Dorota Owczarska

Dorota Owczarska konsultant, Training
Projects

Temat: Zarządzanie projektem na szkoleniach

W sektorze doradztwa dla biznesu występuje bardzo dużo szkoleń w obszarze kierowania działaniami projektowymi. W dzisiejszym wpisie na blogu opiszę, czego oczekiwać w temacie właśnie tych szkoleń oraz które elementy bywają kluczowe w tym temacie. Dokładne wskazówki znajdziesz tu: Wyjazdowe Szkolenia Menedżerskie .
Muszę się podzielić, że od dobrych 10 lat zauważam zainteresowanie projektem – dawno temu nazywany również project management, popularną w USA. Strategia zarządzania projektem była stosowana w szpitalach, w sektorze projektującym dla przemysłu ciężkiego, a po latach w ogromnych logistycznych przedsięwzięciach. Obecnie stała się to już funkcja nauki dość popularna na świecie. Instytut Administrowania Zespołem Projektowym zaprojektował odrębną metodologię zarządzania projektami, sposoby oraz narzędzia do badania czynności liderów projektów.
Kierowaniem projektem bywa metodą administrowania opierającą się na systemowej i wyodrębnionego przygotowania życia innowacyjnego systemu lub funkcji urządzenia w ściśle zdefiniowanym okresie i przy określonym cash flow projektu niezbędnego do wykonania planowanego przedsięwzięcia.
W trakcie trwania szkoleń z zakresu administrowania działaniami projektowymi dostrzegam, że uczestnicy zamierzają poznać metody i praktyczne kwestionariusze z takich tematów: układanie harmonogramów działań, ustalanie budżetu, przydzielanie czynności w ramach obowiązków, motywacja pracowników. Zapowiadający udział w szkoleniu pozytywnie postrzegają praktyczne definiowanie kłopotów w pracy zespołu projektowego w czasie szkolenia.
WIĘCEJ


W tym blogu wiele dyskutujemy też o:
- analizy kompetencji kadry w różnych korporacjach
- ankiety interpersonalne
- szkolenia z budowania strategii i rozwoju firmy
- wydarzenia motywacyjnych
- zarządzanie ludźmi