Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcieliśmy poinformować, że są jeszcze wolne miejsca na akredytowanym szkoleniu z zarządzania projektami z zakresu metodyki PRINCE2® Foundation&Practitioner, w terminie 23-27.01.2012, organizowanym przez skills sp. z o. o.

Wyjątkowo u nas:
- kameralne grupy szkoleniowe, nieprzekraczające 12 osób,
- możliwość zdania 2 egzaminów w trakcie 5-dniowego szkolenia i uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe w postaci papierowej i elektronicznej od międzynarodowych partnerów,
- licencja na "Project in a box Community Edition" - oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniane w języku polskim tylko przez skills,
- wsparcie poszkoleniowe w postaci pytań doradczych do trenera,
- coaching dla Kierowników Projektów,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®

Zapraszamy również na inne szkolenia otwarte w pierwszym kwartale 2012 r.:

PRINCE2®: 23-27.01.2012, 06-10.02.2012, 20-24.02.2012, 05-09.03.2012, 19-23.03.2012
MSP®: 13-16.02.2012
M_o_R®: 12-16.03.2012
P3O®: 16-20.01.2012

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zapisy na szkolenia i dodatkowe informacje:

info@skills.pl
http://skills.pl/szkolenia.php
tel. 22 216 60 61 , 60 333 666 3.

Zapraszamy i pozdrawiamy
Zespół skills

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
M_o_R® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
P3O® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce
MSP® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach
PMI®, PMBOK® are Registered Trade Mark of the Project Management Institute
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia ogólne

3 PYTANIA, czyli jak zweryfikować swój potencjalny rynek zbytu?

Drodzy Użytkownicy,

Prowadzę właśnie badanie zainteresowania tematyką szkoleń miękkich. Ankieta, do której link załączam ułatwi mi weryfikację zapotrzebowania. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania. Średni czas wypełniania ankiety wśród dotychczasowych respondentów nie przekroczył 1,5 minuty.

Wszystkim jestem bardzo wdzięczna za pomoc i poświęcony czas!

Oto link do ankiety:

http://www.ankietka.pl/ankieta/76516/szkolenie-w-ktory...


Pozdrawiam noworocznie,

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
http://akademiarozwojubiznesu.pl/
email: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl / kinga.kalinska@gmail.com
tel. (+48) 516 196 995

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Ogłoszenia ogólne

Kompleksowych usług dla przedsiębiorstwa w zakresie spraw związanych z BHP , KADRAMI, PIERWSZĄ POMOCĄ , P/POŻ.
W skład mojej oferty wchodzą następujące usługi:
W zakresie bhp wykonuje następujące zadania:
· Doradztwo pracodawcy w zakresie bhp
· Opracowanie oceny ryzyka zawodowego wraz z instrukcją stanowiskową
· Opracowanie dokumentacji powypadkowych
· Analiza stanu bhp w przedsiębiorstwie
· Sporządzanie i opiniowanie instrukcji bhp
· Opracowanie zarządzeń wewnątrz zakładowych dotyczących bhp
Szkolenia bhp i inne szkolenia
· Szkolenie wstępne
· Szkolenie okresowe dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, adm-biurowych
· Szkolenie dla pracodawców i osób kierujących pracownikami
· Szkolenie dla kadry inżynieryjno- technicznej
· Szkolenia z pierwszej pomocy
· Szkolenia P/POŻ
Kadry
· Sporządzanie list obecności dla przedsiębiorstw,
· Prowadzenie akt osobowych pracowników poszczególnych przedsiębiorstw,
· Prowadzenie ewidencji czasu pracy w przedsiębiorstwach,
· Prowadzenie dokumentacji w zakresie stosunku pracy.
Obsługa kontaktów inwestycyjnych budowy
· Udział w postępowaniach powypadkowych, sporządzanie wymaganej dokumentacji oraz opracowywanie wniosków wynikających z przyczyn powstałych wypadków przy pracy oraz kontroli ich realizacji
· Identyfikacja zagrożeń na stanowiskach pracy
Bieżące informowanie o zagrożeniach oraz sposobach ich usuwania lub minimalizowania
· Ocena i dokumentacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
Okresowe i roczne przeglądy stanu bhp
· Współudział w opracowywaniu instrukcji bhp
· Pomoc w realizacji decyzji i wniosków wydanych przez inspektora Państwowej Inspekcji Pracy Prowadzenie w pełnym zakresie szkoleń:
- BHP szkolenia wstępne ogólne i okresowe dla wszystkich grup pracowniczych, a także dla kadry kierowniczej i pracodawców,
Możliwość stałej współpracy w zakresie bhp, kadr. Bardzo atrakcyjne ceny Nawiąże również współprace z Biurami Rachunkowymi na terenie Województwa Śląskiego.
Informacje
Informacje
509367349
bhp13@interia.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam na szkolenie


