konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam,

chciałabym zaprosić Państwa również na moja stronę, tam mamy nadzieję w niedalekiej przyszłości zobaczyć mnóstwo interesujących ogłoszeń.

Pozdrawiam

Karolina

Promocja - kontA ZA DARMO ! tylko do końca lipca
zajrzyj na mój portal aszkolenia.pl
Michał Jendretzki

Michał Jendretzki Day by day , Step by
step...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Serdecznie zapraszamy wszystich chętnych na szkolenie pt:
Programowanie PL/SQL - podstawy

termin: 19-21 lipca
Lokalizacja: warszawa

Wiecej info na stronie: http://www.jsystems.pl
Lub pod adresem:michal.jedretzki@jsystems.plMichał Jendretzki edytował(a) ten post dnia 09.07.10 o godzinie 15:04
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Nowa edycja szkolenia:„Pełnomocnik i auditor wew. Współczesnego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008” ostatni raz w tak niskiej cenie 500 PLN -ostatnie miejsca

Centrum Zarządzania Jakością INFOX z Krakowa zaprasza na szkolenie :„Pełnomocnik i auditor wew. Współczesnego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008”

W programie szkolenia min:
- Interpretacja wymagań według nowej normy
- Warsztaty z zakresu prowadzenia dokumentacji systemu zarządzania jakością
- Wytyczne do auditowania systemów zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 19011.
Szkolenie zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu międzynarodowej jednostki certyfikującej ( w cenie szkolenia)

Termin: 4-6 sierpnia 2010 r.
Miejsce: Kraków
Cena : 500 zł/os

Więcej informacji na:
http://czj-infox.pl
12 653 20 13
Ewa Makuch (Żuk)

Ewa Makuch (Żuk) HR Specialist, ICF
ACC Coach

Temat: Ogłoszenia ogólne

XI edycja Global Management Challenge Poland

GMC to największa na świecie symulacja, w której uczestniczą menedżerowie, specjaliści, słuchacze MBA, studenci. W sumie ‘absolwentów’ programu w Polsce jest już ponad 15 000 osób z 400 firm i 100 uczelni.

Rejestracja do XI polskiej edycji projektu już trwa. Ze względu na swoje walory edukacyjne GMC zdobywa uznanie, jako innowacyjna forma szkolenia, integracji, ale również sprzyja rekrutacji i ocenie potencjału. W symulacji, zespoły (3-5 osób) zarządzają wirtualnymi przedsiębiorstwami prowadząc wnikliwe analizy rynkowe i poszukując okazji do zdobycia, nie tylko konsumentów czy pracowników, ale przede wszystkim zaufania inwestorów. Uczestnicy uczą się w praktyce na swoich decyzjach, trenują umiejętności związane z zarządzaniem strategicznym, rozwijają świadomość finansową. Jedynym kryterium oceny wyników ich pracy są ceny akcji ich spółek na wirtualnej giełdzie.

Na całym świecie GMC jest prowadzony równolegle w 32 państwach w formie krajowych konkursów on-line. Nagrody to m.in. wyjazd na konkurs do Makao (kwiecień 2011), studia podyplomowe, szkolenia.

Więcej informacji mozna przeczytać na gmcpoland.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

SZKOLENIA MEDIALNE W TATRACH SŁOWACKICH

Agencja medialno- producencka MediaNet-TV Production (http://medianettv.pl) oraz Grupa Szkoleniowa Bez Tremy (http://beztremy.pl) zapraszają na szkolenia medialne w Tatrach Słowackich. Są to 2-dniowe szkolenia z zakresu komunikacji, mające na celu kompleksowe wzmocnienie pozytywnego wizerunku.

Oferta skierowana jest dla pracowników polskich firm i pojedynczych osób, których praca związana jest z występami publicznymi. Szkolenia prowadzi doświadczona kadra trenerów – dziennikarze i prezenterki telewizyjne.

I FILAR dotyczy efektywnej komunikacji (wszelkie wystąpienia publiczne, prezentacje, udzielanie wywiadów).
II FILAR dotyka etykiety w biznesie, której znajomość jest niezbędna, zwłaszcza przez osoby reprezentujące nasz kraj na arenie międzynarodowej, czy scenie politycznej.
III FILAR programu szkoleniowego to praca nad wizerunkiem i wyglądem.

