA EMOCJE?

25-26 LUTEGO 2009 WARSZAWA

W efekcie warsztatów uczestnicy poszerzą swoją wiedzę:

- O tym, co się dzieje z marką w sytuacji fuzji lub przejęcia.
- Na temat drabiny korzyści marki finansowej.
- Z zakresu symboliki marek finansowych.
- Na temat, jakie emocje może angażować marka instytucji finansowej.
- O archetypach marek finansowych.
- O tym, jak jak tworzyć Emotional Selling Proposition (ESP) marki finansowej.
- O przykładach zastosowania poszczególnych strategii marki finansowej.
- W zakresie, co to jest zarządzanie marką na poziomie punktów kontaktów

Dla kogo?

- Prezesi i członkowie zarządu
- Dyrektorzy marketingu
- Dyrektorzy i menedżerowie PR
- Menedżerowie i specjaliści ds. marketingu
- Dyrektorzy, menedżerowie i specjaliści ds. komunikacji marketingowej
- Brand Managerowie
- Product Managerowie
- Osoby tworzące wizerunek instytucji finansowych
- Pracownicy agencji reklamowych współpracujących z instytucjami finansowymi

PRELEGENT - Jacek Pogorzelski

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Doświadczony brand i marketing manager. Konsultant w zakresie strategii marki, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Doradzał m.in. bankom oraz towarzystwom funduszy inwestycyjnych. Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code.
Wykładowca programów MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty oraz certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Autor książki „Pozycjonowanie produktu”, współautor książki „Wskaźniki marketingowe” oraz autor wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Więcej informacji na stronie: http://www.seminaria.gazetabankowa.pl/pl/seminaria/mar...