Obrazek


Motywacja 13 - 14.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szanowni,

szukam coachów z niewielkim doświadczeniem w relacjach w pracy
indywidualnej (0-50h) do uczestnictwa w ścieżce mentorskiej
(łącznie 3 dni szkolenia, 8 telekonferencji, 2 superwizje
rozwojowe, praca własne, prace domowe, coaching wzajemny). W zależności od oczekiwań ilość dni szkoleniowych może zostać zmniejszona.

Proces wieńczy wystawienie przeze mnie listu polecającego (referencja) oraz zaświadczenia o ukończeniu 10 godzin mentor-coachingu - są to wymogi niezbędne w procesie akredytacji w International Coach Federation (Międzynarodowa Federacja Coachów).

Zainteresowanych proszę o maila, a wyślę szczegóły:
coach@michalbloch.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenie realizowane w ramach Uniwersytetu SAR :

" REKLAMA PRODUKTÓW SENSYTYWNYCH".

Data: 02.02.2012 r.
Godzina: 9:00-12:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ( ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa).

W celu ochrony społeczeństwa nasze ustawodawstwo wprowadza pewne ograniczenia związane z reklamą określonych produktów. Ograniczenia te są szczególnie restryktywne w odniesieniu do towarów uważanych powszechnie za niebezpieczne dla zdrowia, takich jak wyroby tytoniowe oraz alkohol. Pewne ograniczenia nie omijają również usług, np. finansowych, dla których niezwykle istotne jest to aby klient nie mógł zostać wprowadzony w błąd poprzez niezamieszczenie w reklamie określonych, ważnych dla podjęcia decyzji informacji.

Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo m.in.:

1. Jakie alkohole można reklamować i w jaki sposób;
2. Jakie są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji wyrobów tytoniowych
3. Reklama jakich innych produktów/usług jest ograniczana i w jaki sposób;
4. Jakie są konsekwencje związane z niezastosowaniem się do zakazów i ograniczeń.

Prowadzący/ Trener:

Wiktor Rainka- swoją karierę zawodową kształtuje wokół zagadnień związanych z ochroną własności intelektualnej. Ma doświadczenie w zakresie prawa mediów, reklamy, komputerowego i nowych technologii oraz prawa nieuczciwej konkurencji, konsumentów oraz ochrony dóbr osobistych. Specjalizuje się również w zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz urządzaniem gier losowych, konkursów i programów lojalnościowych.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
(0)508-309-012
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


już 27.02.2012

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 25.01.2012 i zapłać tylko 590zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam na konferencję:
Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.

Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37

Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam
Zapraszam na BEZPŁATNE szkolenie dotyczące : marketingu internetowego, promocji a także narzędzi jakie można wykorzystać do zaistnienia w sieci.

Szkolenie jest online w sobotę (21.01.2012) Nie musisz wypełniać żadnych formularzy. Wystarczy, że pojawisz się na webinarze przed 11:00.Rafał Dziedzic edytował(a) ten post dnia 22.03.12 o godzinie 19:40

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia ogólne

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia językowe

W naszej ofercie posiadamy:

-język angielski
-język niemiecki
-język rosyjski
-język hiszpański

zapytaj o język, który Cię interesuje, a nie ma go w naszej ofercie

Prowadzimy kursy na każdym poziomie zaawansowania. Nasi trenerzy są licencjonowani przez uznane instytucje międzynarodowe (University of Cambridge, Goethe Institut), bądź są absolwentami kierunków filologicznych lub lingwistycznych. Biorą również udział w programach podnoszących jakość pracy dydaktycznej organizowanych przez największych wydawców podręczników językowych (Oxford University Press, Cambridge University Press, Macmillan)

Oferujemy doświadczenie i profesjonalizm w rozsądnej cenie!
Zapraszamy na stronę oraz do współpracy: http://odksimp.pl/szkolenia-jzykowe.html

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®, PMBOK®Guide), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®), które organizuje skills sp. z o. o. w pierwszych miesiącach 2012 r.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012
05-09.03.2012
19-23.03.2012
02-06.04.2012
16-20.04.2012
CAPM®/PMP® EXAM PREP:
11-13.04.2012
M_o_R®:
12-16.03.2012
P3O®
23-27.04.2012

Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663


http://skills.pl/szkolenia.php

Zapraszamy na nasze szkolenia

Zespół skills
http://skills.pl


Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).