MIEJSCE SZKOLEŃ: Grand Hotel Kempiński- Wysokie Tatry, Słowacja

Wszelkie szczegóły chętnie prześlę drogą mailową. Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Joanna Krupa
Dział Marketingu
MediaNet- TV Production
tel. kom. 605 257 716
e-mail: joanna.krupa@medianettv.pl
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. zaprasza wszystkich zainteresowanych na szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji , które odbędzie się w Krakowie w dniach 25-27 sierpnia 2010 r.
Promocyjna cena szkolenia do końca sierpnia to 748zł .

W programie min;
- Prawne i biznesowe wymagania ochrony informacji
- Wymagania dla ABI
- Bezpieczeństwo systemów komputerowych
- Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, normy ISO 27000
- Bezpieczeństwo informacji w procesach HR

Szkolenie zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu międzynarodowej jednostki certyfikującej ( w cenie szkolenia)

szczegółowe informacje na http://czj-infox.pl
lub tel.12 653 20 13 , sekretariat@czj-infox.pl

Serdecznie zapraszamy
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Promocyjna cena szkolenia Administrator Bezpieczeństwa Informacji – do końca sierpnia

Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. zaprasza wszystkich zainteresowanych na szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji , które odbędzie się w Krakowie w dniach 25-27 sierpnia 2010 r.
Promocyjna cena szkolenia do końca sierpnia to 748zł .

W programie min;
- Prawne i biznesowe wymagania ochrony informacji
- Wymagania dla ABI
- Bezpieczeństwo systemów komputerowych
- Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, normy ISO 27000
- Bezpieczeństwo informacji w procesach HR

Szkolenie zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu międzynarodowej jednostki certyfikującej ( w cenie szkolenia)

szczegółowe informacje na http://czj-infox.pl
lub tel.12 653 20 13 , sekretariat@czj-infox.pl

Serdecznie zapraszamy
Anna  Czupryniak-Fabin iak

Anna
Czupryniak-Fabin
iak
pedagog zdrowia,
health coach,
autorka, trenerka

Temat: Ogłoszenia ogólne

Centrum Wsparcia Psychologiczno-Pedagogicznego
doradztwa i szkoleń AGAPE w Dąbrowie Górniczej
Zaprasza na szkolenia i warsztaty organizowane dla grup
osób dorosłych 4, 6 i 8 osobowych


Obrazek


AKTUALNIE URUCHAMIAMY ZAPISY NA NASTĘPUJĄCE SZKOLENIA:
1. „Autokreacja, prezentacja i promocja wizerunku zawodowego”
2.„Z cukrzycą w szkole” – szkolenie dla kadry pedagogicznej,
pracowników oświaty i studentów pedagogiki
3.EDU - DIABETICA - szkolenia grupowe dla dorosłych (cykl)

Termin szkoleń wrzesień/październik 2010

Szczegóły i cennik: http://agapecentrum.naszemiasto.net
lub pod nr telefonu 665-235-584

A jeśli...
Potrzebujesz pomocy, porady,
chcesz o coś zapytać naszych specjalistów?

Napisz: centrum.pomoc@gmail.com

Zachęcam:-)
Hanna  Grendel-Wielisie j

Hanna
Grendel-Wielisie
j

Trener/Coach/Konsult
ant/Mediator

Temat: Ogłoszenia ogólne

INDYWIDUALNE SESJE COACHINGOWE
Zapraszam osoby zainteresowane rozwojem osobistym i wzmocnieniem efektywności osobistej poprzez coaching na indywidualne sesje.

Zastanawiasz się w jaki sposób możesz osiągać więcej pozytywnych rezultatów swoich działań?
Zastanawiasz się jak wykorzystać swój potencjał i odkryć swoje talenty?
Chcesz szybciej i skuteczniej realizować plany, marzenia?
Pragniesz rozwijać swoje kompetencje?

W czasie sesji wzmocnisz swoją motywację oraz zwiększysz swoją samoświadomość.

Oferta:
Pierwsza sesja – zapoznanie, diagnoza potrzeb coachingowych, zawarcie kontraktu – bezpłatna
Kolejne 9 sesji – czas 3 miesiące , sesje odbywają się co tydzień/dwa i trwają 45 min – 60 min
Koszt 9 sesji – 450 zł – płatne po drugiej sesji z góry za kolejnych osiem. OFERTA SPECJALNA WAŻNA DO 10.09.2010
Czas trwania oferty: 10.08.2010 do 10.09.2010 (data zgłoszenia do coacha)

Forma prowadzenia:
Kontakt osobisty – Warszawa w miejscu uzgodnionym z klientem.
Kontakt poprzez komunikatory ( Skype, Yahoo)

Dodatkowe wsparcie pomiędzy sesjami – maile, telefon.

