Dagmara P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia ogólne

zapraszam na szkolenia: finanse, marketing, zarządzanie, rachunkowość, księgowość pełna i uproszczona:
bezpłatne - http://www.poswojsku.info - proste tekstowe ;(, ale za to mnóstwo ciekawych- bezpłatnych informacji w ładnej oprawie graficznej
komercyjne: http://www.nauka.poswojsku.pl - multimedialne, ze wsparciem trenerów i możliwością uzyskania certyfikatów :)

pozdrawiam
Darek
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Witam!

Zapraszamy do zapoznania się z kwietniową ofertą szkoleń z zakresu Ochrony Środowiska firmy EkoDialog:

1. "Ochrona środowiska przed hałasem dla inwestycji liniowych" - prowadzi Mikołaj Kirpluk
Termin: 14.04.2014
Miejsce: Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

LINK: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/140-szkolenie

2. "JAK SKUTECZNIE ZASKARŻYĆ DECYZJĘ ŚRODOWISKOWĄ ( CZĘŚĆ I )" - prowadzi Jolanta Kochanowska
Termin: 21.04.2014
Miejsce: Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

LINK: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/141-szkolenie

3. "NADZWYCZAJNE TRYBY WZRUSZANIA DECYZJI ŚRODOWISKOWEJ (zmiana decyzji, stwierdzenie nieważności i wznowienie postępowania) ( CZĘŚĆ II )" - prowadzi Jolanta Kochanowska
Termin: 22.04.2014
Miejsce: Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

LINK: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/142-szkolenie

4. "Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym" - prowadzi dr Joanna Sztyber
Termin: 23.04.2014
Miejsce: Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

LINK: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/143-szkolenie

5. "Ochrona środowiska w planowaniu przestrzennym dla inwestycji OZE (aspekty ochrony przyrody, oceny oddziaływania na środowisko i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko" - prowadzi Jolanta Kochanowska
Termin: 28.04.2014
Miejsce: Warszawa, CK Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

LINK: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/144-szkolenie

Zapraszamy również na naszą stronę gdzie znajdziecie Państwo pełną ofertę
http://ekodialog.pl

Zapraszamy!
Beata Glowacka

Beata Glowacka Psycholog Biznesu
Lider Zmian

Temat: Ogłoszenia ogólne

Cześć
polecam super warsztaty z samorozwoju i motywacji:

RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania)
25-27 kwiecień, Kraków.
To warsztat o podejmowaniu racjonalnych decyzji. Dzięki narzędziu, które poznasz bez przeszkód nauczysz się odróżniać przekonania do faktów i tym samym lepiej się motywować.

http://www.akademiaip.pl/#!denerwuj-ci-ludzie/c1eak

Warsztat Insights Discover -
05.kwiecień 2014 Kraków
To warsztat o różnorodności potencjałów ludzkich.
Warsztat umożliwia poznanie indywidualnego profilu osobowości.

http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Otwarta Automatyzacja testów (JAVA) w Agile

Potrzebujesz wydajniejszego i efektywniejszego sprawdzania kodu niż manualne scenariusze testowe? Czy wiesz, że automatyzacja testów jest rozwiązaniem Twojego problemu? Obecnie na całym świecie coraz większą popularność zdobywają zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania, czyli Agile!


Obrazek


Spotkajmy się w Krakowie 7-9 kwietnia 2014 podczas warsztatów Od zera do Inżyniera!. Podczas trzech dni intensywnych warsztatów pomożemy Ci zdobyć praktyczną wiedzę, potrzebną by samodzielnie rozpocząć automatyzowanie testów.

Podczas warsztatów omówimy poniższe narzędzia i zagadnienia:

- Wstęp do Agile.
- Rola automatyzacjo testów i nie tylko.
- Podstawy programowania (tworzenie testów automatycznych).
- Wstęp do Clean Code – tworzenie testów łatwych i tanich w utrzymaniu.
- Automatyzacja testów na różnych poziomach aplikacji.
- Testy jednostkowe przy użyciu Junit, FestAssert lub Nunit w przypadku .Net.
- Testy funkcjonalne przy użyciu Selenium WebDriver.
- Jak i dlaczego NIE używać Selenium IDE?
- Systemy kontroli wersji na przykładzie SVN.
- Budowanie szkieletu aplikacji i uruchamianie testów przy użyciu narzędzia Maven lub Nuget.
- Continous Integration przy użyciu narzędzia Jenkins lub TeamCity.
- IDE Programistyczne (Eclipse) lub Visual Studio.
- Testowanie aplikacji z rodziny WEB 2.0 (Ajax, JavaScript).
- Data Driven Testing.
- Page Object Pattern.
- Efektywne utrzymywanie dużej ilości przypadków testowych.

