konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam,

Aktualnie poszukuję zleceń szkoleniowych na terenie województw kujawsko-pomorskiego i małopolskiego w zakresie:
- technik sprzedaży
- budowania oraz zarządzania kompetencjami zespołu
- rozwoju osobistego
- standardów obsługi Klienta (zwłaszcza w obszarze call center)

raz z innych, interesujących obszarów. Kompetencje szlifowałem dzięki doświadczeniu zdobytemu w praktyce w sprzedaży, a także w ponad dwuletnim zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i obsługowymi okraszonym wieloma sukcesami. Na co dzień umiejętności trenerskie rozwijam dzięki przeprowadzaniu szkoleń on the job dla pracowników mojego zespołu, a także na sali szkoleniowej niejednokrotnie wdrażając nowych pracowników.Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.09.16 o godzinie 14:21

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Firma Imperium Szkoleniowe serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych, organizowanych w Warszawie, objętych zniżką Last Minute (-21%).

MS Excel 2010 Średniozaawansowany
Termin: 9-10.06.2014
Koszt szkolenia: 434,5 zł netto

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam na intensywne warsztaty z "Planowania i skutecznego realizowania celów", które odbędą się 24 czerwca br, w Warszawie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Szczegóły pod adresem: http://planowaniecelow.evenea.pl

UWAGA: Ograniczona ilość darmowych wejściówek.
Im bliżej warsztatów, tym cena biletów wyższa.
Liczba miejsc ograniczona.
Organizatorzy: http://www.ProgressVision.pl i http://www.SmartPortal.pl

A oto plakat promujący wydarzenie:


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Firma Imperium Szkoleniowe serdecznie zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych,odbywających się w Warszawie, objętych zniżką Last Minute (-21%).

MS Excel 2010Zaawansowany
Termin: 16-17.06.2014
Koszt szkolenia: 474 zł netto

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza utworzona w 2014 r. przez Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu Szkoleń, Rekrutacji, Doradztwa HR.

Wybrane programy szkoleniowe:

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
3. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
4. Nowoczesne techniki sprzedaży
5. Sztuka pozyskiwana Klientów
6. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
7. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
8. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
9. Profesjonalna Obsługa Klienta
10. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
11. Art – Coaching, czyli rozwój osobisty przez sztukę
12. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
13. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
14. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
15. Motywowanie pracowników Call/Contact Center

Warsztaty ‘ON THE JOB TRAINING’:

1. Warsztat modułowy - Nowoczesne techniki sprzedaży
2. Warsztat modułowy - Język korzyści – czyli mocne, pozytywne zwroty
3. Warsztat modułowy - Sposoby na umiejętne pokonywanie obiekcji Klienta
4. Warsztat modułowy - Zamykanie rozmów sprzedażowych
5. Warsztat modułowy - Efektywne badanie potrzeb Klientów
6. Warsztat modułowy - Etapy rozmowy sprzedażowej
7. Warsztat modułowy - Techniki sprzedaży
8. Warsztat modułowy - Psychologia sprzedaży

Jeżeli zainteresował Państwa dany program szkoleniowy – Zapraszamy do kontaktu oferta@institute-training.pl. Prześlemy Państwu wszystkie szczegóły naszej propozycji szkoleniowej.
Natomiast jeżeli są Państwo zainteresowani innym tematem szkolenia, również prosimy o przesłanie zapytania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony http://institute-training.pl
Katarzyna Jaszczak - Bukowska

Katarzyna Jaszczak -
Bukowska
inżynier
ds.sprzedaży/ trener

umiejętnosci/wykłado
wca

Temat: Ogłoszenia ogólne

Ciekawa wiadomość dla fanów Inventora/ oferta dla firm i osób indywidualnych
UWAGA!!!!
Mamy ostatnie miejsca na szkolenie z Inventora Zaawansowanego w dniach 16-18.06.2014 w bardzo atrakcyjnej cenie, z 50% rabatem
Tylko 550 zł netto!!!!!!!
Zgłoszenia przyjmujemy tylko do czwartku. Zainteresowani proszeni o kontakt na PW. - łódź

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym, objętym zniżką Super Last Minute (-50%).

MS Excel 2010 Zaawansowany
Termin: 16-17.06.2014
Koszt szkolenia: 300 zł netto

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym, objętym zniżką Last Minute (-21%).

MS Excel 2010 Zaawansowany kurs programowania w języku VBA
Termin: 25-27.06.2014
Koszt szkolenia: 1027 zł netto

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniu otwartym, objętym zniżką Last Minute (-21%).