Zainteresowanych szczegółami proszę o kontakt bezpośrednio na priv Goldenline

O mnie:
Posiadam ponad 10 letnie doświadczenie jako menedżer w międzynarodowych organizacjach. Jestem trenerem biznesu i coachingu.
Od dwóch lat zajmuję się coachingiem indywidualnym w obszarach – life coaching, career coaching.
Jestem członkiem International Coaching Federation http://www.icf.org.pl/ w trakcie zdobywania akredytacji ICF.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Webinary i warsztaty online - czyli szkolenia za pomocą internetu na żywo - to główny temat mojego bloga, na który serdecznie zapraszam. Oto adres: http://marta-online.pl

Do czego można wykorzystać webinary? M.in.:

- jako narzędzie do szkoleń dla klientów lub szkoleń wewnętrznych (szczególnie jeśli klienci lub pracowicy są rozproszeni po całej Polsce),

- jako narzędzie do badania potrzeb szkoleniowych oraz spotkań z uczestnikami po szkoleniu w celu ewaluacji lub dodatkowych konsultacji,

- do działań marketingowych mających na celu promowanie usług czy też produktów,

- jako uzupełnienie działań handlowych (np. gdy w czasie spotkania z klientem ekspert z twojej firmy nie może być obecny "na żywo" ale za to może przeprowadzić prezentację online z dowolnego miejsca, w którym ma dostęp do internetu).

Na blogu przeczytasz na nim m.in.:
- jakie są programy do webinarów i warsztatów online i przekonasz się, że są one dostępne dla każdego trenera(http://bit.ly/c82y98)
- porady na jaki temat i jak prowadzić webinary (http://bit.ly/dhuJA1)

Poza tym na blogu znajdziesz informacje o rynku szkoleń i e-szkoleń w Niemczech (http://bit.ly/abGPMV). Mnie takie informacje niezmiernie inspirują, dlatego chętnie się nimi dzielę.

Co tydzień na blogu pojawiają się nowe informacje. Zapraszam się do zapisania się na listę mailingową lub abonowania bloga za pomocą np. Google Reader :)

A ja oczywiście mogę was przeszkolić, jak prowadzić webinary i warsztaty online dla waszych Klientów.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

UWAGA!!!
Zapraszamy na szkolenie z Szybkiego Czytania, które odbędzie się 11.09. w Warszawie.

PROMOCJA LAST MINUTE
10% zniżki dla każdego uczestnika
+
20% za każdą przyprowadzoną osobę

Dlaczego warto odbyć szkolenie z Szybkiego Czytania?

Przeciętny Polak jest w stanie przeczytać ok. 200 słów na minutę, przy 70% zrozumieniu tekstu. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik może pochwalić się umiejętnością czytania z prędkością od 4 do 6 większą. Ponadto, ćwicząc samemu w kilka tygodni po kursie można osiągnąć poziom nawet do 3 tysięcy słów na minutę, przy co najmniej 80% poziomie zrozumienia! Dane te nie są wyssane z palca. Liczby są wynikami absolwentów szkolenia.

Kilkukrotny progres w szybkości czytania wiąże się z wieloma profitami. Wśród nich wymienić należy:

*

znaczna oszczędność czasu
*

wykonanie więcej czynności w tym samym czasie
*

wzrost tempa nauki
*

poprawa koncentracji

Ponadto, każdy uczestnik posiądzie umiejętność tworzenia Map Myśli, czyli bardzo skutecznej metody zapamiętywania czytanych tekstów.

Szkolenie organizowane jest na licencji ogólnopolskiego centrum szkoleniowego Intelektualnie.pl, i prowadzone jest przez licencjowanego trenera.

Każdy z kursantów otrzyma na własność skrypt (120 stron), płytę CD oraz niespodziankę.

Szkolenie odbywa się w Warszawie, podczas dwóch weekendów 11-12, 18-19.09, każdego dnia po 4h.

Cena szkolenia wynosi tylko 377zł.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na stronie internetowej: http://kamil-consulting.pl/szkolenia/szkolenia-otwarte...

Tam też można dokonać rezerwacji.

Pamiętaj, na naukę nigdy nie jest za późno. Inwestując w naukę, inwestujesz w siebie, a to najlepsza inwestycja. Rozwijaj się z firmą Kamil Consulting.