PRINCE2®, M_o_R®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 10:02
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprasza szkolenie

" EFEKTYWNY E-MAIL MARKETING OD A DO Z"

Data: 13.02.2012 r
Godzina: 9:30-17:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Łowicka 25 lok.P4, 02-502 Warszawa

E-mail marketing to prawdopodobnie najbardziej efektywny kanał komunikacji marketingowej. Średni wskaźnik ROI z inwestycji w ten kanał wynosi z 1 zł do 43 zł- jednak bywają i takie kampanie, które potrafią ten wskaźnik zwielokrotnić. Podczas szkolenia poznają Państwo całość zagadnień z wykorzystaniem tego narzędzia. Od budowania baz danych i ich efektywnego zarządzania, przez kwestie formalne związane z ochroną danych osobowych aż do tworzenia skutecznych kampanii oraz umiejętne wyciąganie wniosków z efektów działań e-mail marketingowych. Wszystko to okraszone przykładami z najbardziej efektywnych kampanii e-mail marketingowych realizowanych w Polsce.

Program szkolenia przewiduje następujące moduły:

• Wprowadzenie do e-mail marketingu
• Efektywne budowanie baz danych
• Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
• Sztuka przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
• Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi?
• Jak unikać filtrów antyspamowych?
• Systemy raportowania w e-mail marketingu
• E-mail marketing a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii?
• Case study - najefektywniejsze kampanie e-mail marketingowe w Polsce

Prowadzący/ Trener:

Paweł Sala – specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Advertising Bureau Polska. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także wielu publikacji, badań i raportów na temat e-mail marketingu. Mówca na wielu konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
(0) 508-309-012
Andrzej Bieniek Cfa

Andrzej Bieniek Cfa CFA, Doradca
Inwestycyjny nr
licencji 457, MPW nr
2637

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Kurs maklerski z części matematycznej

Kurs maklerski z części matematycznej pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z każdego miejsca Polski. Otrzymasz rozwiązane zadania z egzaminów z lat 2006-2011. Kurs obejmuje ponad 500 pytań spoza obszaru prawa. Zadania są opracowane rzetelnie i przejrzyście.


Obrazek
Kurs jest podzielony na 4 działy:

Obrazek
Matematyka finansowa,

Obrazek
Instrumenty udziałowe,

Obrazek
Instrumenty dłużne,

Obrazek
Instrumenty pochodne i modele RK.


Obrazek
Dodatkowo otrzymasz opcję "Sprawdź się" - 11 testów historycznych z pytaniami z powyższych działów. Każdy test zawiera około 35-45 pytań (zgodnie z rzeczywistą ilością pytań na egzaminie).

Każde zadanie występuje jednocześnie w części "Nauka" oraz w części "Sprawdź się". Masz zatem możliwość czterokrotnego rozwiązania tego samego zadania (2 razy w „Nauce” i potem 2 razy w „Sprawdź się”).

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.
Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/18
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458


Obrazek



Obrazek


Kurs główny z prawa

Kurs główny z prawa pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z części prawnej z każdego miejsca Polski. Kurs ten składa się z najważniejszych aktów prawnych. Kurs obejmuje:


Obrazek
90 rozdziałów, które zawierają się ponad 2400 pytań, pokrywających 48/60 pytań z egzaminu. Każdy rozdział zawiera około 35-40 pytań i odpowiada konkretnemu fragmentowi w danym akcie prawnym. Dostajesz zatem możliwość utrwalenia swojej wiedzy z poszczególnych fragmentów ustaw.


Obrazek
24 streszczenia, które obejmują najważniejsze informacje zawarte w danym akcie prawnym. Jedno streszczenie ma 1-2 stron A4 i zawiera najistotniejsze informacje (daty, liczby, wyliczenia itd.) z danego rozdziału. Dzięki temu uzyskujesz najważniejsze informacje z około 25 stron jednego rozdziału na dwóch kartkach A4.

Wszystkie testy zostały stworzone tak, aby wszystkie informacje zawarte w danym akcie prawnym znalazły się w pytaniach testowych. Po przerobieniu testów możesz mieć pewność, że nie ominie Cię żadna ważna informacja.

Przed zakupem przetestuj kurs demonstracyjny ( dostępny po zalogowaniu) i przekonaj się sam, jak kurs ułatwi Ci przyswojenie zagadnień prawnych!

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.

Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/9
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458
e-mail: andrzej.bieniek@perk.com.pl


Obrazek
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"28.01.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"03-04.02.2012
"Wystąpienia publiczne"11.02.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"18.02.2012
"Rozmowa handlowa"25.02.2012
"Rola Kierownika w organizacji" 03.03.2012
"Coaching" 10.03.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.03.2012
"Profesjonalny Handlowiec"23-24.03.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Sławomir Brak

Sławomir Brak Twoje życie staje
się lepsze tylko,
kiedy Ty stajesz się
...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Rewolucyjny szkoleniowy projekt biznesowy po raz pierwszy wchodzi na Polski rynek ! Czy interesują Cię pomysły związane z nowymi innowacyjnymi i kreatywnymi możliwościami w Twoim biznesie?

Grupa Jan Tomiak International ma zaszczyt przedstawić swój najnowszy i rewolucyjny projekt biznesowy. Nawiązaliśmy współpracę z wybitnymi w swoich dziedzinach trenerami, aby stworzyć innowacyjne na krajowym rynku szkolenie, które każdy uczestnik zapamięta przez długie lata. W trakcie jednego weekendu poznasz umiejętności aż 7 trenerów ! Każdy z nich przedstawi Ci sprawdzoną w praktyce wiedzę, którą zaczniesz skutecznie wykorzystywać w swoim biznesie.

Do udziału w projekcie Mentalny Zwycięzca 2.0 zaprosiliśmy profesjonalny zespół, w którego skład gościnnie wchodzi m.in. prawdopodobnie jeden z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce: Arkadiusz Bednarski oraz zawodowy aktor – specjalista od prezentacji biznesowych – Michał Taran.

http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/

Poza skorzystaniem z ich profesjonalnej wiedzy będziesz miał okazje zdobyć od naszych specjalistów cenne informacje dotyczące tak ważnych w biznesie dziedzin jak m.in:

• Inteligencja finansowa
• Innowacyjność w przedsiębiorstwie
• Tajniki japońskiej filozofii Kaizen stosowanej m.in. przez Toyotę
• Przełamywanie własnych barier
• Biznesowe narzędzia III tysiąclecia

Ta olbrzymia dawka wiedzy, którą chcemy się z Tobą podzielić sprawi, że staniesz się osobą zdecydowanie skuteczniejszą zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Wiele Twoich kompetencji biznesowych ulegnie metamorfozie sprawiając, że wzbijesz się na niespotykany dotąd poziom własnego rozwoju.

Chcesz wiedzieć więcej o niespodziankach, które na Ciebie czekają ? Zajrzyj tutaj:

http://jantomiak.com/index.php?id=products

Zapisz się również na nasz Mentalny newsletter:

http://jantomiak.com/MentalnyZwyciezca/

Miejsce i data szkolenia: Katowice, 3-4 marzec w ekskluzywnym hotelu Angelo
(samo centrum Katowic)

Zapraszamy serdecznie

Ekipa Jan Tomiak International

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


COMPERTUS Consulting Group zaprasza na szkolenie otwarte we Wrocławiu:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM – czyli budowanie, motywowanie i efektywne wykorzystanie potencjału zarządzanego zespołu

Termin: 21-22 luty 2012
Miejsce: Wrocław, centrum miasta
Cena: 799 zł / 1 osoba

Peter Drucker napisał, że „warunkiem rozwoju współczesnych organizacji jest samodoskonalenie efektywnych kierowników”. Dlatego kluczowym elementem efektywnego wykorzystania potencjału pracowników jest zmiana zachowań menadżerów.

W trakcie szkolenia uczestnicy:
• Uświadomią sobie czym jest zarządzanie i jaka jest rola Menadżera
• Poznają swój indywidualny styl zarządzania i jego wpływ na zespół
• Poznają siłę i wpływ ról w zespole na jego wyniki
• Przepracują narzędzia efektywnego zarządzania zespołem
• Poznają siłę zasady „Bądź tu i teraz”
• Dowiedzą się jak lepiej doceniać pracowników
• Dowiedzą się jak prowadzić efektywne spotkania
• Poznają siłę „expose” jako narzędzia do wprowadzania zmian

Program szkolenia:
1. Rola Menadżera w organizacji
2. Style zarządzania
3. Zespół
4. Menadżerska skrzynka z narzędziami
• Motywowanie
• Poczucie wspólnego celu i odpowiedzialności – czyli wszystko o delegowaniu
• Informacja zwrotna i doradzanie
• Bądź tu i teraz - jak efektywnie zarządzać czasem swoim i zespołu
• Efektywne spotkania
• Expose Szefa
5. Kontrakt Menadżerski

--> szczegóły programu szkolenia

Więcej na: http://compertus.co
lub skontaktuj się z nami:
tel. +48 501 341 463
e-mail: biuro@compertus.co

Serdecznie zapraszamy!

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do