MS Access Zaawansowany
Termin: 16-17.07.2014
Koszt szkolenia: 553 zł netto

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek
Agnieszka B.

Agnieszka B. Manager, Pensjonat
Sekuła***

Temat: Ogłoszenia ogólne

Sala szkoleniowo – wykładowa
w Pensjonacie SEKUŁA***-Bukowina Tatrzańska

W PENSJONACIE SEKUŁA*** do Państwa dyspozycji oddajemy profesjonalnie przygotowaną salę do szkoleń i wykładów z bardzo dobrej jakości sprzętem audiowizualnym, naturalnym światłem lub możliwością całkowitego zaciemnienia.

Wyposażenie sali:

system nagłośnienia
rzutnik
wysuwany ekran
Tv
flipchart
bezprzewodowy internet

W układzie kinowym sala pomieści 27 osób w układzie szkolnym do 16 osób , a w układzie U do 26 osób. Spotkania Biznesowe / Integracyjne 50 osób (Sala Restauracyjna , Sala Kominkowa) .

Integracja w PENSJONACIE SEKUŁA***

Wyjazd integracyjny to nie tylko wspólne spędzenie czasu i poznanie się bliżej. To również wspólna przygoda. Zachęcamy do przeżycia jej razem z nami w Bukowinie Tatrzańskiej. Przygotowaliśmy dla Państwa szeroki wybór imprez integracyjnych. Zapewniamy kompleksową obsługę. Jesteśmy w stanie przygotować każdy program łącząc dobrą zabawę z poznawaniem piękna Podhala.

W Plenerze

kuligi z pochodniami
posiady przy ognisku z pieczeniem kiełbasek,
przejazdy wozami,
przejażdżki skuterami śnieżnymi,
off – Road ,
wyprawy quadami,
zajęcia wspinaczkowe...oraz wiele innych

Muzyczne Wieczory

Miłośnikom śpiewu i tańca proponujemy wieczorki z kapelą góralską , karaoke czy zabawy taneczne z DJem. Gwarantujemy dobrą zabawę przy muzyce i smacznym posiłku .

Wycieczki Podhala

spływ przełomem Dunajca,
wyprawy nad Morskie Oko,
nietypowe górskie wycieczki z przewodnikiem na wszystkie pasma górskie.

Zorganizujemy dla Państwa każde, nawet najbardziej niezwykłe wydarzenie, połączone z wypoczynkiem w Pensjonacie Sekuła*** .To Państwo podają wytyczne, my zajmujemy się realizacją. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i ze szczególną uwagą. Wierzymy, że każdy zespół da się zintegrować .

*** ZAPRASZAMY***

Agnieszka Bogusiak
+48 530 950 477

rezerwacje-grupowe@pensjonatsekula.pl
http://pensjonatsekula.pl

Pensjonat Sekuła***
ul . Wierch Olczański 108
34-530 Bukowina Tatrzańska
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Ogłoszenia ogólne

poznaj i ucz się od praktyków biznesu - Akademia Osiągnięć - zobacz co dla Ciebie przygotowała http://bit.ly/1pMmwJa Polecam, sprawdź co się dzieje w Twojej okolicy :)
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)

RACHUNKOWOŚCI NAUCZYMY KAŻDEGO!

ZAPISZ SIĘ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!


Żadnych ukrytych kosztów – materiały gratis.

Wpłać zaliczkę 200 zł - weź udział w kursie - resztę wpłacaj w dogodnych dla Ciebie w ratach - całość kwoty wpłać maksymalnie tydzień przed końcem kursu - ciesz się nowym zawodem!

U nas nie stracisz zajęć – bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie
lub powtórzysz, jeśli coś sprawi Ci trudność.


Miasto: Kraków
Termin: 23.08.2014 - 19.10.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/288-CERTYFIKOWAN...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych

„Skuteczny PR i kontakt z mediami” (Warszawa, 03.10.2014)

Sprawdzimy jak obecnie wygląda system komunikacji z mediami, doradzimy i przećwiczymy nagrywanie SETEK, udzielanie wywiadów oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zrobimy to bez oceniania, ponieważ tylko doradzamy i służymy wymianą doświadczeń. W formie warsztatowej pomożemy również budować system komunikacji między firmą a oddziałami i partnerami społecznymi.

„Rekrutacja i selekcja pracowników” (Warszawa, 09-10.10.2014)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką rekrutacji i selekcji pracowników, a w szczególności: menadżerów i pracowników działów HR, specjalistów rekrutacji pracowników, odpowiedzialnych za proces planowania zatrudnienia, pracowników firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy, właścicieli firm.