Gorąco zapraszamy.Justyna Kędzierska edytował(a) ten post dnia 08.09.10 o godzinie 18:17
Daria P.

Daria P. Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szanowni Państwo,

Firma DEA Konsulting Izabela Tokarska, na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przystępuje od września bieżącego roku do realizacji cyklu seminariów: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile z zakresu instrumentów finansowych wspierających innowacyjność przedsiębiorstw w Wielkopolsce.
Seminaria odbywać się będą w ramach projektu systemowego „Regionalne sieci innowacji i promocja innowacji w regionie” POKL, Priorytet VIII – Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 – Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji.

Seminaria skierowane będą przede wszystkim do przedstawicieli takich podmiotów jak: małe i średnie przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostki otoczenia biznesu, rowadzące działalność na terenie województwa wielkopolskiego.

Celem głównym seminariów jest podniesienie wiedzy na temat instrumentów finansowych, które mogą być wykorzystane do finansowania innowacyjnych produktów i usług. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi regulacjami i rozwiązaniami oraz uzyskają wiedzę na temat możliwości wsparcia innowacyjnych inicjatyw MŚP. Inicjatywy te przyczynią się do poprawy konkurencyjnej regionu.

Zakres tematyczny każdego seminarium obejmować będzie 5 jednakowych tematów:
I. Przegląd źródeł finansowania dla małych i średnich firm,
II. Anioły Biznesu – jako inwestorzy poszukujący nowych możliwości inwestycyjnych z innowacyjnymi przedsięwzięciami,
III. Rynek giełdowy dla małych i średnich firm,
IV. Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital,
V. Dokumenty Unii Europejskiej dot. tematyki możliwości finansowania działalności małych i średnich firm.

Miejsca i terminy seminarium:

I. KONIN 20.09.2010r.
Centrum Szkoleniowe Wiedza, ul. Chopina 21H, 62-500 Konin

II. LESZNO 04.10.2010r.
Centrum Konferencji i Rekreacji Akwawit, ul. Sw. Józefa 5, 64-100 Leszno

III. KALISZ 12.10.2010r.
Kompleks Aljo, ul. Czestochowska 140, 62-800 Kalisz

IV. POZNAŃ 18.10.2010r.
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 1, 61-719 Poznan

V. PIŁA 26.10.2010r.
Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiebiorczosci, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła

W celu zgłoszenia uczestnictwa niezbędne jest przesłanie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO dostępnego TUTAJ a także w siedzibie DEA Konsulting oraz przesłanie na adres:

DEA Konsulting, ul. Konopnickiej 6/4, 60 – 771 Poznań,
tel: (61) 624 72 98, (61) 625 20 12, fax: (61) 624 77 41,
e -mail: dpilarczyk@deakonsulting.pl
Osoba do kontaktu: Daria Pilarczyk


UWAGA!
Wszystkie osoby zakwalifikowane poinformowane zostaną telefonicznie lub e-mailem przez Organizatora. Brak bezpośredniego telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu ze strony Organizatora na wybrany cykl seminarium jest równoznaczny z brakiem zakwalifikowania się Uczestnika na wskazaną edycję.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- Bezpłatny udział w seminarium w wybranym mieście,
- Materiały konferencyjne,
- Catering.

Zapraszamy do skorzystania z proponowanej oferty.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

UWAGA!!!
Zapraszamy na szkolenie z Szybkiego Czytania, które odbędzie się 23.10.2010r. w Warszawie.

PROMOCJA FIRST MINUTE
zapis do 1 października 2010 - zapłacisz tylko 337 zł

po tym terminie - zapłacisz 377 zł

Dlaczego warto odbyć szkolenie z Szybkiego Czytania?

Przeciętny Polak jest w stanie przeczytać ok. 200 słów na minutę, przy 70% zrozumieniu tekstu. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik może pochwalić się umiejętnością czytania z prędkością od 4 do 6 większą. Ponadto, ćwicząc samemu w kilka tygodni po kursie można osiągnąć poziom nawet do 3 tysięcy słów na minutę, przy co najmniej 80% poziomie zrozumienia! Dane te nie są wyssane z palca. Liczby są wynikami absolwentów szkolenia.

Kilkukrotny progres w szybkości czytania wiąże się z wieloma profitami. Wśród nich wymienić należy:

*

znaczna oszczędność czasu
*

wykonanie więcej czynności w tym samym czasie
*

wzrost tempa nauki
*

poprawa koncentracji

Ponadto, każdy uczestnik posiądzie umiejętność tworzenia Map Myśli, czyli bardzo skutecznej metody zapamiętywania czytanych tekstów.