Automatyzacja testów wcale nie jest taka trudna, jak mogło by się wydawać - przekonaj się sam!
Zapisz się już dziś na naszej stronie internetowej .
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie obsługa klienta

Bezpośrednia obsługa Klienta
Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy z Klientem
Obsługa Klienta a współpraca z Klientem
Struktura rozmowy z Klientem

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie z obsługi klienta

Korzyści dla uczestnika:
► Skuteczne reagowanie w trudnych sytuacjach
► Umiejętność dostrojenia się do typu Klienta
► Umiejętność reagowania na atak i krytykę

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Informacje o szkoleniu na agileszkolenia.pl. Więcej na temat roli, zdań i problemów Product Ownera znajdziesz w wywiadzie z trenerem PSPO .


Obrazek

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

BEZPŁATNY projekt unijny dla bezrobotnych kobiet „Pomorzanki wbrew stereotypom”

Organizator: Lechaa Consulting Sp. z o.o.
Okres realizacji projektu: 01.03.2014 - 31.03.2015r

Zasięg projektu: 3 powiaty województwa pomorskiego; miasto Gdańsk, miasto Gdynia, powiat wejherowski

Cel: dostosowanie kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i kompetencji społeczno-zawodowych do potrzeb regionalnego rynku pracy.

Dla kogo ?

Projekt jest skierowany do 48 kobiet zwolnionych, które utraciły pracę z przyczyn dotyczących zakładu pracy, przechodzącego procesy adaptacyjne i modernizacyjne w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed przystąpieniem do projektu (data zakończenia pracy) .
Osoby te powinny zamieszkiwać na terenie 3 powiatów województwa pomorskiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego: miasto Gdańsk, miasto Gdynia, powiat wejherowski. W ramach tej grupy 30% kobiet, tj. 15 kobiet musi posiadać wykształcenie co najwyżej średnie.

WAŻNE ! Osoba musi być zarejestrowana w Powiatowym Urzędzie Pracy.

Oferowane wsparcie:

I Poradnictwo psychologiczne indywidualne: 8h/osobę (4 spotkania x 2h/osobę)

Zakres usługi: rozpoznanie potrzeb i oczekiwań w odniesieniu do nowej pracy; wsparcie i motywacja do aktywności w szukaniu zatrudnienia; likwidacja barier psychologicznych; nauka asertywności; radzenie sobie ze stresem; analiza mocnych/słabych stron.

II Poradnictwo zawodowe indywidualne i grupowe:

- poradnictwo indywidualne – 8h/osobę (4 spotkania x 2h/osobę)

Zakres usługi: diagnoza osobowości, predyspozycji, zainteresowań uczestniczek projektu i potrzeb szkoleniowych, wybór tematu szkolenia;

- poradnictwo grupowe – 16h/grupę

Zakres usługi: sytuacja na regionalnym i lokalnym rynku pracy, ocena kwalifikacji
i doświadczenia, cechy dobrego pracownika, ocena kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.

III Szkolenia zawodowe – 120 h, (3 spotkania w tyg. x 8 godz.), jeden temat do wyboru

Warunkiem udziału w szkoleniu jest ukończenie dwóch poprzednich usług, tj. poradnictwa psychologicznego indywidualnego oraz poradnictwa zawodowego indywidualnego i grupowego.

- Przedstawicielka handlowa

- Pracowniczka ochrony bez licencji

- Administratorka nieruchomości

IV Staż zawodowy w firmie– 3 miesiące

Warunkiem udziału w stażu jest ukończenie usług z punktów I-III.

V Pośrednictwo pracy – 8h/osobę (4 spotkania x 2h/osobę)

Zakres usługi: pomoc uczestniczkom w opracowywaniu dokumentów aplikacyjnych
i pozyskiwaniu ofert pracy, pomoc w pozyskaniu zatrudnienia.

Gdzie będą organizowane usługi?

Poradnictwo oraz szkolenia w ramach projektu odbywać się będą w Gdańsku, Gdyni i miejscowościach powiatu wejherowskiego, w zależności od zebrania wymaganej liczby chętnych osób. Pod uwagę brane będzie miejsce pracy/zamieszkania uczestników oraz informacje, jakie przedstawią oni w kartach zgłoszeniowych (preferowane miejsce odbywania szkolenia).

