konto usunięte

Temat: Szkolenia In-Company

Szkolenia In-Company
Metodologia

Szkolenia które realizujemy na zamówienie, na zamówienie również opracowujemy. Nie stosujemy uniwersalnych materiałów ani programów szkoleniowych.

Od początku do końca myślimy o konkretnych uczestnikach konkretnego szkolenia; ich potrzebach i potrzebach ich pracodawcy. Uważamy, że to szkolenie ma się dostosowywać do potrzeb uczestnika a nie odwrotnie. Trener musi wejść w świat szkolonej grupy, wyobrazić sobie jej codzienną pracę, obowiązki i wyzwania. Musi rozumieć wewnątrzorganizacyjne powiązania i zależności. Dlatego też, już na etapie tworzenia programu szkolenia, trener prowadzący pozostaje w ścisłym kontakcie z Klientem, analizuje Jego potrzeby i bada możliwości, tworząc w ten sposób unikatowy program, ściśle dostosowany do indywidualnych potrzeb i specyfiki działalności Klienta. Szczególny nacisk kładziemy na zagadnienia praktyczne, dlatego też nasze szkolenia to nie tylko wykłady i prezentacje ale również, a często przede wszystkim, warsztaty i wszechstronne ćwiczenia, mające na celu nauczyć uczestników praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy.

Szkolenia "szyte na miarę" mają charakter interaktywnych sesji grupowych gdzie trener występuje w roli moderatora prowadzącego pracę w zaplanowanym kierunku. Podczas spotkań dyskutowane są doświadczenia poszczególnych uczestników, definiowane powody sukcesu lub porażki zastosowanych rozwiązań, generowane i oceniane alternatywne rozwiązania oraz budowane schematy (w ocenie uczestników) optymalnych rozwiązań. Podczas zajęć zwracamy szczególną uwagę na stworzenie klimatu zaufania, pomocy i akceptacji oraz co jest równie ważne, atmosfery otwartości podczas prowadzenia szczegółowych analiz, komentarzy i prowadzenia dyskusji.

Dodatkowo po zakończonym szkoleniu trener prowadzący sporządza raport podsumowujący, który oprócz opisu pracy na szkoleniu zawiera wypracowane narzędzia i rozwiązania oraz dodatkowo uwagi i propozycje dotyczące alternatywnych rozwiązań. Każdy z uczestników warsztatu ma możliwość otrzymania takiego raportu.

Cele szkolenia

Celem każdego szkolenia jest umożliwienie uczestnikom poznania własnych możliwości, zdefiniowania swoich mocnych i słabych stron, zdobycie unikatowych umiejętności interpersonalnych oraz opanowania technik usprawniających pracę. Celem szkoleń jest także wypracowanie narzędzi usprawniających pracę.
• Zapoznanie się z zagadnieniami i alternatywnymi rozwiązaniami dotyczącymi omawianego tematu
• Dokonanie oceny podejmowanych dotychczas działań
• Zrozumienie powodów porażek lub sukcesów poszczególnych rozwiązań
• Dokonanie Benchmarku z rozwiązaniami zastosowanymi przez inne firmy
Podczas pracy w trakcie bloków tematycznych uczestnicy pod przewodnictwem trenera wypracowują narzędzia (zawierające się w tematach poszczególnych warsztatów), których celem będzie usprawnienie i ujednolicenie zasadniczych elementów ich pracy.

Miejsce szkolenia

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. realizuje szkolenia "szyte na miarę" na terenie całego kraju. Dysponujemy bogatą ofertą sprawdzonych hoteli i ośrodków szkoleniowych, zarówno w miastach jak i atrakcyjnych rejonach kraju.
Posiadamy nowoczesne, kompletne zaplecze techniczne, dzięki czemu, jesteśmy w stanie zorganizować szkolenia w dowolnym miejscu, również w Państwa siedzibie.

Kontakt

Maria Orlińska
specjalista ds. szkoleń
Mazowieckie Centrum Szkoleń sp. z o.o.
http://mcs.edu.pl
ul. Miodowa 26, 31-055 Kraków
tel. 12 345 54 49; fax. 12 422 01 49
m.orlinska@mcs.edu.pl