Szkolenie organizowane jest na licencji ogólnopolskiego centrum szkoleniowego Intelektualnie.pl, i prowadzone jest przez licencjowanego trenera.

Każdy z kursantów otrzyma na własność skrypt (120 stron), płytę CD oraz niespodziankę.

Szkolenie odbywa się w Warszawie, podczas dwóch weekendów 23-24, 30-31.10, każdego dnia po 4h.

Cena szkolenia wynosi tylko 377zł.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na stronie internetowej: http://kamil-consulting.pl/szkolenia/szkolenia-otwarte...

Tam też można dokonać rezerwacji.

Pamiętaj, na naukę nigdy nie jest za późno. Inwestując w naukę, inwestujesz w siebie, a to najlepsza inwestycja. Rozwijaj się z firmą Kamil Consulting.

Gorąco zapraszamy.
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szanowni Państwo,

w imieniu Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. z.o. miło mi poinformować Państwa,

że w dniach 28-30 września 2010r. w Krakowie odbędzie się szkolenie otwarte:

Administrator Bezpieczeństwa Informacji.

Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani między innymi z :
- zakresem obowiązków i uprawnień ABI
- systemowym podejściem do zarządzanie Bezpieczeństwem informacji
- zasadami tworzeni Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- zasadami zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji

Szkolenie zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu międzynarodowej jednostki certyfikującej ( w cenie szkolenia)

szczegółowe informacje na http://abi.czj-infox.pl
lub tel.12 653 20 13 , sekretariat@czj-infox.pl
Bogna K.

Bogna K. badania społeczne i
marketingowe

Temat: Ogłoszenia ogólne

Poszukujemy chętnych do współpracy doświadczonych moderatorów FGI oraz IDI, przy realizacji badań społecznych oraz ewaluacyjnych, przede wszystkim na terenie Podkarpacia.
(informacje o firmie na stronie: http://bdcenter.pl/)
Dariusz Królik

Dariusz Królik Product Manager,
Nice Polska Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia ogólne

Praktyk NLP

Bez zbędnych i zbyt długich opisów zapraszam wszystkich zainteresowanych na szkolenie Praktyk NLP, które rozpocznie się już w pod koniec października 2010r w Warszawie. Całość szkolenia składa się z pięciu trzydniowych sesji (15 dni) w odstępach 4-5 tygodniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat w dwóch wersjach językowych (w wersji polskiej i angielskiej) zaświadczający odbycie kursu NLP PRACTITIONER zgodny z międzynarodowymi wymaganiami twórcy NLP Johna Grindera.

Mistrz NLP

Na koniec tego roku planowane jest także rozpoczęcie kolejnego etapu przygody z NLP czyli Mistrz NLP.
Podobnie jak w przypadku szkolenia Praktyk, Mistrz NLP także składać się będzie z pięciu trzydniowych sesji.
Zatem wszystkich którzy posiedli już pierwszy stopień wtajemniczenia (Praktyk) także w innych szkołach, zapraszam serdecznie.

Wszystkie zainteresowane osoby proszę o kontakt na priv.

Pozdrawiam
Norbert Poliński

Norbert Poliński Norbert Poliński -
Ekspert i manager
platformy
inwestycyj...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Poszukuję trenera biznesu, który przygotuje 30 minut szkolenia (w pigułce) JAK PROWADZIĆ INNOWACYJNY BIZNES – BARIERY, ZAGROŻENIA, SZANSE.
Szkolenie miałoby być bezpłatnie rozpowszechniane w Internecie, konieczne jest zatem przekazanie wszelkich praw, które to umożliwiają. Trener otrzyma wsparcie grafików, lektorów oraz ekipy filmowej. Udostępnienie wizerunku nie jest konieczne, aczkolwiek dopuszczam i takie rozwiązanie.
Zainteresowanych uprzejmie proszę o kontakt na prv.
Norbert Poliński
Jakub Łączkowski

Jakub Łączkowski Founder & CEO w
Pozamiatane.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do współpracy przy wdrożeniu nowego produktu na rynek usług szkoleniowych. Comparo to innowacyjna porównywarka jakości oraz cen usług szkoleniowych.