Co zapewniamy uczestnikom ?

- stypendium szkoleniowe (120 h x 8,46 zł/h = 1015,2 zł brutto)
- 3-miesięczne płatne staże zawodowe (1580 zł brutto za 1 m-c)
- materiały szkoleniowe
- ubezpieczenie NNW
- wyżywienie (serwis kawowy, obiad),
- zwrot kosztów dojazdów (na wszystkie zajęcia indywidualne i grupowe, oprócz staży),
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdzające uzyskane kompetencje i kwalifikacje.

Rekrutacja

Warunkiem zgłoszenia chęci udziału w projekcie jest wypełnienie, podpisanie i złożenie formularza rekrutacyjnego wraz z wymaganymi załącznikami (ich wzory znajdują się w zakładce Formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu): http://pomorzanki.lechaa.pl

Kontakt:

Lechaa Consulting Sp. z. o.o.
Biuro Projektu „Pomorzanki wbrew stereotypom”
ul. Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk
piętro I, pokój nr 12 (budynek ZDZ)

tel. kom. 531-61-31-51
e-mail: pomorzanki@lechaa.pl lub m.fraczek@lechaa.pl
Godziny otwarcia biura: poniedziałek-piątek godz. 8:00-16:00
(prosimy o wcześniejsze potwierdzenie przybycia telefonicznie)

Szczegóły projektu znajdują się na stronie internetowej: http://pomorzanki.lechaa.pl

Projekt jest całkowicie bezpłatny !
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam,
serdecznie zapraszam na:
Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima - poziom I

Obrazek

Certyfikat Księgowego (kod 331301, wg klasyfikacji MPiPS)

Nie zwlekajcie do ostatniej chwili, zapiszcie się już dziś! Gwarantujemy 10 % zniżki dla studentów!

Korzyści dla uczestników
- zdobycie wiedzy potrzebnej do samodzielnego prowadzenia księgowości
- nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, tworzenia bilansów i rachunków wyników (zysków i strat) oraz list płac
- nabycie wiedzy z zakresu prawa podatkowego
- nabycie praktycznych umiejętności obsługi programów księgowych: Płatnika, Symfonii i Optimy
- możliwość pracy w działach finansowo-księgowych firm i instytucji, zdobycie wiedzy niezbędnej do prawidłowego prowadzenia własnej firmy
Autorskie materiały szkoleniowe - Kompendium wiedzy nowy wymiar nauki
- przepisy i interpretacje, czyli prawo na bieżąco
- schematy postępowania - jak wprowadzić w życie regulacje prawne
- zadania, jak wybrać właściwy sposób postępowania
- praktyczne porady

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/266-Kurs_rachunk...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Katarzyna Markowska

Katarzyna Markowska Koordynator Projektu
Energetycznego,
ULTRA-MED Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam serdecznie
Nawiążę współpracę z firmami szkoleniowymi i trenerami na podwykonawstwo projektów PO KL z poddziałania 2.1.1. Podwykonawstwo obejmować będzie rekrutację oraz działania szkoleniowo-doradcze w 3 ogólnopolskich projektach. Umowa o współpracę lub zlecenie, atrakcyjne wynagrodzenie. Wszelkie informacje i szczegóły na priv kmarkowska.europartgrupa@wp.pl. Zapraszam do kontaktu
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia ogólne

Projekt Zarządzania Kompetencjami dofinansowany w 100% ze środków UE. Bardzo profesjonalne narzędzia audytu firmy, określenia kompetencji oraz szkoleń. Najlepsi konsultanci, najlepsze szkolenia, najlepsza metodologia dla małych i średnich firm.
FAZA I - Uczestnicy:  300 przedsiębiorstw
Analiza: opracowanie raportu z analizy potencjału do zarządzania przez kompetencje, przygotowanie Planu Rozwoju Kompetencji, przygotowanie map kompetencji
Szkolenia: dla kadry zarządzającej oraz kadry odpowiedzialnej za HR z zakresu zarządzania przez kompetencje
FAZA II - Uczestnicy: 100 przedsiębiorstw
Szkolenia: dla kadry HR z zakresu najważniejszych procesów HR, dla kluczowych pracowników przedsiębiorstwa z zakresu kompetencji miękkich
Doradztwo: dla właścicieli i kadry zarządzającej HR z zakresu wdrażania Planów Rozwoju Kompetencji i budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
Więcej na stronie: http://lzegar.wix.com/zegar-consulting#!zarzadzanie-ko...
Łukasz Zegar
tel. 695931276
l.zegar@lukasz-zegar.pl
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: Ogłoszenia ogólne

sale szkoleniowe prezentacje na stronie - http://www.konferencyjne.pl/sale/

prezentuj swoje szkolenia na http://www.szkolenia24h.pl/
Anna Wolinska

Anna Wolinska Student, UMCS

Temat: Ogłoszenia ogólne

Odkryj swoją kobieca stronę natury!