„Ochrona Danych Osobowych – zmiany w prawie” Warszawa, (28.10.2014)

W związku z planowanymi zmianami w ustawie o ochronie danych osobowych jak i w prawie Unii Europejskiej przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy. W trakcie szkolenia zostaną omówione zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2015 roku. Dodatkowo, w toku szkolenia zostanie omówiony projekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, który stanowi rewolucję w zasadach i odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________
Slawomir Komuda

Slawomir Komuda szkolenia, doradztwo
UE, kierowanie
projektami.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Poszukuje wykładowców/trenerów do prowadzenia szkoleń dla pracowników JST na terenie całego kraju.

Pozdrawiam
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Aby skutecznie zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu projektu,
warto mieć świadomość ryzyk, z którymi projekt, z uwagi na swą naturę
związaną z niepwtarzalnością działań, łączy się w każdej fazie -
od okresu przed formalnym zainicjowaniem przedsięwzięcia,
aż po okres eksploatacji systemu.

Szkolenie "Zarządzanie ryzykiem w projekcie"umożliwia
zdobycie wiedzy pozwalającej na wprowadzenie, usystematyzowanie
i ulepszenie zarządzana ryzykiem w prowadzonych projektach,
co prowadzi w efekcie do zmniejszenia liczby „niespodzianek projektowych”.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 6 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa



Czytaj więcej...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie dla Liderów MLM- Ludzie chcą fajne rzeczy wiedzieć, nauczyć się , ale nie potrafią dotrzeć do źródła kopalni wiedzy która odmieniła by ich Zycie w jakiejś sferze własnego życia o 180 stopni!!!.
Teraz daję Ci możliwość poznania i zastosowania WIEDZY w praktyce!.
MASTERMIND to Program Coachingowy, dla Liderów z branży MLM ale i nie tylko otrzymujesz od nas techniki, które zmienią Twoje nawyki na takie, które będą wprowadzały
pozytywne zmiany w twoim życiu w każdej sferze życia!. Ta wiedze możesz zastosować w przyszłości i moc zarabiać na tym szkoleniu również!!!.

-Czy czujesz, że Twoje życie stoi w miejscu, a Ty zamiast się rozwijać, skupiasz się tylko na codziennym pędzie i odnalezieniu siebie na drodze do sukcesu?
-Chcesz budować długotrwałe i wartościowe relacje z klientami?
-Uczestniczysz w kursach i webinarach z zakresu rozwoju osobistego, ale poziom Twojej energii spada zaraz po szkoleniu???
-Jeżeli pragniesz zaprowadzić zmiany w swoim własnym życiu to Szkolenie Master Mind jest dla Ciebie!!!.
-pozbędziesz się mentalnego bagażu, który ściąga Cię w dół i wypracujesz nowe nawyki, które każdego dnia będą poruszały Cię do działania
-zbudujesz obraz umysłu i wykorzystasz moc Twojej podświadomości ,dzięki której będziesz mógł warunkować każde działanie, aby pracowało na Twoją korzyść
-poznasz prawa rządzące wszechświatem i korzyści płynące z ich stosowania
-wzmocnisz pewność siebie i wiarę w Twoje możliwości, które będą zawsze
-prowadziły Cię dokładnie do tego miejsca w Twoim życiu, w którym chcesz się znaleźć
-zauważysz, w jaki sposób stosowanie prostych technik zacznie przekładać się na stan Twojego konta, dzięki czemu osiągniesz wolność, której pragniesz
WIECEJ INFO NA PRIV:
Mail:michal.duras951@gmail.com
Skype:michal.duras9511.
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam do zapoznania się:
HARMONOGRAMEM SZKOLEŃ OTWARTYCH

Najbliższe szkolenia:

- Budowanie efektywnego zespołu-
- Nowoczesne strategie sprzedaży
- Najwyższe standardy obsługi klienta
- Nowoczesne strategie zarządzania zespołem
- Sztuka motywowania - potężna broń najlepszych managerów
- Nowoczesne strategie udanych negocjacji
- Mistrz telemarketingu - sprzedaż przez telefon

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
fax. (33) 300 31 46
biuro@solberg-szkolenia.pl
http://SOLBERG-SZKOLENIA.PL
Bartosz L.

Bartosz L. Trener biznesu

Temat: Ogłoszenia ogólne

Poradź sobie z PROKRASTYNACJĄ, czyli nawykowym odkładaniem działania!

Zapraszam na szkolenie do Warszawy 25-26 października 2014 r.

Zapisy i więcej info pod linkiem:

https://nawykiwarszawa.evenea.pl/

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do