Comparo, czyli co nowego?
- możliwość porównania ofert z danej kategorii pod względem ceny
- autoryzowany system opinii, który pozwoli na porównanie jakości szkoleń
- kompleksowa obsługa firm szkoleniowych i trenerów indywidualnych z użyciem serwisów społecznościowych i newslettera
- innowacyjna wyszukiwarka, która pozwoli dobrać szkolenie do potrzeb użytkownika

Pierwsza wersja Comparo będzie miała premierę 8 listopada. Jednak już teraz chcielibyśmy zaprosić Państwa do współpracy, gdyż chcemy, aby nasz produkt jak najlepiej spełniał oczekiwania naszych klientów. Oczywiście w zamian za udział we wdrażaniu projektu oferujemy szereg bezpłatnych usług Comparo.

Naszymi użytkownikami będą przedsiębiorstwa chcące podnosić kwalifikacje swoich pracowników oraz wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dowolnie obranym kierunku. To nie jest slogan reklamowy. W portalu znajdą się szkolenia z bardzo szerokiego zakresu tematycznego. Jest to kolejna cecha wyróżniająca nas na tle baz kursów i szkoleń - na rozwój patrzymy holistycznie. Lista kategorii, które wprowadzimy do serwisu jest długa i będzie nieustannie poszerzana. Obejmuje ona m.in. szkolenia z zakresu umiejętności miękkich i rozwoju osobistego, szkolenia sportowe, szkolenia bhp, kursy językowe czy kursy nauki jazdy.

W chwili obecnej za pośrednictwem portalu Facebook prowadzimy kampanię marketingową. Naszymi partnerami są firmy Fun.pl, Tolle.pl oraz Okularywsieci.pl.

Jesteśmy pewni, że współpraca z Comparo przyniesie Państwa firmie wiele korzyści i otworzy nowe kanały sprzedażowe. Prosimy o kontakt w celu przesłania oferty współpracy i porozmawiania o projekcie.

Pozdrawiam,

Jakub Łączkowski
Dyrektor Zarządzający
Comparo
tel. 783 383 069
j.laczkowski@comparo.pl
http://www.comparo.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Jak zarabiać na E-mergencji? - Szkolenie

Twoje pierwsze pytanie: „Co to, do diaska, jest E-mergencja?”

Emergencja to takie połączenie elementów, które daje efekt jakościowo lepszy, niż suma składników. Dzięki niej suma małych działań daje nadspodziewane efekty. Dzięki niej 10 plus 20 daje 60. Dzięki niej z małym budżetem można osiągnąć wielkie rzeczy. Prowadząc Ardeum.pl wielokrotnie przekonaliśmy się, że marketing w Internecie jest emergentny – a właściwie E-mergentny, jak postanowiliśmy to nazwać.

E-mergencja, jak domyślasz się, to użycie różnorodnych narzędzi marketingu internetowego, tak by wspierały się nawzajem. Twój klient nigdy nie posługuje się jednym narzędziem. Twój sukces nigdy nie zależy o jednego elementu.

Twoje drugie pytanie: „Kim właściwie jesteśmy?”

Jeżeli czytujesz blog Ardeum.pl, nie musimy Ci się przedstawiać. Wystarczy, że powiemy, że jesteśmy jego autorami i będziesz miał pojęcie, z kim rozmawiasz. Jeżeli nie miałeś z nami przyjemności: jesteśmy specjalistami od zintegrowanego marketingu, którzy nie kryją się ze swoim know-how, a wręcz przeciwnie: dzielimy się wiedzą z wszystkimi zainteresowanymi. Teraz postanowiliśmy dzielić się nią face-to-face na szkoleniach, które

Teraz zapytasz: „Co za szkolenie? Gdzie i kiedy?”

By posługiwać się kompleksowo wieloma narzędziami trzeba je poznać. Proponujemy, więc intensywne jednodniowe szkolenie pt. „E-mergentny marketing internetowy” - nasz autorski „crash course” z marketingu internetowego, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Poczynając od końca listopada, będziemy wizytować większe miasta: Warszawę, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łódź, Rzeszów, Lublin. Nie musisz się zastanawiać „CZY dotrzemy do Ciebie” tylko „KIEDY”?

Więcej o szkoleniu dowiesz się na naszej stronie, tam też możesz dokonać rezerwacji. Zapraszamy.

Agencja Marketingowa Ardeum.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia ogólne

kupię bazy danych - same emaile:

1. Do biur projektowych
2. branża IT
3. branża budowlana
4. 500 największych firm w Polsce

Konytakt:
Izabella Kapuściak
iza.kapusciak@akn.pl
tel. 502-190-259

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do