Dołącz z nami do niesamowitej podróży przez własne ciało, w której pomożemy Ci poznać i zaprzyjaźnić się ze swoimi atutami kobiecości.

Myślałaś kiedyś o tym jakie masz wewnętrzne potrzeby? Jak odblokować bariery ograniczające twoje ciało? Czy wiesz jak uwolnić całą swoją energie i zmienić ja w miłość i kreatywność? Odpowiedzi na te oraz inne pytania związane z kobiecością oraz rozwojem poznasz na szkoleniu: Celebracja kobiecości – piękno i moc kobiety.
Zapraszamy!

Po więcej informacji zapraszamy na http://cs.unlimitedgroup.pl ,
lub pod numer 533 993 337
Magda Podkańska

Magda Podkańska Doradca Edukacyjny -
Doradca programu MBA
w Wyższa Szkoła...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam,

poniżej przesyłam pełną informację na temat naszego nowego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Doradztwo i szkolenia realizowane w ramach Projektu objęte są pomocą publiczną.
Pomoc na doradztwo udzielana jest w formie pomocy de minimis o 100% intensywności, tj. w pełnej wysokości udzielonego wsparcia. Wkład własny przedsiębiorcy nie jest w tym przypadku wymagany.
Wartość usługi doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa biorącego udział w projekcie wynosi 3 600, 00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych).
W przypadku pomocy de minimis dofinansowanie wyniesie 100 % wydatków związanych ze szkoleniami ogólnymi, co stanowi 789, 53 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt dziewięć złotych) wobec czego wkład własny nie jest wymagany.
Szkolenia w Gdańsku do wyboru na podstawie analizy potrzeb:

5.1. Źródła finansowania rozwiązań proekologicznych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach.
5.2. PR i marketing ekologiczny.
5.3. Eko innowacje i technologie przyjazne środowisku.
5.4. Zarządzanie środowiskowe z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
5.5. Prawne aspekty eko zarządzania w przedsiębiorstwach.
5.6. System zarządzania środowiskowego - EMAS.
5.7. System zarządzania środowiskowego - ISO 14001.
5.8. Ocena oddziaływania na środowisko.

Uczestnikami szkoleń mogą być osoby, które są zatrudnione w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie lub osoby samo zatrudnione.

Celem projektu jest wzrost rozpoznania przez 240 mikro, małych i średnich przedsiębiorstw własnych
potrzeb w zakresie możliwych do wdrożenia rozwiązań proekologicznych oraz związanych z tym obszarem
luk kompetencyjnych pracowników oraz wzrost poziomu planowania rozwiązań proekologicznych poprzez
dostęp do profesjonalnego doradztwa w zakresie wdrażania rozwiązań proekologicznych.

Wzrost wiedzy i umiejętności 264 pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie
wdrażania rozwiązań proekologicznych w firmach w odpowiedzi na zdiagnozowane luki.
Szkolenia kierowane są do przedsiębiorstw, które delegują swoich pracowników do udziału w projekcie.
Umowa o wsparcie jest podpisywana z firmą.
.
Ponadto oferujemy :
- bezpłatne noclegi dla osób dojeżdżających na zajęcia z dalszych miejscowości
(do wyboru: poniedziałek-piątek lub piątek-niedziela);
- mała liczebność grup max 22 osób;
- szkolenia będą realizowane w tygodniu poniedziałek - piątek, i piątek - niedziela;
- dla każdego uczestnika przewidziano testy wiedzy, materiały szkoleniowe, książki;
- catering.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA - DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ ! Istnieje możliwość aby w szkoleniu wzięły udział 2 osoby.

W celu zgłoszenia chęci udziału w projekcie proszę o kontakt.

Magda Podkańska
Doradca edukacyjny
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
kom 882-042-079
e-mail mpodkanska@wsb.gda.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych, objętych zniżką Last Minute (-21%), organizowanych w Warszawie.

MS PowerPoint 2010 Podstawowy
Termin: 9.06.2014
Koszt szkolenia: 276,5 zł netto

MS Access 2010 Podstawowy
Termin: 8-9.06.2014
Koszt szkolenia: 395 zł netto

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do